o polonos Ιούνιος 14, 2011 #4982 Ιούνιος 14, 2011 Βολτα χθες με scirocco 2.0 tsi ... Απλαααα :hang3::hang3: Δυνατο, παιχνιδιαρικο, δυναμη απο χαμηλα μεχρι ψηλα, τραινο στις στροφες... :triniti: ΘΕΛΩ Κ ΓΩΩΩΩΩ :wall:
Tsakonas Ιούνιος 14, 2011 #4983 Ιούνιος 14, 2011 Βολτα χθες με scirocco 2.0 tsi ... Απλαααα :hang3::hang3: Δυνατο, παιχνιδιαρικο, δυναμη απο χαμηλα μεχρι ψηλα, τραινο στις στροφες... :triniti: ΘΕΛΩ Κ ΓΩΩΩΩΩ :wall: ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ Rχ: ΚΙΒΩΤΙΟ ΛΕΜΕ
PetrosD Ιούνιος 14, 2011 #4985 Ιούνιος 14, 2011 είναι μούφα το tune ακόμα, έχω πάνω μόνο τον stock σένσορα O2 (ο wideband ήταν dead εξαρχής) και αυτός ελέγχει μόνο ένα ελάχιστο εύρος μίγματος καυσίμου όταν απλά "ταξιδεύεις". Οπότε όταν δώσεις γκάζι και επείδη το υπάρχων ρύθμισμα είναι πλόυσιο γίνεται V8 σε κατανάλωσηΚάποια στιγμή θα το στρώσω που θα πάει. Λοιπόν, εσύ τώρα κάτι σοβαρό και βαθυστόχαστο είπες. Για να δω αν το κατάλαβα καλά και ποιες εφαρμογές θα μπορούσε να έχει στο δικό μου αυτοκίνητο. Στο service που έκανα στο BMW μου άλλαξε "Λ", αλλά μου έβαλε τον αυθεντικό. Έκανε 290 ευρώ () και υποθέτω ότι είναι narrow band (κινητήρας του 1993-1995). Η κατανάλωσή μου έπεσε από τα 22-24 στα 14-16, αλλά και πάλι δεν είμαι ικανοποιημένος, διότι με τον τρόπο που οδηγώ για να τα πετύχω τα 14, περίμενα να έχω 12 ή και λιγότερα. Οπότε υποψιάζομαι κακή χαρτογράφηση, με πλούσια μείγματα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Έχω δίκιο; Μετά από συνδιασμό των παραπάνω δεδομένων με τον ήχο του κινητήρα μου και την απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού, υποθέτω ότι συνεχίζει να δουλεύει με πλούσιο μείγμα, είτε πάω με σταθερή ταχύτητα, είτε χαϊδεύω το γκάζι, είτε το βυθίζω βίαια. (hint: Ακούγεται το ίδιο είτε πάω με σταθερή ταχύτητα είτε προσπαθώ να επιταχύνω, πράγμα που το κάνει με αρκετή ευκολία όσο βαθιά και αν πατήσω το γκάζι) Είπες επίσης σε κάποιο ποστ, ότι να το ρυθμίσεις όταν κάνεις ταξίδι, (πχ. για μένα 3000 rpm με 120 Km/h) να δουλεύει με πολύ φτωχό μείγμα και πολλή οικονομία. ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ να κάνω το δικό μου έτσι. Τί να κάνω; Πού να απευθυνθώ; Δε θέλω να δώσω 600 ευρώ για πρόγραμμα... Γίνεται κάτι στην περίπτωσή μου; χαχα..έκανα καμιά 25άρα χιλιόμετρα σήμερα αθήνα με το γκάζι στο πάτωμα με το mx5...τώρα έβλεπα το log στον εγκέφαλο....24,2L/100km :sarcastic:Μιλάμε για μισό € το χιλιόμετρο.. Ναι καλά... εγώ είχα τόσα όταν είχα πρόβλημα και πήγαινα οικονομικά, μέχρι 2500 rpm μέσα στην πόλη.
Dolly Ιούνιος 14, 2011 #4986 Ιούνιος 14, 2011 OH FOR THE LOVE OF SWEET JESUS!!! Βάλε κάνα μοτέρ στην σκαλωσιά που ετοιμάζεις και άσε το Ο ΝΟΕΣ εδώ μέρα
spresv Ιούνιος 14, 2011 #4987 Ιούνιος 14, 2011 Πετρο, θυμισε μου παλι, luft εχει το μοτερ σου ή maf? Βάλε κάνα μοτέρ στην σκαλωσιά που ετοιμάζεις και άσε το Ο ΝΟΕΣ εδώ μέρα [ame] [/ame]
PetrosD Ιούνιος 14, 2011 #4988 Ιούνιος 14, 2011 MAF, αυτό Έχει μια αντίσταση μέσα που περνά ο αέρας και την ψύχει (αν δεν κάνω λάθος) και υπολογίζει την ποσότητά του. Έχει επίσης ένα air temp sensor που μπαίνει και καλά μέσα στο φιλτροκούτι, αλλά εγώ δεν έχω φιλτροκούτι και είναι χύμα κρεμασμένο μέσα...
spresv Ιούνιος 14, 2011 #4989 Ιούνιος 14, 2011 Πετρο, οπως σου πα και πριβε, τον αισθητηρα οπωσδηποτε στον αγωγο εισαγωγης, η μετα το φιλτρο, ή μεσα στο plenum. Δεν θα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα στη θερμοκρασια, αλλα σιγουρα χυμα δεν ειναι σωστο.Λατρευω ebay... Σε συνεχεια αυτων που ελεγα παλιοτερα για το μοτερακι που πηρα, μιας και συμπληρωσα το σετ, απο ebay Αγγλιας μοτερ, πλεξουδα, εγγεφαλος μου βγηκαν 425€ προ μεταφορικων (~250€ και για τα 3 αθροιστικα), ενω εδω η αντιστοιχη προσφορα για το κομπλε σετ (οχι μονο μοτερ που ειχα γραψει παλιοτερα) ηταν 2000€...
Dant3 Ιούνιος 14, 2011 #4990 Ιούνιος 14, 2011 Να ρωτησω κατι τα μαστορια εχει κοπει καπου η κεραια με αποτελεσμα να πιανει λιγους σταθμους που εχουν δυνατο σημα.μιας και θα ξυλωσω την πηγη για να συνδεσω αλλο ενα ζευγαρι ηχεια γινεται να βαλω με πατεντα καμια κεραια?γιατι για να επισκευασω αυτη που εχει δυσκολο νομιζω,γιατι πρεπει να εχει κοπει στην κολωνα της οροφης
2cpu Ιούνιος 14, 2011 #4991 Ιούνιος 14, 2011 The V-strom facts!! -Το v-strom δεν έχει τελική ταχύτητα, έχει απλώς συνεχιζόμενη στο άπειρο επιτάχυνση. -Oι κατοχοι v-strom αντι για τελη κυκλοφορίας εστειλαν την φωτο της μηχανής. Απο τοτε δεν ξαναπληρωσαν. -Κάποτε σε ενα φανάρι, ενας με ΚΤΜ εβαλε τα γέλια οταν είδε το v-strom. Απο τότε τα ΚΤΜ χαλάνε συνέχεια. -Τα v-strom κερδίζουν παντα στις κόντρες χωρίς να ξεκινήσουν. Απλά ανεβάζουν το σταντ και οι αλλοι εγκαταλείπουν. -Η τελική του v-strom ειναι επτασφράγιστο μυστικό απο τα βάθη των αιώνων. Ο τελευταίος που το έμαθε δολοφονήθηκε απο την οργάνωση Opus Dei -O Marlon Brando ήθελε να κάνει remake του «Ατίθασου» οδηγώντας v-strom. Δυστυχώς έφυγε με αυτό τον καημό πριν προλάβει. -Δεν υπάρχει ηφαίστειο στην Ισλανδία, ποτέ δεν υπήρχε. Απλά κάποιος άφησε λίγο άτσαλα τον συμπλέκτη και ο πίσω τροχός έσκαψε μέχρι τον πυρήνα της Γης. -Το v-strom ειναι το μονο μηχανακι που δέχεται να καβαλησει ο Chuck Norris -Το πείραμα της Φιλαδέλφειας αφορούσε v-strom που άλλαζε από 1η σε 2α. -Τα πρωτα σχεδια του v-strom βρεθηκαν σε κρυφες περγαμηνες του DaVinci. - Μόνο η Μεγαλη Βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας ειχε σερβις μανιουαλ για v-strom. -Ο Οπτιμους Πραιμ ειχε προταθει να μετατρεπεται σε v-strom. Ο Μαικλ Μπεη ποτε δεν μπορεσε να εξασφαλισει το μπατζετ για κατι τετοιο. -Μια φορα καποιος τολμησε να προσβαλει το v-strom και εξαφανιστηκαν οι δεινοσαυροι ... Την δευτερη φορα την γλυτωσαμε με εναν μικρο κατακλυσμο. -ο Oδυσσεας που δεν καβαλησε v-strom για να γυρισει σπιτι εφυγε με ΚΤΜ και εκανε 10 χρονια! -η εγκληματικοτητα τις χωρας μας επεσε ακαριαια γιατι απλως στη ΔΙΑΣ πηραν v-strom......κανενας δεν τολμαει να τα βαλει μαζι τους.... -Φήμες λένε πως ο Βουκεφάλας δεν ήταν άλογο αλλά ένα λευκό v-strom 650. -"Γεννηθήτω φως" είπε ο Θεός και άναψε την μεγάλη σκάλα του v-strom -Ο stig του top gear λένε ότι μετά από τόσες γύρες με τα supercars τελικά έγραψε τον καλύτερο χρόνο με ένα v-strom.. και ολοκληρωμένος πλέον αποκάλυψε την ταυτότητα του.
Tsakonas Ιούνιος 14, 2011 #4992 Ιούνιος 14, 2011 στα ανωτερω φακτς, αφηνω τις φωτογραφιες να μιλησουν μονες τους. Uploaded with ImageShack.us
hayabusa Ιούνιος 14, 2011 #4993 Ιούνιος 14, 2011 ψάχνοντας κάτι τελείως άσχετο έπεσα στις παρακάτω φωτογραφίες, τραβηγμένες με κάποιο κινητό μάλλον πριν καμιά 5ετία Νοστάλγησα τον ήχο της και την αντίδραση του κινητήρα όταν χάιδευες το γκάζι...(πάει κανα τετράμηνο που την πουλήσαμε) Ελπίζω τουλάχιστον να έχει πέσει σε καλά χέρια
nickstamat Ιούνιος 15, 2011 #4994 Ιούνιος 15, 2011 Λοιπόν, από λάθος στον καθαρισμό και μετά από σχεδόν 12 χρόνια κάτω από τον ελληνικό ήλιο, το ύφασμα της οροφής στο saab κρέμασε Ήμουν στο τσακ να πάρω από αντιπροσωπεία απολύτως καινούρια οροφή αλλά στο epc είδα ότι ο κωδικός αυτός έχει σταματήσει πλέον, πράγμα που επιβεβαίωσε και η Βακάρ. Η επόμενη επιλογή είναι να πάω σε μία μάντρα που μού είπε το παλικάρι από τη Βακάρ και να ψάξω μήπως βρω οροφή σε καλή κατάσταση. Αλλά σκέφτομαι ότι δεν θα είναι και σε πολύ καλύτερη μοίρα, αφού θα είναι παρόμοιας ηλικίας... Οπότε, πάμε στο εξής: αναζητώ καλό ταπετσέρη να μου βάλει καλό βελούδινο ύφασμα με αφρώδη πίσω όψη και να μην με κάνει να το μετανιώσω που δεν έκανα τα πάντα για να βρω genuine οροφή.
2cpu Ιούνιος 16, 2011 #4995 Ιούνιος 16, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Dd_Ejv7KTLA&feature=player_embedded]YouTube - Accidente de tr[/ame]
spresv Ιούνιος 18, 2011 #4996 Ιούνιος 18, 2011 Πρεπει να χει ψιλοκλασει το κομματι του εγκεφαλου που κανει το spark cut γιατι με οποιοδηποτε προγραμμα, απλα δεν εχω κοφτη
qbiefox Ιούνιος 18, 2011 #4997 Ιούνιος 18, 2011 Λοιπόν, από λάθος στον καθαρισμό και μετά από σχεδόν 12 χρόνια κάτω από τον ελληνικό ήλιο, το ύφασμα της οροφής στο saab κρέμασε Οταν λες λαθος στον καθαρισμο, τι ακριβως εννοεις?
nickstamat Ιούνιος 18, 2011 #4998 Ιούνιος 18, 2011 Οταν λες λαθος στον καθαρισμο, τι ακριβως εννοεις? Χρησιμοποίησα ελαφρώς υγρά μαντηλάκια ειδικά για ταπετσαρίες αυτοκινήτου (γνωστής μάρκας και δοκιμασμένα), όπως και τις άλλες φορές. Απλώς αυτή τη φορά επέμεινα λίγο περισσότερο (χωρίς φυσικά να τρίβω) σε κάποια σημεία, πράγμα που μάλλον έδωσε τη χαριστική βολή στην επιφάνεια ανάμεσα σε ύφασμα και αφρολέξ (που θα είχε ήδη ταλαιπωρηθεί μετά από τόσα χρόνια στον καυτό ήλιο), με αποτέλεσμα το ύφασμα να αποκολληθεί. Πάντως θα συνέβαινε και από μόνο του σύντομα. Είναι κοινό πρόβλημα όπως διάβασα και στο saabcentral.com Να και μία πανοραμική
PetrosD Ιούνιος 18, 2011 #4999 Ιούνιος 18, 2011 Ο Πατέρας μου είχε κρεμασμένο ύφασμα στον ουρανό στο OPEL ASTRA G (1998) και πήγε πριν 2 εβδομάδες σε ένα ταπετσέρη εδώ Πετρούπολη και του έφτιαξε καινούριο. Μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα, αν θες φωτό ζήτα και θα σου ανεβάσω αύριο. Το αφρολέξ είχε φθαρεί όλο.
nickstamat Ιούνιος 18, 2011 #5000 Ιούνιος 18, 2011 Ο Πατέρας μου είχε κρεμασμένο ύφασμα στον ουρανό στο OPEL ASTRA G (1998) και πήγε πριν 2 εβδομάδες σε ένα ταπετσέρη εδώ Πετρούπολη και του έφτιαξε καινούριο. Μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα, αν θες φωτό ζήτα και θα σου ανεβάσω αύριο. Το αφρολές είχε φθαρεί όλο. Παρόλο που δεν με βολεύει καθόλου η περιοχή, αν μπορείς βάλε μία φωτό σε παρακαλώ, μιας και προτεραιότητα είναι να γίνει σωστή δουλειά Αν και, γενικά, πρέπει να είναι εύκολη δουλειά για τον οποιοδήποτε ταπετσέρη, γιατί είναι απλή και στρωτή επιφάνεια...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.