Schumi Οκτώβριος 17, 2011 #6001 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 Φίλε μου μακάρι να μπορούσα να σου πω κόστος κλπ έστω στο περίπου.Τα πάντα είναι ανάλογα τη μάρκα/μοντέλο καινούριο η μτχ και τη σχέση σου με τον μηχανικό-συνεργειο...Κακά τα ψέματα μπορεί να συμβαίνει αυτό στο αμάξι σου για πολλούς λόγους.Σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινάς και αλλάζεις σιγα σιγά από τα πιο πιθανά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 17, 2011 #6002 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 "....σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινάς και αλλάζεις σιγα σιγά από τα πιο πιθανά." Διαφωνώ με τον φίλο από πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, πρέπει πριν αρχίσεις να αντικαθιστάς πράγματα με ανταλλακτικά να έχεις διαγνώσει ακριβώς τι φταίει...ο στόχος δεν είναι να πετάς ανταλλακτικά πάνω μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. Αν ο σένσορας του στροφάλου έχει προβλημα, τότε ο εγκέφαλος δεν διαβάζει την σωστή θέση του στροφάλου, οπότε ψεκάζει κάυσιμο στην τύχη και δεν μπορεί να πάρει μπροστά ο κινητήρας αλλά παίρνει τυχαία όταν τύχει η θέση του στροφάλου να είναι σωστή. (ως εδώ ξέρω να αναλύσω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Οκτώβριος 17, 2011 #6003 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 Μάλλον ακούστηκε λάθος όπως το είπα.Κανείς όμως δεν μπορεί να σου υπογράψει σε κάποια προβλήματα ότι είναι 100% αυτό που φταίει.Για αυτό στις συγκεκριμένες περιπτώσεις παίζει αυτή η τακτική η οποία είναι μονόδρομος.Μακάρι να μην ίσχυε αυτό αλλά:sick:...Πόσεσ φορές αντιπροσωπίες έχουν αλλάξει ενα κάρο πράγματα σε καινούρια αυτοκίνητα και δεν έχουν βρει ακόμα τι φταίει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 17, 2011 #6004 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 Αυτό λέω, ότι οι αντιπροσωπίες κάνουν άρπα κόλα δουλειές, έχουν ξεχάσει πως η δουλειά του μηχανικού είναι η διάγνωση και έπειτα η επισκευή της συγκεκριμένης βλάβης...(και το ξέχασαν οι μισοί, οι άλλοι μισοί το παραβλέπουν για τα λεφτουδάκια από την εργασία και τα ανταλλάκτικα) Ας πώ ένα προσωπικό παράδειγμα, πριν 2 χρόνια ανάβει το λαμπάκι "check engine" στο μχ5, καμία αλλαγή στο αμάξι δεν ένιωθα, αλλα πήγα σε ένα συνεργειά μάζντα κοντά στο σπίτι μου. Το βάζει πάνω στο λάπτοπ, και λέει. Ένα error στον 4ο κύλινδρο (δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιό) και ένα error σχετικό με τον αισθητήρα λ. Μετά μου λέει μάλλον έχουν πρόβλημα οι πολλαπλασιαστές, αισθητήρας λ, οπότε πας για αλλαγή μαζί με μπουζοκαλώδια και μπουζί...κουστουμάκι 1200 ανβρώ..ευρώ θέλω να πώ Την επόμενη μέρα πάω σε ένα συνεργείο που είχα ακούσει καλά λόγια (επίσης μάζντα), το βάζει στο διαγνωστικό πάνω, σε 2 λεπτά μου λέει, έχει καεί ο αισθητήρας λ και μετά ελέγχει την τάση στους πολλάπλασιαστές στο διαγνωστικό και μου λέει όλα οκ. Σύνολο 300κάτι €... Με λίγα λόγια θέλω να πώ, βρείτε, με όποιον τρόπο μπορείτε, μηχανικούς που μπορείτε να εμπιστευτείτε και ξέρουν να κάνουν διαγνώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 17, 2011 #6005 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 Όταν οι ζάντα δεν είναι αντιπροσωπίας(πχ σε μενα οπελ) μπαίνει δαχτυλίδι για να εφαρμόζεται καλύτερα Πρώτη φορά το ακούω αυτό... Εγώ ξέρω πως δαχτυλίδι μπαίνει ή όταν θέλεις να βγάλεις τη ζάντα πιο έξω (γούστο σου, καπέλο σου) ή όταν αυτός που σου δίνει τις ζάντες, δεν έχει αυτές που χρειάζεται το αυτοκίνητό σου (σωστό offset, σωστό καρέ) και βάζει δαχτυλίδι για να τα φέρει στα ίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Οκτώβριος 17, 2011 #6006 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 Τελευταια φορα που κοιταξα camshaft ειναι ο εκκεντροφορος. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις ειναι να τσεκαρεις αν δουλευει ο αισθητηρας και μετα πλεξουδα.Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 17, 2011 #6007 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=VtPf1lpCISw]Dirt Bike Lands on Chick CRASH HUGE!!!!!!! - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
vic Οκτώβριος 17, 2011 #6008 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 DeLorean DMC-12 EV announced for 2013 production, Doc Brown's whip gets real... electric -- Engadget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Οκτώβριος 17, 2011 #6009 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 Παιδες, μηπως ξερει κανεις γιατι ολοι αλλαζουν κινητηρα στα RX8 καθε 50.000km?Εχουν πολυ καλη τιμη σαν μεταχειρισμενα και σκεφτομαι να πουλησω το focusακι και να παρω ενα...αλλα με προβληματιζει οτι 3 στις 4 αγγελιες αναφερουν οτι εχουν αλλαξει κινητηρα/σασμαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Οκτώβριος 17, 2011 #6010 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2011 με 1.60+ βενζινη θα πας rx8? το θεωρω χαζο.. ασχετως οικονομικης καταστασης.μεινε στο focus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmos Οκτώβριος 18, 2011 #6011 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Η μηχανη του focus(μοντελο 2001) καθε 200χλμ θελει 2λιτρα λαδι...Εχει φαει ηδη 1.500ε για την επισκευη της μηχανης(στην αντιπροσωπεια) και ακομα καιει λαδια...Απο το να τα φαω στα λαδια καλυτερα στην βενζινη(αμα το υπολογισεις ειναι 25-30ε βενζινη τα 200χμλ και 20ε τα 2λιτρα λαδι)...Κατα τα αλλα συμφωνω οτι καιει πολλα το rx8, αλλα αν παρω τελικα αμαξι θελω να εχει και λιγο γκαζι, γιατι 3 χρονια με το focusακι πανω απο 130 μονο σε κατηφορα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 18, 2011 #6012 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Για τα δαχτυλιδια ζαχο, ο ανθρωπος δεν λεει για αποστατες η μετατροπεις καρε αλλα για δαχτυλιδι αφαλου.sorry, λάθος το κατάλαβα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Οκτώβριος 18, 2011 #6013 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Και επειδη εχεις ενα διχρονο πρεπει να πας στο αλλο ? και το rx8 τσιμπαει λαδακι . Και θα του βαζεις συνθετικο . Παρε παιδιμ ενα vw γκρουπ αν θες γκαζι ( γκολφακι a3 leon κλπ ) και εισαι κυριος . Μην κανεις τετοια τραγικα σε τετοιες εποχες . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6014 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Παιδες, μηπως ξερει κανεις γιατι ολοι αλλαζουν κινητηρα στα RX8 καθε 50.000km?Εχουν πολυ καλη τιμη σαν μεταχειρισμενα και σκεφτομαι να πουλησω το focusακι και να παρω ενα...αλλα με προβληματιζει οτι 3 στις 4 αγγελιες αναφερουν οτι εχουν αλλαξει κινητηρα/σασμαν.Ξεχασε το.Φιλος εχει το μικρο (αυτο με τα 192 αλογα) και για να κανει αθηνα χαλκιδα και πισω(200χλμ περιπου) θελει 150 ευρα++...Εγω με vagoδιλιτρο για να καψω 150 ευρα σε βενζινη πρεπει να κανω πανω απο 700χλμ.Οτι πλερωνω εγω σε σημα αυτος τοχει πλερωσει σε 3 βολτες βενζινη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasNK Οκτώβριος 18, 2011 #6015 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Τα παραλέτε ρε παιδιά. Και εγώ αυτό έχω, το μικρό με τα 192άλογα και δεν καίει τόσα για χαλκίδα. Στα ταξίδια πέφτει η κατανάλωση στα 10lt/100km. Εκτός αν το τελικιάζει συνέχεια και είναι πάνω από 200km/h. Στην πόλη μου βγάζει μέσο όρο 15lt/100km και έχω και excellλάκι στο κινητό μου που σημειώνω σε κάθε γέμισμα πόσα βάζω και πόσα χμ. έχω κάνει. Όποιος θέλει του το στέλνω. Έχω κάνει 88000 χμ περίπου και ούτε σασμάν έχω αλλάξει ούτε κινητήρα! Αυτά που μπαίνουν αγγελίες είναι από άτομα που τα σκίζουν και δεν κοιτάνε ούτε λάδια ούτε service... Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Οκτώβριος 18, 2011 #6016 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 fcuk[Replay] Horrific 15 Car Crash 2011 IndyCar World Championships in Las Vegas 300 - YouTube Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 18, 2011 #6017 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Nascar με formula... Oh look, left tuuuuuuuuuuuurrrrrrnnnnnnnnnnn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schumi Οκτώβριος 18, 2011 #6018 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Παρε παιδιμ ενα vw γκρουπ αν θες γκαζι ( γκολφακι a3 leon κλπ ) και εισαι κυριος . Μην κανεις τετοια τραγικα σε τετοιες εποχες .:toomuchne:toomuchne:toomuchnexaxa,πλάκα κανεις έτσι? Γκάζι τα vw?και δεν καίνε λάδι?χαχαχ.καλό Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 18, 2011 #6019 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 Όταν βγάζεις 135+ άλογα στο λίτρο θα "κάψεις" λάδι. Αυτό ορίζει ο κατασκευαστής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Οκτώβριος 18, 2011 #6020 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2011 :toomuchne:toomuchne:toomuchnexaxa,πλάκα κανεις έτσι? Γκάζι τα vw?και δεν καίνε λάδι?χαχαχ.καλόεχει ξανασυζητηθει αυτο το θεμα εδω περα και το ψαξα ολιγον,και κατεληξα στο συμπερασμα πως αληθευει μεν,αλλα εχει παρει τερατωδεις hoax-oδιαστασεις ,και μαζι διαδιδονται που και που κοτσανες(μεχρι τοτε κοιταγα την βεργα πιο πολυ κι απο ο,τι κοιταγα το οργανο μου στην εφηβεια)Οι τσι χρειαζονται (λογω μικροτερων ανοχων) λεπτο λαδι (30αρι).Οχι "χρειαζονται" με την εννοια κερδιζεις 3 αλογα αν το βαλεις,αλλα χρειαζονται με την εννοια αν βαλεις 40αρι λαδι εχεις προβλημα ελλιπους λιπανσης στο cam follower (φθειρεται σιγα σιγα και μια μερα ΚΡΑΤΣ).Οι τσι οπως ξερουμε εχουν τουρμπινεςΟι τουρμπινες οπως ξερουμε ρουφανε καυσαεριαΤα καυσαερια οπως ξερουμε παιζουν 850-900 βαθμους Κελσιου ,1000 σε τρελλο σκισιμο...Το λαδι οπως ξερουμε λιπαινει την τουρμπινα.Το λαδι ομως εχει flash point (λεμε για στεητ οφ δε αρτ λαδι τωρα) 230-250 βαθμους κελσιουΑν το λαδι λοιπον,λιπαινοντας την τουρμπινα ,τρωει στην μαπα την θερμοτητα της τουρμπινας πως να μην καει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts