spresv Αύγουστος 26, 2010 #2861 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2010 Pretty much basic μοτερ, κυκλοφορει πολλα χρονια, no known bugz, σκυλι γενικα. Αλλα σε τοσο βαρυ σασι (σε σχεση με τα πρωτα punto για παραδειγμα), δε θα πηγαινει ΒΗΜΑ. Χριστο ομως, θα τρως τα νυχια σου να κανεις μια προσπεραση. Εαν προσφερεται με το ιδιο μοτερ σε 16v με 6ρι κιβωτιο, τα πραγματα βελτιωνονται αρκετα. Οι multiair παντως αξιζουν τα λεφτα τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis861416003225 Αύγουστος 26, 2010 #2862 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2010 Αλλα σε τοσο βαρυ σασι (σε σχεση με τα πρωτα punto για παραδειγμα), δε θα πηγαινει ΒΗΜΑ. Χριστο ομως, θα τρως τα νυχια σου να κανεις μια προσπεραση.οχι δα... βεβαια στη προσπεραση μετραει 60~70 - 100 αλλα δε δειχνει και ειναι και ψωφιμι! αυτο που εχω τωρα πιο αργο ειναι και εχω κανει αρκετα ταξιδια και ενταξει, γενικα στα προπερασματα δειχνω ελεινη προσοχη...Βάρος κενού οχήματος (Kg) 1040 (5θυρο)Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h (2 άτομα + 20 κιλά) 13,2Μέγιστη Ταχύτητα: km/h 165Εαν προσφερεται με το ιδιο μοτερ σε 16v με 6ρι κιβωτιο, τα πραγματα βελτιωνονται αρκετα. Οι multiair παντως αξιζουν τα λεφτα τους.σιγουρα!! αλλα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Αύγουστος 26, 2010 #2863 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2010 75ps = waste of money . Υποψιν το καλοκαιρι δεν θα εχει 75 ps αλλα καμια 60ρια αν ανοιγεις και το κλιμα . Προσωπικα θα πηγαινα σε μτχ. ελαφρως 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 26, 2010 #2864 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2010 Συμφωνω. Παρε ενα μεταχειρισμενο Grande t-jet 120ps. H, σε πολυ φτηνοτερο και καθ' ολα αξιοπρεπες, ενα MKIIb 1.4 sporting. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Αύγουστος 27, 2010 #2865 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 Γιατί δεν κοιτάς κάτι άλλο; Το i30 1.4 - 109hp πχ. είναι στα 13Κ με μπόλικο εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis861416003225 Αύγουστος 27, 2010 #2866 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 κοιταω κοιταω απλα το ερωτευτηκα λιγο... στο τελος θα πρυτανυσει η λογικη βεβαια... μεταχειρισμενο οχι. για καινουριο μονο Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Αύγουστος 27, 2010 #2867 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 (edited) Γνωρίζουμε κάποιο ισχυρό/ακαταμάχητο/αποτελεσματικό/αχτύπητο σπρέυ απόσμωσης κλιματιστικού αυτοκινήτου?Πουλάει ένα η ίδια η Toyota, βρήκα κι εγώ Wurth, Wynn's, Forte και μερικά άλλα...Αν έχετε κάποιο δοκιμασμένο, πείτε... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 27, 2010 από nickstamat Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Αύγουστος 27, 2010 #2868 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να μη χρειάζεσαι σπρέη 1 φορά το μήνα είναι άνοιγμα το φίλτρο καμπίνας και σαπούνισμα με σαπούνι χεριών το πλαστικό κέλυφος και τον σωλήνα εισαγωγής γύρω και πίσω από αυτό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Αύγουστος 27, 2010 #2869 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να μη χρειάζεσαι σπρέη 1 φορά το μήνα είναι άνοιγμα το φίλτρο καμπίνας και σαπούνισμα με σαπούνι χεριών το πλαστικό κέλυφος και τον σωλήνα εισαγωγής γύρω και πίσω από αυτό.Φίλτρο καμπίνας θα το αλλάξω και θα βάλω το ενεργού άνθρακα που δίνει η Toyota. Δεν έχει και κανένα σημαντικό κόστος έτσι κι αλλιώς...Τα άλλα που λες τα έχω δει βγάζοντας το ντουλαπάκι, αλλά:1) Δεν ξέρω πώς αφαιρούνται, πιστεύω θα είναι εύκολο2) Ενδέχεται να μη φταίνε αυτά, αλλά το νερό από τους υδρατμούς και η αποστράγγιση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Αύγουστος 28, 2010 #2870 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 ...2) Ενδέχεται να μη φταίνε αυτά, αλλά το νερό από τους υδρατμούς και η αποστράγγιση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Αύγουστος 28, 2010 #2871 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 Φίλτρο καμπίνας θα το αλλάξω και θα βάλω το ενεργού άνθρακα που δίνει η Toyota. Δεν έχει και κανένα σημαντικό κόστος έτσι κι αλλιώς...Τα άλλα που λες τα έχω δει βγάζοντας το ντουλαπάκι, αλλά:1) Δεν ξέρω πώς αφαιρούνται, πιστεύω θα είναι εύκολο2) Ενδέχεται να μη φταίνε αυτά, αλλά το νερό από τους υδρατμούς και η αποστράγγιση...η βρωμιά φράσσει το σύστημα εισαγωγής του αέρα του aircondition και μαζεύει μούχλα και υγρασία....με 20λεπτά πλύσιμο των πλαστικών μερών ανά 4μηνο δε πρόκεται να ξαναδείς ποτέ μπίχλα να μαζεύεται και να μυρίζει ο αέρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 28, 2010 #2872 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 Αν βγαλεις ντουλαπακι και δεις το στοιχειο παρε Betadine και ενα μικρο ψεκαστηρι χειρος , διελυσε το betadine και ψεκασε το.Ετσι θα εχεις και αντιμικροβιακη προστασια 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Αύγουστος 28, 2010 #2873 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/727270/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Αύγουστος 28, 2010 #2874 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/727270/ 18 ετών αμάξι και 2000 κυβικά. Εκτός από το σήμα το οποίο θα το νιώθεις κάθε χρόνο, θα πίνει την super (που είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη) με το μπουρί της σόμπας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Αύγουστος 28, 2010 #2875 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 Το ξερω....αλλα δεν ειναι κακο να κανουμε ονειρα χεχεχε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Αύγουστος 28, 2010 #2876 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 Στην 400αρα από ότι ακούγεται...Το αμάξι πάντως δείχνει στην πένα.Και σαν συλλεκτικό που είναι, δεν λέει για κάθε μέρα...Α και καίει αμόλυβδη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Αύγουστος 28, 2010 #2877 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 η βρωμιά φράσσει το σύστημα εισαγωγής του αέρα του aircondition και μαζεύει μούχλα και υγρασία....με 20λεπτά πλύσιμο των πλαστικών μερών ανά 4μηνο δε πρόκεται να ξαναδείς ποτέ μπίχλα να μαζεύεται και να μυρίζει ο αέρας. Και γιατί μυρίζει όταν το έχω γυρίσει σε ανακύκλωση? Επειδή το έχω κοιτάξει, στην ανακύκλωση ένα κλαπέτο κλείνει την είσοδο του εξωτερικού αέρα και ο ανεμιστήρας απλά γυρίζει ελεύθερα και τραβάει αέρα πίσω από το ντουλαπάκι. Δεν έχει κάποιο σωλήνα να τραβάει όταν είναι σε ανακύκλωση. Άρα είναι και πιο μέσα το πρόβλημα. Παρ' όλα αυτά θα πλύνω και ό,τι πλαστικό μπορεί να αφαιρεθεί για μία πιο total clean λύση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Αύγουστος 28, 2010 #2878 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 Στην 400αρα από ότι ακούγεται...Το αμάξι πάντως δείχνει στην πένα. Και σαν συλλεκτικό που είναι, δεν λέει για κάθε μέρα... Α και καίει αμόλυβδη... Μακαρι να το ειχα και ας το χα στο γκαραζ το μισο χρονο.Ισα ισα να ακουω τη μηχανη. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 28, 2010 #2879 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 18 ετών αμάξι και 2000 κυβικά. Εκτός από το σήμα το οποίο θα το νιώθεις κάθε χρόνο, θα πίνει την super (που είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη) με το μπουρί της σόμπας. Ρε θειο, κανα yugo και αν καιει σουπερ, σιγα μην καψει σουπερ η ραπτομηχανη . Ασε που τα κυβικα σε πειραξαν? Οχι το βαρελι που χει για tubro? :whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Αύγουστος 28, 2010 #2880 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2010 18 ετών αμάξι και 2000 κυβικά. Εκτός από το σήμα το οποίο θα το νιώθεις κάθε χρόνο, θα πίνει την super (που είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη) με το μπουρί της σόμπας.Αστρολάβε, αν μπει κάποιος στην διαδικασία σοβαρά να αγοράσει κάτι τετοιο, δεν σε νοιάζουν ούτε τα σήματα ούτε οι βενζίνες. Είναι κάτι που μπαίνει πάνω από πολλά πράγματα από αποψη προτεραιοτήτων.Δεν είναι απλά ένα αμάξι. Είναι κάτι παραπάνω. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts