Κωστάκης Ιούλιος 7, 2011 #5222 Ιούλιος 7, 2011 ενα τετοιο, εντελώς απείραχτο. Μήπως ήσουν σε κατηφόρα? :P πόσα cc?
PetrosD Ιούλιος 7, 2011 #5224 Ιούλιος 7, 2011 Μη ξεχνάς να υπολογίσεις και το σφάλμα του ταχυμέτρου. Στην πραγματικότητα μπορεί να μην ξεπέρασες τα 200.
Shadow Keeper Ιούλιος 7, 2011 #5225 Ιούλιος 7, 2011 Α ναι το σφάλμα Τι να πώ και γώ που δεν μπορώ να πάω πάνω απο 240, γιατί τόσο είναι ο κόφτης στην 5η (7100rpm) όχι γιατί δεν φτάνουν τα άλογα:fist:
hayabusa Ιούλιος 7, 2011 #5226 Ιούλιος 7, 2011 με βάση το gps και 1-2 ηλεκρονικές πινακίδες που έχω τσεκάρει κάποιες φορές γύρω στα 5 χλμ χάνει πάνω-κατω. Σωστή η παρατήρηση πάντως
ΝTG Ιούλιος 7, 2011 #5227 Ιούλιος 7, 2011 ο αδελφος μου λεει να παρει κανα 600αρι.εγω του ελεγα για κανα gsxr.δεν βρισκω πουθενα ομως τιμες,,ξερει κανενας τι παιζει?επισης απο μεταχειρισμενη τι λεει?γιατι πρεπει να ειναι λιγο σκυλια οποτε αν το εχει και προσεγμενο ο αλλος δεν νομιζω να εχει κανα μηχανικο θεμα...πχSuzuki GSXR 600 '08 - 6.000 EUR - Car.grαν ψηνεστε για streetaki ...δεν παιζει να βρειτε γιατρεια αλλου...Για πολη-ταξιδια παντως και οικονομικο πανω απο ολα (καταναλωση) δειτε και τα δικυλινδρα f650gs/f800gs της Bmw.(στον ιδιο κινητηρα βασιζονται και τα 2)πχ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1580628/ ...υποθετω με λιγο ψαξιμο παραπανω το βρισκει και πιο κατω
AN7 OverClocker Ιούλιος 7, 2011 #5228 Ιούλιος 7, 2011 Νταξ έχει ένα ελαφρυντικό το μαζντάκι, το ψυγείο τρώει τα διπλά άλογα και επαρκεί μια χάρα για νορμάλ ακόμα και γρήγορη χρήση, αλλά κάποια στιγμή θέλω να το λιώσω σε πιστούλα...Denso είναι από την μάνα του.Έτσι έφαγα μέχρι τώρα το χρήμα μου Οι περισσότεροι βάζουν μεγαλύτερο αλουμινένιο ακόμα και με rotrex που οι θερμοκρασίες γενικώς είναι αρκετά μικρότερες. πχ ο Αιμίλιος όσο ήταν με rotrex το είχε αλλάξει. Πλέον με την 2871 ούτε αυτό την παλεύει στις ζέστες.
Shadow Keeper Ιούλιος 7, 2011 #5229 Ιούλιος 7, 2011 BTW το λάθος στο ταχύμετρο πάει ποσοστιαία και δεν είναι σταθερό.Ακόμα δεν έχω συναντήσει ταχύμετρό που να χάνει στα 200km/h, μόνο ~+5km/h.Συνήθως παίζουν +5-10% στα 100km/h...οπότε στα 200 παίζεις 10-20km/h λάθος.
AN7 OverClocker Ιούλιος 7, 2011 #5230 Ιούλιος 7, 2011 BTW το λάθος στο ταχύμετρο πάει ποσοστιαία και δεν είναι σταθερό.Ακόμα δεν έχω συναντήσει ταχύμετρό που να χάνει στα 200km/h, μόνο ~+5km/h.Συνήθως παίζουν +5-10% στα 100km/h...οπότε στα 200 παίζεις 10-20km/h λάθος.Στο 2άρι μετά τα 110 κλειδώνει στα +10χλμ. Στα 100 έχω ~4χλμ διαφορά.Δεν πα να είσαι με 140 η 230, τα πραγματικά είναι -10. Μάλλον για safety reason το κόβω γιατί ακόμα και απ την obd βλέπω όσο με gps me 5hz δέκτη και pbox.
AN7 OverClocker Ιούλιος 7, 2011 #5231 Ιούλιος 7, 2011 ο αδελφος μου λεει να παρει κανα 600αρι.εγω του ελεγα για κανα gsxr.δεν βρισκω πουθενα ομως τιμες,,ξερει κανενας τι παιζει?επισης απο μεταχειρισμενη τι λεει?γιατι πρεπει να ειναι λιγο σκυλια οποτε αν το εχει και προσεγμενο ο αλλος δεν νομιζω να εχει κανα μηχανικο θεμα...πχSuzuki GSXR 600 '08 - € 6.000 EUR - Car.grΆμα είναι να πας σε Κ7 δες και το 750...Το έχει φίλος και είναι σφαίρα το πράμα.... Ένα βιντεάκι του...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3nyWZp_UKqE]YouTube - gsxr 750[/ame]
Tsakonas Ιούλιος 8, 2011 #5232 Ιούλιος 8, 2011 Για να επανελθω στα θεματα ελαστικων κλπ.Καρατσεκαρισμενα τα ελαστικα μου ειναι φαγωμενα πιο πολυ στις ακρες παρα στο κεντρο.Λογικο ,οπως ειπε και ο ΑΝ7,οταν στριβεις με καμποσα και το αυτοκινητο κρατιεται καποιος την ακουει.Ειναι και το 050 ελαστικο που φθειρεται σχετικα γρηγορα σε σχεση με πιο νορμαλ λαστιχα.Εχει treadwear 140 (νουμερο που δειχνει ποσο γρηγορα τρωγεται ενα ελαστικο=>Ποσο μαλακη/σκληρη γομα εχει=μεγαλυτερο=το ελαστικο κρατα πιο πολυ.)..Αν δεν κανω λαθος ,ενα καθημερινο λαστιχο παιζει γυρω στο 200+Για να παρει κανεις μια ιδεα, τα σεμισλικια toyo r888 εχουν treadwear 100 και τα michelin pilot sport cup (σεμισλικ μισελεν που φορουσε απτο εργοστασιο και η m3 csl e46 αν θυμαμαι καλα) 80.
PetrosD Ιούλιος 8, 2011 #5233 Ιούλιος 8, 2011 Καρατσεκαρισμενα τα ελαστικα μου ειναι φαγωμενα πιο πολυ στις ακρες παρα στο κεντροΕννοείς και στις 2 άκρες του κάθε ελαστικού; Γιατί αν συμβαίνει αυτό, έχεις χαμηλή πίεση.
PetrosD Ιούλιος 8, 2011 #5234 Ιούλιος 8, 2011 Α ναι το σφάλμαΤι να πώ και γώ που δεν μπορώ να πάω πάνω απο 240, γιατί τόσο είναι ο κόφτης στην 5η (7100rpm) όχι γιατί δεν φτάνουν τα άλογα:fist: Εμείς με τα πισοκίνητα, μπορούμε να το διορθώσουμε αυτό εύκολα, αλλάζοντας μόνο διαφορικό! Βάλε μακρύτερο διαφορικό ή το 6τάχυτο κιβώτιο από τα νεότερα MX-5. Το δικό μου έχει κάπως μακρύ διαφορικό (3.46 για 5η = 0.81) οπότε έχω τα 240 κοντερίσια στις 6000rpm.
fotme Ιούλιος 8, 2011 #5235 Ιούλιος 8, 2011 γεια σου ρε Τσακωνα strifter με τα treadwear σου, λεγε ποτε θα με πας βολτα!
Shadow Keeper Ιούλιος 8, 2011 #5236 Ιούλιος 8, 2011 Ναι PetrosD για το 6τάχυτο πηγαίνω, όχι τόσο για τις τελικές αλλά γιατί αντέχει τουλάχιστον 300 άλογα το 6άρι και υπάρχει περίπτωση στο μέλλον (αν είμαι ακόμα ελλάδα) να βρώ ενα 1.8 μοτεράκι και να το χτίσω Ρύθμισα και την wastegate στην πιο σκληρή ρύθμιση (max psi δλδ γύρω στα 9) και πλέον σηκώνω πίεση από 2150rpm και από 2750rpm φτάνω κοντά 10, σαν εργοστασιακό:magic:
PetrosD Ιούλιος 8, 2011 #5237 Ιούλιος 8, 2011 Έχω βρει ένα εξατάχυτο λουκουμάκι από M3 για τη δικιά μου, από Αγγλία, 200 ευρώ. Αλλά άντε συννενοήσου για μεταφορική, έξοδα αποστολής κτλ...Αν το πάρω απόφαση όμως το χτυπάω άνετα! από 1-4 έχει πιο πυκνές, 5η ίδια με την τετάρτη μου (1:1) και 6η ίδια με την 5η μου.
Shadow Keeper Ιούλιος 8, 2011 #5238 Ιούλιος 8, 2011 Εγώ με λίγο ψάξιμο, θέλω 700-1000ε για ενα μεταχειρισμένο προφανώς...πολλά λεφτά.
AN7 OverClocker Ιούλιος 8, 2011 #5239 Ιούλιος 8, 2011 Ναι PetrosD για το 6τάχυτο πηγαίνω, όχι τόσο για τις τελικές αλλά γιατί αντέχει τουλάχιστον 300 άλογα το 6άρι και υπάρχει περίπτωση στο μέλλον (αν είμαι ακόμα ελλάδα) να βρώ ενα 1.8 μοτεράκι και να το χτίσωΡύθμισα και την wastegate στην πιο σκληρή ρύθμιση (max psi δλδ γύρω στα 9) και πλέον σηκώνω πίεση από 2150rpm και από 2750rpm φτάνω κοντά 10, σαν εργοστασιακόΑπ όσο έχω ακούσει αντέχει και 320-350.Το 18άρι τα 300 τα έχει αρκετά εύκολα(σφυριλατο πάντα)Με το boost creeping τι έκανες τελικά?Έχω βρει ένα εξατάχυτο λουκουμάκι από M3 για τη δικιά μου, από Αγγλία, 200 ευρώ. Αλλά άντε συννενοήσου για μεταφορική, έξοδα αποστολής κτλ...Αν το πάρω απόφαση όμως το χτυπάω άνετα! από 1-4 έχει πιο πυκνές, 5η ίδια με την τετάρτη μου (1:1) και 6η ίδια με την 5η μου.Δεν είναι κάτι δύσκολο, ρώτα τον spresv Που πήρε ολόκληρο μοτερ.
PetrosD Ιούλιος 8, 2011 #5240 Ιούλιος 8, 2011 Εγώ με λίγο ψάξιμο, θέλω 700-1000ε για ενα μεταχειρισμένο προφανώς...πολλά λεφτά. ΑΟΥΤΣ! Δεν είναι κάτι δύσκολο, ρώτα τον spresv Που πήρε ολόκληρο μοτερ. Λίγο backgroun info, ο spresv εμένα ρώτησε πριν ψωνίσει, που πήρε πρόπερσυ ο κολλητός μου ολόκληρο μοτέρ από Αγγλία. Οπότε η δική μου απόφαση κολυσιεργεί την κατάσταση θα έλεγα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.