Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εδώ μια φωτογραφία για να πάρετε μια ιδέα

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Εντάξει mech δεν είναι και πολύ μεγάλη η απόσταση όταν θα μπεί από μέσα..thx anyway για την πληροφορία.

o mech έχει δίκιο πάντως.

όπως και να το κάνεις, η απόκριση 8α είναι καθυστερημένη.

Απλά φύσα εσύ σε ένα σωληνάκι ίδιου μήκους, και δες πόσο αργεί ο αέρας να φτάσει.(νταξ, δεν μιλάμε για αιωνιότητα, αλλά τα δέκατα lag αρκεί + οτι δεν ξέρω κατα πόσο θα χάνεις από ακρίβεια μέτρησης)

btw, το μαζντάκι δεν έχει μαφ κ μαπ?

Ο εγκέφαλος δεν συνεργάζεται με το μαμά μαπ?(αν έχεις)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό με τα κυβικά ήταν από τις μεγαλύτερες απάτες που έκανε ο χοντρούλης και συνέχισε ο Γεώργιος του Ανδρίκου.

Έριξαν το τέλος ταξινόμησης και μετά τον φόρεσαν σε όσους αγόρασαν, και πέρυσι φυσικά με τους φόρους πολυτελείας (αλλά και φέτος) έδειξαν τις διαθέσεις τους στα κυβικά.

Προσωπικά ήθελα να αγοράσω ένα 206 2.0 140ps Grand Tourisme, και δεν το πήρα διότι ήξερα ότι στην ελλάδα 2.0 = λεφτάς / κυριλλές κλπ. Εννοείται τότε που το σκεφτόμουνα δεν γνώριζα ότι βενζίνη θα πήγαινε 1.50, αλλά γενικά αν τηρείς το 1.2 για πόλη 1.4 για κούρσα (!!!!!) στην Ελλάδα βγαίνεις κερδισμένος (δυστυχώς!). Το πιο λογικό θα ήταν να πηγαίνει η φορολογία με τα άλογα, αλλιώς "χτυπάς" συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες και κάνεις αθέμιτο ανταγωνισμό. Π.χ. δείτε πόσα 3-λιτρα peugeot / citroen / renault υπάρχουν, ενώ υπάρχει υπερπληθώρα 2-λιτρων compressor. Ποιο είναι πιο πολυτελές, ένα C5 τρίλιτρο ή ένα C200 compressor που μπορεί να είναι και 1.8 ?

Βέβαια το έχουν πιάσει το νόημα και οι εταιρίες και πλέον το C5 έρχεται και 1.6 turbo :hehe:

Το θέμα με τους ρύπους είναι πιο περίπλοκο πάντως, και όντως το πιο λογικό είναι να μπαίνει στα καύσιμα. Αλλιώς θα έπρεπε να υπάρχει και μια ανταπόκριση με τα άλογα, την παλαιότητα, την κατανάλωση και ουσιαστικά θα πρέπει για κάθε αυτοκίνητο να υπάρχει διαφορετική φορολογία.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η κατάστασή που βρισκόμαστε δεν μας κάνει να κοιτάμε γιατί εμείς δεν έχουμε, αλλά γιατί έχει ο άλλος.

δεν φτάσαμε σε αυτή τη κατάσταση επειδή ακριβώς κοιτάγαμε "γιατί εμείς δεν έχουμε" ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα πάει 2 ευρώ η βενζίνη.

Και όσοι λένε να μπεί το τέλος στους φόρους, θα το πληρώσετε δεκαπλάσιο από τις αυξήσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες που θα φέρει η αύξηση στη βενζίνη λόγω του τέλους.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε ενα τετοιο τρακαρισμενο στην πισω πορτα-φτερο πανω στη καλιμπρα

και το τραβαμε.Τραβαμε και σφυριλατουμε ταυτοχρονα , καποια στιγμη κοβετε η λαμαρινα

και μαζι με την δαγκανα που το τραβουσε περναει ξυστα μας κατω απο ενα αλλο φρεσκοβαμμενο αμαξι και το ολο συνολο δαγκανας-κομματιου λαμαρινας χτυπανε στην αλλη πλευρα πανω σε 2 ηχεια ενα μπουκαλι κολωνια BRUT.Οπωτε το βλεπω αυτο το αμαξι

(σπανια πλεον) εχω την εικονα της δαγκανας να με προσπερναει :p

edit

damn im lucky

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωωω έτσι οι τουρμπίνες να ετοιμάζονται...

Συμφωνώ με LevelOne, δεν έδωσα χιλιάδες ευρώ για να τουρμπίσω το αμάξι και να το μοστράρω (σε μένα και σε άλλους), το πήρα για να το οδηγάω:smoke:

Link to comment
Share on other sites

Αθήνα-Πάτρα με ~120-140km.... 8lt/100km...

Επίσης: Για να ΈΧΩ τέτοιο χόμπι, πάει να πεί οτι έχω και να το συντηρήσω... Ας πάει και 3 ευρώ.

Κάπου θα έχω χάσει τα στοιχεία, αν δε σου είναι κουραστικό μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες απο το μοτέρι που αναφέρεις;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάπου θα έχω χάσει τα στοιχεία, αν δε σου είναι κουραστικό μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες απο το μοτέρι που αναφέρεις;

Nissan 200SX S13, CA18DET... Όταν έκανα το ταξίδι, οι μετατροπές που είχε ήταν:

1. Turbo GT2835

2. Εξάφτερο

3. Μπλοκέ

4. APEXi φιλτρο

5. Εξάτμιση ελεύθερη με ένα τελικό (68mm)

6. (και πιο σημαντικό) ΣΩΣΤΟ προγραμμα...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nissan 200SX S13, CA18DET... Όταν έκανα το ταξίδι, οι μετατροπές που είχε ήταν:

1. Turbo GT2835

2. Εξάφτερο

3. Μπλοκέ

4. APEXi φιλτρο

5. Εξάτμιση ελεύθερη με ένα τελικό (68mm)

6. (και πιο σημαντικό) ΣΩΣΤΟ προγραμμα...

Stock σωθηκά έχεις Level? Εγκέφαλο, μπέκ?

Γαι πόσα άλογα παροχή είναι το νέο σαλιγκάρι και πόσο υπολογίζεις να δείξει το dyno?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.