Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Που μειώνονται ωρέ; Εγώ δηλαδή που με καινούριο 1400άρι ήταν να δώσω 184 θα δώσω 220!

Όλες οι βασικές χρεώσεις αυξάνονται από ότι βλέπω και φεύγουν τα "πράσινα" τέλη..

Μην παραπονεισαι,επεσαν τα τελη για 2λιτρο ομως :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Βασικά τα 1400 ήταν 202 ευρώ και πέρυσι είχαν πράσινη έκπτωση.

Εγώ π.χ. που είμαι 2003 είχα 50 ευρώ καμπάνα, οπότε με συμφέρει.

Το εισπρακτικό του μηχανισμού φαίνεται στη διαφορά 1300 - 1400 και 1800 - 2000.

Σε αυτές τις μεταβάσεις, τα τέλη σχεδόν διπλασιάζονται.

Θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον μια πιο κανονική κατανομή.

Link to comment
Share on other sites

Και ξέρεις τι άλλο σε Σωτήρη, αν δείτε, αυτά που έχουν αυξηθεί είναι όλα τα καινούργια, και έχουν πέσει τα παλιά.

Πέρσυ απόσυρση, => πάρε καινούργιο μας έλεγαν => Φέτος => πάρε έξτρα φόρο στα καινούργια.

Καλό ε?

Link to comment
Share on other sites

εε ενταξει ..περυσι πληρωσαν οσοι ειχαν παλια..(και ηταν παρα πολλοι) ..φετος πληρωνουν ενα μικρο ποσο οσοι εχουν νεο τουτου.

Εξαλλου πριν τα "πρασινα" τελη παλι λιγοτερα πληρωναν.

Δεν ειναι σκοπιμο να κρινουμε τα φετινα με βαση τα παραλογα περσινα.

(απο 300->220 :p)

Ανυπομονω παντως να δω πως θα γινει του χρονου.

@dolly...

Ποσο περιπου υπολογιζεις για 3-κυλινδρο ντιζελ αμεσου ψεκασμου?(λογικα και με stop-start).

(καταλαβαινω οτι δεν φτανει τα specs της εταιριας..αλλα υψηλο δεν θα ειναι)

@sotiris..

Η διαφορα ειναι μονο απο 1929 ..οπου οπως και περυσι το κρατος θεωρει πλουσιους αυτους που εχουν 2λιτρο και πανω (απο 1929 και πανω δλδ) και εχει ενταχθει πλεον στα τελη κυκλοφοριας

ο φορος πολυτελειας (ετσι νομιζω λεγόταν).

Νομιζω 100Ε εχτρα ηταν απο 1929 εως 2200 και το πσοο αυξανε οσο ανεβαιναν τα κυβικα.

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Νίκο το Start/Stop είχα διαβάσει σε 2 έρευνες, πως δεν κερδίζει τίποτα τρελό (κερδίζει αλλά όχι κάτι αξιόλογο), για αυτό και αν δεις το 99% των κατασκευαστών το βάζει τζάμπα στα αυτοκίνητα γιατί ξέρανε πως ΠΟΤΕ τα οφέλη δεν θα καλύψουν το κόστος εγκατάστασης αν το πλήρωνε ο ιδιοκτήτης.

Το 4,5 είναι ουτοπικό για εμένα (και η οικογένεια έχει diesel) θα έλεγα πως θα είναι 1-1,5 λίτρο πάνω, φοβερά οικονομικό και πάλι, απλά όχι 4,5.

4,5 ίσως με cruise controll στην Εθνική.

Το Prius ειδικά που θήχτηκε στην πόλη μπορεί να κάψει και 0 γιατί λειτουργεί μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ, γενικά για απόλυτη οικονομία ΔΕΝ παίζετε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3.8 δηλωνει μεση καταναλωση ,4.5 εντος πολης και εκτος 3.3.

Δε βαζω το χερι μου στη φωτια αλλα το 5-5.5 εντος πολης πρεπει να το εχει χωρις ιδιαιτερες ικανοτητες απο τον οδηγο.(οχι καγκουριες βεβαια).

Το diesel..της οικογενειας...??Εχω μια υποψια ..αλλα δεν το γραφω:p

Link to comment
Share on other sites

600E τα διλιτρα και 800Ε για τα 2500(απο 580 που ηταν προπερσι και περσι 562+250 εκτακτη εισφορα).Εχουν ξεφυγει τελειως οι ανθρωποι...

Κοπηκαν και τα δωρα στους ΔΥ(που για καποιους ερχονταν πανω στην ωρα για να πληρωθει το σημα).

Οσες μαντρες πολυτελων ΙΧ ειχαν απομεινει θα καλοπερασουν(αντε να πουληθει το Cherokee με τα χιλιαδες κυβικα,εκει που πηγαν τα τελη και τα καυσιμα...)

Μπανανια για αλλη μια φορα(το Kuga των 30Κ πληρωνει περισσοτερα απο ενα Q5 των 50+Κ το οποιο με τη σειρα του πληρωνει περισσοτερα απο μια E250 Cabrio των 75+ Κ )

Έγινε επεξεργασία από cptkoulis
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε όμως για τα diesel και το vw polo που ανέφερα, ότι το diesel πωλείται περίπου 15% φθηνότερα σε σχέση με την βενζίνα άρα το polo μπορεί να είναι κατά μέσο όρο 15% πιο ενεργοβόρο από ένα prius πχ και να έχει το ίδιο κόστος χρήσης;)

Ακόμα και 5,5L/100km να κάνει λοιπόν, ένα βενζινοκίνητο θα πρέπει να είναι 15% πιο οικονομικό για να κοστίζει το ίδιο. Άρα θα πρεπει να έχει ~4,67L/100km. Πράγμα αδύνατο για μη υβριδικό βενζινοκίνητο χωρίς να θυσιάζεις βασικά πράγματα. Για να μην αρχίσω για το prius ότι πρακτικά δεν είναι αμάξι αλλά κατι που μοιάζει με αμάξι...200 second για να φτάσεις 100κμω, άθλιο σχήμα, μεγάλο κόστος... ε λοίπον όποιο πραγματικό αμάξι έστω και το πλησιάσει οικονομικά και οικολογικά απλώς μου δίνει αφορμή να του χώσω έστω και σε σχετικά λογικά πλαίσια:look:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα diesel ακόμη και σήμερα εκπέμπουν πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα στα οξείδια θείου και αζώτου (έχουν και αρκετά αυξημένα όρια σε σχέση με τη βενζίνη).

Προσωπικά, το έχω γράψει 1 εκατομμύριο φορές, θα έπρεπε τα ταξί να καίνε βενζίνη και να είναι υβριδικά / βενζίνης, και τα αυτοκίνητα τα ιδιωτικά να επιτρέπεται να έχουν πετρέλαιο.

Όσα πετρελαιοκίνητα και να πάρουμε, τα χιλιόμετρα που γράφουν τα βρωμο-diesel-ο-ταξί όλη μέρα δεν συγκρίνονται.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε για τα εναλλακτικά καύσιμα, εγω την τελευταία εβδομάδα δοκίμασα άνυδρη ακετόνη σε αναλογία με την βενζίνη 6ml/λίτρο και έριξα την κατανάλωση κατα 2.5 λίτρα /100km. Επίσης παρατήρησα περισσότερη ευστροφία, πιο ομαλό ρελαντί, αύξηση της πίεσης σε 1.2bar απο 1.1bar και μηδενισμό της προανάφλεξης...

Δοκιμάστε το και θα εντυπωσιαστείτε.

*Edit: Σαφώς μιλάω για καθαρή, 100% (99,7% απο φαρμακείο) άνυδρη ακετόνη και όχι αυτο που ξεβάφουν οι γυναίκες τα νύχια τους.

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα... Το σκαλοπατι απο 1800ρι σε 2λιτρο το παρατηρησε κανεις? Γιατι ειναι καταφανες οτι τα διλιτρα (τα οποια στα του οικου μας, αντε να χαν 3κ διαφορα καινουρια) σε κανουν ζαμπλουτο και ρυπογονο και οτι αλλη φιφα σκεφτουν, οποτε τσακω 2 φορες πανω τελη απο την προηγουμενη κλιμακα... Και για αλλη μια χρονια, η αντικειμενικη αξια προφανως θεωρειται ασημαντος παραγοντας.

