PetrosD Οκτώβριος 18, 2011 #6021 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 ^Έχεις πολύ δίκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6022 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 εχει ξανασυζητηθει αυτο το θεμα εδω περα και το ψαξα ολιγον,και κατεληξα στο συμπερασμα πως αληθευει μεν,αλλα εχει παρει τερατωδεις hoax-oδιαστασεις ,και μαζι διαδιδονται που και που κοτσανες(μεχρι τοτε κοιταγα την βεργα πιο πολυ κι απο ο,τι κοιταγα το οργανο μου στην εφηβεια)Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων) λεπτο λαδι (30αρι).Οχι "χρειαζονται" με την εννοια κερδιζεις 3 αλογα αν το βαλεις,αλλα χρειαζονται με την εννοια αν βαλεις 40αρι λαδι εχεις προβλημα ελλιπους λιπανσης στο cam follower (φθειρεται σιγα σιγα και μια μερα ΚΡΑΤΣ).Οι τσι οπως ξερουμε εχουν τουρμπινεςΟι τουρμπινες οπως ξερουμε ρουφανε καυσαεριαΤα καυσαερια οπως ξερουμε παιζουν 850-900 βαθμους Κελσιου ,1000 σε τρελλο σκισιμο...Το λαδι οπως ξερουμε λιπαινει την τουρμπινα.Το λαδι ομως εχει flash point (λεμε για στεητ οφ δε αρτ λαδι τωρα) 230-250 βαθμους κελσιουΑν το λαδι λοιπον,λιπαινοντας την τουρμπινα ,τρωει στην μαπα την θερμοτητα της τουρμπινας πως να μην καει?Τσάκωνα, καλά όλα αυτά που λες, αλλά γιατί ένα starlet glanza/gt 1300 κυβικά, τούρμπο 20ετίας δεν κάιει λάδι?Υπόψιν ότι το λάδι δεν περνάει απ τους 1000 βαθμούς έτσι.Και επειδή το έχουμε ξανα συζητήσει, αμαρτία είναι.Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων)Πάρε ένα service manual και δες τι ανοχές ανέχεται ο tsi και τι ένα μοτέρ nissan,toyota,honda,mazda,daihatsu κτλπΜην τα ξαναλέμε, ποτέ δεν είναι σωστό να καίει ένα μοτερ λάδι, πόσο μάλλον μαμά και της σειράς .- Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6023 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Η μηχανη του focus(μοντελο 2001) καθε 200χλμ θελει 2λιτρα λαδι...Εχει φαει ηδη 1.500ε για την επισκευη της μηχανης(στην αντιπροσωπεια) και ακομα καιει λαδια...Απο το να τα φαω στα λαδια καλυτερα στην βενζινη(αμα το υπολογισεις ειναι 25-30ε βενζινη τα 200χμλ και 20ε τα 2λιτρα λαδι)...Κατα τα αλλα συμφωνω οτι καιει πολλα το rx8, αλλα αν παρω τελικα αμαξι θελω να εχει και λιγο γκαζι, γιατι 3 χρονια με το focusακι πανω απο 130 μονο σε κατηφορα...Δεν ψάχτηκες σωστά με το συνεργείο γιατί με 1500€ έπρεπε να έχεις το μοτερ σου ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ με αποτέλεσμα να σε έκαναν τσέπη.Αν θες γκαζάκι και αξιοπιστία κοίτα κανένα type-r αφού είσαι ήδη στα 2000cc.Αν πάθει κάτι το RX8, δεν θα φύγεις από το συνεργείο με κουστούμι λιγότερο των 800€.Όσο για το ποιος είναι ο λόγος των αλλαγμένων μοτερ στα ΡΧ8, απλό.Το μοτέρ του είναι τόσο ευπαθές που άμα δεν είσαι ψείρας χαιρετάς την συμπίεση μέρα με την μέρα και το αμάξι θα είναι σαν να έχεις 100 άλογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6024 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 (edited) Τσάκωνα, καλά όλα αυτά που λες, αλλά γιατί ένα starlet glanza/gt 1300 κυβικά, τούρμπο 20ετίας δεν κάιει λάδι?Υπόψιν ότι το λάδι δεν περνάει απ τους 1000 βαθμούς έτσι.Και επειδή το έχουμε ξανα συζητήσει, αμαρτία είναι.Πάρε ένα service manual και δες τι ανοχές ανέχεται ο tsi και τι ένα μοτέρ nissan,toyota,honda,mazda,daihatsu κτλπΜην τα ξαναλέμε, ποτέ δεν είναι σωστό να καίει ένα μοτερ λάδι, πόσο μάλλον μαμά και της σειράς .-(αληθεια,λεμε εκεινο το glanza που ελεγε ο κατασκευαστης καθε 6 μηνες/10Κ κμ να αλλαζεις λαδια???)Το glanza παιρνει 10-40 ,5 - 40,παχυτερα λαδια.Καιγονται δυσκολοτερα.Και οι αντιπροσωπειες μια περιοδο εβαζαν στα tsi 40αρια επειδη καιγονταν τα 30αρια.Και μετα τραβαγαν τα μαλλια τους.Και με 50αρια που βαλε ενας τυπος σε κουπρα μια χαρα χαιροταν που δεν εκαιγε τιποτα...Ωσπου μια μερα...ειδε κατι σαν κι αυτοCam Follower- FluidWorld(αυτο οταν αρχισει κ ασπριζει σημαινει οτι φευγει η αντιτριβικη επιστρωση λογω κακης λιπανσης και απο κει και περα ειναι θεμα μηνων να σπασει."καθεται μεταξυ εκκεντροφορου και αντλιας υψηλης")δεν είναι σωστότι σημαινει δεν ειναι σωστο?ειναι αγενεια?φανταζομαι ειναι πολυ απλη η εξηγηση =>λεπτα λαδια για να περνανε σε cam follower κλπ ,και να αποφευγονται οι επικαθησεις στις βαλβιδες -εχουν θεμα οι di με αυτο-,την ακουνε απτο σκισιμο,καιγονται.Ειναι απλη και λογικη εξηγηση φανταζομαι..Απο κει και περα,συγκριση με αλλους κινητηρες ειναι λιγο ατοπη.Ετσι προτιμησε ο κατασκευαστης στον συγκεκριμενο λογω μικρων περιοχων που πρεπει να διεισδυσει και αποφυγης επικαθησεων στις βαλβιδες,προειδοποιησε "μεγαλε τοση καταναλωση λαδιου προβλεπεται" ,εντ οφ στορι.Απο κει και περα μπορουμε να θεωρητικολογουμε με τις ωρες "μεγαλε η μερσεντες του 1975 του Αλεκου απεναντι δεν καιει σταγονα ρε,μαπα το τσι".ότι το λάδι δεν περνάει απ τους 1000 βαθμούς έτσι.το λαδι της μηχανης παει η δεν παει στην τουρμπινα?να ξερω δηλαδη,αμα βρεθηκε και το επομενο μυστικο ελαττωμα του τσι οτι η τουρμπινα του λειτουργει διχως λαδι.Τωρα 999 τρωει,1001 δεν ξερω,πανω απο 250 πουχει φλας ποιντ σιγουρα τρωει,λογικο να καιγεται..Παντως παιζει και ναχεις δικιο,μια γεννητρια πετρελαιου πουχαμε για την περιπτωση που πεσει το ρευμα,δεν καιει λαδι,αρα μαπα θαναι αυτα τα τσι.. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 18, 2011 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Οκτώβριος 18, 2011 #6025 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Δεν ψάχτηκες σωστά με το συνεργείο γιατί με 1500€ έπρεπε να έχεις το μοτερ σου ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ με αποτέλεσμα να σε έκαναν τσέπη.Αν θες γκαζάκι και αξιοπιστία κοίτα κανένα type-r αφού είσαι ήδη στα 2000cc.Αν πάθει κάτι το RX8, δεν θα φύγεις από το συνεργείο με κουστούμι λιγότερο των 800€.Όσο για το ποιος είναι ο λόγος των αλλαγμένων μοτερ στα ΡΧ8, απλό.Το μοτέρ του είναι τόσο ευπαθές που άμα δεν είσαι ψείρας χαιρετάς την συμπίεση μέρα με την μέρα και το αμάξι θα είναι σαν να έχεις 100 άλογα.To αμαξι ηταν της αδελφης μου, οταν εγινε η επισκευη της μηχανης εγω δεν ημουν καν σε ηλικια να βγαλω διπλωμα. Δικιο εχεις παντως, μετα που το εψαξα εγω με 1100ε εβαζα μηχανη 1600αρα πανω με εγκεφαλο και ολη την μετατροπη κομπλε και το service της.Τι εννοεις ειμαι ηδη στα 2000cc?O 1300αρης του RX8 μετραει για 2000 στην ασφαλιση?Μεχρι 1400αρι αμαξι κοιταω...και μετα το 2005. Το leon force κοιταζα πιο παλια, αλλα μου ειπαν ολοι οτι τα vw group ειναι ζημιαρικα σε θεματα εγκεφαλου/πολλαπλασιαστων/κυλιδρων/εκεντροφορων κτλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Οκτώβριος 18, 2011 #6026 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Ρε τσακω... Με ξερεις. Ξερεις οτι μου αρεσει το καρο σου. Παρακατ.Λες τοσην ωρα για λαδια και ανοχες κλπ κλπ. Οκ, δεν ξερω το μοτερ, δεν μιλαω. Συνεχιζεις για ελλειπη λιπανση σε cam followers και δυσπροσιτου σημειου κλπ κλπ. Λεω παλι, οκ, κανα μυστηριο συστημα με κοκορια or whatever θα εχει και τα βλεπει ολα μπλε χωρις σωστο λαδι. Και μετα ανοιγω το λινκ που βλεπω ενα... ωστηριο... Ψαχνω λιγο και βλεπω οτι οντως ειναι κοινο προβλημα. Δηλαδη η VW εχει πεισει τον κοσμο οτι τα μοτερ αυτα ειναι κατι ιδιαιτερο που πρεπει να νταντευονται σαν μωρα και τους δικαιολογουν την καταναλωση λαδιου διοτι εχουν... ωστηρια?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6027 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Ρε τσακω... Με ξερεις. Ξερεις οτι μου αρεσει το καρο σου. Παρακατ.Λες τοσην ωρα για λαδια και ανοχες κλπ κλπ. Οκ, δεν ξερω το μοτερ, δεν μιλαω. Συνεχιζεις για ελλειπη λιπανση σε cam followers και δυσπροσιτου σημειου κλπ κλπ. Λεω παλι, οκ, κανα μυστηριο συστημα με κοκορια or whatever θα εχει και τα βλεπει ολα μπλε χωρις σωστο λαδι. Και μετα ανοιγω το λινκ που βλεπω ενα... ωστηριο... Ψαχνω λιγο και βλεπω οτι οντως ειναι κοινο προβλημα. Δηλαδη η VW εχει πεισει τον κοσμο οτι τα μοτερ αυτα ειναι κατι ιδιαιτερο που πρεπει να νταντευονται σαν μωρα και τους δικαιολογουν την καταναλωση λαδιου διοτι εχουν... ωστηρια??θυμασαι εκεινα τα 0-50 με τα βιντεα για την αυξημενη ιπποδυναμη ..δοξα τω θεω δεν τα βαλα ποτε..ενας που τα βαλε σε τσι-------->SEATnet Forum • Προβολή θέματος - Conquistado-Rαλλα καμαρωνε βεβαια οτι δεν εκαιγε λαδι.Που καταληγω?Με χοντρο λαδι τα τσια δεν καινε λαδι,αλλα βγαζουν ζημια.Με λεπτο λαδι ,οπως προειδοποιει κ ο κατασκευαστης,καινε λαδι μεν αλλα λιπαινονται.Απλο.Νομιζω.Με λιγα λογια.Εχει καποιος τσι και δεν θελει να καιει λαδι οταν το σκιζει?"Λυση" υπαρχει.Πιο χοντρο λαδι.Με οτι κοστος εχει αυτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6028 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Το glanza παιρνει 10-40 ,5 - 40,παχυτερα λαδια.Καιγονται δυσκολοτερα.Και οι αντιπροσωπειες μια περιοδο εβαζαν στα tsi 40αρια επειδη καιγονταν τα 30αρια.Και μετα τραβαγαν τα μαλλια τους.Και με 50αρια που βαλε ενας τυπος σε κουπρα μια χαρα χαιροταν που δεν εκαιγε τιποτα...Ωσπου μια μερα...ειδε κατι σαν κι αυτοCam Follower- FluidWorld(αυτο οταν αρχισει κ ασπριζει σημαινει οτι φευγει η αντιτριβικη επιστρωση λογω κακης λιπανσης και απο κει και περα ειναι θεμα μηνων να σπασει."καθεται μεταξυ εκκεντροφορου και αντλιας υψηλης")τι σημαινει δεν ειναι σωστο?ειναι αγενεια?φανταζομαι ειναι πολυ απλη η εξηγηση =>λεπτα λαδια για να περνανε σε cam follower κλπ ,και να αποφευγονται οι επικαθησεις στις βαλβιδες -εχουν θεμα οι di με αυτο-,την ακουνε απτο σκισιμο,καιγονται.Ειναι απλη και λογικη εξηγηση φανταζομαι..Απο κει και περα,συγκριση με αλλους κινητηρες ειναι λιγο ατοπη.