Lakisss Σεπτέμβριος 17, 2010 #3061 Σεπτέμβριος 17, 2010 http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13
diodiastop666 Σεπτέμβριος 18, 2010 #3062 Σεπτέμβριος 18, 2010 Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν. αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10 αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.
jax7480 Σεπτέμβριος 18, 2010 #3063 Σεπτέμβριος 18, 2010 Παίδες γρήγορη ερώτηση:Χρειάζομαι αλλαγή στα ελαστικά και μου προτείνουν Continental Premium Contact 2 H περασμένα (195/55/R15), στα 350Ε.Γνώμες;Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).
spresv Σεπτέμβριος 18, 2010 #3064 Σεπτέμβριος 18, 2010 αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).Εγω παλι εχω τα SC2 στο punto απο την ημερα που το πηρα. Εξαιρετικο λαστιχο σε στεγνο, νορμαλ ζεσταμα, αρκετη προσφυση ακομη και σε ξεπατωμα (για τα δεδομενα του αυτοκινητου). Σε βρεγμενο με εχει πουλησει πολυ ασχημα 2 φορες, αλλα εδω βαζω και ενα ερωτηματικο γιατι και η κατασταση του οδοστρωματος ηταν η χειριστη. Το T1-R παλι το φοραω στην αλφα. Τα πηρα μεταχειρισμενα μαζι με ζαντες, ειναι 3ετιας με 7mm πελμα (καινουρια). Συμπαθητικο φαινεται μεχρι στιγμης, αλλα δεν το χω ζορισει καθολου. Ισως το βαλω στα κοντινα Μεγαρα να ξυσω λιγο την ξεραμενη γομα.
diodiastop666 Σεπτέμβριος 18, 2010 #3065 Σεπτέμβριος 18, 2010 Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).ναι αλλα η delta δε νομιζω οτι ηταν παραγωγης...κυκλοφορησε στην αγορα?
spresv Σεπτέμβριος 18, 2010 #3066 Σεπτέμβριος 18, 2010 ...200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ)... Stradale = εκδοση δρομου
bezdim Σεπτέμβριος 18, 2010 #3067 Σεπτέμβριος 18, 2010 Έχω ένα KIA Rio 2004 μαύρο.Το πήρα στα χέρια μου ψιλοταλαιπωρημένο εξωτερικά με μικρές γρατσουνιές όπου φαίνεται το ύποστρωμα της βαφής (γκρι-λευκό) χθες το έπλυνα εξονυχιστικά και φάνηκαν τα πάντα.Έχετε να προτείνετε καμιά καλούτσικη αλοιφή για το πρόβλημα; Απλά να μη φαίνεται το χάλι από τα 5 μέτρα, όχι τίποτα φοβερό extreme detailing.ΕDIT: Οι γρατσουνιές είναι και σε πλάστικο και σε μέταλλο
jpavly Σεπτέμβριος 18, 2010 #3068 Σεπτέμβριος 18, 2010 Πολύ μ'αρέσει το Rio για την κατηγορία του Αν έχει φανεί το υπόστρωμα, δεν υπάρχει μαγική αλοιφή, πάρε κανά μαρκαδόρο στο χρώμα σου από κανά αξεσουαράδικο/πράκτικερ και ξέχνα σιγά σιγά ότι υπάρχουν.
Thresh86 Σεπτέμβριος 19, 2010 #3069 Σεπτέμβριος 19, 2010 Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).Continental Premium Contact 2 είχα για μπόλικα χιλιόμετρα σε BMW 525.Μου φάνηκαν πολύ καλά, με καλό κράτημα, αξιοπρεπές φρενάρισμα και καλά στην εθνική.Μειονέκτημα το οτι "φαγώθηκαν" σχετικά γρήγορα.Επίσης, γενικά για Continental έχω ακούσει οτι έχουν πολύ μαλακό πλαινό και κάποιο παρκάρισμασε πεζοδρόμιο απαιτεί μέγιστη προσοχή.ΥΓ Η σύγκριση των Continental έγινε με Dunlop SP Sport 01. Το οποίο ήταν πολύ καλό λάστιχο για W203.
alexis2044 Σεπτέμβριος 20, 2010 #3070 Σεπτέμβριος 20, 2010 Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H. Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν. Το αμάξι είναι Toyota Celica '92 1.6. Νέα ερώτηση τώρα: Θέλω να του περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στο θέμα; Πόσο θα μου κοστίσει περίπου; Θα παει για βάψιμο μεθαύριο, οπότε χρειάζομαι απαντήσεις μάλλον λίγο γρήγορα. Θενκς
Lakisss Σεπτέμβριος 20, 2010 #3071 Σεπτέμβριος 20, 2010 Stradale = εκδοση δρομου Απο τα αγαπημένα μου ever! Ωραίο και χλιδάτο εσωτερικό παρότι ομολογκασιόν, θυμίζει Ferrari της εποχής. http://autokadabra.ru/post/17449/ Δείτε λίγο την τιμή πώλησης... http://www.gestionaleauto.com/gonline_site/annunci/scheda.php?muserid=e9298b6a9dc613dde9f8b932482f6b1b&progressivo=1145909
nickstamat Σεπτέμβριος 20, 2010 #3072 Σεπτέμβριος 20, 2010 Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H. Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν. Στο Yaris έχω τα PremiumContact 2 με δείκτη Η. Έχω κάνει περίπου 21.000 km και τα μπροστινά έχουν γύρω στα 3 mm ακόμα μέχρι το δείκτη φθοράς, παρόλο που έχουν δεχτεί και κάποια "κακοποίηση". Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι να βάλω με δείκτη Τ (max. 190 km/h) μιας και ποτέ δεν ξεπερνώ τα 140, οπότε ίσως να έχουν ακόμα λίγο μαλακότερη γόμα. Στη διάστασή μου βγαίνουν γύρω στα 310 ευρώ από Camskill.
greekfragma Σεπτέμβριος 21, 2010 #3073 Σεπτέμβριος 21, 2010 Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή.
nickstamat Σεπτέμβριος 21, 2010 #3075 Σεπτέμβριος 21, 2010 Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή. Whaaaat?? Πώς έτσι ρε αγορίνα? Anyway, αν έχεις καταλήξει σε αυτό, μακάρι να βρεις εύκολα αγοραστή. Αν και θα πρέπει να τη δώσεις σε τιμή ξεφτίλα, για να έχεις ανταπόκριση εδώ που έχουμε φτάσει... Και θα είναι κρίμα πραγματικά...
greekfragma Σεπτέμβριος 21, 2010 #3076 Σεπτέμβριος 21, 2010 Saab 9-3 Linear 1.800cc 122bhpεργοστάσιο κατασκευής Trollhattan Swedenημερομηνία κατασκευής 12/20031η κυκλοφορία 1/2004χιλιόμετρα: 100.150Service όλα στον κεντρικό επίσημο αντιπρόσωπο Saab Vakar S.A ΚηφισιάΧρώμα espresso blackstuff:2-zone clima, abs, esp, tcs, 6airbag, δερματινο τιμόνι με χειριστήρια, xenon lights, Aero sport suspension kit, Aero body kit, Aero Exhaust. ζάντες 16άρες αλουμινίου.Apexi air filter, EBC red ceramic brake pads και EBC brake discs.....θα ανεβάσω και στο car.gr αγγελία με πλήρη περιγραφή και φωτογραφίες.Dolly ευχαριστώ πολύ
jpavly Σεπτέμβριος 21, 2010 #3078 Σεπτέμβριος 21, 2010 Νέα ερώτηση τώρα: Θέλω να του περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στο θέμα; Πόσο θα μου κοστίσει περίπου;Κανά 100-150.
dellman Σεπτέμβριος 21, 2010 #3079 Σεπτέμβριος 21, 2010 Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή. πάει παντρεύεται αυτός:big_boss:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.