Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σήμερα γέμισα καθαρή ακετόνη 100ml στο ντεπόζιτο ενός citroen c2 vtr και του έβαλα και 20λίτρα βενζίνη απλή 95άρα.

Έκανα μια 10αριά χιλιόμετρα και η αίσθηση στο γκάζι και γενικά στην ομαλότητα του κινητήρα ήταν εμφανής. Θα κάνω το απόγευμα καμιά 20αριά ακόμα και θα σας πω αργά το βράδυ εντυπώσεις.

την δεύτερη βόλτα την έκανες να μας πεις πως σου φάνηκε;

επίσης, παίζει καμια διαφορά στην κατάναλωση με αυτό ;

Link to comment
Share on other sites

την δεύτερη βόλτα την έκανες να μας πεις πως σου φάνηκε;

Δεν ξερω εαν την ολοκληρωσε αλλα με πηρε τηλ να του παω μασκα και βατραχοπεδιλα στη Χαμοστερνας

και να βρω το κοντινοτερο συνεργειο PSA στην περιοχη

λες να χει καμια σχεση με το ασετον?

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 3 χρόνια είχα οδηγήσει το ibiza cupra το 1.8c.c. όμως με πρόγραμμα revo γύρω στα 210hp. Ανάμικτες εντυπώσεις....

Εντάξει...ωραίο, καλά φρένα, δέν κοπάναγε, αλλά έσπαγε εύκολα η πρόσφυση λόγω ροπής και σε μέτρια άσφαλτο έγραφε και η τρίτη άνετα!

Δέν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, μήν πώ και καθόλου!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω εαν την ολοκληρωσε αλλα με πηρε τηλ να του παω μασκα και βατραχοπεδιλα στη Χαμοστερνας

και να βρω το κοντινοτερο συνεργειο PSA στην περιοχη

λες να χει καμια σχεση με το ασετον?

:p

η βόλτα λόγω βροχής αναβλήθηκε....μόλις έχω νεώτερα θα γράψω :)

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 3 χρόνια είχα οδηγήσει το ibiza cupra το 1.8c.c. όμως με πρόγραμμα revo γύρω στα 210hp. Ανάμικτες εντυπώσεις....

Εντάξει...ωραίο, καλά φρένα, δέν κοπάναγε, αλλά έσπαγε εύκολα η πρόσφυση λόγω ροπής και σε μέτρια άσφαλτο έγραφε και η τρίτη άνετα!

Δέν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, μήν πώ και καθόλου!

Oλα ειναι σχετικα φιλε μου . Το δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα εως καθολου , υπερβολικο ομως . Αν οδηγας f430 λογικο ειναι να μην σου αφησε καμια ευχαριστηση , Κατα τ'αλλα ομως για την εποχη του ( Μην ξεχναμε θα κλεισει 10ετια η πρωτη γενια 1.8t 20v) Ηταν ενα μικρο - σχετικα φθηνο και αρκετα γρηγορο αυτοκινητο με προσπαθειες γερμανικης νοτας . Επισης λογικο ειναι να εσπαγε η προσφυση , ποσο μαλλον ενα τουρμπατο με 210 αλογα & 30 κιλα ροπης και το σημαντικότερο προσθιοκίνητο σε μετρια ασφαλτο . Επισης ζυγιζε 1170 κιλα.

Το καινουριο απο την αλλη , ειναι ακομη πιο σουλουπωμενο σε ποιοτητα ( απο τι δειχνει ) με dsg και λοιπα καλουδια .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oλα ειναι σχετικα φιλε μου . Το δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα εως καθολου , υπερβολικο ομως . Αν οδηγας f430 λογικο ειναι να μην σου αφησε καμια ευχαριστηση , Κατα τ'αλλα ομως για την εποχη του ( Μην ξεχναμε θα κλεισει 10ετια η πρωτη γενια 1.8t 20v) Ηταν ενα μικρο - σχετικα φθηνο και αρκετα γρηγορο αυτοκινητο με προσπαθειες γερμανικης νοτας . Επισης λογικο ειναι να εσπαγε η προσφυση , ποσο μαλλον ενα τουρμπατο με 210 αλογα & 30 κιλα ροπης και το σημαντικότερο προσθιοκίνητο σε μετρια ασφαλτο . Επισης ζυγιζε 1170 κιλα.

Το καινουριο απο την αλλη , ειναι ακομη πιο σουλουπωμενο σε ποιοτητα ( απο τι δειχνει ) με dsg και λοιπα καλουδια .

Καθόλου υπερβολικό! Ούτε f430 οδηγάω, ένα Leon Mk1 1.6 16v έχω...

Απλά περίμενα να βάζει περισσότερη δύναμη κάτω και να ευχαριστιέσαι τα 210hp, όχι να είσαι σε ετοιμότητα και να κόβεις το γκάζι για να μήν χαζοσπινιάρει.

Ίσως το καινούργιο με τον κομπρέσσορα να μήν έχει αυτό το ξέσπασμα και να είναι πιό εκμεταλλεύσιμο.

Κατα τ'άλλα μιά χαρά αμάξι ήταν, μόνο αυτό με χάλασε.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα 200+ άλογα και προσθιοκίνητο αμάξι δεν θα μπορέσει ποτέ να με ικανοποιήσει το στήσιμο του, το οποίο το έζησα προσωπικά. Γνωρίζω πολύ καλά οτί είναι υποκειμενικό και καλά λέει ο Athens2004.

Πριν 6 χρονάκια είχα ένα ibizaki mk3 1.4 τίμιο αμαξάκι και με αυτό έκανα τα πρώτα μου βήματα. Μετά από 2 χρονάκια το βαρέθηκα και είπα να δοκιμάσω κατι πολύ πιο δυνατό αλλά δεν είχα λεφτά. Λέω δεν πειράζει ένα παιχνίδι είναι όλα και μίσθωσα ένα Golf GT για μία διετία και έβαλα και ένα πρόγραμμα και πήγε κοντά 200 άλογα. Φυσικά με εξέπληξε η τεράστια ροπή και η ομαλότητα του κινητήρα και η καλή αξιοπιστία του στα 50000κm που έκανα. ΑΛΛΑ τα 200 άλογα σε οτιδήποτε εκτός ευθείας πάσχιζε να τα βγάζει χωρίς να ανάβει το κίτρινο λαμπάκι του ESP προσπαθώντας συνέχεια να σε σώσει από το να δεις τον εαυτό σου (σε αργή κίνηση) φωνάζοντας να μην πέσεις σε κολώνα ευθεία:getlost: (υπερβάλω ίσως αλλά έχω και παραπάνω απαιτήσεις:p)

Ε μετά από 2 χρόνια τέλειωσε η μίσθωση, αποχεραίτησα το golfaki και λέω τι αμάξι θα αγοράσω? Μετά από κανά εξάμηνο και αφού κάναμε βλακείες με ένα LADA 25ετίας πισωκίνητο με ένα φίλο, λέω θα πάρω πισωκίνητο και αργότερα όταν (και άμα) υπάρχουν λεφτά θα το κάνω και project car. Πήρα λοιπόν ενα mx5 μεταχειρισμένο 1.6 με 60.000κμ με 13 χιλιάρικα, αρκετά πιο αργό από τον "προκάτοχο" (golf gt) αλλά πραγματικά το στήσιμο ακόμα και έτσι stock PWNARE το golf και είδα την αλήθεια ή μάλλον βίωσα την αλήθεια.:dance3:

Την διασκέδαση/ευχαρίστηση που πήρα από αυτό το αμάξι σε σύγκριση με ό,τι θέλετε (οικονομικό κόστος, αξιοπιστία, στήσιμο κλπ) ήταν και είναι σε άλλο επίπεδο.

Αναγνωρίζω τα πλεονεκτήματα των προσθικίνητων και δεν ζώ στον κόσμο μου:p και δεν θέλω να ανοίξω θέμα πισωκίνηση vs προσθιοκίνηση:)

Αλλά παρατηρώ τον θάνατο της φθηνής πισωκίνησης που πραγματικά δεν της αξίζει γιατί είναι η πύλη στα πραγματικά "sport" αυτοκίνητα και πρέπει περισσότεροι άνθρωποι να την δοκιμάζουν.

Αυτά και sorry για το mega post:p

PS Dolly δεν θέλω 17άρες (και πάνω) ζάντες λόγω βάρους, δεν θέλω να αυξήσω το βάρος γιατί stock το mx5 έχει αρκετά ελαφριές 15άρες.

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, θα επαναφέρω το θέμα που είχα θέσει πριν λιγο καιρό καθώς είμαι ακομα σε αναζήτηση για τάσι αλλά περαν μιας ληγμενης δημοπρασίας στο ebay (και της τρελής τιμής που μου είπαν εδώ) δεν εχω βρει κατι.

Το τάσι που ψάχνω ειναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα και το part number του ειναι 40315 9f 506

403159F506.jpg

Ελπίζω βασικά σε κάποια βοήθεια από τους πιο ψαγμένους καθώς δεν έχω μεγάλη εμπειρία (καθόλου βασικά) σε τέτοιους είδους αναζητήσεις.

Τhankz :T:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έφυγε παραγγελία

Alpine*-*CD Headunits*-*CDE-113BT

http://www.alpine-electronics.co.uk/fileadmin/images/MainNavigation/Products/Product_pics/01_Headunits/01_CDHeadunits/CDE113BT/productpic_CDE113BT_01.jpg

Άντε να δουμε γιατί με το CD Player του '93 δεν την πάλευα. :p

α για αυτο δεν έβαζες cd ε? και νόμιζα ντρεπόσουν για αυτά που ακούς :p

πάντως τα alpine είναι απο τα καλύτερα

ενώ στις άλλες εταιρίες πρέπει να δώσεις κάποια χρήματα και πάνω για να πάρεις "καλό" ήχο κλπ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πριν λίγο μου κάηκε το δεξί φως διασταύρωσης. Πόσο πάει περίπου η αλλαγή ξέρει κανείς; Παίζει να μπορώ να το κάνω μόνος μου και αν ναι που μπορώ να βρω λαμπτήρα;

Έχω ένα Renault Clio Campus. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.