jax7480 Σεπτέμβριος 13, 2011 #5761 Σεπτέμβριος 13, 2011 Σε πίστα εννοείς;Χλωμό εώς ΠΟΛΥ ΚΙΤΡΙΝΟ. Το GTR όταν αφορά πίστες, απλά είναι πολύ μπροστά.
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 13, 2011 #5762 Σεπτέμβριος 13, 2011 Το Μ1 μια χαρά σας φαίνεται να ταιριάζει με τα άλλα εεε;Για μένα μόνο που το στήσανε δίπλα με τα άλλα κέρδισε
PetrosD Σεπτέμβριος 13, 2011 #5763 Σεπτέμβριος 13, 2011 Μη το λες Μ1 σε παρακαλώ, ιεροσυλία... 1Μ λέγεται.
Hydra Σεπτέμβριος 13, 2011 #5764 Σεπτέμβριος 13, 2011 Σε πίστα εννοείς;Χλωμό εώς ΠΟΛΥ ΚΙΤΡΙΝΟ. Το GTR όταν αφορά πίστες, απλά είναι πολύ μπροστά.Σκεψου οτι για ενα τετοιο Nissan θα δινες ~100k ,ενω για μια Ferrari ισως και κοντα ~300k.Δεν νομιζω να ειναι τυχαιες οι τιμες.Οτι πληρωνεις παιρνεις...
Lakisss Σεπτέμβριος 13, 2011 #5766 Σεπτέμβριος 13, 2011 Honda, Toyota και Nissan έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής με Skyline-NSX-Supra, σε τιμές ''προσιτές'' για κατηγορία supercars.Έχετε μήπως σκεφτεί τι θα μπορούσαν να φτιάξουν, αν αποφάσιζαν να παίξουν στη κατηγορία 300.000+?
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 13, 2011 #5767 Σεπτέμβριος 13, 2011 Honda, Toyota και Nissan έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής με Skyline-NSX-Supra, σε τιμές ''προσιτές'' για κατηγορία supercars.Έχετε μήπως σκεφτεί τι θα μπορούσαν να φτιάξουν, αν αποφάσιζαν να παίξουν στη κατηγορία 300.000+?LFA?
Hydra Σεπτέμβριος 13, 2011 #5768 Σεπτέμβριος 13, 2011 Ενταξει ειναι και λιγο ατοπο να το συζηταμε στον αερα. Στην πιστα ειναι το θεμα....μπορει και να ηταν καλυτερο το nissan απ'όσο φανταζομαι. Εχοντας μπει ομως σε skyline και σε ferrari (550 Maranello) και γενικα κατεβαινοντας σε πιο low budget αμαξια , εχω να πω οτι ειναι αλλη αισθηση ο κινητηρας των Ευρωπαιων με των Ιαπωνων. Ακομα και στα βιντεο ακουγεται η διαφορα. Τεσπα,την κοπαναω τωρα,οταν παρουμε απο ενα τετοιο ο καθενας ,τα δοκιμαζουμε χαχα
PetrosD Σεπτέμβριος 13, 2011 #5769 Σεπτέμβριος 13, 2011 Μα τα Skyline-NSX-Supra ΔΕΝ ανήκουν στην κατηγορία supercars (και διορθώστε με αν κάνω λάθος, που δε νομίζω) αλλά στην κατηγορία sportscars!
LevelOne Σεπτέμβριος 13, 2011 Author #5771 Σεπτέμβριος 13, 2011 Χμμμ για να βάλω το μυαλό των 90's μου...Το NSXέμοιαζε με supercar...............................checkηταν γρήγορο σαν supercar....................checkοδηγική συμπεριφορά supercar...............check (βασικά, καλύτερη απο ολα της εποχής)διαστάσεις και αναλογίες supercar............checkτοποθεσία κινητήρα................................checkσυγκριση με αντιστοιχα εποχης supercars..checkΝαι, το NSX είναι (ήταν για την εποχή) supercar.
nickstamat Σεπτέμβριος 13, 2011 #5772 Σεπτέμβριος 13, 2011 NSX == θρύλος [ame=http://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo]HONDA NSX (EXTENDED VERSION) BY FORMAT67.NET - YouTube[/ame] Το έχω ξαναποστάρει αλλά δεν πειράζει
magicman Σεπτέμβριος 13, 2011 #5773 Σεπτέμβριος 13, 2011 πηγα σερρες να βρουμε σπιτι για τον αδερφο μου, στον γυρισμο πηγαινα γρηγορα, με της θειας μου το αμαξι.ενα ford fiesta 04. λοιπον μετα τα 130 το τιμονι κοσκινιζει, δηλαδη γινεται αισθητο....μεχρι τα 160 ειναι σταθερο ολο αυτο.λαστιχα εχει αλλαξει πριν 2 χρονια δηλαδη πριν 20.000 χλμ.τι να φταει...? ο δρομος ηταν οκ, δεν εχει λακουβες. στα 120 σταθερα δεν το εκανε.
spresv Σεπτέμβριος 13, 2011 #5774 Σεπτέμβριος 13, 2011 Oh dear god.... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6WeohBoqV9I&feature=related]Audi Lamborghini V10 throttle body kit KMS Kronenburg - YouTube[/ame] [ame] [/ame]
nickstamat Σεπτέμβριος 13, 2011 #5775 Σεπτέμβριος 13, 2011 πηγα σερρες να βρουμε σπιτι για τον αδερφο μου, στον γυρισμο πηγαινα γρηγορα, με της θειας μου το αμαξι.ενα ford fiesta 04. λοιπον μετα τα 130 το τιμονι κοσκινιζει, δηλαδη γινεται αισθητο....μεχρι τα 160 ειναι σταθερο ολο αυτο.λαστιχα εχει αλλαξει πριν 2 χρονια δηλαδη πριν 20.000 χλμ.τι να φταει...? ο δρομος ηταν οκ, δεν εχει λακουβες. στα 120 σταθερα δεν το εκανε.Ζυγοστάθμιση? :wassat:
magicman Σεπτέμβριος 13, 2011 #5776 Σεπτέμβριος 13, 2011 και εγω για αυτο το κοβω...εκτος αν δεν το εκανε τοτε με τα λαστιχα. δεν γνωριζει βασικα.επισης το τιμονι ειναι υπερβολικα κοφτερο!
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 13, 2011 #5777 Σεπτέμβριος 13, 2011 Kοίτα να δείς αν έχει φαγωθεί κάποιο λάστιχο μονόπατα...αν έχει φαγωθεί και δεν το έχει λίωσει κάποιος σε χειρόφρενα ή άλλες ταρζανιές, τότε θα ήταν καλή ιδέα και μια ευθυγραμμισούλα...αλλιώς πιθανώς θέλει ζυγοστάθμιση.
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 14, 2011 #5778 Σεπτέμβριος 14, 2011 Ζυγοστάθμιση ή στραβή ζαντούλα οι πιο πιθανες αιτίες.
aris20 Σεπτέμβριος 15, 2011 #5779 Σεπτέμβριος 15, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7aGqqMtPJRU&feature=channel_video_title]200km/h - YouTube[/ame] Κάντε παύση στο 0.10... Θα δείτε την πινακίδα που γράφει 90Km/h Limit.. Δρόμος χαλκιδικής.. Για αυτό υπάρχουν τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα, για να τα σπάς με νέα ρεκόρ...
PetrosD Σεπτέμβριος 15, 2011 #5780 Σεπτέμβριος 15, 2011 Ποιο αυτοκίνητο; (200 με 4κάτι χιλιάδες στροφές
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.