Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εσένα ήταν 1,8 ή 2,0?

Γιατί με βάση πλαισίου, για το 1,8 δεν δίνει ανταλλακτικές πεταλούδες το ford ecat αλλά μόνο για το 2,0. Ίσως για αυτό να μην έβγαζες άκρη.

Έκανα την παραγγελία σήμερα μόνο τις πεταλούδες 45€, οι φλάτζες είχαν έλλειψη. Σ/Κ λογικά θα κάτσω να το λύσω για να τις περάσω.

1.8 με τα 125 άλογα του 2002 (υπάρχει και πιο καινούργιο SCI με 130κάτι άλογα).

Το Ford ecat λέει παπαριές. Τους είπες να κοιτάξουν τους κωδικούς που σου έδωσα? Εμένα μου έλεγε ότι δεν υπάρχουν σαν μεμονωμένα ανταλλακτικά, αλλά όταν του έδωσα τους κωδικούς το βρήκε...

Link to comment
Share on other sites

1.8 με τα 125 άλογα του 2002 (υπάρχει και πιο καινούργιο SCI με 130κάτι άλογα).

Το Ford ecat λέει παπαριές. Τους είπες να κοιτάξουν τους κωδικούς που σου έδωσα? Εμένα μου έλεγε ότι δεν υπάρχουν σαν μεμονωμένα ανταλλακτικά, αλλά όταν του έδωσα τους κωδικούς το βρήκε...

Δεν μου είπαν, ο ίδιος έκατσα στο ecat και το είδα μιας και συνεργάζομαι με την ford/mazda που πήγα.

Σαν κωδικός υπάρχει αλλά είναι και καλά για το 2.0. Με πλαίσιο κατασκευής 5/2001 1,8 125ps δεν έβγαζε σκέτες πεταλούδες, έδινε μόνο πολλαπλή ολόκληρη και για αυτό και δεν μπορούσες να βγάλεις άκρη. Τα παρήγγειλα με τους κωδικούς που μου έδωσες και τελείωσε.

Link to comment
Share on other sites

Πω καφρίλα στην merceda...

Χθές παρατήρησα ένα μικρό κοψιματάκι σε ψηλές στροφές στο μχ5, σαν fuel cut...μετά θυμήθηκα, ότι η θερμοκρασία του αέρα είναι μια 15άρα κάτω απο το καλοκαίρι που έιχα κάνει την τελευταία ρύθμιση στην πίεση στο turbo...κατέβασα 2 clicks την πίεση και σταμάτησε...που σημαίνει, επειδή έχω ρυθμίσει τον εγκέφαλο σε fuel cut στα 15psi (1 bar), έφτανε 15psi...Ωστόσο το οργανάκι έδειχνε max 12psi...ίσως συμβάινει γιατι ο εγκέφαλος μετράει την absolute pressure...πάντως χαλαρά σπάς μοτόρια έτσι αν είσαι έστω και λίγο αναίσθητος. (αν όχι ακαριαία, εν τέλει θα το σπασεις:p)

Ελα ρε μαν,και εσύ miata turbo?χαχα,ωραίος!:clap:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια.το εφερε ο αδελφος μου.σημερα βγαλαμε ασφαλεια οποτε βολτα απο αυριο και εντυπωσεις.ειναι γομαρι(να μου πεις με το παπι τοσα χρονια πως θα φαινοταν) αλλα μικρο τιμονι σε σχεση με αλλα(πχ versys,που ανεβηκα πανω).απο ηχο ειναι απλα γ@μ@τος...θα ανεβασω και βιντεακι με ενα πανοραμικο και την μηχανη να δουλευει...

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη βολτιτσα τωρα...

η μηχανη ειναι παιχνιδακι να την οδηγεις.την περιμενα πιο δυσκολη.δεν νιωθεις τα 180 κιλα της.λιγο να συνηθισεις το συμπλεκτη ειναι μονο.περιμενα να τραβαει πιο πολυ αλλα ετσι και αλλιως πανω απο 4000κ δεν την ανεβασα και στα ψηλα τα βγαζει...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα άλλαξα και εγώ τις πεταλούδες στην πολλαπλή του Mondeo.

Μου πήρε περίπου 1 4ωρο.

Οι πεταλούδες που είχε πάνω ήταν μαύρες, το πρώτο rev. αλλά δεν ήταν σε κατάσταση όπως αυτές που βλέπω στο net. Είχαν αρκετό μπαλάτζο αλλά είχαν αρκετό ψωμί παρά τα 187,000χλμ του μοτέρ.

Αυτό που με δυσκόλεψε πιο πολύ ήταν η τάνα η πλεξούδα που ήταν πιασμένη σα χταπόδι πάνω στην πολλαπλή.

Αυτό που μου έκανε τρελή εντύπωση είναι το πόσο λάδι είχε μέσα η πολλαπλή. Μιλάμε ήταν τίγκα sto ladi o map

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.