Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
εχει βαλει κανεις απο εσας lpg?το σκεφτομαι...

ειναι αρκετα οικονομικοτερο,αλλα δεν ξερεις τι ζημιες θα βγαλει,και β)καποια στιγμη οι βαλβιδες θα παθουν ζημια λογω προβληματικης λιπανσης ..Αν πιστευεις πως χρειαζεσαι κατι για παραπανω απο 200.000 κμ απο σημερα βρες η κανε υπομονη να φερουν εταιριες αυτοκινητα με εργοστασιακο συστημα 2πλου καυσιμου (LPG-βενζινης)..ειναι τωρα γυρω στα 17Κ σεατ λεον 1600αρι με εργοστασιακο συστημα αεριου... και σιγα σιγα VW θα βγαλει κατι.Θα μου πεις βεβαια ειναι λιγο παραλογο να σου λεω για λυση αντι για τα 2Κ του αεριου τα 17 του νεου αυτοκινητου,αλλα λιγο η αποσυρση,λιγο αυτα που θα εξοικονομησεις σε βαθος χρονου,λιγο ο κινδυνος με το τωρινο αυτοκινητο να παθεις μεγαλυτερη ζημια και να μεινεις με ενα διαλυμενο αυτοκινητο...

το λεον το ατμοσφαιρικο ειναι με αεριο?

αν δεις τον τιμοκαταλογο,ειναι μια εκδοση που λεει "1.6 LPG" .Αυτη η εκδοση εχει διπλο συστημα τροφοδοσιας (Αεριου βενζινης) και οτι και να γινει εχεις εγγυηση για ολο το αμαξι και ολα τα μηχανικα,κι ουτε σε νοιαζουν οι βαλβιδες κλπ.Ενω αν πας για εργοστασιακη εγγυηση με αυτο πουχει αφτερμαρκετ αεριο απο ελληνικα χερια,θα παρεις γιου νοου γουωτ...

Υπήρχε το 1600άρι FSI με 102PS αν θυμάμαι καλά, αλλά λογικό ήταν να πάρει τον πούλο λόγω του 1400άρη (και 1200άρη πλέον) TSI :p

Αν θες δες και το τελευταίο Drive, έχει συγκριτικό ανάμεσα σε 3 Fiat Panda (βενζίνη, πετρέλαιο, LPG)

1η βόλτα με το Nissan ύστερα απο 4 μήνες σκουριάσματος-ατυχιών-κλπ. Περιληπτικά, αλλάχτηκε φλάτζα, ανακατασκευάστηκε ολη η κεφαλή (καινουρια σειρά βαλβίδες/ωστηρια/τσιμουχακια/ροϊκη/κατάργηση των 8 "πεταλούδων"), χρονίστηκε λιιιγο πιο προς το top-end και "στρώνει" με low-boost setting ~0.8-0.9bar. με κανονική λειτουργία στο ~1.5bar...

Ετοιμάζω βιντεάκι απο την 7D με τον 10-20mm in-car για να πάρετε μια γεύση...

:magic::magic::magic::magic:

Ακόμα; :p

Σημερα το πρωι στον πειραια σε ενα μονοδρομο...

Παω κανονικα με το αμαξι της εταιριας.

Αντιθετα ερχεται παρανομα ενα τζιπ καταπανω μου χωρις να φαινεται να εχει ορεξη να κανει στην ακρη να περασω....

Σαν να μην συμβαινει τπτ ο τυπος συνεχιζει κ μιλαει στο τηλ...

Αλαρμ με τη μια τραβαω χειροφρενο και του δειχνω να κανει πισω..

Μου λεει δεν γινεται... :hang3: Εδω θα μεινουμε του κανω, εγω δεν κουνιεμαι κ το κινητο σου το βλεπω να μπαινει εκει π νομιζεις του λεω...

Με τα πολλα πολλα τον εβγαλα με την οπισθεν απο το στενο...

ρεεεεεεεε ουστ... :fist:

Για κάποιο περίεργο λόγο δεν θέλει κανείς να μπεί μέσα ή/και δεν έχει ιδέα απο video με dSLR...

Αν υπάρχει κάποιος εθελοντής καμεραμάν, ευχαρίστως :p

Προϋποθέσεις ειναι να μην βρέχει, να μην βρέχεται (επάνω του) και να νοιωθει απο dSLR.

Δοκίμασα να την στηρίξω με τρίποδο μέσα στο αμάξι αλλα σε απότομες αλλαγές πορείας (sic), έφερνε τουμπες... :(

Εδιτ: Μισθό δεν δίνω, μονο την εμπειρία του να εκτιμήσεις αφάνταστα την ζωή...

Είναι βαριά η 7D με grip/φακό κλπ... Δεν νομίζω να την αντέξει. Εχω ενα παρόμοιο της Hama αλλα μετα βίας κρατάει μεγάλη compact...

εχει παρα πολυ ακαμπτο και σκληρο βραχιονα,αλλιως δοκιμασε να τη πιασει και με λαστιχακια για αναρτηση στις λακουβες :p

Για κάποιο περίεργο λόγο δεν θέλει κανείς να μπεί μέσα ή/και δεν έχει ιδέα απο video με dSLR...

Εγώ είμαι μέσα (σοβαρά), αλλά άν είσαι κάτω από 300 άλογα να μήν έρθω...:p

Άν θές κατασκευάζουμε μία βάση-πατέντα για την μηχανή.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.