AN7 OverClocker Δεκέμβριος 17, 2010 #3461 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 Εδώ μια φωτογραφία για να πάρετε μια ιδέαImageShack® - Online Photo and Video HostingΕντάξει mech δεν είναι και πολύ μεγάλη η απόσταση όταν θα μπεί από μέσα..thx anyway για την πληροφορία.o mech έχει δίκιο πάντως.όπως και να το κάνεις, η απόκριση 8α είναι καθυστερημένη.Απλά φύσα εσύ σε ένα σωληνάκι ίδιου μήκους, και δες πόσο αργεί ο αέρας να φτάσει.(νταξ, δεν μιλάμε για αιωνιότητα, αλλά τα δέκατα lag αρκεί + οτι δεν ξέρω κατα πόσο θα χάνεις από ακρίβεια μέτρησης)btw, το μαζντάκι δεν έχει μαφ κ μαπ?Ο εγκέφαλος δεν συνεργάζεται με το μαμά μαπ?(αν έχεις) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Δεκέμβριος 17, 2010 #3462 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 Πάντως αυτό με τα κυβικά ήταν από τις μεγαλύτερες απάτες που έκανε ο χοντρούλης και συνέχισε ο Γεώργιος του Ανδρίκου. Έριξαν το τέλος ταξινόμησης και μετά τον φόρεσαν σε όσους αγόρασαν, και πέρυσι φυσικά με τους φόρους πολυτελείας (αλλά και φέτος) έδειξαν τις διαθέσεις τους στα κυβικά. Προσωπικά ήθελα να αγοράσω ένα 206 2.0 140ps Grand Tourisme, και δεν το πήρα διότι ήξερα ότι στην ελλάδα 2.0 = λεφτάς / κυριλλές κλπ. Εννοείται τότε που το σκεφτόμουνα δεν γνώριζα ότι βενζίνη θα πήγαινε 1.50, αλλά γενικά αν τηρείς το 1.2 για πόλη 1.4 για κούρσα (!!!!!) στην Ελλάδα βγαίνεις κερδισμένος (δυστυχώς!). Το πιο λογικό θα ήταν να πηγαίνει η φορολογία με τα άλογα, αλλιώς "χτυπάς" συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες και κάνεις αθέμιτο ανταγωνισμό. Π.χ. δείτε πόσα 3-λιτρα peugeot / citroen / renault υπάρχουν, ενώ υπάρχει υπερπληθώρα 2-λιτρων compressor. Ποιο είναι πιο πολυτελές, ένα C5 τρίλιτρο ή ένα C200 compressor που μπορεί να είναι και 1.8 ? Βέβαια το έχουν πιάσει το νόημα και οι εταιρίες και πλέον το C5 έρχεται και 1.6 turbo Το θέμα με τους ρύπους είναι πιο περίπλοκο πάντως, και όντως το πιο λογικό είναι να μπαίνει στα καύσιμα. Αλλιώς θα έπρεπε να υπάρχει και μια ανταπόκριση με τα άλογα, την παλαιότητα, την κατανάλωση και ουσιαστικά θα πρέπει για κάθε αυτοκίνητο να υπάρχει διαφορετική φορολογία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Δεκέμβριος 17, 2010 #3463 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 Δυστυχώς η κατάστασή που βρισκόμαστε δεν μας κάνει να κοιτάμε γιατί εμείς δεν έχουμε, αλλά γιατί έχει ο άλλος.δεν φτάσαμε σε αυτή τη κατάσταση επειδή ακριβώς κοιτάγαμε "γιατί εμείς δεν έχουμε" ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Δεκέμβριος 17, 2010 #3464 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 Ήδη το 60% στην τιμή της βενζίνης είναι φόροι, δεν θέλω να σκέφτομαι πόσο θα πάει αν προστεθούν και τα τέλη μέσα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 17, 2010 #3465 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 Θα πάει 2 ευρώ η βενζίνη. Και όσοι λένε να μπεί το τέλος στους φόρους, θα το πληρώσετε δεκαπλάσιο από τις αυξήσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες που θα φέρει η αύξηση στη βενζίνη λόγω του τέλους. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Δεκέμβριος 17, 2010 #3466 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 οποτε παμε για εγκατασταση αεριου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daemon13 Δεκέμβριος 17, 2010 #3467 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2010 οποτε παμε για εγκατασταση αεριου?οπότε πάμε για ζάλογγο 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση LevelOne Δεκέμβριος 20, 2010 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #3468 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 20, 2010 (edited) Μετά από 28 χρόνια και 465.067 χιλιόμετρα, σήμερα τιμάμε την μνήμη ενός θαρραλέου πολεμιστή. Ενός μικρού γαλαζιου Toyota Corolla που δεν το έβαλε ποτέ κάτω, που δεν αρνήθηκε ποτέ να πάρει μπροστά... Ελπίζω κάποια στιγμή οι λαμαρίνες του και τα μηχανικά του μέρη να το βρουν μέσα τους και να με συγχωρήσουν για όσα δεινά του είχα κάνει... Ούτε μια Bentley Continental μπορούσε να συγκριθεί μαζί σου... Είχες όμως και τα τυχερά σου.. Θυμάσαι όλες εκείνες τις στιγμές στα πίσω καθίσματα και όλες εκείνες τις φορές που σε έπλενα με τα χεράκια μου και που σου έβαζα 100αρα αμόλυβδη...; Να είναι ελαφριά η πρεσσα που θα σε λιωσει... Αντίο... Edit: Στα νιάτα του... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 20, 2010 από LevelOne 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Δεκέμβριος 20, 2010 #3469 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 20, 2010 Aνατρίχιασα, δεν κανω πλάκα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Δεκέμβριος 20, 2010 #3470 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 20, 2010 Ωραίος LevelOne Κι εμείς δώσαμε για ανακύκλωση προχτές ένα Fiat Uno που καθόταν παραμελημένο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 20, 2010 #3471 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 20, 2010 (edited) Εχουμε ενα τετοιο τρακαρισμενο στην πισω πορτα-φτερο πανω στη καλιμπρα και το τραβαμε.Τραβαμε και σφυριλατουμε ταυτοχρονα , καποια στιγμη κοβετε η λαμαρινα και μαζι με την δαγκανα που το τραβουσε περναει ξυστα μας κατω απο ενα αλλο φρεσκοβαμμενο αμαξι και το ολο συνολο δαγκανας-κομματιου λαμαρινας χτυπανε στην αλλη πλευρα πανω σε 2 ηχεια ενα μπουκαλι κολωνια BRUT.Οπωτε το βλεπω αυτο το αμαξι (σπανια πλεον) εχω την εικονα της δαγκανας να με προσπερναει edit damn im lucky Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 20, 2010 από 2cpu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Δεκέμβριος 21, 2010 #3472 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Έλυσα τα πάντα σχεδόν σήμερα και τελικά θα σηκώσω κινητήρα γιατί δεν μπόρω να βάλω την εξαγωγή + τουρμπίνα, αλλά αύριο γιατι δεν προλάβαινα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 21, 2010 Author #3473 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Και ύστερα απο την στενοχώρια της Corolla.... Καλά Χριστούγεννα καλό μου Nissanακι!!!! 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Δεκέμβριος 21, 2010 #3474 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 α ρε τουρμπατοι να δω τι θα κανετε οταν παει 2 ευρω η βενζινα:hang3: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 21, 2010 Author #3475 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Αθήνα-Πάτρα με ~120-140km.... 8lt/100km... Επίσης: Για να ΈΧΩ τέτοιο χόμπι, πάει να πεί οτι έχω και να το συντηρήσω... Ας πάει και 3 ευρώ. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Δεκέμβριος 21, 2010 #3476 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Ωωω έτσι οι τουρμπίνες να ετοιμάζονται...Συμφωνώ με LevelOne, δεν έδωσα χιλιάδες ευρώ για να τουρμπίσω το αμάξι και να το μοστράρω (σε μένα και σε άλλους), το πήρα για να το οδηγάω:smoke: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Δεκέμβριος 21, 2010 #3477 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Αθήνα-Πάτρα με ~120-140km.... 8lt/100km... Επίσης: Για να ΈΧΩ τέτοιο χόμπι, πάει να πεί οτι έχω και να το συντηρήσω... Ας πάει και 3 ευρώ.Κάπου θα έχω χάσει τα στοιχεία, αν δε σου είναι κουραστικό μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες απο το μοτέρι που αναφέρεις; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 21, 2010 Author #3478 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Κάπου θα έχω χάσει τα στοιχεία, αν δε σου είναι κουραστικό μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες απο το μοτέρι που αναφέρεις;Nissan 200SX S13, CA18DET... Όταν έκανα το ταξίδι, οι μετατροπές που είχε ήταν:1. Turbo GT28352. Εξάφτερο3. Μπλοκέ4. APEXi φιλτρο5. Εξάτμιση ελεύθερη με ένα τελικό (68mm)6. (και πιο σημαντικό) ΣΩΣΤΟ προγραμμα... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 21, 2010 #3479 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Χρειάζομαι επειγόντως και εγώ ΣΩΣΤΟ πρόγραμμα, μιας και το ανέφερες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Δεκέμβριος 21, 2010 #3480 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Nissan 200SX S13, CA18DET... Όταν έκανα το ταξίδι, οι μετατροπές που είχε ήταν:1. Turbo GT28352. Εξάφτερο3. Μπλοκέ4. APEXi φιλτρο5. Εξάτμιση ελεύθερη με ένα τελικό (68mm)6. (και πιο σημαντικό) ΣΩΣΤΟ προγραμμα...Stock σωθηκά έχεις Level? Εγκέφαλο, μπέκ?Γαι πόσα άλογα παροχή είναι το νέο σαλιγκάρι και πόσο υπολογίζεις να δείξει το dyno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts