fotme Ιούνιος 23, 2009 #321 Ιούνιος 23, 2009 Btw.New toy in da house ως τι πουλιοτανε, γωνιακος τροχος η χαμηλοστροφο τριβειο για κερωμα (..πως λεγεται)? 125mm διαμετρο? Τα μπλε einhell εχω ακουσει οτι ειναι καλα, ειχα ενα dremel κιτρινο ,μια χαρα μου βγηκε-βεβαια τωρα τελειωσε.. Ικανοποιημενος? Η κοκκινη σειρα ειναι η επαγγελματικη κ καλα? Ποσο πηγε και απο που? edit> ok βρηκα infos απο εδω, επαγγελματικη σειρα δειχνει http://www.toolstore.gr/product_info.php?cPath=1_149&products_id=5810&osCsid=f62a8cc65effb5e83e3dcb1e2163adba
Hohenstaufen Ιούνιος 23, 2009 #322 Ιούνιος 23, 2009 noobιστικη ερωτηση: γιατι στα προσθοκίνητα τα πολλα αλογα = no go ??Το εχω ξανακουσει αλλα για ποιο λογο? Υπαρχει κανενα λινκ που το αναλυει ? Συν με τα προηγούμενα επίσης είναι και η κατανομή βάρους. Στο μπροσθοκίνητο(και μπροστομήχανο) όλο το βάρος είναι μπροστά που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι καλά ισορροπημένο. Στα πισωκίνητα λόγω των διαφορικών/αξόνων και των λοιπών που βρίσκονται στο πίσω μέρος μέρος του αυτοκινήτου τείνουν να είναι καλύτερα ζυγισμένα. Αυτό βέβαια έχει και αντίκτυπο στον χώρο των επιβατών πίσω που κατά γενική ομολογία είναι λίγοτερο άνετα απο άποψη χώρων απο τα αντίστοιχα ισομήκη εμπροσθοκίνητα. ΕΔΙΤ- ΑΝ7 πολύ ωραίο το εργαλείο
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #323 Ιούνιος 23, 2009 ως τι πουλιοτανε, γωνιακος τροχος η χαμηλοστροφο τριβειο για κερωμα (..πως λεγεται)? 125mm διαμετρο? Τα μπλε einhell εχω ακουσει οτι ειναι καλα, ειχα ενα dremel κιτρινο ,μια χαρα μου βγηκε-βεβαια τωρα τελειωσε..Ικανοποιημενος? Η κοκκινη σειρα ειναι η επαγγελματικη κ καλα? Ποσο πηγε και απο που? Πουλιόταν κανονικά σαν αλοιφαδόρος.1000 ως 3000 στροφές ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο.180μμ διάμετρο. Μαν ειλικρινά δεν ξέρω τι παίζει με τα χρώματα αλλα νομίζω ότι έχει να κάνει με το είδος και την κατηγορία του εργαλείου. Απόλυτα ικανοποιημένος αν και δεν έχω ιδέα από τέτοια μηχανάκια, από ανάγκη και βιαστικά το πήρα το Σαββάτο από praktiker 66€.Βέβαια στο site τους το είδα να το δίνουν 33€ αλλά μαζί με μεταφορικά λογικά θα πλησιάζει αρκετά την τιμή. Βέβαια χρησιμοποιώ και μια καλή αλοιφή.Την AutoGlym Ultra Deep Shine
fotme Ιούνιος 23, 2009 #324 Ιούνιος 23, 2009 ναι εννοειται autoglym ftw!! τσιμπιμενα μεν, πολυ καλα δε
ReaperX Ιούνιος 23, 2009 #325 Ιούνιος 23, 2009 Μεγειές Άκη!! Rotary είναι ή DA?? Αν είναι rotary πρόσεχέ το πάρα πολύ αν δεν έχεις ξαναχρησιμοποιήσει,μη κάψεις το βερνίκι... Και με τη πρώτη ευκαιρία τσίμπα το Super Resin Polish και για sealant αντικατέστησε το UDS με το HD Wax. (btw περιμένω κι εγώ μεγάλη παραγγελία με καθαριστικά μέσα στη βδομάδα και μετά έχει..αγώνα...)
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #326 Ιούνιος 23, 2009 Μεγειές Άκη!!Rotary είναι ή DA?? Αν είναι rotary πρόσεχέ το πάρα πολύ αν δεν έχεις ξαναχρησιμοποιήσει,μη κάψεις το βερνίκι... Και με τη πρώτη ευκαιρία τσίμπα το Super Resin Polish και για sealant αντικατέστησε το UDS με το HD Wax. (btw περιμένω κι εγώ μεγάλη παραγγελία με καθαριστικά μέσα στη βδομάδα και μετά έχει..αγώνα...) Ροταρυ είναι. Νταξ,διάβασα ότι δεν θέλει πάνω από 1100 με 1200 στροφές εκτός και αν είναι χοντρό το πράμα που θέλει 1300. Απ ότι έχω διαβάσει το UDS κάνει απίστευτη δουλειά στα σκούρα που το SRP το χάνει λιγάκι αν και είναι καλύτερο για επιφανειακές γρατσουνιές στο βερνίκι.Επειδή όμως η πρώτη μου εμπειρία ήταν με το UDS δεν το αλλάζω μιας και με αυτό έμαθα και ξέρω τι δουλειά κάνει. Σκέψου ότι το είχα πάει για φτιάξιμο εκεί που το κουτούλησε η αδερφή μου και οι παπάρες στο βερνίκομα δεν το μόνωσαν σωστα το αυτοκίνητο και σε πολλά σημεία είχε μπιμπίκια από βερνίκι εώς και πολύ σαγρέ σε κάποια σημεία.Με αυτό το, βερνίκι επανήλθε στην κατάσταση που βγήκε απ το εργοστάσιο.Τρελή δουλειά λέμε Το HD wax μαν είναι υπερβολικά ακριβό.Αν κάποια στιγμή έχω spare money για εκεί θα το τσιμπίσω. 2 μέρες τώρα έχω κλείσει 7ωρο + 5ωρο και ακόμα έχω λιγάκι. Ου μπλέξεις πάντως με φαναρτζοδουλειά.
ReaperX Ιούνιος 23, 2009 #327 Ιούνιος 23, 2009 Ροταρυ είναι.Νταξ,διάβασα ότι δεν θέλει πάνω από 1100 με 1200 στροφές εκτός και αν είναι χοντρό το πράμα που θέλει 1300. Απ ότι έχω διαβάσει το UDS κάνει απίστευτη δουλειά στα σκούρα που το SRP το χάνει λιγάκι αν και είναι καλύτερο για επιφανειακές γρατσουνιές στο βερνίκι.Επειδή όμως η πρώτη μου εμπειρία ήταν με το UDS δεν το αλλάζω μιας και με αυτό έμαθα και ξέρω τι δουλειά κάνει. Σκέψου ότι το είχα πάει για φτιάξιμο εκεί που το κουτούλησε η αδερφή μου και οι παπάρες στο βερνίκομα δεν το μόνωσαν σωστα το αυτοκίνητο και σε πολλά σημεία είχε μπιμπίκια από βερνίκι εώς και πολύ σαγρέ σε κάποια σημεία.Με αυτό το, βερνίκι επανήλθε στην κατάσταση που βγήκε απ το εργοστάσιο.Τρελή δουλειά λέμε Το HD wax μαν είναι υπερβολικά ακριβό.Αν κάποια στιγμή έχω spare money για εκεί θα το τσιμπίσω. 2 μέρες τώρα έχω κλείσει 7ωρο + 5ωρο και ακόμα έχω λιγάκι. Ου μπλέξεις πάντως με φαναρτζοδουλειά. Ναι και γενικά πρόσεχε στις γωνίες/καμπύλες που δεν έχεις πλήρη επαφή... Άστα να πάνε..Όντως δεν είναι να μπλέξεις,αλλά από το να το βλέπεις λαβωμένο τι να κάνεις... Το HDWax είναι όντως αρκετά ακριβό αλλά με αυτά που διάβαζα δεν αντιστάθηκα οπότε θα σου πω κι από πρώτο χέρι σε συνδυασμό πάντα βέβαια με το SRP. Σίγουρα βέβαια αν μιλάμε για αποκλειστικά ένα προιόν τότε το UDS είναι jet για τα σκούρα όπως λες κι εσύ..
ΓιαγκΤ Ιούνιος 23, 2009 #328 Ιούνιος 23, 2009 κατα την γνωμη μου αλλο πραγμα το ειμαι "ψωνισμενος" και αλλο το εχω ψωνιο με το αμαξι μου πιστευω οτι γι αυτους τους οδηγους προεχει το να ευχαριστηθουν το αμαξι τους οσο το εχουνκαι δεν ενδιαφερονται και τοσο για την μεταπωλητικη αξιαη λεξη αξιοπιστια μπορει να εχει λιγοτερη σημασια σε σχεση με τη μυρωδια και τον ηχο του αυτοκινητου τουςκαι οταν χαρακτηριζω καποιους σαν συνειδητοποιημενους καταναλωτεςεννοω ατομα που εν γνωση τους παιρνουν ενα αυτοκινητο με ιδιοτροπιες, ψεγαδια αλλα και χαρακτηραπου το ξερουν εξ αρχης οτι απο τη μεταπωληση θα χασουν περισσοτερο σε σχεση με ενα Ιαπωνα ή Γερμανοαλλα πιθανοτατα παλι σε Αλφα θα καταληξουν το παιρνουν για τον εαυτο τους με κριτηρια λιγοτερο ορθολογικα και περισσοτερο ρομαντικαειτε ειναι πιτσιρικαδες που ανδρωθηκαν σε alfasudειτε οικογενειαρχες που ειχαν παντα απωθημενο μια gtv και κατεληξαν σε μια 159ειτε παππουδες που ξανανιωσαν μεσα σε μια breraΤο ίδιο λέμε. Εσύ απλά ωραιοποιείς τον ψωνισμένο, πωρωμένο βλαμμένο,( όπως θέλεις ονόμασε τον) με τα Alfa Romeo που δεν τον νοιάζουν τα φράγκα.
Dolly Ιούνιος 23, 2009 #329 Ιούνιος 23, 2009 Εγώ πήρα το πρώτο μου Ιταλικό πριν 1 μήνα, μετά από μια ζωή στα Ιαπωνικά και στα Γερμανικά.Έχω από μικρός τρέλα με τα αυτοκίνητα και στην Αγγλία που με έπαιρνε έβγαζα αλλιώς τα γούστα μου, εδώ που το τα πράματα τα μετράς αλλιώς και πρέπει να βάζουμε κάποια όρια, όταν κοιτούσα στα ~21-22κ για σβέλτο μικρό, και είχα να συγκρίνω την ΜιΤο με το αντίστοιχο Golf συγνώμη αλλά για μένα δεν ήταν δίλημα, και ας έκραζα παλιά τις Alfa του 80, και ας είχαμε σπίτι δοκιμάσει VW group εκτενώς (Passat 1,8T, A4 1,8T, A4 1,8 TQ με τα 196) και να μην είχαμε παράπονο σε τίποτα, ποτέ. Ιταλικό από την άλλη δεν είχαμε ποτέ, και εκτός από την καρδιά, και το σκεπτικό πως και χαλασμένο να είναι στο γκαράζ τουλάχιστον μόνο που θα το βλέπω θα μου φτιάχνει την μέρα δεν είχα κάτι άλλο. Και δεν θα σας πω το κουλό για μένα πως η VW δίνει 2 έτη μηχανικά, και ο Ιταλός δίνει 3... Τώρα αν σε 3 χρόνια που θα το πουλήσω (τέτοιο κύκλο κάνουμε περίπου), θα χάσω 1-2κ να σου πω και 3? Πάνω από το Golf είναι σίγουρο, είμαι άτομο που δεν με νοιάζουν τα λεφτά? Όχι, απλά το αυτοκίνητο δεν είναι ένα ψυχρό λογιστικό πακέτο και όπως και εσύ Γιάνκ (δεν είναι προσωπική η απάντηση, απλά αναφέρω το παράδειγμα γιατί ξέρω πως σου αρέσουν) πχ παίρνεις ένα φουσκωτό και ξέρεις πως θα φας depreciation έτσι κάνει και κάποιος που αγοράζει αυτοκίνητα λίγο πιο «ειδικά». Και απλά κοστολογεί την κ@υλα και την οδιγική ευχαρίστηση κάπως διαφορετικά. Έτσι έχω πείσει τον εαυτό μου τουλάχιστον, και ελπίζω να μην γυρίσω ποτέ πίσω και σας γράψω «μάπα το καρπούζι», πάντως μέχρι τώρα μην τον γρουσουζεύω δεν έχω κανένα παράπονο, και μόνο που το βλέπω μου φτιάχνει την μέρα.
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #330 Ιούνιος 23, 2009 Λεμπον.Σήμερα είχα εμπειρία και με το Super Resin Polish της Autoglym.Γιατί είδα το Ultra Deep Shine να είναι καλύτερο σε όλα ? :S
fotme Ιούνιος 23, 2009 #331 Ιούνιος 23, 2009 Ακη για πες μας το process που κανεις για το πλυσιμο. Εγω πλεον μια σαπουναδα, πιεστικο πετσι κανω, μιας και δεν εχω αυτη την περιοδο κατι που i love τρελα. Διαβαζα για κατι του στυλ, πλυσιμο σαπουνι+conditioner, πετσι για τα πολλα νερα, microfibre μετα βρεγμενο, μετα resin/shine φαση και τελος τα σκληρα κερια. Κατι τετοιο ισχυει?
greekfragma Ιούνιος 23, 2009 #332 Ιούνιος 23, 2009 νομίζω οτι είναι υπερβολή......μαλακό σφουγγάρι με αρκετή σαπουνάδα και νερό για να γλιστράει και να μη γδέρνει καθώς φεύγουν οι βρωμιές........καλό ξέβγαλμα με αρκετή πίεση αλλά με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ομπρέλα ωστέ να μη χτυπάει την επιφάνεια και μετά συνθετικό δέρμα για στέγνωμα......resin/shine φάση και τέλος τα κεριά.......το microfibre και το conditioner είναι περιττά......μιλάμε για μεταλλική επιφάνεια...όχι για ρούχο...
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #333 Ιούνιος 23, 2009 Για πλύσιμο δεν κάνω πολλά πράγματα.Το κυριότερο είναι το μαλακό σφουγγάρι με τους μεγάλους πόρους ώστε να μην γίνονται αράχνες.Βέβαια αυτό το σφουγγάρι δεν μπορεί να βγάλει δύσκολους λεκέδες.Το σαπούνι που χρησιμοποιώ είναι το Armor All Wash & Wax μπλέ χρώμα(μάλλον θα το αλλάξω με ένα της Meguiars στα ίδια λεφτά) το οποίο και να μην το περάσεις με πετσί μετά αφήνει πολύ λίγες στάμπες.Μόλις τελειώσω μετά μαζεύω τα νερά με ένα ημισυνθετικό πετσί και τέλος.Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να τους περνάς αλοιφές κάθε φορά που το πλένεις.Μια φορά το 3 μηνο είναι καλά(και πάλι υπερβολικά) γιατί κακά τα ψέματα και αυτά το βερνίκι λιώνουν στην ουσία.Αλλιώς πώς θα καλύψουν τις αράχνες και επιφανιακές γρατσουνιές.Το πλύσιμο εγώ πάντως το κάνω κομμάτι κομμάτι και καθ όλη την διάρκεια το βρέχω όλο το αυτοκίνητο για να μην μείνουν οι στάμπες πριν τα πάρω με το πετσί.Τις ζάντες τις πλένω μετά το πετσί με πολυ χαμηλή πίεση.εδιτ:Όπως λέει και ο φράγμας, πριν το περάσεις με το σφουγγάρι δώστου λίγη πίεση για να φύγουν οι πολλές βρώμες άμα έχεις καιρό να το πλύνεις αλλά όχι με το πιεστικό,με το χέρι u know γιατί το πιεστικό άμα έχει μεγάλη ένταση κάνει και αυτό αράχνες στο χρώμα
fotme Ιούνιος 23, 2009 #334 Ιούνιος 23, 2009 fragma εγω σου λεω κανω τα μισα και αν..Aλλα διαβαζα για σιλικονουχα σαμπουαν κ σαμπουαν που εχουν κερια κ conditioner μεσα, οπως αυτα που αναφερει ο ακης (Meguiars). Παντως ολοι σαν παρανομαστη (forum 4T) χρησιμοποιουν το microfibre πανακι βρεγμενο και καλα στυμενο για το σκουπισμα..Edit> Ακη τις ζαντες με χαμηλη πιεση?, εγω τις ξετιναζω με το πιεστικο και autoglym engine and wheel cleaner. Εχει ψηθει η τακακιλα και δεν βγαινει αλλιως με τιποτα, λες να κανω κατι λάθος?
ReaperX Ιούνιος 23, 2009 #335 Ιούνιος 23, 2009 Λεμπον.Σήμερα είχα εμπειρία και με το Super Resin Polish της Autoglym.Γιατί είδα το Ultra Deep Shine να είναι καλύτερο σε όλα ? :SΣκέτο SRP?!?Θέλει μετά EGP ή HDWax για καλό τελικό αποτέλεσμα.Βέβαια μπορείς να παίξεις με το HD Wax πάν απ' το UDS νομίζω.(σημ. Οτιδήποτε sealant κι αν έχεις περάσει,μετά το πέρασμα του SPR φεύγει)@greekfragmaΤα washmits γενικά είναι πολύ ανώτερα από σφουγγάρια.Το σφουγγάρι όσο μαλακό και να είναι δημιουργεί αράχνιασμα (γι' αυτό προσπαθώ κι εγώ να το καταργήσω πλέον,εκτός από τις ζάντες βέβαια)Ειδικά το πετσί είναι killer για αράχνιασμα αν έχει έστω και μικρές σκονίτσες.Άσε που αν λερωθεί δεν καθαρίζει με τπτ.Έχω παραγγείλει κάτι "δοξασμένα" mfs της Eurow ώστε να το καταργήσω κι αυτό..Edit:@AN7Το Armor All το μπλε το έχω κι εγώ...Αρκετά καλό αποτέλεσμα μπορώ να πω...Έχει carnauba μέσα αν θυμάμαι καλά.Πάντως απ' τη στιγμή που γυαλίσεις και κερώσεις κάνα δίμηνο κρατάει και 3-4 ενδιάμεσα πλυσίματα,κρατάει gg.
fotme Ιούνιος 23, 2009 #336 Ιούνιος 23, 2009 Reaper τα washmits ειναι γαντια-σφουγγαρι φαση? Καλα και στα λεφτα τους, washmits και microfibres, που μπορω να βρω?
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #337 Ιούνιος 23, 2009 Σκέτο SRP?!?Θέλει μετά EGP ή HDWax για καλό τελικό αποτέλεσμα.Βέβαια μπορείς να παίξεις με το HD Wax πάν απ' το UDS νομίζω.(σημ. Οτιδήποτε sealant κι αν έχεις περάσει,μετά το πέρασμα του SPR φεύγει)@greekfragmaΤα washmits γενικά είναι πολύ ανώτερα από σφουγγάρια.Το σφουγγάρι όσο μαλακό και να είναι δημιουργεί αράχνιασμα (γι' αυτό προσπαθώ κι εγώ να το καταργήσω πλέον,εκτός από τις ζάντες βέβαια)Ειδικά το πετσί είναι killer για αράχνιασμα αν έχει έστω και μικρές σκονίτσες.Άσε που αν λερωθεί δεν καθαρίζει με τπτ.Έχω παραγγείλει κάτι "δοξασμένα" mfs της Eurow ώστε να το καταργήσω κι αυτό..Edit:@AN7Το Armor All το μπλε το έχω κι εγώ...Αρκετά καλό αποτέλεσμα μπορώ να πω...Έχει carnauba μέσα αν θυμάμαι καλά.Πάντως απ' τη στιγμή που γυαλίσεις και κερώσεις κάνα δίμηνο κρατάει και 3-4 ενδιάμεσα πλυσίματα,κρατάει gg.Μιλάω σαν φτιάξιμο στο βερνίκι του αυτοκινήτου.Το SRP δεν μαζεύει για κανένα λόγο γρατζουνιές και λοιπά στοιχεία απ το βερνίκι όπως το UDS.Για το πετσί και το σφουγγάρι κάνεις λάθος.1 χρόνο τώρα άπειρα πλυσίματα και αράχνες δεν είχα.fragma εγω σου λεω κανω τα μισα και αν..Aλλα διαβαζα για σιλικονουχα σαμπουαν κ σαμπουαν που εχουν κερια κ conditioner μεσα, οπως αυτα που αναφερει ο ακης (Meguiars). Παντως ολοι σαν παρανομαστη (forum 4T) χρησιμοποιουν το microfibre πανακι βρεγμενο και καλα στυμενο για το σκουπισμα..Edit> Ακη τις ζαντες με χαμηλη πιεση?, εγω τις ξετιναζω με το πιεστικο και autoglym engine and wheel cleaner. Εχει ψηθει η τακακιλα και δεν βγαινει αλλιως με τιποτα, λες να κανω κατι λάθος?Στην αρχή τις ξαπατώνω και εγώ στην πίεση αλλά μετά χαμηλή πίεση,σφουγγάρι και ακτίνα ακτίνα.Best way.
ReaperX Ιούνιος 23, 2009 #338 Ιούνιος 23, 2009 Reaper τα washmits ειναι γαντια-σφουγγαρι φαση? Καλα και στα λεφτα τους, washmits και microfibres, που μπορω να βρω?Nαι κατά προτίμηση με μαλλί από πρόβατο που είναι πιο "χνουδωτό"...Δες εδώ...http://www.i4detailing.co.uk/http://www.performancemotorcare.com/http://www.elitecarcare.co.uk/index.phpΚαι το πιο φτηνό στα μεταφορικά,15 λίρες για παραγγελία μέχρι 30kg... :worship::worship:http://www.shinearama.co.uk/index.phpΚι άσε Ελλάδα να τα πουλάνε όσο θέλουν...Μιλάω σαν φτιάξιμο στο βερνίκι του αυτοκινήτου.Το SRP δεν μαζεύει για κανένα λόγο γρατζουνιές και λοιπά στοιχεία απ το βερνίκι όπως το UDS.Για το πετσί και το σφουγγάρι κάνεις λάθος.1 χρόνο τώρα άπειρα πλυσίματα και αράχνες δεν είχα.Τι να σου πω,SRP σκέτο σε γρατζουνισματάκια ελαφριά και αράχνες που έχω δει κι απο κοντά τα εξαφάνιζε.Απλά δεν είναι all in 1 όπως το UDS.Κοίτα ούτε εγώ έχω δει αράχνες που χρησιμοποιούσα τέτοιο combo αλλά είναι ξεκάθαρο πως είναι το πιο επίφοβο να σου δημιουργήσει.Βέβαια αν περνάς αλοιφές μετά λογικό είναι να μην έχεις και αραχνιάσματα αφού αν δημιουργηθεί κάτι,αναλαμβάνει η αλοιφή.
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #339 Ιούνιος 23, 2009 Καμία επαφή σου λέω.Το SRP το πήρε ο κολλητός για το Micra του και το δοκίμασα και εγώ.
fotme Ιούνιος 23, 2009 #340 Ιούνιος 23, 2009 Με τους σουλφαδορους τι παιζει, χρησιμοποιητε? Τι διαφορα ο rotary απτον πως τον ειπες? edit> και κατι αλλο για να καταλαβω, το UDS ειναι 2σε1 ενω το resin ειναι μονο του και μετα κερι?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.