Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

gearboxn.jpg

Μάλλον το παρακάναμε....

Έχω μια μεγάλη υποψία ότι το σασμάν ίσως και να τερματίζει πριν τα 200 :p

Ευτυχώς που μπορώ εύκολα και μόνος μου να βάλω το δικό μου γρανάζι 5ης.

Πριν είχα τα 140 κοντέρ με 3950 πραγματικές.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα...τουλάχιστον θα έχεις ******* ρεπρίζ:p

Βάλε τον κόφτη 6740 να έχεις 200κμ/ω...πάντοτε μου άρεσαν στρογγυλοί αριθμοι.

Έγινε επεξεργασία από astrolabos
προσέχουμε πως εκφραζόμαστε
Link to comment
Share on other sites

Αύριο κάνω την κατάθεση για την πρώτη φουρνιά πραγμάτων (φλάτζες, βιδες κεφαλής, μεταλλα)... Ευχηθείτε μου καλή τυχη και το USPS Express International να μην με τσεκουρώσει άσχημα... :D

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είμαστε αρπακολατζίδες αλλα οταν δουλέψουμε μεθοδικά και σωστά... Φοβού τους Δαναούς και SR20 φέροντες...

Τά 'σπασε όλα ο Βλάσης. 8.8sec 0-402m. Δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερος χρόνος απο αυτόν ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=N1FyNlmWmGk&feature=player_embedded]‪Exelixis Pulsar 8.8‬‏ - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, μόλις ξεφορτώθηκα την ρεζέρβα και οτιδήποτε δεν είναι άκρως απαραίτητο...αφαίρεσα 12kg:smoke:

Τώρα είμαι κάτω από 1070kg...από εδώ και πέρα όμως είναι δύσκολη η μείωση...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, μόλις ξεφορτώθηκα την ρεζέρβα και οτιδήποτε δεν είναι άκρως απαραίτητο...αφαίρεσα 12kg:smoke:

Τώρα είμαι κάτω από 1070kg...από εδώ και πέρα όμως είναι δύσκολη η μείωση...

Βγάλε την θέση του συνοδηγού και τις πόρτες :hehe: (Top Gear Botswana Special style)

Link to comment
Share on other sites

χαχα..ντακς δεν το θέλω για τέτοια...θέλω να έχει κοντινή στην stock άνεση;)

Κάθε κάθισμα ζυγίζει 15kg...τα έχω ζυγίσει.:p

Το πρόγραμμα λέει, bucket καθίσματα με 7-8kg (να έχει καλό μαξιλαράκι στο ποπό).

Απο εκεί μπορεί να φύγει άλλο ένα 15άρι.

Μετά έρχεται η ώρα για ανθρακονήματα...αλλά επειδή το mx5 έχει ήδη καπό αλουμινίου τα κέρδη είναι λίγα σε σχέση με τα λεφτά...μετά αλλάζεις φτερά και πόρτες.

Πρέπει να μπεί και ένα σοβαρό roll bar και κάποια δεσίματα (μπάρα θόλων) που έχουν βάρος αυτά.

Στόχος είναι 5kg/hp...με 1000kg και 200hp στο τροχό...τα άλογα τα έχω ήδη με λίγο παίξιμο.

Πρέπει να αλλάξω και ψυγείο/ανεμιστήρες...να δω πόσα χρόνια θα μου πάρουν αυτά:tomato:

Ας έιναι καλά η μετοχή της AMD σήμερα κάτι από αυτά θα γίνει

Link to comment
Share on other sites

Περιοδικό: Auto Bild

Στήλη: Οι απόψεις της εβδομάδας

Πώς θα ήταν ο κόσμος μας χωρίς κλισέ; Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Γερμανία για τους χειρότερους οδηγούς, ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων απάντησε: "οι Ιταλοί". Με τα γυαλιά ηλίου πάνω στη μύτη και το κινητό τηλέφωνο συνέχεια στο αυτί, είναι λογικό. Ακολούθησαν από κοντά οι Τούρκοι και οι Ολλανδοί. Ποιους θεωρούν οι Γερμανοί καλύτερους οδηγούς; Κρατηθείτε: Τους Έλληνες. Μάλλον δε μας ξέρουν τόσο καλά...

Ας μου πει κάποιος ότι αυτό δεν είναι αλήθεια... :rofl: :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Oι Γερμανοί είναι χειρότεροι οδηγοί από εμάς όμως. Το βλέπω κάθε μέρα στη δουλειά που δουλεύουμε με 70% γερμανούς πελάτες.

Αν μας θεωρούν εμάς τους καλύτερους οδηγούς της Ευρώπης, τότε όλοι οι υπόλοιποι πόσο χάλια είναι; :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.