sotiris Ιούνιος 5, 2011 #4841 Ιούνιος 5, 2011 Αν πάρεις για το punto πες να το πάρουμε μαζί να γλιτώσουμε μεταφορικά
sotiris Ιούνιος 5, 2011 #4842 Ιούνιος 5, 2011 Και τις τρείς φορές σε κίνηση στο δρόμο το 'χει πάθει. Τις δυο από αυτές ίδρωσε μέχρι και σώβρακο απ' ότι μου είπε.Εκτός αυτού δεν έχει κλείσει τρίμηνο στην τωρινή του διεύθυνση. Πιο πριν έμενε στην κοπέλα του, πιο πριν στο πατρικό μας. Οπότε μοιάζει κομματάκι απίθανο να είναι γείτονας, εκτός αν μιλάμε για ψυχοπαθολογική κατάσταση Επομένως είναι σίγουρα βλάβη. Πόσταρέ το και εδώ: • Ευρετήριο σελίδας μήπως το έχει συναντήσει κανένας και ξέρει τι φταίει. Δεν το έχω δει (το παρακολουθώ συστηματικά το forum) πάντως, ή δεν το θυμάμαι!
pank Ιούνιος 5, 2011 #4843 Ιούνιος 5, 2011 Σας ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες παιδιά!@spresvαν το θυμηθείς και βρείς contact infos για τον τύπο στη Θηβών κτύπα μου ενα pm για να μην απασχολούμαι άλλο το topic.
Dant3 Ιούνιος 5, 2011 #4844 Ιούνιος 5, 2011 Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?
Tsakonas Ιούνιος 5, 2011 #4845 Ιούνιος 5, 2011 καλα ρε ταμερλαν,πως φρεναρει αυτος ο φιλος σου δηλαδη?αγριευτηκα τωρα...
PetrosD Ιούνιος 5, 2011 #4846 Ιούνιος 5, 2011 Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?Κάτι με την τάση του ρεύματος στο ρελαντί έχεις. Μόλις δώσεις γκάζι και δουλέψει πιο γρήγορα το δυναμό, δίνει τάση και επανέρχεται ο δείκτης στα κανονικά επίπεδα.
Shadow Keeper Ιούνιος 5, 2011 #4847 Ιούνιος 5, 2011 Πάντως είναι αρκετά επικίνδυνο αυτό που παρατηρώ πολλές φορές, δηλαδή να κρέμονται τα σωληνάκια (συνήθως τα πίσω) λίγο πάνω από το έδαφος...λίγο να πιαστεί κάπου την έκατσες. Βάλτε ένα tie-wrap αν έχει σπάσει η βασούλα... Στα μπροστινά φρένα επείδη κινείται ως προς το αμάξωμα ο τροχός πρέπει να είσαι επίσης σίγουρος ότι δεν τρίβονται με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τα σωληνάκια. (τμήματα ανάρτησης και λοιπά). Αν δεν έχει προνοήσει ο κατασκευαστής ή απλά το αμάξι έχει φάει μόντες/λιώσιμο...tie wraps all the way:p Αν το παληκάρι φτίαξει υψηλής πίεσης σωληνάκια θα του βελτιωθούν αρκετά και τα φρένα του
Shadow Keeper Ιούνιος 5, 2011 #4848 Ιούνιος 5, 2011 Ξέχασα να πω και κάτι άλλο, αν παραγγείλετε από ebay κλπ έτοιμα kit σωληνάκια φρένων να προσέχετε να ταιριάζουν οι σύνδεσμοι. Στα δικά μου φρένα Hi-Spec μου είχαν στείλει σωληνάκια που δεν ταίριαζαν στην μεριά της υποδοχής του κάρου και αναγκάστηκα να φτιάξω άλλα:fist:
ΓιαγκΤ Ιούνιος 6, 2011 #4849 Ιούνιος 6, 2011 Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?Μπαταρία κοίταξες;
PetrosD Ιούνιος 6, 2011 #4850 Ιούνιος 6, 2011 Στα Punto κρέμονται έτσι τα πίσω σωληνάκια. Όταν είχα, με είχε παραξενέψει αρκετά το γεγονός, αλλά δεν το κράτησα πολύ για να ασχοληθώ με το θέμα.
Dant3 Ιούνιος 6, 2011 #4851 Ιούνιος 6, 2011 Μπαταρία κοίταξες;Με μιζα παιρνει κανονικα οποτε δεν νομιζω να τα φτυσε η μπαταρια.που και να ειχε θεμα η μπαταρια,δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δουλευει κανονικα και χωρις καθολου μπαταρια(τσεκαρισμενο).
PetrosD Ιούνιος 6, 2011 #4852 Ιούνιος 6, 2011 Κοίταξε τον πίνακα οργάνων τότε, αν έχει ένα τσιπάκι για σταθεροποιητή τάσης, μπορεί να χάλασε.
Dant3 Ιούνιος 6, 2011 #4853 Ιούνιος 6, 2011 Σημερα το πρωι δεν το εκανε.θα το αφησω να δω αν το ξανακανει και θα το κοιταξω αν ειναι.γιατι ανα καιρους κανει κουλα με τα ηλεκτρολογικα(την αλλη φορα το εβαζα μπροστα και δεν ανοιγε κανενα φως και ηθελε να το κλεισω και να το ξαναβαλω μπρος κτλ)
PetrosD Ιούνιος 6, 2011 #4854 Ιούνιος 6, 2011 την αλλη φορα το εβαζα μπροστα και δεν ανοιγε κανενα φως και ηθελε να το κλεισω και να το ξαναβαλω μπρος κτλ Α, σαν γνωστό λειτουργικό σύστημα υπολογιστών!!
Dant3 Ιούνιος 6, 2011 #4855 Ιούνιος 6, 2011 Λες να του εχουν βαλει vista? ετσι εξηγουνται και τα μπερδεματα που κανει και η αλλαγη καταναλωσης καθως και το οτι με μοτερ περισσοτερα κυβικα παει χειροτερα
ΓιαγκΤ Ιούνιος 6, 2011 #4856 Ιούνιος 6, 2011 Με μιζα παιρνει κανονικα οποτε δεν νομιζω να τα φτυσε η μπαταρια.που και να ειχε θεμα η μπαταρια,δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δουλευει κανονικα και χωρις καθολου μπαταρια(τσεκαρισμενο).Το 99% των μετρητών δεξαμενής υγρών είναι βολτόμετρα. Έχει έναν πλωτήρα μέσα στην δεξαμενή που αναλόγως του επιπέδου που βρίσκετε σέρνει μια επαφή πάνω σε μια αντίσταση που αφαιρεί βολτ.Όταν είναι επάνω ο πλωτήρας δίνει 12βολτ και δείχνει 100% όταν είναι στην μέση δίνει πχ 11 βολτ και γράφει 50% και 10 βολτ στο 0Προφανώς για κάποιο λόγο πέφτει η τάση
2cpu Ιούνιος 6, 2011 #4857 Ιούνιος 6, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_tG3Tx1e704&feature=relmfu]YouTube - BMW unscripted. Sabine Schmitz.[/ame]
Snips Ιούνιος 6, 2011 #4858 Ιούνιος 6, 2011 :wassat:Περι ορέξεως βέβαια...αλλά ελπίζω το smiley να το έβαλες για την BMW.... :baby:
Lakisss Ιούνιος 6, 2011 #4859 Ιούνιος 6, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UGv02ZJjkyU&feature=player_embedded]YouTube - Mitsubishi Lancer Evolution ARS (1/4 mile 9.734 sec.; 1 mile 23.911 sec.)[/ame]
Evan Ιούνιος 7, 2011 #4860 Ιούνιος 7, 2011 Ο Χριστος και η Παναγια! Σαν τηλεκατευθυνομενο εκανε στην εκκινηση:shout:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.