Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Είναι τα 2 λάστιχα στεγανοποίησης του λαδιού που έχει το πιστόνι που αλλάζει το χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής.

Λοιπόν το έφτιαξα το πρόβλημα με το τρέμουλο στο τιμόνι!!

Μου είχαν βάλει λάθος δαχτυλίδια,πιο μικρά και δεν καθόντουσαν καλά οι ζάντες.

Του έκανα και μια ευθυγράμμιση και είναι εντάξει τώρα:clap:

Λοιπόν το έφτιαξα το πρόβλημα με το τρέμουλο στο τιμόνι!!

Μου είχαν βάλει λάθος δαχτυλίδια,πιο μικρά και δεν καθόντουσαν καλά οι ζάντες.

Του έκανα και μια ευθυγράμμιση και είναι εντάξει τώρα:clap:

Η ερώτηση είναι γιατί έβαλες δαχτυλίδια εξ αρχής.

Η ερώτηση είναι γιατί έβαλες δαχτυλίδια εξ αρχής.

Όταν οι ζάντα δεν είναι αντιπροσωπίας(πχ σε μενα οπελ) μπαίνει δαχτυλίδι για να εφαρμόζεται καλύτερα ;)

Την προηγούμενη εβδομάδα με το που έσφιξαν τα κρύα το avensis του 99 μου έκανε κόλπα στην εκκίνηση, ενώ κανονικά γυρνάει 1μιση φορά και αρπάζει, ήθελε κάνα 6-8 για να πάρει. ΣΚ πήγα εκδρομή και το άφησα στο κρύο, όταν γύρισα δεν πήρε με τη 1η αλλά τη δεύτερη (προσπάθεια), δηλαδή όλο και χειροτέρευε. Αφού έπαιρνε μπρος όλα ΟΚ. Πριν κάνα 6μηνο είχα check engine μετά τις 5.000 στροφές το οποίο δε το κοίταξα και εξαφανίστηκε πριν κανα 2μηνο από μόνο του. Σημερα το πρωί που πήγα να το βάλω μπρος (ψοφόκρυο) δεν έπαιρνε με την καμία. Μπαταρία είναι κομπλέ. Πήρα ένα μάστορα που εμπιστεύομαι ( ; ) και ήρθε να το κοιτάξει, και πήγα να του δείξω και πήρε μπρος, όχι τσακμάκι όπως πάντα αλλά πήρε. Είχε φέρει EBD connector και λαπτοπ μαζί του, οπότε το σύνδεσε και έδειξε "camshaft position sensor". Απλά δεν πρόσεξα αν αυτό το έδειχνε στο ιστορικό ή εάν είναι τωρινό πρόβλημα. Του έδωσα το αμάξι και το πήρε συνεργείο και αύριο πρωί θα με πάρει τηλ. Το αμάξι αυτό σε -30 στο νευροκόπι έπαιρνε μπρος με τη μία έτσι. Τι παίζει ρε μάγκες, τι μπορεί να φταίει; Εκτός του προφανές που είναι μπουζί.

Φίλε μου μακάρι να μπορούσα να σου πω κόστος κλπ έστω στο περίπου.Τα πάντα είναι ανάλογα τη μάρκα/μοντέλο καινούριο η μτχ και τη σχέση σου με τον μηχανικό-συνεργειο...Κακά τα ψέματα μπορεί να συμβαίνει αυτό στο αμάξι σου για πολλούς λόγους.Σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινάς και αλλάζεις σιγα σιγά από τα πιο πιθανά.:slap:

"....σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινάς και αλλάζεις σιγα σιγά από τα πιο πιθανά."

Διαφωνώ με τον φίλο από πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, πρέπει πριν αρχίσεις να αντικαθιστάς πράγματα με ανταλλακτικά να έχεις διαγνώσει ακριβώς τι φταίει...ο στόχος δεν είναι να πετάς ανταλλακτικά πάνω μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.

Αν ο σένσορας του στροφάλου έχει προβλημα, τότε ο εγκέφαλος δεν διαβάζει την σωστή θέση του στροφάλου, οπότε ψεκάζει κάυσιμο στην τύχη και δεν μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας αλλά παίρνει τυχαία όταν τύχει η θέση του στροφάλου να είναι σωστή. (ως εδώ ξέρω να αναλύσω:p)

Μάλλον ακούστηκε λάθος όπως το είπα.Κανείς όμως δεν μπορεί να σου υπογράψει σε κάποια προβλήματα ότι είναι 100% αυτό που φταίει.Για αυτό στις συγκεκριμένες περιπτώσεις παίζει αυτή η τακτική η οποία είναι μονόδρομος.Μακάρι να μην ίσχυε αυτό αλλά:sick:...Πόσεσ φορές αντιπροσωπίες έχουν αλλάξει ενα κάρο πράγματα σε καινούρια αυτοκίνητα και δεν έχουν βρει ακόμα τι φταίει...:confused:

Αυτό λέω, ότι οι αντιπροσωπίες κάνουν άρπα κόλα δουλειές, έχουν ξεχάσει πως η δουλειά του μηχανικού είναι η διάγνωση και έπειτα η επισκευή της συγκεκριμένης βλάβης...(και το ξέχασαν οι μισοί, οι άλλοι μισοί το παραβλέπουν για τα λεφτουδάκια από την εργασία και τα ανταλλάκτικα)

Ας πώ ένα προσωπικό παράδειγμα, πριν 2 χρόνια ανάβει το λαμπάκι "check engine" στο μχ5, καμία αλλαγή στο αμάξι δεν ένιωθα, αλλα πήγα σε ένα συνεργειά μάζντα κοντά στο σπίτι μου. Το βάζει πάνω στο λάπτοπ, και λέει. Ένα error στον 4ο κύλινδρο (δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιό) και ένα error σχετικό με τον αισθητήρα λ. Μετά μου λέει μάλλον έχουν πρόβλημα οι πολλαπλασιαστές, αισθητήρας λ, οπότε πας για αλλαγή μαζί με μπουζοκαλώδια και μπουζί...κουστουμάκι 1200 ανβρώ..ευρώ θέλω να πώ:p

Την επόμενη μέρα πάω σε ένα συνεργείο που είχα ακούσει καλά λόγια (επίσης μάζντα), το βάζει στο διαγνωστικό πάνω, σε 2 λεπτά μου λέει, έχει καεί ο αισθητήρας λ και μετά ελέγχει την τάση στους πολλάπλασιαστές στο διαγνωστικό και μου λέει όλα οκ. Σύνολο 300κάτι €...

Με λίγα λόγια θέλω να πώ, βρείτε, με όποιον τρόπο μπορείτε, μηχανικούς που μπορείτε να εμπιστευτείτε και ξέρουν να κάνουν διαγνώσεις.

Όταν οι ζάντα δεν είναι αντιπροσωπίας(πχ σε μενα οπελ) μπαίνει δαχτυλίδι για να εφαρμόζεται καλύτερα ;)

Πρώτη φορά το ακούω αυτό...

Εγώ ξέρω πως δαχτυλίδι μπαίνει ή όταν θέλεις να βγάλεις τη ζάντα πιο έξω (γούστο σου, καπέλο σου) ή όταν αυτός που σου δίνει τις ζάντες, δεν έχει αυτές που χρειάζεται το αυτοκίνητό σου (σωστό offset, σωστό καρέ) και βάζει δαχτυλίδι για να τα φέρει στα ίδια.

Τελευταια φορα που κοιταξα camshaft ειναι ο εκκεντροφορος. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να τσεκαρεις αν δουλευει ο αισθητηρας και μετα πλεξουδα.

Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου.

Παιδες, μηπως ξερει κανεις γιατι ολοι αλλαζουν κινητηρα στα RX8 καθε 50.000km?

Εχουν πολυ καλη τιμη σαν μεταχειρισμενα και σκεφτομαι να πουλησω το focusακι και να παρω ενα...αλλα με προβληματιζει οτι 3 στις 4 αγγελιες αναφερουν οτι εχουν αλλαξει κινητηρα/σασμαν.

με 1.60+ βενζινη θα πας rx8? το θεωρω χαζο.. ασχετως οικονομικης καταστασης.

μεινε στο focus.

Η μηχανη του focus(μοντελο 2001) καθε 200χλμ θελει 2λιτρα λαδι...Εχει φαει ηδη 1.500ε για την επισκευη της μηχανης(στην αντιπροσωπεια) και ακομα καιει λαδια...Απο το να τα φαω στα λαδια καλυτερα στην βενζινη(αμα το υπολογισεις ειναι 25-30ε βενζινη τα 200χμλ και 20ε τα 2λιτρα λαδι)...Κατα τα αλλα συμφωνω οτι καιει πολλα το rx8, αλλα αν παρω τελικα αμαξι θελω να εχει και λιγο γκαζι, γιατι 3 χρονια με το focusακι πανω απο 130 μονο σε κατηφορα...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.