NoDsl Δεκέμβριος 6, 2010 #3381 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 Ανάλογα το αμάξι ρε δεινόσαυρε, γιατί στο BE4R ούτε πατώντας το συμπλέκτη δεν κάνει αλλαγή 1η-2α μετά τις 5000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Δεκέμβριος 6, 2010 #3382 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 Όχι ακριβώς. Πως οχι ακριβως το εχω κανει απειρες φορες , για την ακριβεια με το που κλεινεις το γκαζ κουμπώνεις στιγμιαια και την δεχεται υπαρχει ενας πως να το πουμε νεκρος χρονος . Ολα ταλλα ειναι για να εντυπωσιασουμε τους αναγνώστες : P Edit και αυτο που λεει ο Nodsl επισης . ( αναλογα το καρο ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aeroengine Δεκέμβριος 6, 2010 #3383 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 (edited) Μαλιστα..Ευχαριστω πολυ παιδια.Αυριο θα τον δικαιωσω.. edit: ευτυχως που δεν εβαλα στοιχημα,ημουν στο τσακ..χιχι Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 6, 2010 από aeroengine εδιτ Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Δεκέμβριος 6, 2010 #3384 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 μου το έδειχνε ο father μια μέρα στη Varadero. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Δεκέμβριος 6, 2010 #3385 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 Ναι, αν είσαι σε θέση να συγχρονίζεις τις στροφές του κινητήρα με αυτές που αντιστοιχούν σε κάθε σχέση ανάλογα με τη ταχύτητα που κινείσαι, μπορείς να αλλάζεις ταχύτητα χωρίς να πατάς συμπλέκτη.Γίνεται πολύ ευκολότερα σε ανέβασμα ταχύτητας απ ότι σε κατέβασμα, προφανώς γιατί απλά αφήνεις να πέσουν λίγο οι στροφές του μοτέρ και κουμπώνεις την επόμενη. Ενώ το να κάνεις rev mach με γκαζάκι θέλει λίγη τέχνη παραπάνω. Επίσης γίνεται ευκολότερα σε “μεγάλες” σχέσεις. πχ από 4η σε 5η 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Δεκέμβριος 6, 2010 #3386 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 Υπάρχει κάποιο νόημα σε αυτό; Κίνδυνος για το μοτέρ/κιβώτιο δεν υπάρχει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 6, 2010 #3387 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 για την ακριβεια με το που κλεινεις το γκαζ κουμπώνεις στιγμιαια και την δεχεται υπαρχει ενας πως να το πουμε νεκρος χρονος Ναι αυτό. Κινείσαι με Χ σχέση, αφήνεις γκάζι και βάζεις νεκρό χωρίς να πατάς γκάζι και μόλις αρχίσουν να πέφτουν οι στροφές σπρώχνεις τη Χ+1 σχέση και μόλις συγχρονίσει, μπαίνει.Αν θέλεις να κάνεις το ίδιο σε κατέβασμα, μπορείς να ακολουθήσεις έναν από 2 τρόπους.1. Έχεις τη σχέση Χ με λίγες στροφές και πας με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις νεκρό χωρίς συμπλέκτη, πατάς λίγο γκάζι και μόλις αρχίσουν να ανεβαίνουν οι στροφές σπρώχνεις τη Χ-1 και μπαίνει.2. Έχεις τη σχέση Χ με λίγες στροφές και πας με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις νεκρό χωρίς συμπλέκτη, πατάς λίγο γκάζι και οι στροφές ανεβαίνουν πολύ, αφήνεις το γκάζι και πέφτουν. Σπρώχνεις τη Χ-1 καθώς οι στροφές πέφτουν και μπαίνει.Υπάρχει κάποιο νόημα σε αυτό; Κίνδυνος για το μοτέρ/κιβώτιο δεν υπάρχει;1. Το κάνεις για πλάκα, για να σπάσεις τη μονοτονία στην αργή οδήγηση σε πόλη.2. Το κάνεις επειδή βαριέσαι να πατήσεις συμπλέκτη.Μπορεί και να υπάρχει μικρός κίνδυνος, ειδικά για τα συγχρονιζέ του κιβωτίου. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Δεκέμβριος 6, 2010 #3388 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2010 Υπάρχει μικρός κίνδυνος αλλά εξαρτάται και απ το πόσο κάφρος είσαι... σε γενικές γραμμές δε πρέπει να βάλεις περισσότερη δύναμη στο λεβιέ απ οσο βάζεις σε μια συνηθισμένη αλλαγή.Λόγος δεν υπάρχει για να το κάνεις όταν όλα δουλεύουν όπως πρέπει σε ένα αυτοκίνητο. Είναι ένα χρήσιμο skill όμως αν μείνεις από ντίζα ή τέλος πάντων απο οποιοδήποτε σύστημα υδραυλικό ή μη, ενεργοποίησης του συμπλέκτη. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 7, 2010 #3389 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2010 Είναι ένα χρήσιμο skill όμως αν μείνεις από ντίζα ή τέλος πάντων απο οποιοδήποτε σύστημα υδραυλικό ή μη, ενεργοποίησης του συμπλέκτη.Επίσης κάθε φορά που εξασκείσαι στο κάρφωμα της ταχύτητας, μετά βγαίνεις έξω και τραβάς το αυτοκίνητο με σκοινί για 20 λεπτά. Είναι ένα χρήσιμο skill σε περίπτωση που μείνεις από βενζίνη η πάθει κάποια βλάβη ο κινητήρας. : P 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Δεκέμβριος 7, 2010 #3390 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2010 Αμε!!! κάνεις και τη γυμναστικούλα σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Δεκέμβριος 7, 2010 #3391 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2010 Στη χειρότερη θα φας τα συγχρονιζέ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 7, 2010 #3392 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2010 Στην καλυτερη κατι ισως ανοιξει ^^ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 8, 2010 #3393 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WkztWJZUcXI]YouTube - 2011 BMW X3 Winter Driving[/ame] Family of Four Receive Free Paint Job after Crashing their Paint-Filled Car - Carscoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 8, 2010 #3394 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 Θα πιάσω κάποια μέρα έναν από αυτούς που πατάνε γκάζι όταν πας να τους προσπεράσεις και θα τους φάω την καρωτίδα. Ειλικρινά. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Δεκέμβριος 8, 2010 #3395 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 Θα πιάσω κάποια μέρα έναν από αυτούς που πατάνε γκάζι όταν πας να τους προσπεράσεις και θα τους φάω την καρωτίδα. Ειλικρινά.Νόμιμα να κάνεις προσπέραση ή πάνω σε καμιά διπλή γραμμή; Γιατί σήμερα μου έτυχε ένας εξυπνάκιας τον οποίο δεν τον κατάλαβα ποτέ.Όταν τον είδα από πίσω να βγάζει φλας, θεώρησα ότι απλά θέλει να στρίψει αριστερά,έλα όμως που ήθελε να κάνει εξυπνάδα και τον είδα στα αριστερά μου να γκαζώνει για να προλάβει να μπει μπροστά μου τελευταία στιγμη,καθώς από το αντίθετο ρεύμα ερχόταν ένας άλλος εξυπνάκιας-γκαζωμένος...Αίσιο τέλος ευτυχώς, έφαγε τα βρισιδάκια του και η ζωή συνεχίζεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Δεκέμβριος 8, 2010 #3396 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 ρε ο κόσμος έχει χάσει τη μπάλα λέμε, τι το ψάχνετε; τις προάλλε, για πολλοστή φορά μου συμβαίνει αυτό, βγάζω φλας να στρίψω δεξιά, και μηχανάκι που ήταν καμια 20αριά μέτρα πίσω, γκαζώνει και με περνάει την τελευταία στιγμή από δεξια, με το φλας αναμμένο. Ένας άλλος χτες μου έκανε προσποιήσεις και όταν του κόρναρα άρχισε να βρίζει κιόλας... Εγώ το έχω πει, αν πέσει κανένας πάνω μου και δεν σκοτωθεί από τη σύγκρουση, θα τον σκοτώσω εγώ μετά Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 8, 2010 #3397 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 Ήμουν σε επαρχιακό δρόμο, την κλασσική εθνική οδό με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, ακόμα και αν μπορείς να περάσεις με ασφάλεια, δεν είναι πάντα διακεκομμένη η γραμμή. Πιστεύω ότι το savoir vivre του οδηγού είναι όταν βλέπεις να έχει βγάλει κάποιος φλας για να σε προσπεράσει τότε κάνεις πιο δεξιά και πατάς φρένο να τον διευκολύνεις να περάσει.Για όνομα του Θεού, δεν παίζουμε F1 για να μην αφήνεις τον άλλο να σε προσπεράσει. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Δεκέμβριος 8, 2010 #3398 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 Έχουμε σοβαρότατη έλλειψη παιδείας,σε όλα τα θέματα συνεπάγεται τούτο, δυστυχώς.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 8, 2010 Author #3399 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 Το χειρότερο απο όλα αυτα, μακράν, είναι να σου παίζουν φώτα στην δεξιά λωρίδα... Πάσχω και λίγο απο road rage... :/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Δεκέμβριος 8, 2010 #3400 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2010 YouTube - 2011 BMW X3 Winter DrivingFamily of Four Receive Free Paint Job after Crashing their Paint-Filled Car - Carscoop Τρομερά τα χειμερινά, επιβεβαιώνω @astrolabos: Ο οδηγική παιδεία είναι μηδενική. Χειρότερο απ'όλα για μένα είναι να μην κρατάς τις αποστάσεις ασφαλείας. Εγώ εκεί τρελαίνομαι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts