Shadow Keeper Σεπτέμβριος 17, 2010 #3021 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 Χαχαχαχα μακάρι να έδινα 830€ για όσα περιγράφω...προσθέστε άλλο ένα μηδενικό στα 830€ και είστε μέσα (830€ μονο τα coilover) Αλλά τι να κάνω έμμονες ιδέες είναι αυτές, μαζέυω λεφτά minimum ένα χρόνο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 17, 2010 #3022 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 (edited) Συγχαρητήρια, πιστεύω θα φτιάξεις ένα πάρα πολύ καλό παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο. Ελπίζω επίσης να περιοριστείς στα 380 άλογα, μετά δεν κρατιέται ίσιο ούτε με πολλά χιλιόμετρα... Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 17, 2010 από PetrosD Διόρθωση "υα" σε "θα" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Σεπτέμβριος 17, 2010 #3023 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 Thanks! Πραγματικά ανυπομονώ να τα βάλω πάνω και βέβαια να τα δοκιμάσω..Δεν θα παίξω ποτέ πάνω από 10 psi (τόσο είναι το όριο να σπάσεις τον κινητήρα με stock σωθικά) οπότε το max σε άλογα παει 230-240..τα οποία είναι υπερβολικά αρκετά αν σκεφτείς οτι το μαζντάκι συγίζει ~1075kg. Με 230 άλογα είσαι στα 4,67kg/hp. Για σύγκριση και μόνο στα κιλά ανά ίππο, ένα mitsubishi evo 10 είναι περίπου στα 5,25kg/hp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 17, 2010 #3024 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 Δε χρειάζομαι σύγκριση με το EVO, συγκρίνω με τα 5,7 κιλά ανά ίππο που έχω. (πίσω:banging:) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 17, 2010 #3025 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 Όπα ρε, πρίν 2 βδομάδες έβαλα BF Glistrich 195/65/15 με 270 €. Μήπως σε γδέρνουν; Πλαστικο.Με ενα τετοιο πεθανε ο Ηenri.Καλη φαση καθοτι ηταν ενα απο τα δειγματα μιξης supercharging και turbocharging . Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Σεπτέμβριος 17, 2010 Author #3026 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 Άλλος είναι καλός στο κλο κλο και άλλος στο αυγό Μήτσο. Υπάρχει ο αθλητής της ενόργανης, υπάρχει και ο ακροβάτης του τσίρκου. Δεν μπορείς να θεωρήσεις κάποιον υποδεέστερο.Έχεις δίκιο, αλλά δεν έχω δεί ποτέ αθλητή της ενόργανης να ασχολείται με το τσίρκο... Σίγουρα δεν είναι τυχαίος, αλλα δεν είναι και ο οδηγός samurai-gymkhana που παρουσιάζεται.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 17, 2010 #3027 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2010 http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Σεπτέμβριος 18, 2010 #3028 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 Αν δεν κανω λαθος ηταν το πρωτο εφαρμοσμενο σε αυτοκινητο δρομου παραγωγης, εστω και homologated special, ή οτι διαολο ηταν. αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10 αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 18, 2010 #3029 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 (edited) Παίδες γρήγορη ερώτηση:Χρειάζομαι αλλαγή στα ελαστικά και μου προτείνουν Continental Premium Contact 2 H περασμένα (195/55/R15), στα 350Ε.Γνώμες;Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη). Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2010 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 18, 2010 #3030 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 (edited) αν δε κανω λαθος το πρωτο παραγωγης ηταν το Micra k10αλλα βγηκε σε πολυ περιορισμενο αριθμο.Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).Εγω παλι εχω τα SC2 στο punto απο την ημερα που το πηρα. Εξαιρετικο λαστιχο σε στεγνο, νορμαλ ζεσταμα, αρκετη προσφυση ακομη και σε ξεπατωμα (για τα δεδομενα του αυτοκινητου). Σε βρεγμενο με εχει πουλησει πολυ ασχημα 2 φορες, αλλα εδω βαζω και ενα ερωτηματικο γιατι και η κατασταση του οδοστρωματος ηταν η χειριστη. Το T1-R παλι το φοραω στην αλφα. Τα πηρα μεταχειρισμενα μαζι με ζαντες, ειναι 3ετιας με 7mm πελμα (καινουρια). Συμπαθητικο φαινεται μεχρι στιγμης, αλλα δεν το χω ζορισει καθολου. Ισως το βαλω στα κοντινα Μεγαρα να ξυσω λιγο την ξεραμενη γομα. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2010 από spresv 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Σεπτέμβριος 18, 2010 #3031 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 Λες για τα March R/Superturbo (EK10FR-EK10GFR/GAR), παραγωγης 1988-1989. Η Lancia Delta S4 παρουσιαστηκε και πηρε την πρωτη της νικη στα χερια του Henri Toivonen το 1985. 200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ).ναι αλλα η delta δε νομιζω οτι ηταν παραγωγης...κυκλοφορησε στην αγορα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 18, 2010 #3032 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 (edited) ...200 S4 Stradale κατασκευαστηκαν για λογους homologation (το μινιμουμ)... Stradale = εκδοση δρομου Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2010 από spresv 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezdim Σεπτέμβριος 18, 2010 #3033 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 Έχω ένα KIA Rio 2004 μαύρο.Το πήρα στα χέρια μου ψιλοταλαιπωρημένο εξωτερικά με μικρές γρατσουνιές όπου φαίνεται το ύποστρωμα της βαφής (γκρι-λευκό) χθες το έπλυνα εξονυχιστικά και φάνηκαν τα πάντα.Έχετε να προτείνετε καμιά καλούτσικη αλοιφή για το πρόβλημα; Απλά να μη φαίνεται το χάλι από τα 5 μέτρα, όχι τίποτα φοβερό extreme detailing.ΕDIT: Οι γρατσουνιές είναι και σε πλάστικο και σε μέταλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Σεπτέμβριος 18, 2010 #3034 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2010 Πολύ μ'αρέσει το Rio για την κατηγορία του Αν έχει φανεί το υπόστρωμα, δεν υπάρχει μαγική αλοιφή, πάρε κανά μαρκαδόρο στο χρώμα σου από κανά αξεσουαράδικο/πράκτικερ και ξέχνα σιγά σιγά ότι υπάρχουν. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 19, 2010 #3035 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2010 Το αυτοκινητο τι ειναι? κυβικα? ιπποδυναμη?Απο Conti δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, σε αντιθεση με τα Toyo T1-R που νομιζω οτι για αυτοκινητο μικρου κυβισμου και ιπποδυναμης (συμφωνα παντα με το μεγεθος των ελαστικων) ηταν πολυ πολυ καλυτερα all around (βρεγμενο,στεγνο, προσφυση σε ασφαλτο σαπουνι σαν την ελληνικη).Continental Premium Contact 2 είχα για μπόλικα χιλιόμετρα σε BMW 525.Μου φάνηκαν πολύ καλά, με καλό κράτημα, αξιοπρεπές φρενάρισμα και καλά στην εθνική.Μειονέκτημα το οτι "φαγώθηκαν" σχετικά γρήγορα.Επίσης, γενικά για Continental έχω ακούσει οτι έχουν πολύ μαλακό πλαινό και κάποιο παρκάρισμασε πεζοδρόμιο απαιτεί μέγιστη προσοχή.ΥΓ Η σύγκριση των Continental έγινε με Dunlop SP Sport 01. Το οποίο ήταν πολύ καλό λάστιχο για W203. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Σεπτέμβριος 20, 2010 #3036 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2010 Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H. Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν. Το αμάξι είναι Toyota Celica '92 1.6. Νέα ερώτηση τώρα: Θέλω να του περάσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Υπάρχει κανείς με εμπειρία στο θέμα; Πόσο θα μου κοστίσει περίπου; Θα παει για βάψιμο μεθαύριο, οπότε χρειάζομαι απαντήσεις μάλλον λίγο γρήγορα. Θενκς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 20, 2010 #3037 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2010 Stradale = εκδοση δρομου Απο τα αγαπημένα μου ever! Ωραίο και χλιδάτο εσωτερικό παρότι ομολογκασιόν, θυμίζει Ferrari της εποχής. http://autokadabra.ru/post/17449/ Δείτε λίγο την τιμή πώλησης... http://www.gestionaleauto.com/gonline_site/annunci/scheda.php?muserid=e9298b6a9dc613dde9f8b932482f6b1b&progressivo=1145909 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Σεπτέμβριος 20, 2010 #3038 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2010 Τελικά περάστηκαν τα ContiPremium Contact 2 H. Η αλλαγή της αίσθησης στο δρόμο ήταν δραματική. Πολύ πιο καλό γραπωμα, μείωση στο θόρυβο και επίσης πολύ καλή ανταπόκριση και άμεσο σταμάτημα στο φρενάρισμα. Διαβάζω μόνο και γω ότι τρώγονται γρήγορα... Ειδωμεν. Στο Yaris έχω τα PremiumContact 2 με δείκτη Η. Έχω κάνει περίπου 21.000 km και τα μπροστινά έχουν γύρω στα 3 mm ακόμα μέχρι το δείκτη φθοράς, παρόλο που έχουν δεχτεί και κάποια "κακοποίηση". Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι να βάλω με δείκτη Τ (max. 190 km/h) μιας και ποτέ δεν ξεπερνώ τα 140, οπότε ίσως να έχουν ακόμα λίγο μαλακότερη γόμα. Στη διάστασή μου βγαίνουν γύρω στα 310 ευρώ από Camskill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Σεπτέμβριος 21, 2010 #3039 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2010 Η Σουηδέζα πάει για πώληση εντός της εβδομάδας. Πραγματικά στεναχωριέμαι, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες αυτή τη στιγμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 21, 2010 #3040 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2010 Πες σπεκς μπας και παίζει κάνας γνωστός κλ΄π 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts