Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σήμερα που βγήκα για τσιγάρα μου μύρισε βενζίνη. Κάτω απο το αυτοκίνητο, εκεί που ειναι το ντεπόζιτο έβαλα το χέρι μου και ειναι νωπό. Φαίνεται να ξεκινάει απο τα σωληνάκια που πάνε στην μηχανή. Σήκωσα το κάθισμα, άνοιξα την αντλία βενζίνης και ειναι στεγνή. Οπότε καταλήγουμε οτι ειναι απο τα σωληνάκια λογικά,ε; Το περίεργο ειναι οτι μου το είχε ξανακάνει όταν το αυτοκίνητο είχα να το κινήσω 2 μέρες. Το ίδιο και σήμερα. Όταν το κινώ κάθε μέρα δεν μου το κάνει. Τι παίζει να ειναι; Ξεραμένα σωληνάκια λογικά,ε; :confused: Ξέρουμε κόστος; Το αμάξι ειναι ειναι Polo του 96.

Link to comment
Share on other sites

Βρές που είναι τα μπέκ στον κινητήρα σου και φρόντισε να είσαι καρασίγουρος ότι δεν έχεις διαρροή εκεί...είναι αρκέτα επικίνδυνο να έχεις διαρροή εκεί κοντά σε θερμά σημεία.

Δυστυχώς δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά πρέπει να βρείς απο που χάνει και μετά αναλόγως τι πρέπει να αλλάξεις θα πάει το μαλλί.

Δεν νομίζω ότι ξεραίνονται τα σωληνάκια αυτά, λογικά όλες οι ενώσεις από το ντεπόζιτο μέχρι τα μπέκ είναι τα ύποπτα σημεία.

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Βρές που είναι τα μπέκ στον κινητήρα σου και φρόντισε να είσαι καρασίγουρος ότι δεν έχεις διαρροή εκεί...είναι αρκέτα επικίνδυνο να έχεις διαρροή εκεί κοντά σε θερμά σημεία.

Δυστυχώς δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά πρέπει να βρείς απο που χάνει και μετά αναλόγως τι πρέπει να αλλάξεις θα πάει το μαλλί.

Δεν νομίζω ότι ξεραίνονται τα σωληνάκια αυτά, λογικά όλες οι ενώσεις από το ντεπόζιτο μέχρι τα μπέκ είναι τα ύποπτα σημεία.

Οχι το μοτέρ ειναι πεντακάθαρο απο βενζίνες και άλλα υγρά το τσέκαρα. Έχω βρει απο που χάνει. Χάνει στο σημείο που ενώνονται τα σωληνάκια που πάνε απο το ντεποζιτο στο injection. Μια ένωση έχει μονο στο ντεπόζιτο και απο καπου εκεί χάνει. Απλά μου φαίνεται χλωμό να τρύπησε το ντεπόζιτο γιατι δεν θα μου το έκανε με την συχνότητα που το κάνει (μονο αν το έχω σε ακινησία παραπανω απο 2 μερες) αλλά συνέχεια. Αλλά να ξεραινονται τα σωληνάκια μου κάνει κάπως.... Το περίεργο ειναι οτι το βάζω μπροστα, σταζει κατω απο το ντεπόζιτο και κανει λιμνούλα. Το βγάζω εθνική, το πουσάρω μέχρι τα 170-180, σταματάω στην λωρίδα έκτακτης αναγκης, κοιτάω, δεν βγαζει ΟΥΤΕ ΜΙΣΗ ΣΤΑΓΟΝΑ....

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα η αντλία παράγει μια στάνταρ πίεση καυσίμου και όσο το πιέζεις το αμάξι η πίεση στο σύστημα πέφτει ελαφρώς γιατί ένα γερό κομμάτι ψεκάζεται στον κινητήρα, οπότε πιθανώς τότε έχεις μικρότερη διαρροή ή καθόλου. Δοκίμασε χωρίς να ανοίξεις τον κινητήρα, απλά γύρνα το κλειδί στο ΟΝ, η αντλία βενζίνης δημιουργεί τότε πίεση για μερικά δευτερόλεπτα χωρίς να ψεκάζεται καύσιμο από τα μπέκ, τότε θεωρητικά έχεις την μέγιστη πίεση στα σωληνάκια και στις ενώσεις τους. Άνοιξε κλείσε πολλές φορές το διακόπτη στο ΟΝ και δες αν κάνει μεγαλύτερη λιμνούλα;p

Brainstorming κάνω, δεν έχω προσωπική εμπειρία στο θέμα οπότε χαλαρά μπορει να λέω επιεικώς μπούρδες:wassat:

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα η αντλία παράγει μια στάνταρ πίεση καυσίμου και όσο το πιέζεις το αμάξι η πίεση στο σύστημα πέφτει ελαφρώς γιατί ένα γερό κομμάτι ψεκάζεται στον κινητήρα, οπότε πιθανώς τότε έχεις μικρότερη διαρροή ή καθόλου. Δοκίμασε χωρίς να ανοίξεις τον κινητήρα, απλά γύρνα το κλειδί στο ΟΝ, η αντλία βενζίνης δημιουργεί τότε πίεση για μερικά δευτερόλεπτα χωρίς να ψεκάζεται καύσιμο από τα μπέκ, τότε θεωρητικά έχεις την μέγιστη πίεση στα σωληνάκια και στις ενώσεις τους. Άνοιξε κλείσε πολλές φορές το διακόπτη στο ΟΝ και δες αν κάνει μεγαλύτερη λιμνούλα;p

Brainstorming κάνω, δεν έχω προσωπική εμπειρία στο θέμα οπότε χαλαρά μπορει να λέω επιεικώς μπούρδες:wassat:

Nαι αλλά γιατί να το κάνει όταν έχω να το κινήσω πάνω απο 2 μέρες; Και όλα τα συνεργεία που ξέρω ειναι κλειστά αυτή την περίοδο....

Link to comment
Share on other sites

Nαι αλλά γιατί να το κάνει όταν έχω να το κινήσω πάνω απο 2 μέρες; Και όλα τα συνεργεία που ξέρω ειναι κλειστά αυτή την περίοδο....

Μπορεί να είναι από τα επιστρεφόμενα και ότι μένει στην σωλήνα όταν κάθετε να σουρώνει κάτω.

Πήγαινε σε συνεργείο να δεις .

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι από τα επιστρεφόμενα και ότι μένει στην σωλήνα όταν κάθετε να σουρώνει κάτω.

Πήγαινε σε συνεργείο να δεις .

Δεν ξέρω πιο ειναι μαν μου, γιατι εχει 3 σωληνακια εκει. Αν και αυτα τα σωληνάκια στα 15 χρόνια που έχω το αμάξι δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ. Όταν έκανα το Φ.Π.Ε στο αμάξι μου πρότειναν να τα αλλάζω με αεροπορικού τύπου αλλά δεν πολυέδωσα σημασία. Το θέμα ειναι οτι τέτοια περίοδο μονο αντιπροσωπίες είναι ανοιχτες και δεν θέλω να τα σκάσω στην αντιπροσωπία, γιατί αυτή την περίοδο δεν μου περισεύουν.

[EDIT] Σήμερα πάντως δεν μου το έκανε....

Έγινε επεξεργασία από wesker
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους πέτυχα ένα stock s2000 και κάναμε ένα άνοιγμα μέχρι 180.

Του έριχνα ελάχιστο (μισό κάρο κοντά στα 180).

Οπότε επιτέλους ξέρω πόσα άλογα δίνει το μαζντάκι στα 10,5psi. :clap:

Το s2000 είναι 1260 κιλά 220 στο τρόχο (high max) άρα 5,727kg/hp.

To mx5 είναι 1060kg άρα 185 άλογα. Οπότε στα 12,5psi που θα παίξω όταν τελειώσω τα διάφορα έχω σίγουρα τα 200 στον τροχό.:smoke:

Link to comment
Share on other sites

απντεητς απο το γνωστο τσακωναμαξο

σαν μηχανικο συνολο ,στην ευθεια εικαζω πως υστερει απεναντι σε συνδυασμους με λιγοτερη ροπη και αντιστοιχη ιπποδυναμη.Ειναι σχεδον ακατορθωτο να ξεκινησεις βιαια χωρις να επεμβει το antispin ,σε καθε εντονο γκαζωμα αναβοσβηνει.. 42 χιλιογραμμομετρα ροπης ειναι αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Powertrain Performance Graph for Honda S2000 -00 (177 kW) εν τέλει ούτε καν 220 βγάζει το s2000.

Τα κιλά ανα ίππο είναι ο μοναδικός τρόπος να συγκρίνεις 2 αμάξια σε ευθεία. Δεν με νοιάζουν λοιπές διαφορές, όπως διαφορετικές σχέσεις στο κιβώτιο. Πχ αν ανοίγαμε με 5η με 80...θα του έριχνα κολώνες εκεί (κοντή 5η και 40% περισσότερη ροπή). Είναι η καλύτερη προσέγγιση που μπορείς να κάνεις για τα άλογα που βγάζεις στο δρόμο. Δεν πρόκειται να αντικαταστήσει την δυναμομέτρηση όπως και να χει.

Link to comment
Share on other sites

απντεητς απο το γνωστο τσακωναμαξο

σαν μηχανικο συνολο ,στην ευθεια εικαζω πως υστερει απεναντι σε συνδυασμους με λιγοτερη ροπη και αντιστοιχη ιπποδυναμη.Ειναι σχεδον ακατορθωτο να ξεκινησεις βιαια χωρις να επεμβει το antispin ,σε καθε εντονο γκαζωμα αναβοσβηνει.. 42 χιλιογραμμομετρα ροπης ειναι αυτα....

γιατί να υστερεί? ξεκίνα* με πατα-ασε ασε την πρώτη να απλώσει λιγο περίπου ίδιο σκηνικό και δευτέρα και ασε τους άλλους να πάρουν τα κιάλια. χεχε. όσο για τα 42 κιλά, θέλουν προσοχή γιατί καταπονούν αρκετά. ειδικά στα over (όσο over μπορεί να έχεις).

* αν απενεργοποιείται το antispin, να μείνουν κατω κανα δυο+ ταχύτητες... χεεχεχεχεχε

Link to comment
Share on other sites

350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;

Τράβα σε άλλο ζαντά που να μην είναι κλέφτης. ~20€ σε νορμάλ ζαντά πάει η ζάντα το ίσιωμα σε πρέσα και όχι τόρνο που τρώει υλικό.

Το alternator έχει τα γνωστά καρβουνάκια τα οποία φθείρονται με τον καιρό.

Στο peugeot μου φθάρθηκαν στα 15 χρόνια, αλλά παραλίγο να με αφήσει (και φώναζε με το λαμπάκι της μπαταρίας να μένει ανοικτό).

Υπό ΚΣ θα έπρεπε να αλλάζει μόνο το κομμάτι που έχει τα καρβουνάκια, αλλά επειδή έχουμε 2011 το πετάς όλο και παίρνεις καινούριο.

Τα καρβουνάκια στα αλτερνάτορ σπάνια θα χαλάσουν. Δεν είναι όπως στα παλιά δυναμό που μετέφεραν τα A. Μόνο την τάση διέγερσης δίνουν στο πηνίο και τίποτα παραπάνω για αυτό και έχουν το 1/4 του πάχους απ τα καρβουνάκια που είχαν τα δυναμό. Το πιο πιθανό σε αλτερνάτορ είναι να κλάσει το ηλεκτρονικό κύκλωμα, το ρουλεμάν ή να κάψει πηνίο, παρά τα καρβουνάκια να τελειώσουν.

Δεν έχει να κάνει με το 2011 ότι το πετάς όλο, έχει να κάνει με το πόσο θέλει και τον παίρνει να ασχοληθεί ο καθένας.

Επιτέλους πέτυχα ένα stock s2000 και κάναμε ένα άνοιγμα μέχρι 180.

Του έριχνα ελάχιστο (μισό κάρο κοντά στα 180).

Οπότε επιτέλους ξέρω πόσα άλογα δίνει το μαζντάκι στα 10,5psi. :clap:

Το s2000 είναι 1260 κιλά 220 στο τρόχο (high max) άρα 5,727kg/hp.

To mx5 είναι 1060kg άρα 185 άλογα. Οπότε στα 12,5psi που θα παίξω όταν τελειώσω τα διάφορα έχω σίγουρα τα 200 στον τροχό.:smoke:

220 τροχό δεν είδε ποτέ το s2k.

Ούτε τα 200 δεν βγάζουν πολλά στον τροχό.

Το rototest είναι τελείως αναξιόπιστο.

Επίσης πολλά s2k πειραγμένα πηγαίνουν και πολύ χειρότερα από μαμά.

Αν δεν πας σε ένα δυναμόμετρο δεν θα μάθεις ποτέ πόσα άλογα είσαι.

Μετα απο 5Κ κμ συμβιωσης με το γνωστο τσακωναμαξο ,πιστευω πως εχει καπως αργο τιμονι.Πιθανως ,λογω τεραστιας ροπης εμπρος,ειναι ρυθμισμενο ετσι το αυτοκινητο για να μην σκοτωθει κανας brilliant τσακωνας σε αποτομο ελιγμο...

Πως το ορίζεις το αργό τιμόνι? και σε τι φάση σου φαίνεται ότι το τιμόνι είναι αργό?

Καθώς πατάς γκάζι?

Καθώς εκεί που πας ευθεία το κόβεις 8 στροφές δεξιά?

Καθώς πατάς φρένο?

απντεητς απο το γνωστο τσακωναμαξο

σαν μηχανικο συνολο ,στην ευθεια εικαζω πως υστερει απεναντι σε συνδυασμους με λιγοτερη ροπη και αντιστοιχη ιπποδυναμη.Ειναι σχεδον ακατορθωτο να ξεκινησεις βιαια χωρις να επεμβει το antispin ,σε καθε εντονο γκαζωμα αναβοσβηνει.. 42 χιλιογραμμομετρα ροπης ειναι αυτα....

Και που να δεις τι θα γίνει αν βγάλεις το αντισπίν, θα χαθείς μέσα στον καπνό. Το bitchin έχει και τις θυσίες του. 265 άλογα σε μπροστοκίνητο αμάξι δεν είναι λίγα. Και για να καταφέρεις να το ξεκινήσεις πρέπει να έχεις κάκαλα και τα χέρια σου να είναι στην θέση τους και όχι στον γύψο

Link to comment
Share on other sites

Ένα project που ετοιμάσαμε η παρέα μετά από αρκετή δουλειά και οργάνωση.

Yamaha RFZ 600 (yahama raptor με κινητήρα από fazer fzs 600 2003 95hp + εσαγωγές, ζιγκλέρ και ολόσωμη ελευθέρας εξάτμιση με τελικό pro circuit T4).

Το video είχα ξεχάσει.

Λόγω χρόνου και προσωπικών προβλημάτων δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το project, εν αναμονεί λοιπόν.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JP4R4NNk6UY]Yamaha RFZ 600 raptor - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Νεα απο το τσακωναμαξο

1)ο κατασκευαστης δεν λεει ψεμματα για την τελικη

2)στην καταβαση απο Δεσφινα προς Ιτεα (καταφερα επιτελους να) κουρασω τα φρενα του.

3)Λιβαδεια-Ιτεα....ο Ροκκος σ-κ-ο-τ-ω-ν-ε-ι/σιδερωνει/πυροβολαει τις στροφες...με βλεπω να εξαφανιζομαι απο τα εγκοσμια αμα βαλω και σλικς.

4)σε γλιστερη στενη (και ευτυχως οχι στερνη)στροφη που μπηκε το ΕΣΠ δεν καταλαβα σχεδον τιποτα...

5)το xds φοβερη συλληψη..αντι να ζεις με τις ιδιοτροπιες του μπλοκε εχεις αυτο και ξεμπερδευεις...εκει που στριβεις γκαζωνοντας ισα ισα που νιωθεις στιγμιαια να βαραινει λιγο το τιμονια και τσουυυυπ!!!!!!!!ΜΠΗΚΕΣ...

6)το γ@μωκιβωτιο αρνηθηκε 4-5 ασχετες στιγμες να παρει την οπισθεν...

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.