Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

το σύνηθες είναι wedge τύπος w5w (αν ως διασταύρωσης εννοείς τα θέσεως)

κόστος γελοίο περίπου τα 1δολλάριο το ζεύγος στο ebay

2 X 5 LEDS 360° Xenon Blue T10 w5w 501 sidelight BULBS - eBay (item 130451327556 end time Nov-06-10 13:10:55 PDT)

κόστος ξεφτίλα στην ελλάδα περί τα 10ευρώ το ζευγάρι aka 1000% πάνω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πριν λίγο μου κάηκε το δεξί φως διασταύρωσης. Πόσο πάει περίπου η αλλαγή ξέρει κανείς; Παίζει να μπορώ να το κάνω μόνος μου και αν ναι που μπορώ να βρω λαμπτήρα;

Έχω ένα Renault Clio Campus. :)

Σε σένα δεν είχα στείλει ένα service manual ή θυμάμαι λάθος;

Γενικά απ' ότι θυμάμαι από το manual με ένα κατσαβίδι ίσιο το ξεκουμπώνεις.

Link to comment
Share on other sites

το σύνηθες είναι wedge τύπος w5w (αν ως διασταύρωσης εννοείς τα θέσεως)

Όχι, τα διασταύρωσης εννοώ που είναι ουσιαστικά η χαμηλή σκάλα.

Σε σένα δεν είχα στείλει ένα service manual ή θυμάμαι λάθος;

Γενικά απ' ότι θυμάμαι από το manual με ένα κατσαβίδι ίσιο το ξεκουμπώνεις.

Είχαμε πει αν το θέλω να το στείλεις, αλλά δεν το συνεχίσαμε. Είχες σκανάρει αυτά εδώ όμως. ;)

Αν στο manual λέει και το ακριβές μοντέλο των λαμπτήρων θα βοηθούσε :)

Το θέμα μου είναι που θα τα βρω πλέον. Αν πάω σε επίσημο της Renault, λογικά αυτός θα μπορεί να μου πουλήσει (ακριβά σίγουρα) αν δεν έχει πρόβλημα απλά να μου πει ποιος τύπος είναι.

Link to comment
Share on other sites

Α για μισό, νόμιζα ότι λες στο πλαινό του αυτοκινήτου. Μέσα στο φανάρι λες; Αν ναι, αλλάζει όπως αλλάζουν και οι άλλες λάμπες. Πήγαινε σε ένα ηλεκτρολογείο or whatever, όλα τα ίδια φοράνε σχεδόν.

Και θύμισε μου να σου στείλω το manual με ένα ΠΜ :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις Xenon, τότε νομίζω έχεις H7 λάμπες :)

Σε βενζινάδικα μπορεί να βρεις τυπικής ποιότητας H7 από Osram, Philips κλπ.

Α! Επίσης, είναι καλή πρακτική να αλλάξεις και τη λάμπα και στην άλλη πλευρά τώρα (μιας και πιθανότατα θα αγοράσεις ζευγάρι έτσι κι αλλιώς).

Αν κάηκε η μία, τότε ίσως πλησιάζει η ώρα να καεί και η άλλη.

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φλας λέει.

Και btw, το δικό μου clio έκαιγε λάμπες ανά 3μηνο :p

Φώς διασταυρώσεως λέει.

Και αν θυμάμαι καλά από τα θεωρητικά, φώτα διασταυρώσεως είναι η μεσαία σκάλα προβολέων (low beam, δηλαδή αυτό).

Αν εννοούσε φλας, νομίζω θα το έλεγε εξ αρχής φλας. :)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φλας λέει.
Όχι, τα διασταύρωσης εννοώ που είναι ουσιαστικά η χαμηλή σκάλα.

;)

Ναι θα πάρω λογικά ζευγάρι και θα αλλάξω και τα δύο, αν και θα είχε πλάκα να το έκανα "χάσκι" :p

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι ΟΚ, λάθος κατάλαβα, τότε είναι όντως Η7 και σου προτείνω OSRAM, κρατήσανε σημαντικά περισσότερο από άλλες.

Βάζεις το χέρι πίσω από το φανάρι, βγάζεις το λαστιχένιο στρογγυλό καπάκι, περιστρέφεις το "ντουί", το βγάζεις έξω και αλλάζεις τη λάμπα με προσοχή γιατί αν την πιάσεις με γυμνά χέρια θα σπάσει μετά. Κάνε το με ένα πανάκι μόλις την βάλεις.

Μετά το περνάς μέσα, στρίβεις να κλειδώσει και τσεκάρεις αν ανάβει :)

Μην πάρεις αυτές που είναι +50% κλπ, θα κάψεις τα ντουί όπως έπαθα κι εγώ. Είναι ευαισθητούλι το άτιμο :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην πάρεις αυτές που είναι +50% κλπ, θα κάψεις τα ντουί όπως έπαθα κι εγώ. Είναι ευαισθητούλι το άτιμο :p

Μπορεί να πάρει οποιεσδήποτε λάμπες Η7 που είναι rated στα 55W.

Προσωπικά, είδα θεαματική διαφορά ανάμεσα στις στάνταρ Osram και στις Philips Xtreme Power που έχω βάλει τώρα. Είναι πολύ λευκότερες και δυνατότερες στα ίδια W.

Ωστόσο, δεν παύουν να είναι αλογόνου, αλλά τι να κάνουμε, τα Xenon δεν είναι ακόμα τόσο mainstream :(

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι στο μυαλό σου φαίνονται όλα ίδια, αλλά επειδή είχα αναγκαστεί να αλλάξω μόνος μου τις καμένες φίσες και στα δύο φανάρια, καθόλου, μα καθόλου εύκολο, δεν θα πρότεινα τέτοιες λάμπες. Μπορεί να μην γίνει αμέσως το κακό, αλλά σιγά σιγά έρχεται κι αν δεν "το'χεις" να αλλάξεις τις φίσες πας για νέο φανάρι γιατί είναι φιξ.

Μη συγκρίνεις Ιάπωνα με Γάλλο στα ηλεκτρικά :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι στο μυαλό σου φαίνονται όλα ίδια, αλλά επειδή είχα αναγκαστεί να αλλάξω μόνος μου τις καμένες φίσες και στα δύο φανάρια, καθόλου, μα καθόλου εύκολο, δεν θα πρότεινα τέτοιες λάμπες. Μπορεί να μην γίνει αμέσως το κακό, αλλά σιγά σιγά έρχεται κι αν δεν "το'χεις" να αλλάξεις τις φίσες πας για νέο φανάρι γιατί είναι φιξ.

Μα ρε συ δεν έχουν διαφορετική ισχύ από τις συμβατικές. Το ίδιο ρεύμα τραβάνε!

Απλά έχουν κάποιες βελτιώσεις (υποτίθεται) σχετικά με το νήμα, το κάτοπτρο (για τις Η4) και άλλα (ακόμα και για διαφορετική πίεση του αερίου εντός της λάμπας είχα διαβάσει).

Ντάξει, πολλά από αυτά είναι μαρκετινίστικες μπούρδες, εννοείται, αλλά είδα δίπλα-δίπλα την Xtreme Power και την απλή Silverstar και έπαθα πλάκα με το πόσο καλύτερα φωτίζει η πρώτη. Και να σου πω την αλήθεια, δεν έχουν και τρελή τιμή, οπότε γιατί όχι? :)

Πρόβλημα με τις φίσες θα είχε κανείς με αυτές εδώ, για παράδειγμα, που είναι στα 70W. ;)

Υποθέτω ότι στην περίπτωση σου ήταν συμπτωματικό ή οι φίσες ήταν της πλάκας από την αρχή :...:

Μη συγκρίνεις Ιάπωνα με Γάλλο στα ηλεκτρικά :p

Και το δικό μου στη Γαλλία φτιάχνεται, αν αυτό σημαίνει κάτι :p

Link to comment
Share on other sites

Ειδικός δεν είμαι, αλλά φαντάζομαι ότι πιο πολύ φως = πιο μεγάλη θερμότητα μέσα στο φανάρι. Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα ήταν στα watt, ίσως επειδή γενικά το φανάρι γινόταν φούρνος μικροκυμμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Κορυφή το CR-Z.

Άραγε εξακολουθεί να λειτουργεί ως υβριδικό ή το κατήργησαν το ηλεκτρικό σύστημα? :p

Το εχουν το hybrid system! λεει πως μπορεις να το εχεις στην πολη σου χωρις να καιει τιποτα και οποτε θες να το λιωσεις εχεις και τα αλογακια σου!

Παντος τρελοι οι τυποι που εβγαλαν τοσα αλογα απο ενα ''μικρο'' μοτερ!:T:

Link to comment
Share on other sites

Καλά το ότι κράτησαν το hybrid σύστημα είναι αρκετά εντυπωσιακό από την άποψη του ηλεκτρονικού management του μοτέρ... αλλά μη τρέφει κάνεις αυταπάτες ότι θα "καίει" σαν υβριδικό :p Από τη στιγμή που αλλάζουν εκκεντροφόροι για setup με μεγάλη ισχύ, ξεχνάς την οικονομία... στις χαμηλές στροφές που υποτίθεται πρέπει να δουλεύει το μοτέρ κατά την οικονομική οδήγηση, θα φεύγει του κόσμου το άκαυτο μείγμα από το overlap των βαλβίδων...

Και όχι, δεν δουλεύεις εξ ολοκλήρου με το ηλεκτρικό μοτερ μες τη πόλη, μόλις εξαντληθεί η μπαταρία θα πρέπει να δουλέψει το καύσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.