Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Για μένα 200+ άλογα και προσθιοκίνητο αμάξι δεν θα μπορέσει ποτέ να με ικανοποιήσει το στήσιμο του, το οποίο το έζησα προσωπικά. Γνωρίζω πολύ καλά οτί είναι υποκειμενικό και καλά λέει ο Athens2004.

Πριν 6 χρονάκια είχα ένα ibizaki mk3 1.4 τίμιο αμαξάκι και με αυτό έκανα τα πρώτα μου βήματα. Μετά από 2 χρονάκια το βαρέθηκα και είπα να δοκιμάσω κατι πολύ πιο δυνατό αλλά δεν είχα λεφτά. Λέω δεν πειράζει ένα παιχνίδι είναι όλα και μίσθωσα ένα Golf GT για μία διετία και έβαλα και ένα πρόγραμμα και πήγε κοντά 200 άλογα. Φυσικά με εξέπληξε η τεράστια ροπή και η ομαλότητα του κινητήρα και η καλή αξιοπιστία του στα 50000κm που έκανα. ΑΛΛΑ τα 200 άλογα σε οτιδήποτε εκτός ευθείας πάσχιζε να τα βγάζει χωρίς να ανάβει το κίτρινο λαμπάκι του ESP προσπαθώντας συνέχεια να σε σώσει από το να δεις τον εαυτό σου (σε αργή κίνηση) φωνάζοντας να μην πέσεις σε κολώνα ευθεία:getlost: (υπερβάλω ίσως αλλά έχω και παραπάνω απαιτήσεις:p)

Ε μετά από 2 χρόνια τέλειωσε η μίσθωση, αποχεραίτησα το golfaki και λέω τι αμάξι θα αγοράσω? Μετά από κανά εξάμηνο και αφού κάναμε βλακείες με ένα LADA 25ετίας πισωκίνητο με ένα φίλο, λέω θα πάρω πισωκίνητο και αργότερα όταν (και άμα) υπάρχουν λεφτά θα το κάνω και project car. Πήρα λοιπόν ενα mx5 μεταχειρισμένο 1.6 με 60.000κμ με 13 χιλιάρικα, αρκετά πιο αργό από τον "προκάτοχο" (golf gt) αλλά πραγματικά το στήσιμο ακόμα και έτσι stock PWNARE το golf και είδα την αλήθεια ή μάλλον βίωσα την αλήθεια.:dance3:

Την διασκέδαση/ευχαρίστηση που πήρα από αυτό το αμάξι σε σύγκριση με ό,τι θέλετε (οικονομικό κόστος, αξιοπιστία, στήσιμο κλπ) ήταν και είναι σε άλλο επίπεδο.

Αναγνωρίζω τα πλεονεκτήματα των προσθικίνητων και δεν ζώ στον κόσμο μου:p και δεν θέλω να ανοίξω θέμα πισωκίνηση vs προσθιοκίνηση:)

Αλλά παρατηρώ τον θάνατο της φθηνής πισωκίνησης που πραγματικά δεν της αξίζει γιατί είναι η πύλη στα πραγματικά "sport" αυτοκίνητα και πρέπει περισσότεροι άνθρωποι να την δοκιμάζουν.

Αυτά και sorry για το mega post:p

PS Dolly δεν θέλω 17άρες (και πάνω) ζάντες λόγω βάρους, δεν θέλω να αυξήσω το βάρος γιατί stock το mx5 έχει αρκετά ελαφριές 15άρες.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

λοιπόν, θα επαναφέρω το θέμα που είχα θέσει πριν λιγο καιρό καθώς είμαι ακομα σε αναζήτηση για τάσι αλλά περαν μιας ληγμενης δημοπρασίας στο ebay (και της τρελής τιμής που μου είπαν εδώ) δεν εχω βρει κατι.

Το τάσι που ψάχνω ειναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα και το part number του ειναι 40315 9f 506

403159F506.jpg

Ελπίζω βασικά σε κάποια βοήθεια από τους πιο ψαγμένους καθώς δεν έχω μεγάλη εμπειρία (καθόλου βασικά) σε τέτοιους είδους αναζητήσεις.

Τhankz :T:

σε ποιο ύψος Γιώργη; δεν τα πολυξέρω απο εκει τα μέρη

btw, ειχα παει σε 2-3 στη Φραντζή νομιζω προς Νεο Κοσμο αλλά δεν βρήκα τίποτα.

Μόλις έφυγε παραγγελία

Alpine*-*CD Headunits*-*CDE-113BT

http://www.alpine-electronics.co.uk/fileadmin/images/MainNavigation/Products/Product_pics/01_Headunits/01_CDHeadunits/CDE113BT/productpic_CDE113BT_01.jpg

Άντε να δουμε γιατί με το CD Player του '93 δεν την πάλευα. :p

α για αυτο δεν έβαζες cd ε? και νόμιζα ντρεπόσουν για αυτά που ακούς :p

πάντως τα alpine είναι απο τα καλύτερα

ενώ στις άλλες εταιρίες πρέπει να δώσεις κάποια χρήματα και πάνω για να πάρεις "καλό" ήχο κλπ

Λοιπόν πριν λίγο μου κάηκε το δεξί φως διασταύρωσης. Πόσο πάει περίπου η αλλαγή ξέρει κανείς; Παίζει να μπορώ να το κάνω μόνος μου και αν ναι που μπορώ να βρω λαμπτήρα;

Έχω ένα Renault Clio Campus. :)

Λογικα πρεπει να λεει το manual πως αλλαζει η λαμπα το κοστος της λαμπας ειναι της ταξης του 1e τουλαχιστον στο peugeot 206 που της εχω αλλαξει μονος μου τοσο ειχανε.

το σύνηθες είναι wedge τύπος w5w (αν ως διασταύρωσης εννοείς τα θέσεως)

κόστος γελοίο περίπου τα 1δολλάριο το ζεύγος στο ebay

2 X 5 LEDS 360° Xenon Blue T10 w5w 501 sidelight BULBS - eBay (item 130451327556 end time Nov-06-10 13:10:55 PDT)

κόστος ξεφτίλα στην ελλάδα περί τα 10ευρώ το ζευγάρι aka 1000% πάνω

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.