Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Σε πίστα εννοείς;

Χλωμό εώς ΠΟΛΥ ΚΙΤΡΙΝΟ. Το GTR όταν αφορά πίστες, απλά είναι πολύ μπροστά.

Σκεψου οτι για ενα τετοιο Nissan θα δινες ~100k ,ενω για μια Ferrari ισως και κοντα ~300k.

Δεν νομιζω να ειναι τυχαιες οι τιμες.Οτι πληρωνεις παιρνεις...

Honda, Toyota και Nissan έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής με Skyline-NSX-Supra, σε τιμές ''προσιτές'' για κατηγορία supercars.

Έχετε μήπως σκεφτεί τι θα μπορούσαν να φτιάξουν, αν αποφάσιζαν να παίξουν στη κατηγορία 300.000+?

Honda, Toyota και Nissan έχουν δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής με Skyline-NSX-Supra, σε τιμές ''προσιτές'' για κατηγορία supercars.

Έχετε μήπως σκεφτεί τι θα μπορούσαν να φτιάξουν, αν αποφάσιζαν να παίξουν στη κατηγορία 300.000+?

LFA?

Ενταξει ειναι και λιγο ατοπο να το συζηταμε στον αερα.

Στην πιστα ειναι το θεμα....μπορει και να ηταν καλυτερο το nissan απ'όσο φανταζομαι.

Εχοντας μπει ομως σε skyline και σε ferrari (550 Maranello)

και γενικα κατεβαινοντας σε πιο low budget αμαξια ,

εχω να πω οτι ειναι αλλη αισθηση ο κινητηρας των Ευρωπαιων με των Ιαπωνων.

Ακομα και στα βιντεο ακουγεται η διαφορα. ;)

Τεσπα,την κοπαναω τωρα,οταν παρουμε απο ενα τετοιο ο καθενας ,τα δοκιμαζουμε χαχα :tomato:

Μα τα Skyline-NSX-Supra ΔΕΝ ανήκουν στην κατηγορία supercars (και διορθώστε με αν κάνω λάθος, που δε νομίζω) αλλά στην κατηγορία sportscars!

Χμμμ για να βάλω το μυαλό των 90's μου...

Το NSX

έμοιαζε με supercar...............................check

ηταν γρήγορο σαν supercar....................check

οδηγική συμπεριφορά supercar...............check (βασικά, καλύτερη απο ολα της εποχής)

διαστάσεις και αναλογίες supercar............check

τοποθεσία κινητήρα................................check

συγκριση με αντιστοιχα εποχης supercars..check

Ναι, το NSX είναι (ήταν για την εποχή) supercar.

πηγα σερρες να βρουμε σπιτι για τον αδερφο μου, στον γυρισμο πηγαινα γρηγορα, με της θειας μου το αμαξι.

ενα ford fiesta 04. λοιπον μετα τα 130 το τιμονι κοσκινιζει, δηλαδη γινεται αισθητο....

μεχρι τα 160 ειναι σταθερο ολο αυτο.

λαστιχα εχει αλλαξει πριν 2 χρονια δηλαδη πριν 20.000 χλμ.

τι να φταει...? ο δρομος ηταν οκ, δεν εχει λακουβες. στα 120 σταθερα δεν το εκανε.

Oh dear god....

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6WeohBoqV9I&feature=related]Audi Lamborghini V10 throttle body kit KMS Kronenburg - YouTube[/ame]

[ame]

[/ame]
πηγα σερρες να βρουμε σπιτι για τον αδερφο μου, στον γυρισμο πηγαινα γρηγορα, με της θειας μου το αμαξι.

ενα ford fiesta 04. λοιπον μετα τα 130 το τιμονι κοσκινιζει, δηλαδη γινεται αισθητο....

μεχρι τα 160 ειναι σταθερο ολο αυτο.

λαστιχα εχει αλλαξει πριν 2 χρονια δηλαδη πριν 20.000 χλμ.

τι να φταει...? ο δρομος ηταν οκ, δεν εχει λακουβες. στα 120 σταθερα δεν το εκανε.

Ζυγοστάθμιση? :wassat:

και εγω για αυτο το κοβω...

εκτος αν δεν το εκανε τοτε με τα λαστιχα. δεν γνωριζει βασικα.

επισης το τιμονι ειναι υπερβολικα κοφτερο!

Kοίτα να δείς αν έχει φαγωθεί κάποιο λάστιχο μονόπατα...αν έχει φαγωθεί και δεν το έχει λίωσει κάποιος σε χειρόφρενα ή άλλες ταρζανιές:p, τότε θα ήταν καλή ιδέα και μια ευθυγραμμισούλα...αλλιώς πιθανώς θέλει ζυγοστάθμιση.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7aGqqMtPJRU&feature=channel_video_title]200km/h - YouTube[/ame]

Κάντε παύση στο 0.10... Θα δείτε την πινακίδα που γράφει 90Km/h Limit.. :p

Δρόμος χαλκιδικής..

Για αυτό υπάρχουν τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα, για να τα σπάς με νέα ρεκόρ... :hehe:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.