Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Και τις τρείς φορές σε κίνηση στο δρόμο το 'χει πάθει. Τις δυο από αυτές ίδρωσε μέχρι και σώβρακο απ' ότι μου είπε.

Εκτός αυτού δεν έχει κλείσει τρίμηνο στην τωρινή του διεύθυνση. Πιο πριν έμενε στην κοπέλα του, πιο πριν στο πατρικό μας. Οπότε μοιάζει κομματάκι απίθανο να είναι γείτονας, εκτός αν μιλάμε για ψυχοπαθολογική κατάσταση:p

Επομένως είναι σίγουρα βλάβη.

Πόσταρέ το και εδώ:

• Ευρετήριο σελίδας

μήπως το έχει συναντήσει κανένας και ξέρει τι φταίει.

Δεν το έχω δει (το παρακολουθώ συστηματικά το forum) πάντως, ή δεν το θυμάμαι!

Σας ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες παιδιά!

@spresv

αν το θυμηθείς και βρείς contact infos για τον τύπο στη Θηβών κτύπα μου ενα pm για να μην απασχολούμαι άλλο το topic.

Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?

καλα ρε ταμερλαν,πως φρεναρει αυτος ο φιλος σου δηλαδη?αγριευτηκα τωρα...

Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?

Κάτι με την τάση του ρεύματος στο ρελαντί έχεις. Μόλις δώσεις γκάζι και δουλέψει πιο γρήγορα το δυναμό, δίνει τάση και επανέρχεται ο δείκτης στα κανονικά επίπεδα.

Πάντως είναι αρκετά επικίνδυνο αυτό που παρατηρώ πολλές φορές, δηλαδή να κρέμονται τα σωληνάκια (συνήθως τα πίσω) λίγο πάνω από το έδαφος...λίγο να πιαστεί κάπου την έκατσες. Βάλτε ένα tie-wrap αν έχει σπάσει η βασούλα...

Στα μπροστινά φρένα επείδη κινείται ως προς το αμάξωμα ο τροχός πρέπει να είσαι επίσης σίγουρος ότι δεν τρίβονται με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τα σωληνάκια. (τμήματα ανάρτησης και λοιπά). Αν δεν έχει προνοήσει ο κατασκευαστής ή απλά το αμάξι έχει φάει μόντες/λιώσιμο...tie wraps all the way:p

Αν το παληκάρι φτίαξει υψηλής πίεσης σωληνάκια θα του βελτιωθούν αρκετά και τα φρένα του:T:

Ξέχασα να πω και κάτι άλλο, αν παραγγείλετε από ebay κλπ έτοιμα kit σωληνάκια φρένων να προσέχετε να ταιριάζουν οι σύνδεσμοι. Στα δικά μου φρένα Hi-Spec μου είχαν στείλει σωληνάκια που δεν ταίριαζαν στην μεριά της υποδοχής του κάρου και αναγκάστηκα να φτιάξω άλλα:fist:

Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?

Μπαταρία κοίταξες;

Στα Punto κρέμονται έτσι τα πίσω σωληνάκια. Όταν είχα, με είχε παραξενέψει αρκετά το γεγονός, αλλά δεν το κράτησα πολύ για να ασχοληθώ με το θέμα.

Μπαταρία κοίταξες;

Με μιζα παιρνει κανονικα οποτε δεν νομιζω να τα φτυσε η μπαταρια.που και να ειχε θεμα η μπαταρια,δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δουλευει κανονικα και χωρις καθολου μπαταρια(τσεκαρισμενο).

Κοίταξε τον πίνακα οργάνων τότε, αν έχει ένα τσιπάκι για σταθεροποιητή τάσης, μπορεί να χάλασε.

Σημερα το πρωι δεν το εκανε.θα το αφησω να δω αν το ξανακανει και θα το κοιταξω αν ειναι.γιατι ανα καιρους κανει κουλα με τα ηλεκτρολογικα(την αλλη φορα το εβαζα μπροστα και δεν ανοιγε κανενα φως και ηθελε να το κλεισω και να το ξαναβαλω μπρος κτλ)

την αλλη φορα το εβαζα μπροστα και δεν ανοιγε κανενα φως και ηθελε να το κλεισω και να το ξαναβαλω μπρος κτλ

Α, σαν γνωστό λειτουργικό σύστημα υπολογιστών!!:p

Λες να του εχουν βαλει vista?:hehe:

ετσι εξηγουνται και τα μπερδεματα που κανει και η αλλαγη καταναλωσης καθως και το οτι με μοτερ περισσοτερα κυβικα παει χειροτερα :p

Με μιζα παιρνει κανονικα οποτε δεν νομιζω να τα φτυσε η μπαταρια.που και να ειχε θεμα η μπαταρια,δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δουλευει κανονικα και χωρις καθολου μπαταρια(τσεκαρισμενο).

Το 99% των μετρητών δεξαμενής υγρών είναι βολτόμετρα. Έχει έναν πλωτήρα μέσα στην δεξαμενή που αναλόγως του επιπέδου που βρίσκετε σέρνει μια επαφή πάνω σε μια αντίσταση που αφαιρεί βολτ.

Όταν είναι επάνω ο πλωτήρας δίνει 12βολτ και δείχνει 100% όταν είναι στην μέση δίνει πχ 11 βολτ και γράφει 50% και 10 βολτ στο 0

Προφανώς για κάποιο λόγο πέφτει η τάση

:wassat:

Περι ορέξεως βέβαια...αλλά ελπίζω το smiley να το έβαλες για την BMW.... :baby:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=UGv02ZJjkyU&feature=player_embedded]YouTube - ‪Mitsubishi Lancer Evolution ARS (1/4 mile 9.734 sec.; 1 mile 23.911 sec.)‬‏[/ame]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.