Ετσι προτιμησε ο κατασκευαστης στον συγκεκριμενο λογω μικρων περιοχων που πρεπει να διεισδυσει και αποφυγης επικαθησεων στις βαλβιδες,προειδοποιησε "μεγαλε τοση καταναλωση λαδιου προβλεπεται" ,εντ οφ στορι.Απο κει και περα μπορουμε να θεωρητικολογουμε με τις ωρες "μεγαλε η μερσεντες του 1975 του Αλεκου απεναντι δεν καιει σταγονα ρε,μαπα το τσι".το λαδι της μηχανης παει η δεν παει στην τουρμπινα?να ξερω δηλαδη,αμα βρεθηκε και το επομενο μυστικο ελαττωμα του τσι οτι η τουρμπινα του λειτουργει διχως λαδι.Τωρα 999 τρωει,1001 δεν ξερω,πανω απο 250 πουχει φλας ποιντ σιγουρα τρωει,λογικο να καιγεται..Παντως παιζει και ναχεις δικιο,μια γεννητρια πετρελαιου πουχαμε για την περιπτωση που πεσει το ρευμα,δεν καιει λαδι,αρα μαπα θαναι αυτα τα τσι..Τσάκωνα, πήγαινε διάβασε πάλι λίγο για τους τσι, και μετά τα ξανα λέμε.Στο μόνο που θα σου απαντήσω είναι για την τουρμπίνα.Αν το λάδι προλάβαινε να αναπτύξει 250+ βαθμούς τότε μέσα σε μια βδομάδα θα είχε κλασμένα θρος ή ρουλεμάν. Simple as that .Τι θες να ξαναπούμε για το αν πρέπει ένα μοτέρ να καίει λάδι?Αν θες να δουλεύεις με 30άρια λάδια, μάθε να έχεις μικρές ανοχές στα μέταλλα τσάκονα. Όπερ και σημαίνει ότι το μοτέρ έχει τρύπες, όχι ανοχές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6029 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 To αμαξι ηταν της αδελφης μου, οταν εγινε η επισκευη της μηχανης εγω δεν ημουν καν σε ηλικια να βγαλω διπλωμα. Δικιο εχεις παντως, μετα που το εψαξα εγω με 1100ε εβαζα μηχανη 1600αρα πανω με εγκεφαλο και ολη την μετατροπη κομπλε και το service της.Τι εννοεις ειμαι ηδη στα 2000cc?O 1300αρης του RX8 μετραει για 2000 στην ασφαλιση? Μεχρι 1400αρι αμαξι κοιταω...και μετα το 2005. Το leon force κοιταζα πιο παλια, αλλα μου ειπαν ολοι οτι τα vw group ειναι ζημιαρικα σε θεματα εγκεφαλου/πολλαπλασιαστων/κυλιδρων/εκεντροφορων κτλ. νόμιζα ότι το focus ήταν 2000cc. To rx8 σαν 13άρι πιάνεται στα σήματα. Από κει και πέρα, γενικώς σαν αμάξι θέλει λεφτά για συντήρηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Οκτώβριος 18, 2011 #6030 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 νόμιζα ότι το focus ήταν 2000cc. To rx8 σαν 13άρι πιάνεται στα σήματα. Από κει και πέρα, γενικώς σαν αμάξι θέλει λεφτά για συντήρηση. χεχεχε , μαλλον δεν διαβασες εκει που λεω οτι 130χμλ/ω με το focus μονο σε κατηφορα. 1400cc ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6031 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Btw. camfollower high pressure pump piston/or what evah Link to comment Share on other sites More sharing options...
cptkoulis Οκτώβριος 18, 2011 #6032 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Ξεχασε το.Φιλος εχει το μικρο (αυτο με τα 192 αλογα) και για να κανει αθηνα χαλκιδα και πισω(200χλμ περιπου) θελει 150 ευρα++...Εγω με vagoδιλιτρο για να καψω 150 ευρα σε βενζινη πρεπει να κανω πανω απο 700χλμ.Οτι πλερωνω εγω σε σημα αυτος τοχει πλερωσει σε 3 βολτες βενζινη... Στρογγυλοποιημενα 150 Ευρω καυσιμο με 2 Ευρω/λιτρο = 75 λιτρα βενζινη για 200χλμ = 37,5 lt/100km Μηπως ο φιλος υπολογιζει στο 150αρι και την ταβερνα στη Χαλκιδα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 18, 2011 #6033 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 @AN7 OverClockerΑυτό που αναφέρεται σαν "camfollower" στην πρώτη εικόνα που έβαλες, τί είναι; Τί κάνει; Από τί αυτοκίνητο είναι αυτή η εικόνα; Δεν έχω ιδέα τη χρησιμότητά του.Δεν παίζει να κάνει 38 λίτρα/100km, τί στο καλό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Οκτώβριος 18, 2011 #6034 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 39 παντως εκαιγε αγωνιστικη bmw με Μ3 Ε36 μοτερ σχεδον μαμα σε πιστα, για συγκριση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 18, 2011 #6035 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Σαν να έχει δίκιο ο @Tsakonas....[ame=http://www.youtube.com/watch?v=LpRhTGv9v0g]RX-8 Fuel Consumption Reading via Cobb Accessport Video 6.3gp - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=AMq1J1BXf4k]RX-8 Fuel Consumption Reading via Cobb Accessport Video 4 - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=qYJ4P5OuuAo]RX-8 Fuel Consumption Reading via Cobb Accessport Video 3 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 18, 2011 #6036 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 @AN7 OverClockerΑυτό που αναφέρεται σαν "camfollower" στην πρώτη εικόνα που έβαλες, τί είναι; Τί κάνει; Από τί αυτοκίνητο είναι αυτή η εικόνα; Δεν έχω ιδέα τη χρησιμότητά του.Δεν παίζει να κάνει 38 λίτρα/100km, τί στο καλό!Τα ΤΣΙ μοτέρ(1.4-1.8-2.0, Vag group), είναι άμεσου ψεκασμού.Για αυτό τον λόγο πρέπει να έχουν μια αντλία υψηλής.Η αντλία υψηλής παίρνει κίνηση από αυτό το έξτρα cam lobe(αμύγδαλο) Που βλέπεις στην πρώτη photo.Το camfollower, ωστήριο, στην 2η photo, είναι πάνω στο έμβολο της αντλίας και έτσι παίρνει κίνηση.Αυτό που παθαίνουν, λόγο ελλιπής(?... δεν έχουν αποφασίσει ακόμα)λίπανσης, τρώγεται το ωστήριο και στην συνέχεια τρώει και το αμύγδαλο του εκκεντροφόρου. Στα πρώτα rev ο εκκεντροφόρος ήταν 1 κομμάτι με αυτό το εξτρά αμύγδαλο, όπου άμα χάλαγε, άλλαζες όλον τον εκκεντροφόρο, στα 2α rev, είναι χωριστό κομμάτι.Και στις 2 περιπτώσεις έχουν πρόβλημα αλλά το 2ο rev έχει λιγότερο. (αυτά απ όσο έχω διαβάσει).Μου κάνει μεγάλη εντύπωση όμως, γιατί αν είναι θέμα λίπανσης, προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν λεπτότερο λάδι, χωρίς μικρότερες ανοχές ώστε να μην έχει θέμα με τα λάδια. Maybe, technology outgrow the know how ?Προφανώς υπάρχει κάποιο μεγάλο θέμα που δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.Πολλοί λένε για τα λάδια. Προσωπικά δεν το αποσύρω σαν αιτιολογία, γιατί αν η vw το έχει σχεδιάσει το μοτερ με τους μεταβλητούς τα @@ και τα oil jets για 0-30(ή ότι είναι), και εσύ να βάζεις 0-50, έ, δεν ειναι και λίγη η διαφορά. Επίσης όλοι νομίζουν ότι επειδή δεν αλλάζεις το 0, δεν είναι και πιο χοντρό το λάδι όταν είναι κρύο.Είπαμε, ημιμάθεια, χειρότερη της αμάθειας.Το αστείο είναι ότι αρκετοί, όπως ο τσάκωνας, επειδή έχουν τουρμπάτα αμάξια, νομίζουν ότι αυτόματα θα βράζουν τα λάδια. Δεν είναι απαραίτητο αυτό το πράγμα. Φίλος με S3 TFSI μου λέει ότι σπάνια περνάει τους 110 στο σκίσιμο. Φυσικά και αν ήταν σε πίστα, η θερμοκρασία θα πήγαινε και 150-160, αλλά αν έχεις σκοπό να το κάνεις αυτό, πας αυτόματα σε άλλες λύσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Οκτώβριος 18, 2011 #6037 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Σαν να έχει δίκιο ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION].... Το έχω και εγώ το accessport πάνω στο δικό μου. Αυτές είναι στιγμιαίες τιμές σε κατάσταση wot,οπότε λογικό είναι να βγάζει μεγάλα νούμερα. Δεν σημαίνει οτι η κατανάλωση θα είναι αυτή... Εκτός αν πηγαίνεις συνέχεια το αμάξι με το πεντάλ στο πάτωμα... Σε ένα γέμισμα που το έλιωσα στο γκάζι κατάφερα να φτάσω στη μέγιστη κατανάλωση 19.838lt/10km... Αυτό βέβαια είχε μέσα και κυκλοφορία στην Αθήνα με κίνηση και μποτιλιάρισμα, οπότε σε συνδιασμό με λιώσιμο στην Εθνική και Αττική Οδό πλησίασα τα 20lt/100km... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 18, 2011 #6038 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε αλλά τα παραπάνω βιντεάκια είναι από το δυνατό RX-8 με τα 231 άλογα -> κόφτης 9000 στροφές/λ. Το μικρό έχει κόφτη λίγο μετά τις 6000 στροφές/λ. Δεν ξέρω αν αυτό δικαιολογεί τις καταναλώσεις των βίντεο με τις καταναλώσεις του KostasNK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Οκτώβριος 18, 2011 #6039 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Το μικρό που έχω, έχει κόφτη στις 8000rpm!Με το accessport τον έχω ανεβάσει και εγώ στις 9000rpm....Οι καταναλώσεις που λέω είναι με το βελτιωμένο πρόγραμμα που έχω επάνω...+10bhp +2κιλα ροπή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6040 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 (edited) Τι θες να ξαναπούμε για το αν πρέπει ένα μοτέρ να καίει λάδι?Αν θες να δουλεύεις με 30άρια λάδια, μάθε να έχεις μικρές ανοχές στα μέταλλα τσάκονα. Όπερ και σημαίνει ότι το μοτέρ έχει τρύπες, όχι ανοχές. δυστυχως εχω αποκτησει ενα ελαττωμα απο την δουλεια μου.Διαβαζω τα παντα προσεκτικα και προσπαθω να τα παρω σοβαρα.Εκατσα και εξηγησα το γιατι και το πως και εσυ εχεις κολλησει στο οτι δεν πρεπει ενα μοτερ να καιει λαδια,σε στυλ "ε μα εχει αθηναικες πινακιδες".Ολως περιεργως ομως παυει να καιει με χοντροτερα και το λεει ο κατασκευαστης με τα κανονικα του θα καιει,ετσι προβλεφθηκε,ετσι κατασκευαστηκε , "ΑΑΑΑ ειναι κολπο του μαρκετινγκ" η επιστημονικη εξηγηση....προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν λεπτότερο λάδι,ρυποι.Το αστείο είναι ότι αρκετοί, όπως ο τσάκωνας, επειδή έχουν τουρμπάτα αμάξια, νομίζουν ότι αυτόματα θα βράζουν τα λάδια. δεν το νομιζω απλα -in real life εχει λιγες διαφορες απτο gran turismo,τα αυτοκινητα ζεσταινονται-,εχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου,και καλοκαιρι εντος λεπτων παει 100++ ,και αυτοι με τα 1400αρια λενε για 110αρια ++..Εκτος αν το πολυ λαδι που καιγεται μπερδεψε και τον αισθητηρα... η θερμοκρασία θα πήγαινε και 150-160,να αγορασω και εγω απαυτο το λαδι που δεν σπαει στους 150-160 ναχω προμηθεια ,στο χωριο μου στους 115 τα λαδια ---> breakdown Oil Comparison (θα φταιει ο τσι που ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ) Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 18, 2011 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts