Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ειναι πανευκολο να βγαζεις κατι σκαρτο συγκρινοντας το με κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο και να λες "τς τς τς δεν τα φτιαχνουν οπως παλια ρε παιδι μου,χαλασανε ολοι πια".Το δυσκολο ειναι να καταλαβεις τα γιατι και πως της νεας τεχνικης λυσης και την σταθμιση που κανε ο τεχνικος,και φυσικα να μην δαιμονοποιεις.Αυτη ειναι η διαφορα του troll post απο το οχι-και-τοσο παραλογο-στην-τελικη-ποστ

Τσάκωνα δεν ήταν τρολλ-ποστ.

Έχω διάθεση να καταλάβω πώς δουλεύει μία νέα τεχνολογία και γενικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους γερμανούς μηχανικούς για την τεχνολογία τους, αλλά αυτούς της bmw, όχι του vag.

Όσο για τεχνολογία FSI κλπ, από τότε που βγήκε δεν μπορούσα να δω τα real-life οφέλη σε απόδοση ή οικονομία. Πάλι στο μέσο όρο τα θυμάμαι.

Σήμερα, οι νέες τεχνικές λύσεις που λες αφορούν κυρίως στη μείωση των ρύπων (όπως η τάση για εκατοντάδες διαφορετικούς αισθητήρες που κάνουν τα πράγματα αρκετά περίπλοκα και λιγότερο failure-proof).

Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι οι σημερινοί average κινητήρες είναι παιχνιδάκια μπροστά σε αντίστοιχους παλιότερους, όσον αφορά στην αντοχή που έχουν τα σωθικά τους, και έχω την εντύπωση ότι αυτό οφείλεται σε ένα trend που μας έχουν πασάρει, το οποίο θέλει το αυτοκίνητο να είναι αναλώσιμο και να το αλλάζεις π.χ. κάθε 2-3 χρόνια.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Τσάκωνα δεν ήταν τρολλ-ποστ.

Έχω διάθεση να καταλάβω πώς δουλεύει μία νέα τεχνολογία και γενικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους γερμανούς μηχανικούς για την τεχνολογία τους, αλλά αυτούς της bmw, όχι του vag.

Όσο για τεχνολογία FSI κλπ, από τότε που βγήκε δεν μπορούσα να δω τα real-life οφέλη σε απόδοση ή οικονομία. Πάλι στο μέσο όρο τα θυμάμαι.

Σήμερα, οι νέες τεχνικές λύσεις που λες αφορούν κυρίως στη μείωση των ρύπων (όπως η τάση για εκατοντάδες διαφορετικούς αισθητήρες που κάνουν τα πράγματα αρκετά περίπλοκα και λιγότερο failure-proof).

Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι οι σημερινοί average κινητήρες είναι παιχνιδάκια μπροστά σε αντίστοιχους παλιότερους, όσον αφορά στην αντοχή που έχουν τα σωθικά τους, και έχω την εντύπωση ότι αυτό οφείλεται σε ένα trend που μας έχουν πασάρει, το οποίο θέλει το αυτοκίνητο να είναι αναλώσιμο και να το αλλάζεις π.χ. κάθε 2-3 χρόνια.

Δεν είναι μόνο αυτό στο θέμα γενεών. Εκτός απ τους ρύπους, προσπαθούν να μειώσουν στους κινητήρες το βάρος τους. Απ την μία χρησιμοποιούν διαφορετικά υλικά και απ την άλλη απλά τρώνε το επιπλέον σίδερο που είχαν κάποτε σαν παραπανίσιο.

Το 1NR-FE πολύ ωραίο μοτεράκι και αρκετά νευρικό. Εκεί που θέλω να δω τους γιαπωνέζους είναι με τον skyactiv της mazda και την 14:1 συμπίεση και αν τελικά θα μπούνε σε τροχιά τα έμβολα η όχι

Τα έμβολα μια χαρα στη θέση τους θα μείνουν... Το θέμα ειναι τι θα πάθει οταν το συστήσουμε στην φανταστικής ποιότητας ελληνική ανόθευτη βενζίνη... :p

Τα έμβολα μια χαρα στη θέση τους θα μείνουν... Το θέμα ειναι τι θα πάθει οταν το συστήσουμε στην φανταστικής ποιότητας ελληνική ανόθευτη βενζίνη... :p

Αυτό εννοώ ρε σιδεροφάγε :dance3:

Για μενα το πιο αστειο ειναι οτι οι γκρουπακιδες, ηταν αυτοι που βλεπαν ιταλικο πριν καποια χρονια, και τους επιαναν τα γελια επειδη ειχαν την φημη οτι καιγαν λαδια και βγαζαν προβληματα. Και τωρα, λογω του μαρκετινγκ που λετε εσεις, λογω κομπλεξ μπορει να πει καποιος αλλος, ειναι φυσιολογικο τα TSI να καινε λαδι και τα προβληματα που βγαζουν ειναι μεσ' το προγραμμα, και γι'αυτο πολλες φορες, ουτε που το λενε οτι εβγαλε προβλημα το τουτου τους...

Δεν θελω να θιξω κανεναν απο εδω μεσα, απλα τυγχανει να εχω 2 καλους φιλους γκρουπακιδες και εχω κανει πολλες συζητησεις και μου εχουν μεταφερει συζητησεις απο τα φορουμ τους. Οι απαντησεις που παιρνω πολλες φορες ειναι απλα αστειες. Κολλημενοι οσο δεν παει...

Άμεσο ψεκασμό (χωρίς τούρμπο) κάνει και το νέο μοτέρ της BMW N43. Το δίλιτρο λοιπόν, αποδίδει 170 άλογα (20 παραπάνω από το προηγούμενο) και 210Nm ροπής (δηλαδή πάνω από 100 Nm ανά λίτρο!). Αυτό καίει λαδάκι επειδή είναι άμεσου ψεκασμού και έχει εκείνα τα ειδικά λάδια που λέγατε πριν;

Καλοπουλητο... Κριμα πραγματικα. Ειναι απιστευτο αυτοκινητο για την κατηγορια του. Αληθεια, πως και το πουλατε?

λόγο περιορισμένου ελεύθερου χρόνου.

Μακαρι να φύγει, γιατί ετσι οπως ειναι η φαση με 30.000 χτυπας απο 335, σε S5, σε παπάδες.

Εγώ σταθηκα τυχερος με το δικο μου, οποτε σου ευχομαι το ιδιο.

Μακαρι να φύγει, γιατί ετσι οπως ειναι η φαση με 30.000 χτυπας απο 335, σε S5, σε παπάδες.

Εγώ σταθηκα τυχερος με το δικο μου, οποτε σου ευχομαι το ιδιο.

M3 E92 με τοσα μουχε προσφερει ενας μπαρμπας,και 2-3 αλλες απο ΟΔΔΥ....

M3 E92 με τοσα μουχε προσφερει ενας μπαρμπας,και 2-3 αλλες απο ΟΔΔΥ....

Μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω.... Ουφ, τα καταφερα!

Μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω.... Ουφ, τα καταφερα!

Δεν ειναι καλά αυτά Σταύρο, τσιμπάνε λάδια γιατί είναι υψηλόστροφΑ!! :p :fist:

Όσον αφορά την καινοτομία του άμεσου ψεκασμού, εντάξει, δεν είναι και καινοτομία του VAG. Απλά το VAG την έχει βάλει από φριτέζα μέχρι τανκς.

Gasoline direct injection - Wikipedia, the free encyclopedia

Θυμάμαι πάντως την JTS που δήλωνε 165 άλογα και έβγαζε . . . ούτε τα 150 του κινητήρα που είχε αντικαταστήσει (καθότι τα direct injection έχουν και απαιτήσεις για καλύτερο καύσιμο - αλήθεια, πόσα VW θέλουν 98+ βενζίνη?????).

Επίσης για την αξιοπιστία των κινητήρων, θεωρώ πως έχει βελτιωθεί πολύ.

Προφανώς δεν λαμβάνετε υπόψιν κινητήρες του '70, που στα 50.000-100.000 χιλιόμετρα ήθελαν ρεκτιφιέ (και δεν συζητάω για περιφερειακά προβλήματα και πολλές φορές ΕΓΓΕΝΗ προβλήματα κινητήρων π.χ. αδύναμη ψύξη), και τώρα βγάζουν 200.000-300.000 και τα punto λιωμένα μες στην πόλη.

Καλά λέω ότι τα audi Δεν στρίβουν(not) :wall::wall::wall::wall::wall: :fist::fist::fist:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gO1_bGuOAdo]YouTube - ‪VTM Bucovat 31-10-2009 Dragos Audi S3 Midnight Racers Crash‬‏[/ame]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.