Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Άμα θες Μαζεράτι, δες μια Ghibli μοντέλο 1995 και μετά. Και δίλιτρο, και μπιτούρμπο, και 300 πίσω και δερμάτινα ηλεκτρικά όλα μέσα και ηλιοροφή και ΚΟΥΚΛΑ και με κάτω από 20000 ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Απο το καλοκαιρι και μετα το astra h 1,6 που εχω μου εβγαλε ενα προβλημα στο ντεποζιτο..

Δηλαδη πεταει την αντλια οταν πας να το γεμισεις, ο μονος τροπος ειναι γεμισμα σιγα σιγα!!

Αλλαγη λαιμου του ντεποζιτου κοστος 350+ ε:bigsmile:

Για κανενα λογο δεν το φτιαχνω,ας το γεμιζω σιγα σιγα:...:

Link to comment
Share on other sites

Να δω αν και ποτε θα παρουν πρεφα οτι ο κοσμος ΔΕΝ εχει πλεον λεφτα, και θα το γυρισουν σε επισκευες (που θελουν και λιγο μυαλο να κοβει) γιατι πλεον δεν θα βγαινει το μεροκαματο αλλιως...

Link to comment
Share on other sites

Φραγμένο σωληνάκι αναθυμιάσεων;

Λογικα!!!!

Στην αντιπροσωπεια που το πηγα ειδαμε οτι ειναι ενα σωληνακι που παει απο το ντεποζιτο μπροστα στην μηχανη.

Απο την μεση και μπροστα περναει ο αερας, ενω απο την μεση και πισω(ντεποζιτο) δεν περναει τιποτα:slap:

Και το θεμα ειναι οτι παει πακετο ολο αυτο....:angry:

Link to comment
Share on other sites

Απο το καλοκαιρι και μετα το astra h 1,6 που εχω μου εβγαλε ενα προβλημα στο ντεποζιτο..

Δηλαδη πεταει την αντλια οταν πας να το γεμισεις, ο μονος τροπος ειναι γεμισμα σιγα σιγα!!

Αλλαγη λαιμου του ντεποζιτου κοστος 350+ ε:bigsmile:

Για κανενα λογο δεν το φτιαχνω,ας το γεμιζω σιγα σιγα:...:

Γιατί δεν πας σε εξουσιοδοτημένο και άσε τις αντιπροσωπίες;

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα σε εξουσιοδοτημένο και παμε για μεταχειρισμενο με λιγοτερα χρηματα :)

Σωστός! Κι εγώ από τότε που πήρα το αυτοκίνητο μόνο μια φορά το πήγα στην αντιπροσωπία.

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειχα πει πιο παλια ψηνομαι μαζι με τον αδερφο μου για μηχανη μεγαλη...στην αρχη λεγαμε για ss αλλα δεδομενου της καταστασης της αθηνας και της βενζινης,ειπαμε για κατι αλλο.κοιταμε κατι προς z750 κτλ.αυτα τι λενε?επισης αν εχει καποιος καμια προταση,ευπροσδεκτη...για μεταχειρισμενο κοιταμε.

Link to comment
Share on other sites

Για την πόλη ναι... Σε ταξίδια δεν ξέρω... Κάτι με χαλάει...

Link to comment
Share on other sites

Καλά εντάξει δεν λέω για ταξίδια αν και αυτό ειναι υποκειμενικό.

Φίλος με c1 με ~110,000km με ένα δίσκο-πλατό και τα ταξιδάκια του πηγαίνει και όλα.

Mε χαλάει το μικρό του μέγεθος και τα 1000 κυβικά του.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν..Τα φώτα σας :D Σε Panda 100HP φοράω Toyo T1R σε διάσταση 195/50/15..Επειδή τα λάστιχα παρενοχλούν σεξουαλικά τους θόλους μου σε κάθε λακούβα ( και όχι μόνο ), πάω πάλι για 45άρι προφίλ..Οι υποψήφιοι:

- Yokohama S.Drive

- Toyo T1-R (ξανά)

- Uniroyal RainSport 2

- Kumho Ecsta KU31

- Continental SportContact 2

...Αυτά έχω προς το παρόν υπ'όψη..Απόψεις? :D

Link to comment
Share on other sites

πιστεύω πως δεν αξίζει για 200e να ρισκάρεις να τα κάνεις μπάχαλο.

το πας σε έναν επαγγελματία και τελειώνει η υπόθεση.

άλλωστε δεν είναι και κανα αστρονομικό ποσό.

15€ vs 200€

Δώσε μου τα 185€ και βάζω εγώ τα 15.

Τα 200€ πλέον είναι στην καλύτερη μια εβδομάδα μεροκάματα μιας μέση δουλειάς.

Στις νορμάλ περιπτώσεις είναι 1,5 βδομάδα.

Βέβαια μπορεί και να είναι και δόση για κάποιο δάνειο/το ενοίκιο του μήνα/ΔΕΗ/ΟΤΕ/ΕΥΔΑΠ

Μην πετάμε τέτοια μαργαριτάρια τέτοιες εποχές.

Εννοείται ότι δεν κατακρίνω κανέναν που έχει την οικονομική άνεση να λέει τα 200€ ψίχουλα, ίσα ίσα, μαγκια του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.