AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2009 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Αν μιλάς για αυτή τη στροφή ναι http://www.ploigos.gr?sessionid=e4c028ae5cf74b5d44adfedb1dab2deaΑν σου έθιξα τα 10-20 χιλμ που περνάς εσύ παραπάνω, συγνώμη, αλλά μιλάω εκ του ασφαλούς. Και επέτρεψε μου επειδή ζω εκεί δίπλα να έχω δει όχι 1-2 αλλά τουλάχιστον 20 τρακαρίσματα εκεί.Τσου.Δεν είναι αυτό.Είναι αυτό εδώhttp://www.ploigos.gr?sessionid=748f0d3546f57005df97a25ca769c07fΚαι ποτέ δεν είπα ότι εγώ περνάω με τόσα.Μιλάω για το πόσα είναι η στροφή.Που σημαίνει ότι όσο και να νομίζεις ότι είναι σούπερ σταθερό κλπ, πάντα είναι κουβαδάκι και οι δρόμοι μας δεν είναι πίστα. Δυστυχώς πολλοί προσπαθούν να αγγίζουν το όριο των αυτοκινήτων τους και των δρόμων, το θέμα ότι αν το περάσεις αυτό το όριο σε ένα τέτοιο αμάξι δεν κάνεις τίποτα παρά μόνο περιμένεις.Δεν ξέρω αν σε θίγω ή αν θίγω το αμάξι σου, κι εμένα στην ίδια κατηγορία είναι για αυτό δεν το παρακάνουμε στα ρίσκα που παίρνουμε Τι διαφορετικό θα γίνει άμα το κάνω με το mondeo του πατέρα μου?Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 10, 2009 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Αν έπεσε εκεί μάλλον στη στροφή που σου λέω το έχασε, κατά 99%. Και για το Mondeo θα σου έλεγα ότι είναι απλά ένα οικογενειακό. Όλο το θέμα είναι να ξέρεις ποια είναι τα όρια του αυτοκινήτου σου, του δρόμου που πατάς και να μην τα πλησιάζεις καν. Αυτό σου εξηγώ, ούτε αγωνιστικό έχεις, ούτε σε πίστα είσαι. Από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2009 #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Αν έπεσε εκεί μάλλον στη στροφή που σου λέω το έχασε, κατά 99%. Και για το Mondeo θα σου έλεγα ότι είναι απλά ένα οικογενειακό. Όλο το θέμα είναι να ξέρεις ποια είναι τα όρια του αυτοκινήτου σου, του δρόμου που πατάς και να μην τα πλησιάζεις καν. Αυτό σου εξηγώ, ούτε αγωνιστικό έχεις, ούτε σε πίστα είσαι. Από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει Όπα το ίδιο σημείο λέμε.(απλά μπερδεύτικα με την εικόνα δορυφόρου) Ναι σε αυτή το έχασε. Δεν παίζει θεωρεία το όριο της στροφής να είναι 90 πάντως.Και με 3κυκλο μπαίνει και ο κουλός παραπάνω που λέει ο λόγος. Όσο για τα όρια αυτοκινήτου, δρόμου κτλπ,απλά λέω ότι δεν είμαι χάρος.Απο κει και πέρα ας κάνουν όλοι οι άλλοι ότι θέλουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Ιούνιος 10, 2009 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Tόσο είναι το όριο εκεί. Η συγκρεκριμένη είναι σκοτώστρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 10, 2009 Author #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Εχω την εντύπωση οτι ο Ακης εννοεί να μπαίνεις με γραμμές. Αν είναι έτσι, τότε 120++ εγω προσωπικα εχω μπει. Για να μείνεις πιστός στη λωρίδα σου; Το έχασες πριν ξεκινήσεις το παιχνίδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 10, 2009 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Με γραμμές χαίρω πολύ. Δεδομένης της ανύπαρκτης ορατότητας όμως, αν πιάσεις εσωτερική δεν βλέπεις τι έχει μπροστά σου. Αν τυχόν υπάρχει άλλο όχημα/πεζός/ζωάκι στη δεξιά δεν το βλέπεις αμέσως, πόσο μάλλον με 120χλμ. Νύχτα μαύρη που ξέρεις ότι είναι άδειος ο δρόμος την κάνεις την κίνηση, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει το ρίσκο Είπαμε, μιλάμε για δρόμο, όχι για πίστα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 10, 2009 Author #27 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Μα το να θές να μπείς απο την εσωτερική (ειδικα στην συγκεκριμένη στροφή) ειναι σαν να τραβάς απο το 20... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 10, 2009 #28 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Εξωτερική πριν την είσοδο - εσωτερική - εξωτερική στην έξοδο δεν είναι το καλύτερό; Ή κάνω λάθος;Κοινώς μειώνεις την στροφή και την κάνεις πιο ευθεία. Είπα "αν πιάσεις την εσωτερική", όχι αν την πάρεις από εσωτερική, έφυγες έτσι αμέσως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 10, 2009 Author #29 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Ακριβώς, αυτός ειναι ο σκοπός, να μειώσεις την στροφή εκμεταλλευόμενος ολο το εύρος του δρόμου. Μπαίνεις απο την εξωτερική τέρμα, σημαδεύοντας με το τιμόνι το apex της στροφής. Μολις φτάσεις στο apex, σημαδεύεις με το τιμόνι πάλι την εξωτερική. Optimal racing line. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούνιος 10, 2009 #30 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Ακριβώς, αυτός ειναι ο σκοπός, να μειώσεις την στροφή εκμεταλλευόμενος ολο το εύρος του δρόμου. Μπαίνεις απο την εξωτερική τέρμα, σημαδεύοντας με το τιμόνι το apex της στροφής. Μολις φτάσεις στο apex, σημαδεύεις με το τιμόνι πάλι την εξωτερική. Optimal racing line. σας βλεπω πολυ racing τυπους κατεβαινουμε να τρεξουμε τα εργαλεια μας στα Μεγαρα? Υ.Σ.:το μονο εργαλειο που ειναι στο ονομα μου ειναι ενα ideal(bike) και ο πο^%^ος μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Ιούνιος 10, 2009 #31 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 σας βλεπω πολυ racing τυπουςκατεβαινουμε να τρεξουμε τα εργαλεια μας στα Μεγαρα? Υ.Σ.:το μονο εργαλειο που ειναι στο ονομα μου ειναι ενα ideal(bike) και ο πο^%^ος μου διπλωμα εχεις; τα αλλα δε τα σχολιαζω..εφηβεια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 10, 2009 Author #32 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Εγω πάντως θα κατέβω μια βόλτα μεχρι τσι Αφίδνες σε λιγάκι... Αν καταφέρω και το βάλω μέσα θα σας ανεβάσω βίδεο και φωτο Short notice, αλλα οσοι πιστοί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2009 #33 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Με γραμμές χαίρω πολύ. Δεδομένης της ανύπαρκτης ορατότητας όμως, αν πιάσεις εσωτερική δεν βλέπεις τι έχει μπροστά σου. Αν τυχόν υπάρχει άλλο όχημα/πεζός/ζωάκι στη δεξιά δεν το βλέπεις αμέσως, πόσο μάλλον με 120χλμ. Νύχτα μαύρη που ξέρεις ότι είναι άδειος ο δρόμος την κάνεις την κίνηση, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει το ρίσκο Είπαμε, μιλάμε για δρόμο, όχι για πίστα από πότε λέμε για όριο στροφής μιλώντας με λωρίδες? Προφανώς και έλεγα για γραμμές. Και ακριβώς επειδή δεν βλέπεις τπτ στην εσωερική δεν είναι ανάγκη να πάς πεζοδρόμιο. Μπορείς κάλλιστα και και να είσαι αριστερή γραμμή μεσαίας/δεξιάς και ξανά αριστερή Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 10, 2009 #34 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 από πότε λέμε για όριο στροφής μιλώντας με λωρίδες?Προφανώς και έλεγα για γραμμές. Αυτά στην πίστα, όχι στο δρόμο. Εύχομαι να μην το μάθεις με κακό τρόπο Από κει και πέρα ο καθένας, ως γνωστόν, κάνει του κεφαλιού του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Ιούνιος 10, 2009 #35 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Εγω πάντως θα κατέβω μια βόλτα μεχρι τσι Αφίδνες σε λιγάκι... Αν καταφέρω και το βάλω μέσα θα σας ανεβάσω βίδεο και φωτο Short notice, αλλα οσοι πιστοί... βολταρεις κιουρκα; προς αγια τριαδα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 10, 2009 #36 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Ακριβώς, αυτός ειναι ο σκοπός, να μειώσεις την στροφή εκμεταλλευόμενος ολο το εύρος του δρόμου. Μπαίνεις απο την εξωτερική τέρμα, σημαδεύοντας με το τιμόνι το apex της στροφής. Μολις φτάσεις στο apex, σημαδεύεις με το τιμόνι πάλι την εξωτερική. Optimal racing line.+1 και απο εμένα για την δήλώση αυτή.Πήγαίντε και κανά Μέγαρο, δεν βλάπτει.έχουνε κ@υλομέ*** εδω για να κλείσουμε μια μέρα πάντος, εγώ τον βάζω τον οβολό μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2009 #37 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Αυτά στην πίστα, όχι στο δρόμο. Εύχομαι να μην το μάθεις με κακό τρόπο Από κει και πέρα ο καθένας, ως γνωστόν, κάνει του κεφαλιού του. Η στροφή είναι στροφή. Στροφή έχει και η πίστα,στροφή έχει και ο δημόσιος δρόμος. Εγώ δεν μιλάω για το πώς συμπεριφέρομαι εγώ η θα συμπεριφέρεται ο καθένας στον δρόμο.Γούστο και μαγκιά του καθενός.Οι μλκίες πληρώνονται και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του. Σχολίασα συγκεκριμένα το όριο που είπες.Που εγώ μίλαγα για γραμμές και συ με λωρίδες. +1 και απο εμένα για την δήλώση αυτή.Πήγαίντε και κανά Μέγαρο, δεν βλάπτει. έχουνε κ@υλομέ*** εδω για να κλείσουμε μια μέρα πάντος, εγώ τον βάζω τον οβολό μου. Και γώ μέσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Ιούνιος 10, 2009 #38 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Εγώ δεν μιλάω για το πώς συμπεριφέρομαι εγώ η θα συμπεριφέρεται ο καθένας στον δρόμο.Γούστο και μαγκιά του καθενός.Οι μλκίες πληρώνονται και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του.δεν ειναι γουστο και σιγουρα δεν ειναι μαγκια του καθενος να κανει οτι θελει στο δρομο.Γιατι ειναι παρα πολυ ευκολο να μη φας το κεφαλι σου αλλα να φας του διπλα που δεν εκανε τιποτα. Δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2009 #39 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 δεν ειναι γουστο και σιγουρα δεν ειναι μαγκια του καθενος να κανει οτι θελει στο δρομο.Γιατι ειναι παρα πολυ ευκολο να μη φας το κεφαλι σου αλλα να φας του διπλα που δεν εκανε τιποτα. Δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα !Συμφωνω για αυτό και είπα ότι είναι υπεύθυνοι των πράξεών τους και ότι οι μλκίες πληρώνονται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 10, 2009 #40 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2009 Στροφή έχει και η πίστα,στροφή έχει και ο δημόσιος δρόμος. Δεν πειράζει, όταν συζητάμε για το πως θα πάρεις μία στροφή σε δρόμο σαν να ήταν πίστα έχει χαθεί το νόημα. Ο καθένας με τις εμπειρίες του μένει και οδηγεί όπως νομίζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts