Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Απ' όσο ξέρω στους ιμάντες χρονισμού χώνουν τρελή εργασία, ο ίδιος ο ιμάντας δεν κοστίζει πολύ. (300€ πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για τον ιμάντα μόνο)

Υ.Γ Εν μέρει έχουν δίκιο, (όχι στο βαθμό της κλεψιάς που κάνουν) γιατί έχει δουλίτσα η αλλαγή.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Αν μιλάμε για τον ιμάντα χρονισμού, προτείνουν 80.000 χλμ μπορεί να γίνει και στις 120.000 χλμ ανάλογα με την καταπόνηση. Μαζί με τον ιμάντα αλλάζει και η αντλία νερού και ναι, έχει πολύ δουλειά για να αλλαχθεί.

Και ιδιως για Renault ,Ford και κανα 2 ακομα που θελει να εχεις και το κιτακι

ωστε να ρυθμισεις τους εκκεντροφορους ειναι λιγο παραπανω.Για μενα λογικη τιμη

ειναι.

ρε παιδιά έχω ένα γρύλο κλασσικό μηχανικό, αχρησιμοποίητο ο οποίος είναι τέρμα κάτω και δεν ανεβαίνει με τίποτε. πήγε να σηκώσει βάρος περίπου 70kg και αφού μου έφερε λίγη αντίσταση τώρα γυρνει γύρω γύρω λες και δεν πιάνουν τα πάσα... υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? παίζει να είναι ελαττωματικός την fiat μου μέσα?

κάποια πρόταση για να τον αντικαταστήσω?

Για μενα λογικη τιμη ειναι.

Αυτό είναι λίγο υποκειμενικό, αν σκεφτείς ότι τα υλικά είναι πχ 50 και τα άλλα 250 η εργασία.

Picz

Τα νέα κάτοπτρα:

kddCx.jpg

TDtfB.jpg

Q7xmq.jpg

Λευκό φως

3zpPK.jpg

Κλειστά Xenon - καγκουρολεντακι ON. :p

YMmBd.jpg

YnM5x.jpg

Δεν έβγαλα φατσα κάρτα για αυτό:

BxDDM.jpg

Μάλλον το iphone φταίει βέβαια

:p

είσαι και πολύ κάγκουρας αδερφάκι μ :hehe:

παρακαλείται η Δ.Ο. του thelab να αγοράσει στον PR manager ένα Lexus.....ανεπίτρεπτα πράγματα με τον τσέλιγκα σε διεθνείς εκθέσεις :p

Και τα δικά σου τσελικο-ξένον στραβώνουν κάργα, ε; Μόνο ΜΗ σε πετύχω από πίσω μου, γιατί θα κάνω δεξιά να με περάσεις.

είσαι και πολύ κάγκουρας αδερφάκι μ :hehe:

παρακαλείται η Δ.Ο. του thelab να αγοράσει στον PR manager ένα Lexus.....ανεπίτρεπτα πράγματα με τον τσέλιγκα σε διεθνείς εκθέσεις :p

Να καταγραφεί στα εταιρικά έξοδα παρακαλώ

Αυτή

[ame]

[/ame]
Και τα δικά σου τσελικο-ξένον στραβώνουν κάργα, ε; Μόνο ΜΗ σε πετύχω από πίσω μου, γιατί θα κάνω δεξιά να με περάσεις.

Η φωτό η τελευταία δεν είναι και πολύ πραγματική. Το Iphone απλά ρούφηξε όσο φως βρήκε.

Όταν τα κοιτάς από εκείνο το ύψος δεν πολυτυφλώνουν...

πολυ ωραια η τσελικα ... νομιζεις θα πεταχτει απο μεσα ο Γαρδελης και θα πει "μωρο μου μην μου την βγαινεις στο ετσι,παμε μια κοντρα?"...τι ωραια αυτα τα κοντραμαξα των 80ς ...RX7-2002ti-200sx του Μητσου...

Ρε μανιτσα, αυτα που γραφεις εχουν κοντα 20 χρονια διαφορα μεταξυ τους :p

Πρώτον η 2002tii είναι των '70s και δεύτερον ξέχασες και το δικό μου (E30):cry:.

Χθες οδήγησα για λίγο ένα Scirocco του 2010, 1.4 160 ίππων. Μου άρεσε, δεν κατάλαβα κάτι με το σασμάν, εκτός από μια απροθυμία να μπει σωστά από 2α σε 3η. Όλα τα λεφτά ο εσωτερικός φωτισμός του καντράν.

Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!

Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει;

Προφανώς είναι μαζί με τα εργατικά και μιλάμε για τον ιμάντα εκκεντροφόρου :p

Δεν γνωρίζω, δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά απ' ότι μου είπε χρειάζεται όλη μέρα δουλειά και απ' ότι διαβάζω σε άλλα fora συστήνεται στα 60.000km ή στα 4 χρόνια και στα renault αλλάζει και η "τρόμπα νερού;"

jpavly εσύ που είχες το Clio, είχες αλλάξει ποτέ ιμάντα; Τις προάλλες το πήγα για service (στον Johny) και μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντα 300€. Κάθε πότε αλλάζουμε;
Απ' όσο ξέρω στους ιμάντες χρονισμού χώνουν τρελή εργασία, ο ίδιος ο ιμάντας δεν κοστίζει πολύ. (300€ πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για τον ιμάντα μόνο)

Υ.Γ Εν μέρει έχουν δίκιο, (όχι στο βαθμό της κλεψιάς που κάνουν) γιατί έχει δουλίτσα η αλλαγή.

Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!

Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει;

Προφανώς είναι μαζί με τα εργατικά και μιλάμε για τον ιμάντα εκκεντροφόρου :p

Δεν γνωρίζω, δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά απ' ότι μου είπε χρειάζεται όλη μέρα δουλειά και απ' ότι διαβάζω σε άλλα fora συστήνεται στα 60.000km ή στα 4 χρόνια και στα renault αλλάζει και η "τρόμπα νερού;"

Multi-quote gallore :p

Η Renault το έχει στο service των 60.000 km. Είχα πληρώσει 450€ για όλο το μεγάλο service στον Johnny. Περιλαμβάνει ότι έχει το μικρό service, επιπλέον όλους τους ιμάντες πάει και η τρόμπα νερού, ναι. Τα είχα αλλάξει στα 80.000, αλλά δεν θα το ρίσκαρα, απλά δεν είχα τα λεφτά. Φυσικά δεν κάνει ο ιμάντας 300€, αλλά η εργασία του προσθέτει κατά πολύ στο κόστος.

είναι και ο λόγος που αλλάζουν παρέα και την αντλία νερού. για να αλλάξει αυτή χρειάζεται η ίδια δουλειά και δεν αξίζει.

Εγώ θα πάω, και θα πάω και στο shakedown. Τι εννοείς "έχει χαλάσει πολύ";

Πρώτον η 2002tii είναι των '70s και δεύτερον ξέχασες και το δικό μου (E30):cry:.

Χθες οδήγησα για λίγο ένα Scirocco του 2010, 1.4 160 ίππων. Μου άρεσε, δεν κατάλαβα κάτι με το σασμάν, εκτός από μια απροθυμία να μπει σωστά από 2α σε 3η. Όλα τα λεφτά ο εσωτερικός φωτισμός του καντράν.

αλλο κιβωτιο εχει το 1.400αρι και αλλο το R .Κατι ξερω που γκρινιαζω.

Παντως τελικα πολυ τρολλαμαξο.Χαλαρα με μπιατς και σε μια στιγμη κοιταει το κοντερ σε στροφη εθνικης @ 180 + (με αναμμενο αρκουδισιον κιολας)και εβαλε τις τσιριδες...Το πισω μερος ειναι ασυμβατο με μπιτσιζ>1.75,μου σφηνωσε μια εκει που πηγαινε να αποβιβαστει.

Εγώ θα πάω, και θα πάω και στο shakedown. Τι εννοείς "έχει χαλάσει πολύ";

Τα τελευταια χρονια εχουν αλλαξει τις διαδρομες και εχουν πολλες σε ασφαλτο ( που δεν το ευχαριστιεσαι ).

Τουλαχιστον αν θυμαμαι καλα απο περσι και τα αλλα χρονια...

Μπορει να κανω και λαθος,δεν εχω παει στα τελευταια.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.