Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Βασικά η ακετόνη είναι ένα φτηνό πρόσθετο που μπορείς να βάλεις και βοηθάει κυρίως στον καθαρισμό από τη μάκα.

Ακετόνη και μεθανόλη είναι 2 standard πρόσθετα.

Όσο για το αν είναι πτητική η ακετόνη . . .

Πάρε το ασετόν της κοπελιάς και ρίξε λίγο στο χέρι σου, το ότι θα αισθανθείς δροσερός, φρέσκος και αεράτος σημαίνει ότι η ακετόνη εξατμίζεται και σε δροσίζει = είναι πτητική :p

Για τη . . . γνωμοδότηση:

αν η ακετόνη έρχεται σε επαφή με τα λιπαντικά, τότε αυτό μάλλον είναι το τελευταίο που θα σε νοιάζει. Κοίτα να μαζέψεις τα λάδια σου γιατί καις σαν δίχρονο!!

Θεωρητικά δεν επηρεάζει τίποτα λίγη ακετόνη, 6ml στο λίτρο δεν είναι τίποτα, είναι το 6/1000. Αν βάλεις πολύ όμως ίσως τότε τα αβάνς κλπ. να πάνε περίπατο, αλλά αυτό εξαρτάται και από τα προγράμματα χαρτογράφησης του αυτοκινήτου και από τον παράγοντα τύχη.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα ΑΥΤΟΣ το να ρίξει με το αμάξι ΤΟΥ 2,5 λίτρα/100 χμ, όταν έκαιγε 20 δεν μου λέει κάτι.

Το θέμα είναι πόσο μπορεί να χρησημοποιηθεί για κάθε μέρα ΑΦΟΒΑ, χωρις να εχω ECU της NASA στο αυτοκίνητο μου.

Ακόμα Shadow Keeper, τα diesel είναι πιο ακριβά στο αρχικό κόστος κτήσης, οπότε πρέπει να έχεις και αυτό στο νού σου.

Γενικά άσχετα αν ΔΕΝ σου αρέσει το Prius έχει πάρει και όχι τυχαία πιο πολλά βραβεία και επαίνους απο την Jenna Jameson στα ντουζένια της και αυτό δεν είναι τυχαίο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To χρησιμοποιείς άφοβα για τον κινητήρα ακόμα και αν η ECU σου είναι εποχής OBD0 και δε βλέπει τίποτε άλλο περά από έναν αισθητήρα λ. Απλά όσο πιο αρχαίο είναι το σύστημα διαχείρισης, τόσο μικρότερα τα οφέλη. Επίσης δε το παρακάνεις με τη ποσότητα γιατί μετά θα έχεις αρνητική επίπτωση στην απόδοση του μοτέρ.

Πάντως το πλεονέκτημα του καθαρισμού απ τη μάκα υπάρχει σε κάθε περίπτωση.

Αυτό που είχα ρωτήσει παλιότερα είναι το: Ποιά είναι η επίδραση της ακετόνης και γενικότερα της μεθανόλης στα πλαστικά και τις τσιμούχες του κυκλώματος τροφοδοσίας του κινητήρα. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει ούτε εκεί πρόβλημα απ ότι ακούω. Αλλά πάντα θα ήθελα μια extra επιβεβαίωση σε αυτό από κάποιον που γνωρίζει τι ακριβώς γίνεται με τη χημική σύσταση των πλαστικών σε αυτά τα ευαίσθητα σημεία.

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Dolly αυτά που λες όλα ωραία και καλά, καινούριο Prius 30 χιλιάρικα, καινούριο Polo TDI 15 χιλιάρικα...δεν εξέτασα εν γένει όλα τα diesel vs βενζίνα ή hybrid...είπα το εξαιρετικά απλό...υπάρχει αυτήν την στιγμή καινούριο πιο οικονομικό αμάξι σε λειτουργία αλλά και κόστος απόκτησης από το Prius...the end...και επίσης είναι σχετικά κοντά και στο οικολογικό του χαρακτήρα.

Τα diesel γενικά έχουν μεγαλύτερο κόστος απόκτησης και για να έχεις όντως κέρδος από την μειωμένη τιμή του diesel έναντι της βενζίνης θες αρκετό χρόνο απόσβεσης και επίσης όντως συγκριτικά παράγουν περισσοτερους ρύπους (εκτός CO2 όπως είπε ο φίλος sotiris).

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε ναφθαλινη η αποσταγμα της ;)

Kαι αν θες να εκδικηθεις καποιο/α ζαχαριτσα ;)

Διαβασα κατι για την ναφθαλινη.με αυτην τι παιζει?

καλα για την ζαχαρη ξερουμε :hehe:

Link to comment
Share on other sites

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/929610/

Saab 9-3 Linear 1.800cc 122bhp

εργοστάσιο κατασκευής Trollhattan Sweden

ημερομηνία κατασκευής 12/2003

1η κυκλοφορία 1/2004

χιλιόμετρα: 100.150

Service όλα στον κεντρικό επίσημο αντιπρόσωπο Saab Vakar S.A Κηφισιά

Χρώμα espresso black

stuff:

2-zone clima, abs, esp, tcs, 6airbag, δερματινο τιμόνι με χειριστήρια, xenon lights, Aero sport suspension kit, Aero body kit, Aero Exhaust. ζάντες 16άρες αλουμινίου.

Apexi air filter, EBC red ceramic brake pads και EBC brake discs.....

θα ανεβάσω και στο car.gr αγγελία με πλήρη περιγραφή και φωτογραφίες.

Dolly ευχαριστώ πολύ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρεις ρε Αντώνη πότε θα χρειαστείς...

Μακάρι να το δώσεις αγόρι, αλλά έτσι προσεγμένο που είναι (μλκ δεν μοιάζει 6έτιας με ΚΑΝΕΝΑ θεό), πιστεύω πώς θα φύγει σχετικά εύκολα.

Να ξέρεις έχω σπρώξει και εγώ την αγγελεία σε 1-2 άτομα που έχω στο νου μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φτηνά δεν το δίνεις ρε συ?

δυστυχώς οι τιμές για το συγκεκριμένο μοντέλο του 04 εκεί παίζουν άσχετα οτι του πόσο προσεγμένο και συντηρημένο το έχω.το οτι του έχω αλλάξει φρένα αναρτήσεις και λοιπά ανταλλακτικά με καινούρια δυστυχώς δε μετράνε όταν πάει για πούλημα...το 1ο πράγμα που κοιτάνε όλοι είναι το έτος κυκλοφορίας...όχι αν έχει κάνει τα μεγάλα σερβις και αν η δισκόπλακα μπήκε πριν 10.000 χιλιόμετρα.

:/

Ποσο ερχονται τα τελη και με τι καταναλωση παιζει?

220ευρώ είναι τα τέλη για το 2011 και από κατανάλωση εκτός πόλης στα 6.5, και στην πόλη 8.5

Πολυ καθαρο μαν . Ευχομαι να το πουλησεις συντομα .

μακάρι Θωμά...και μακάρι να βρεθεί κάποιος να το εκτιμήσει και να το προσέξει.

4 μήνες πριν να το πούλαγες...

προλαβαίνεις να δώσεις τη γαλλίδα......ψήνεσαι για ανταλλαγή?θα φροντίσω να μεσολαβήσω στο φίλο μαντρά να κάνουμε τράμπα αν θες με τρόπο που δε θα σε δυσκολέψει.....έλα μσν μετά το μεσημεράκι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρεις ρε Αντώνη πότε θα χρειαστείς...

Μακάρι να το δώσεις αγόρι, αλλά έτσι προσεγμένο που είναι (μλκ δεν μοιάζει 6έτιας με ΚΑΝΕΝΑ θεό), πιστεύω πώς θα φύγει σχετικά εύκολα.

Να ξέρεις έχω σπρώξει και εγώ την αγγελεία σε 1-2 άτομα που έχω στο νου μου.

Όχι δε κατάλαβες. Το να πάρω saab είναι όνειρο ζωής. Κρίμα να το χάσω για 4 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε 8,5 εντός πόλης?! χάου δε φάκ?!

ατμοσφαιρικό είναι όχι τουρμπάτο και μέσα στην πόλη είναι αρκετά οικονομικό για τα κυβικά και το βάρος του. εξαρτάται βέβαια και το στυλ οδήγησης....εγώ είμαι ο κλασσικός 60άρης με το Saab :)

αν βέβαια γουστάρεις χωσίματα στην πειραιώς και σε λοιπούς δρόμους θα δείξει και 9.5

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.