Tsakonas Σεπτέμβριος 28, 2010 #3101 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Που μειώνονται ωρέ; Εγώ δηλαδή που με καινούριο 1400άρι ήταν να δώσω 184 θα δώσω 220!Όλες οι βασικές χρεώσεις αυξάνονται από ότι βλέπω και φεύγουν τα "πράσινα" τέλη.. Μην παραπονεισαι,επεσαν τα τελη για 2λιτρο ομως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 28, 2010 #3102 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Και εγώ απο 184 στα 220 πάω μην αφοδεύσω...4,5λίτρα / 100 στην πόλη αν κάνεις έλα να μου το πεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 28, 2010 #3103 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Βασικά τα 1400 ήταν 202 ευρώ και πέρυσι είχαν πράσινη έκπτωση.Εγώ π.χ. που είμαι 2003 είχα 50 ευρώ καμπάνα, οπότε με συμφέρει.Το εισπρακτικό του μηχανισμού φαίνεται στη διαφορά 1300 - 1400 και 1800 - 2000.Σε αυτές τις μεταβάσεις, τα τέλη σχεδόν διπλασιάζονται.Θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον μια πιο κανονική κατανομή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 28, 2010 #3104 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Και ξέρεις τι άλλο σε Σωτήρη, αν δείτε, αυτά που έχουν αυξηθεί είναι όλα τα καινούργια, και έχουν πέσει τα παλιά.Πέρσυ απόσυρση, => πάρε καινούργιο μας έλεγαν => Φέτος => πάρε έξτρα φόρο στα καινούργια.Καλό ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vic Σεπτέμβριος 28, 2010 #3105 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Εμείς στα 2,0lt τον πίνουμε κανονικά. :flag: 600€. Very nice... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Σεπτέμβριος 28, 2010 #3106 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 (edited) εε ενταξει ..περυσι πληρωσαν οσοι ειχαν παλια..(και ηταν παρα πολλοι) ..φετος πληρωνουν ενα μικρο ποσο οσοι εχουν νεο τουτου. Εξαλλου πριν τα "πρασινα" τελη παλι λιγοτερα πληρωναν. Δεν ειναι σκοπιμο να κρινουμε τα φετινα με βαση τα παραλογα περσινα. (απο 300->220 ) Ανυπομονω παντως να δω πως θα γινει του χρονου. @dolly... Ποσο περιπου υπολογιζεις για 3-κυλινδρο ντιζελ αμεσου ψεκασμου?(λογικα και με stop-start). (καταλαβαινω οτι δεν φτανει τα specs της εταιριας..αλλα υψηλο δεν θα ειναι) @sotiris.. Η διαφορα ειναι μονο απο 1929 ..οπου οπως και περυσι το κρατος θεωρει πλουσιους αυτους που εχουν 2λιτρο και πανω (απο 1929 και πανω δλδ) και εχει ενταχθει πλεον στα τελη κυκλοφοριας ο φορος πολυτελειας (ετσι νομιζω λεγόταν). Νομιζω 100Ε εχτρα ηταν απο 1929 εως 2200 και το πσοο αυξανε οσο ανεβαιναν τα κυβικα. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2010 από ΝTG Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 28, 2010 #3107 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Για μένα από 352->220 μπαμπάς από 352->220 :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Σεπτέμβριος 28, 2010 #3108 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 πω πω 700 € σκάσατε πέρυσι ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 28, 2010 #3109 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Νίκο το Start/Stop είχα διαβάσει σε 2 έρευνες, πως δεν κερδίζει τίποτα τρελό (κερδίζει αλλά όχι κάτι αξιόλογο), για αυτό και αν δεις το 99% των κατασκευαστών το βάζει τζάμπα στα αυτοκίνητα γιατί ξέρανε πως ΠΟΤΕ τα οφέλη δεν θα καλύψουν το κόστος εγκατάστασης αν το πλήρωνε ο ιδιοκτήτης.Το 4,5 είναι ουτοπικό για εμένα (και η οικογένεια έχει diesel) θα έλεγα πως θα είναι 1-1,5 λίτρο πάνω, φοβερά οικονομικό και πάλι, απλά όχι 4,5.4,5 ίσως με cruise controll στην Εθνική.Το Prius ειδικά που θήχτηκε στην πόλη μπορεί να κάψει και 0 γιατί λειτουργεί μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ, γενικά για απόλυτη οικονομία ΔΕΝ παίζετε. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Σεπτέμβριος 28, 2010 #3110 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 3.8 δηλωνει μεση καταναλωση ,4.5 εντος πολης και εκτος 3.3. Δε βαζω το χερι μου στη φωτια αλλα το 5-5.5 εντος πολης πρεπει να το εχει χωρις ιδιαιτερες ικανοτητες απο τον οδηγο.(οχι καγκουριες βεβαια). Το diesel..της οικογενειας...??Εχω μια υποψια ..αλλα δεν το γραφω Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 28, 2010 #3111 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 πω πω 700 € σκάσατε πέρυσι ε;Μπα, παραπάνω, απλά δε θυμάμαι πόσα δώσαμε για το 1000άρι της μαμάς. Νομίζω 152. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cptkoulis Σεπτέμβριος 28, 2010 #3112 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 (edited) 600E τα διλιτρα και 800Ε για τα 2500(απο 580 που ηταν προπερσι και περσι 562+250 εκτακτη εισφορα).Εχουν ξεφυγει τελειως οι ανθρωποι...Κοπηκαν και τα δωρα στους ΔΥ(που για καποιους ερχονταν πανω στην ωρα για να πληρωθει το σημα).Οσες μαντρες πολυτελων ΙΧ ειχαν απομεινει θα καλοπερασουν(αντε να πουληθει το Cherokee με τα χιλιαδες κυβικα,εκει που πηγαν τα τελη και τα καυσιμα...)Μπανανια για αλλη μια φορα(το Kuga των 30Κ πληρωνει περισσοτερα απο ενα Q5 των 50+Κ το οποιο με τη σειρα του πληρωνει περισσοτερα απο μια E250 Cabrio των 75+ Κ ) Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2010 από cptkoulis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Σεπτέμβριος 28, 2010 #3113 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Εμείς θα δώσουμε 1.520 απ' ό,τι φαίνεται. Μάλιστα. Τίποτα άλλο? Να κάτσουμε και να μας πηδήξετε μήπως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 28, 2010 #3114 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Μην ξεχνάμε όμως για τα diesel και το vw polo που ανέφερα, ότι το diesel πωλείται περίπου 15% φθηνότερα σε σχέση με την βενζίνα άρα το polo μπορεί να είναι κατά μέσο όρο 15% πιο ενεργοβόρο από ένα prius πχ και να έχει το ίδιο κόστος χρήσης Ακόμα και 5,5L/100km να κάνει λοιπόν, ένα βενζινοκίνητο θα πρέπει να είναι 15% πιο οικονομικό για να κοστίζει το ίδιο. Άρα θα πρεπει να έχει ~4,67L/100km. Πράγμα αδύνατο για μη υβριδικό βενζινοκίνητο χωρίς να θυσιάζεις βασικά πράγματα. Για να μην αρχίσω για το prius ότι πρακτικά δεν είναι αμάξι αλλά κατι που μοιάζει με αμάξι...200 second για να φτάσεις 100κμω, άθλιο σχήμα, μεγάλο κόστος... ε λοίπον όποιο πραγματικό αμάξι έστω και το πλησιάσει οικονομικά και οικολογικά απλώς μου δίνει αφορμή να του χώσω έστω και σε σχετικά λογικά πλαίσια Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 28, 2010 #3115 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 Πάντως τα diesel ακόμη και σήμερα εκπέμπουν πολύ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα στα οξείδια θείου και αζώτου (έχουν και αρκετά αυξημένα όρια σε σχέση με τη βενζίνη).Προσωπικά, το έχω γράψει 1 εκατομμύριο φορές, θα έπρεπε τα ταξί να καίνε βενζίνη και να είναι υβριδικά / βενζίνης, και τα αυτοκίνητα τα ιδιωτικά να επιτρέπεται να έχουν πετρέλαιο.Όσα πετρελαιοκίνητα και να πάρουμε, τα χιλιόμετρα που γράφουν τα βρωμο-diesel-ο-ταξί όλη μέρα δεν συγκρίνονται. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Σεπτέμβριος 28, 2010 Author #3116 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 (edited) Δεν ξέρω τι λέτε για τα εναλλακτικά καύσιμα, εγω την τελευταία εβδομάδα δοκίμασα άνυδρη ακετόνη σε αναλογία με την βενζίνη 6ml/λίτρο και έριξα την κατανάλωση κατα 2.5 λίτρα /100km. Επίσης παρατήρησα περισσότερη ευστροφία, πιο ομαλό ρελαντί, αύξηση της πίεσης σε 1.2bar απο 1.1bar και μηδενισμό της προανάφλεξης... Δοκιμάστε το και θα εντυπωσιαστείτε.*Edit: Σαφώς μιλάω για καθαρή, 100% (99,7% απο φαρμακείο) άνυδρη ακετόνη και όχι αυτο που ξεβάφουν οι γυναίκες τα νύχια τους. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2010 από LevelOne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 28, 2010 #3117 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 28, 2010 (edited) Ναι τα ταξί μας μάραναν. (και αυτά αλλά 1. Φορτηγά. 2. Λεωφορεία (όχι Αθήνα) 3. Πλοία!!! Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 28, 2010 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 29, 2010 #3118 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2010 Μαλιστα... Το σκαλοπατι απο 1800ρι σε 2λιτρο το παρατηρησε κανεις? Γιατι ειναι καταφανες οτι τα διλιτρα (τα οποια στα του οικου μας, αντε να χαν 3κ διαφορα καινουρια) σε κανουν ζαμπλουτο και ρυπογονο και οτι αλλη φιφα σκεφτουν, οποτε τσακω 2 φορες πανω τελη απο την προηγουμενη κλιμακα... Και για αλλη μια χρονια, η αντικειμενικη αξια προφανως θεωρειται ασημαντος παραγοντας.Επισης 2 παρατηρησεις. Εγινε χαμος στα μεσα της χρονιας οτι θα ενσωματωθουν τα τελη στη βενζινη, πηρε χαλαρα χαλαρα +20 λεπτα η βενζινη. Και ενσωματωθηκαν σας λεω... Επισης, οπως ειπε και ο ντολης, πεταξαν περυσι το τυρακι της αποσυρσης (αφου φροντισαν να στιγματισουν με γελοιες εως προσβλητικες μεθοδους, ακομη και διαφημισεις στο ραδιοφωνο τους κατοχους παλαιων αυτοκινητων). Οσοι δεν συμμορφωθηκαν, πληρωσαν τα κερατιατικα. Αυτοι που συμμορφωθηκαν, τη γλιτωσαν περυσι, απλα για να ανακαλυψουν οτι θα τους την φερουν φετος... ΟΞΩ ΓΙΔΙΑ ΣΙΧΤΙΡΙ*.Υ.Γ.1 Χαιρομαι αφανταστα που απο καθαρη τυχη περυσι κατεθεσα πινακιδες στο παλιο, επικινδυνο, βλαβερο για την πεταλουδα της ζουαζηλανδης -καθ'οτι ρυπογονο- αυτοκινητο μου. Και φετος κυκλοφορω με το ιδιο. Και το κυκλοφορω σχεδον τσαμπα. GOTO *.Υ.Γ.2 Γνωριζω τουλαχιστον 2 κατοχους 3200cc που περιμενουν την 31η Δεκεμβρη ωστε να καταθεσουν με σαρδονιο χαμογελο πινακιδες. Καλα κανουν. GOTO *. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 29, 2010 #3119 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2010 Δεν ξέρω τι λέτε για τα εναλλακτικά καύσιμα, εγω την τελευταία εβδομάδα δοκίμασα άνυδρη ακετόνη σε αναλογία με την βενζίνη 6ml/λίτρο και έριξα την κατανάλωση κατα 2.5 λίτρα /100km. Επίσης παρατήρησα περισσότερη ευστροφία, πιο ομαλό ρελαντί, αύξηση της πίεσης σε 1.2bar απο 1.1bar και μηδενισμό της προανάφλεξης... Δοκιμάστε το και θα εντυπωσιαστείτε.*Edit: Σαφώς μιλάω για καθαρή, 100% (99,7% απο φαρμακείο) άνυδρη ακετόνη και όχι αυτο που ξεβάφουν οι γυναίκες τα νύχια τους.αυτο , μπορεις να το εχεις επι καθημερινης βασεως ; η προκαλει ζημια στον κινητηρα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Σεπτέμβριος 29, 2010 #3120 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2010 (edited) αυτο , μπορεις να το εχεις επι καθημερινης βασεως ; η προκαλει ζημια στον κινητηρα ;φανταζομαι για να λειτουργησει αποτελεσματικα αυτο που λεει ΑΥΤΟΣ πρεπει ναχεις αυτοκινητο με στεητ οφ δι αρτ ECU για να αναγνωριζει προαναφλεξη/ προσαρμοζει αβανς /ψεκασμο,και το οποιο να λειτουργει σε συνθηκες που σε ενα αλλο αυτοκινητο θα ευνοουσαν προαναφλεξη (-->αυξημενη πιεση στους κυλινδρους,υψηλες θερμοκρασιες) και μετα αυτοι ειπαν πως δεν θελανε,αλλα εμεις ειπαμε θελαμε και μετα ειπανε οχι λενε να γινει οριστει νεος διαιτητης απο την ΕΠΑΕ.αυτο ακριβως τιποτε αλλο.ΥΓ: θελω επισης εδω και τωρα γνωμοδοτηση sotiris/SLN για το αν υπαρχει περιπτωση αυτη η ακετονη να επιδρασει καθ'οιονδηποτε τροπο σε λιπαντικα η μεταλλα κινητηρα.ΥΓ2 : εκτος αν ΑΥΤΟΣ την χρησιμοποιει σαν μεθανολη.Δηλ αν ειναι πτητικη αυτη η ακετονη (δεν το γνωριζω αυτο,χημεια ημουν σκραπας ) και απορροφα θερμοτητα απο τον αερα του μειγματος Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 29, 2010 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts