Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αυτά παθαίνεις όταν πηγαίνεις πολύ γρήγορα :tomato::tomato:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ajnZefgSauk]Camera Fail / Daewoo Matiz Extreme - YouTube[/ame]

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] εγινε!

Racer ωραιο το βιντεακι. Βαλατε ομως τετοιο τιμονι στο Matiz ;

Οταν παρεις δικο σου αμαξι,κοιτα να το βγαλεις απο κει. :p

Μ'αρεσει

Καρτοδρομο @Αφιδνες, kartland @παλλνη ειναι 10-12€ το σετ, 8λεπτο στο καρτοδρομο, βγαζει ~8 γυρους, 10λεπτο στην kartland βγαζει 14-15. Το καρτοδρομο ειναι πολυ πιο ανοιχτη, πιο μεγαλη και πολυ πιο γρηγορη πιστα (φρεναρω σε 1 στροφη μονο), αλλα καπως βαρετη, kartland πολυ μικροτερη και πιο τεχνικη. Φετος κανονιζουν φιλοι πρωταθλημα στον Ασπροπυργο και λενε οτι ειναι καλυτερα και απο τις αλλες 2, αλλα δεν εχω παει ακομη να δω.

Οι τιμες που λες ΙΣΩΣ ισχυουν για μισθωση διχρονου αγωνιστικου καρτ. Αν δεν εχεις λοξα , δεν σκεφτεσαι καν αγορα τετοιου πραγματος.

Προτιμάς καρτλάντ απο καρτοδρομο !?! :blink: Μια φορά έχω πάει στην kartland... δυστυχώς η έκταση που είχαν για να τη φτιάξουν είναι αρκετά μικρή και η σχεδίαση αναγκαστικά περιλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά στροφές 180 μοιρών. Με αρκετά γλιστερό οδόστρωμα και τα ατσούμπαλα 400αρια καρτ με τα πετρωμένα λάστιχα ήταν σαν να οδηγείς σε πάγο. Σε μια δεύτερη γύρα που έγινε με τα 270αρια καρτ η κατάσταση ήταν αρκετά καλύτερη. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευχαριστήθηκα πλευρικές δυνάμεις (το μόνο πράγμα που μπορείς να νιώσεις σε αυτά τα καρτ αφού έτσι κι αλλιώς η επιτάχυνση-ταχύτητα τους είναι ανύπαρκτα μεγέθη)

Ο καρτόδρομος είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα πίστα... Αυτό που δεν είναι καλό στον καρόδρομο είναι τα ιδία τα καρτ... αφού είναι πολύ αργά και ταλαιπωρημένα.

Απ το speedpark στον Ασπρόπυργο έμεινα πολύ ικανοποιημένος... Στο σχέδιο η πίστα μοιάζει επαναλαμβανόμενη, αλλά σαν εμπειρία είναι πολύ καλή, ενώ αντίστοιχα τα καρτ τους είναι σε καλή κατάσταση. (ή τουλάχιστον ήταν σε καλή κατάσταση πριν από δυο χρόνια που πήγα)

Δε νομίζω να σε αφήνει κανείς να οδηγήσεις για πάνω απο 15 λεπτο το πολύ... Αν θέλεις να χορτάσεις, ρώτα αν παίζει κάποιο "πακέτο χρόνου" σε καλύτερη τιμή. Όπου πχ με 30 ευρω αγοράζεις 3x 10καλεπτα μαζεμένα και τα τρέχεις διαδοχικά ή οπότε θες μες τη μέρα. (Ενώ το κάθε 10λεπτο ξεχωριστά κάνει πχ 13 ευρώ και συνολικά θα σου στοίχιζαν 39 ευρω)

πως ακριβως ειναι μια στροφη 180 μοιρων?:hmm:

παντος λεφτα ειναι να εχεις σε τετοια...

Racer ωραιο το βιντεακι. Βαλατε ομως τετοιο τιμονι στο Matiz ;

Οταν παρεις δικο σου αμαξι,κοιτα να το βγαλεις απο κει. :p

Μ'αρεσει

Έτσι ήρθε, δεν το βάλαμε εμείς. Είναι το Extreme, έχει κάποια εξτρά που δεν έχει το απλό και υποτίθεται και 10PS παραπάνω. (δηλ 63). Πάντως επειδή έτυχε να κάνω την ίδια διαδρομή με το μελλοντικό μου πρώτο τουτού, ένα VW Polo Classic 1.4 (:D), έχω να πω ότι το Matiz είναι ΨΟΦΙΟ μπροστά του.. Η διαφορά είναι μόνο 10PS, αλλά το VW είναι 600cc παραπάνω..

πως ακριβως ειναι μια στροφη 180 μοιρων?:hmm:

παντος λεφτα ειναι να εχεις σε τετοια...

Ναι ίσως σαν γωνία δε σου λέει κάτι... αφού σα σχήμα είναι μια ευθεία :p αλλά βγάζει νόημα ως προς την αλλαγή κατεύθυνσης.

Η έξοδος της σε βγάζει στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που κινούσουν στην είσοδο της.

Αυτό με τα λεφτά... ξανάπες το.

Καμία στροφή καρτόδρομο δεν θέλει φρένο

Αμα εισαι 55kg στην κατηφορα μπαινοντας στο S-ακι αν δεν πατησεις φρενο εχεις βγει στο χωραφι :p

Προτιμάς καρτλάντ απο καρτοδρομο !?! :blink:

Καμια απο τις 2 δεν μου αρεσε ιδιαιτερα, αλλα θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι στο μεταξυ μας πρωταθλημα στην kartland καναμε πολυ περισσοτερο χαβαλε, κοντραριζομασταν επισης πολυ περισσοτερο, ακομα και με μετρια ασφαλτο και καρτ ειχε περισσοτερο ενδιαφερον. Plus ενας αγωνας στο βρεγμενο που απλα θα μου μεινει αξεχαστος. Ενω στο επομενο στο kartodromo, που ηταν σαφως περισσοτερα τα κμ, πιο ομοιογενη τα καρτ κλπ, ηταν ενα βαρετο πραγμα γιατι ησουν παντου ταπα και απλα περνουσε μπροστα ο ελαφρυτερος. Φετος εχει οργανωθει για speedpark, αλλα δεν δηλωσα συμμετοχη. Θα παω ομως κανα δυο φορες γιατι μου χουν πει οτι ειναι η πιο ενδιαφερουσα απο τις 3.

Αμα εισαι 55kg στην κατηφορα μπαινοντας στο S-ακι αν δεν πατησεις φρενο εχεις βγει στο χωραφι :p

Πες ότι είσαι κουλάδι και άστα τα άλλα τα ρατσιστικά .

Στα κατηφορικά παίζει να μαζεύω και περισσότερα χλμ από εσένα, απλά έχω καλύτερο πάτημα :p:P:P:P

Διολου ρατσιστικα. Απλα εσυ εισαι γιδι και πας τοσο αργα που δεν χρειαζεσαι φρενο :p

Δεν θέλω να σας το χαλάσω με τα cart και όλα αυτά τα ωραία αλλά επειδή δεν σκαμπάζω και πολλά από αυτοκίνητα θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω.

εχω ένα Citroen C3XTR στο οποίο τον τελευταίο εξάμηνο, τρεις φορές ενώ οδηγούσα και σε χαμηλή ταχύτητα (<40χλμ), ξαφνικά σαν να απενεργοποιούνταν το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού και να βάρυνε το αυτοκίνητο (όπως τα παλιά δεκαετίας 80-90), ....Σταματούσα δεξιά και έσβηνα την μηχανή...Μετά από δυο -τρία λεπτά επανεκινούσα την μηχανή και άλλοτε επανέρχονταν άλλοτε χρειάζονταν περισσότερο χρόνο ...Τι μπορεί να συμβαίνει;

Ασπρόπυργο μου άρεσε καλύτερα από καρτόδρομο και το άλλη στην παραλιακή. Στον Ασπρόπυργο έχει και ηλεκτρονική χρονομέτρηση τους γύρους σου!

Τα καρτ τα πειράζουν και πανε σαν κοτες, πείτε τους εκει στον άγιο κοσμα να τα ρυθμίζουν "στο τερμα".(10 ευρω τα 8 λεπτα πριν 2-3 χρονια που πηγα)

Πηγα στη Φρατζη σημερα να βρουμε κατι πραγματακια με το φιλαρακι που ελεγα τις προαλλες :p

Ρωτησα μεταξύ αλλων για μεταχειρισμένα (σε καλη κατάσταση απο οτι μου ειπε ο εμπορος) ελατήρια και η 4αδα κοστιζει 80 ευρο, ενω ενας αλλος καινούρια (δεν ξερω-θυμαμαι εταιρεια) 290ευρο.

Να πω πως δεν εχουν αλλαχτεί ουτε τα αμορτισέρ και ειναι τα εργοστασιακά εδω και 20 χρόνια με 100 +κατι ψιλα χιλιάδες χλμ.

Στις λακουβες χώνεται ολο το αυτοκίνητο μεσα ή στα σαμαρακια αναπηδα πχ και νομιζω οτι οφείλεται στα ελατήρια(περισσότερο), συμφέρει να τα αλλάξουμε με μεταχειρισμένα ή καινούρια? (80vs 300 Euro) (μην ρωτήσετε γιατι δεν εχουν αλλαχτεί ακομα, δεν ξερω:tomato:)

τι λετε? Νομιζω για 80 αξίζει αφου ειναι "λιωμενα" αυτα που εχει

Επισης έχουν σπασει τα πιαστράκια του πανελ που εχει το διακόπτη της ηλιοροφης, βρήκα αυτο στη φωτογραφία (τιμη δεν ρωτησα γιατι δεν θυμόμουν αμα κανει) και ελεγα να του βγάλω το βελουτε και να βάλω αυτο που έχουμε στο δικο μας (με καθαρισμα δεν νομιζω να βγει η λαδιλα), με ταινία διπλής όψεως γίνεται?

post-6199-1416075446,2701_thumb.jpg

Τα ελατήρια το μόνο που μπορούν να παθουν μετα απο πολλά χιλιόμετρα είναι να έχουν μαλακώσει – χαμηλώσει το αμάξι… και πάλι 100Κ km δε δικαιολογούν πεσμένα ελατήρια.

Αν σε απασχολούν οι αναπηδήσεις τότε χρειάζεσαι αμορτισέρ. (και αυτά άνετα θα έχουν κλασει μετά από 100k km)

[edit] ειμαι αργος :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.