Επισης 2 παρατηρησεις. Εγινε χαμος στα μεσα της χρονιας οτι θα ενσωματωθουν τα τελη στη βενζινη, πηρε χαλαρα χαλαρα +20 λεπτα η βενζινη. Και ενσωματωθηκαν σας λεω... Επισης, οπως ειπε και ο ντολης, πεταξαν περυσι το τυρακι της αποσυρσης (αφου φροντισαν να στιγματισουν με γελοιες εως προσβλητικες μεθοδους, ακομη και διαφημισεις στο ραδιοφωνο τους κατοχους παλαιων αυτοκινητων). Οσοι δεν συμμορφωθηκαν, πληρωσαν τα κερατιατικα. Αυτοι που συμμορφωθηκαν, τη γλιτωσαν περυσι, απλα για να ανακαλυψουν οτι θα τους την φερουν φετος... ΟΞΩ ΓΙΔΙΑ ΣΙΧΤΙΡΙ*.

Υ.Γ.1 Χαιρομαι αφανταστα που απο καθαρη τυχη περυσι κατεθεσα πινακιδες στο παλιο, επικινδυνο, βλαβερο για την πεταλουδα της ζουαζηλανδης -καθ'οτι ρυπογονο- αυτοκινητο μου. Και φετος κυκλοφορω με το ιδιο. Και το κυκλοφορω σχεδον τσαμπα. GOTO *.

Υ.Γ.2 Γνωριζω τουλαχιστον 2 κατοχους 3200cc που περιμενουν την 31η Δεκεμβρη ωστε να καταθεσουν με σαρδονιο χαμογελο πινακιδες. Καλα κανουν. GOTO *.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι λέτε για τα εναλλακτικά καύσιμα, εγω την τελευταία εβδομάδα δοκίμασα άνυδρη ακετόνη σε αναλογία με την βενζίνη 6ml/λίτρο και έριξα την κατανάλωση κατα 2.5 λίτρα /100km. Επίσης παρατήρησα περισσότερη ευστροφία, πιο ομαλό ρελαντί, αύξηση της πίεσης σε 1.2bar απο 1.1bar και μηδενισμό της προανάφλεξης...

Δοκιμάστε το και θα εντυπωσιαστείτε.

*Edit: Σαφώς μιλάω για καθαρή, 100% (99,7% απο φαρμακείο) άνυδρη ακετόνη και όχι αυτο που ξεβάφουν οι γυναίκες τα νύχια τους.

αυτο , μπορεις να το εχεις επι καθημερινης βασεως ; η προκαλει ζημια στον κινητηρα ;

Link to comment
Share on other sites

αυτο , μπορεις να το εχεις επι καθημερινης βασεως ; η προκαλει ζημια στον κινητηρα ;

φανταζομαι για να λειτουργησει αποτελεσματικα αυτο που λεει ΑΥΤΟΣ πρεπει ναχεις αυτοκινητο με στεητ οφ δι αρτ ECU για να αναγνωριζει προαναφλεξη/ προσαρμοζει αβανς /ψεκασμο,και το οποιο να λειτουργει σε συνθηκες που σε ενα αλλο αυτοκινητο θα ευνοουσαν προαναφλεξη (-->αυξημενη πιεση στους κυλινδρους,υψηλες θερμοκρασιες)

και μετα αυτοι ειπαν πως δεν θελανε,αλλα εμεις ειπαμε θελαμε και μετα ειπανε οχι λενε να γινει οριστει νεος διαιτητης απο την ΕΠΑΕ.αυτο ακριβως τιποτε αλλο.

ΥΓ: θελω επισης εδω και τωρα γνωμοδοτηση sotiris/SLN για το αν υπαρχει περιπτωση αυτη η ακετονη να επιδρασει καθ'οιονδηποτε τροπο σε λιπαντικα η μεταλλα κινητηρα.

ΥΓ2 : εκτος αν ΑΥΤΟΣ την χρησιμοποιει σαν μεθανολη.Δηλ αν ειναι πτητικη αυτη η ακετονη (δεν το γνωριζω αυτο,χημεια ημουν σκραπας ) και απορροφα θερμοτητα απο τον αερα του μειγματος

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.