Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τζίζας ! Mansory,TechArt, Gemballa και λοιπές εταιρίες θα κάνουν χρυσές δουλειές.

(και πάντα είχα την απορία ποιος αγοράζει τις πανάκριβες υπερβολές, να το θέσω κομψά..) :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν φυσικά χιλιάδες πειραγμένα Supra αλλά το συγκεκριμένο μου άρεσε επειδή είναι street legal, κάνει καλούς χρόνους στο drag strip και οδηγείται καθημερινά!

Εξαιρετικό ''δούλεμα'' κατ' εμέ.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VLHbXGM1lIQ&feature=related]YouTube - Darin Dichiara 6 Speed Supra 8.38@174[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WIkB6Zl1wc8&feature=related]YouTube - Darin's Supra E85 Street Driving[/ame]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...οδηγείται καθημερινά!

Εξαιρετικό ''δούλεμα'' κατ' εμέ.

Η αστειευεσαι, ή πραγματικα δεν εχεις συναισθηση του ποσο γρηγορο εως και downright επικινδυνο ειναι ενα τετοιο αυτοκινητο ακομα και για πιστα, πολλω δε μαλλον για δρομο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αστειευεσαι, ή πραγματικα δεν εχεις συναισθηση του ποσο γρηγορο εως και downright επικινδυνο ειναι ενα τετοιο αυτοκινητο ακομα και για πιστα, πολλω δε μαλλον για δρομο.

Εννοώ ότι παίρνει μπροστά έυκολα, δέν μπερδεύει, και γενικά συμπεριφέρεται ''καλά'' για πειραγμένο μοτέρ.

Έχει πλήρες εσωτερικό, μέχρι και A/C έχει!

Είπα εγώ ότι δέν είναι επικίνδυνο? Φυσικά και δέν στέλνεις την γιαγιά σου στην λαική μ' αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Καλα οταν θα φουσκωνει θα γινεται τεξας λεμε . Πισωκουνα και 1000πσ παντως εγω δεν θα μου την εμπιστευομουνα . Θα προτιμουσα ενα evo 450 - 500 : P

Μιας και πιασαμε τα supra

[ame=

]
[/ame] Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Η αστειευεσαι, ή πραγματικα δεν εχεις συναισθηση του ποσο γρηγορο εως και downright επικινδυνο ειναι ενα τετοιο αυτοκινητο ακομα και για πιστα, πολλω δε μαλλον για δρομο.

...ή μπορείς να μην πατάς τέρμα συνέχεια...η τουρμπίνα τέρας είναι, θα σηκώνει πίεση κατά τις 4500 οπότε μια χαρά παει και η γιαγιά για ψώνια, αν μπορεί να πατήσει τον συμπλέκτη-κτήνος.

Link to comment
Share on other sites

Οντως το συγκεκριμενο supra τα σπαει πραγματικα.

Καπου ειχα δει παλια ενα πληρες worklog του.

Μετα την αναστροφη που κανει και το παταει το στροφομετρο παρα λιγο να σπασει την βελονα. :banging:

Link to comment
Share on other sites

...ή μπορείς να μην πατάς τέρμα συνέχεια...η τουρμπίνα τέρας είναι, θα σηκώνει πίεση κατά τις 4500 οπότε μια χαρά παει και η γιαγιά για ψώνια, αν μπορεί να πατήσει τον συμπλέκτη-κτήνος.

Στους Ελληνικους Δρόμους ? ? ? 1000whp αυτοκινητο που κανει 8μιση δευτερα το 400ρι και μαζευει 280+++km/h ??????????????? Ενταξει την επιταχυνση καποιος συνειδητοποιημενος και ωριμος οδηγος ισως την κοντρολαρει αλλα και παλι τα μαζευει τοσο γρηγορα τα χιλιομετρα που καπου θα ξεχαστεις ειναι θεμα χρόνου ....... Δεν μιλαμε για 200πσ που και παλι καποιος average ετσι και οδηγησει ''gti'' 200ps θα νομιζει πως επιασε τον θεο απο τα φρυδια . Αλλα για 1000+ αυτοκινητο που τις πρωτες 3-4 ταχυτητες δεν θα τις βλεπει καθολου ....... ( Εδω το αλλο το supra με τα ~650whp στο 190mile run φορτωνε την 5τη λες και ηταν 2ρα σε κατηφορα . ) καπου θα γινει το λαθος . Για βρεγμενο δεν το συζηταμε :D

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, το γκάζι είναι κάτω από το πόδι σου. Αν το πατήσεις και πόσο, είναι δικό σου θέμα.

Αν θες πάντως, όσα άλογα και να έχει, όσο γρήγορα και να φορτώνει ταχύτητες, όσο βρεγμένο και να είναι, αν θες πας πολύ κυριλέ...

Βασικά υπάρχει ένα κόκκινο supra εδώ Ελλάδα ~1000άλογα ο τυπάς το κυκλοφορούσε κανονικά και πολύ χαλαρά και κάθε μέρα....

Link to comment
Share on other sites

Και ο καταραμένος όταν ήταν εδώ στη γειτονιά κυκλοφορούσε με το έβο του μια χαρά αλλά με πολύ λόξυγκα το αυτοκίνητο, συμφωνώ στο ότι 'καπου θα γίνει το λάθος' διότι μπορεί να γίνει εύκολα ανεξέλεγκτο κάτω από ειδικές συνθήκες

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι με staged μπεκ και έχεις μικρά για ρελαντί και υποπίεση, τότε παλεύεται εύκολα, ειδικά σε μοτέρ σαν της supra που δεν ζητάνε κάνα παλαβό εκκεντροφόρο (264-272 δουλεύουν τα πιο πολλά...)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, μην μπερδεύεστε, δεν είπε κανείς για γραμμικά, είπα απλά να μπορείς να το κυκλοφορεις, προφανώς σε 1000 θα παίρνει 300 αλογα, αλλα μέχρι τις 3000 μπορείς να πηγαίνεις στην δουλεια, για ψώνια, για καφέ, χωρίς ζόρια...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ειχαμε την τυχη (αλλη μια φορα :hehe:) να ανοιξουμε ενα

κομπρεσσορα.

Ξεκιναμε

Εισαγωγη ιντερκουλερ .Ναι αυτα δεν ειναι αλατα αλλα αλατια

καθως ο παρων προερχεται απο τζετ σκι.

03082010031.jpg

Το κυριο μερος απο μια μερια

03082010032.jpg

Αλλη μερια

03082010033.jpg

Η μια μερια με αφαιρεμενους τους λοβους

03082010034.jpg

Κατασκευαστης (καποιος Ιαπωνεζικος φασοναρας)

03082010035.jpg

Τα γραναζια κινησης.Αν δεν θελετε να φατε αρκετη φαια ουσια και πολλες μπυρες

προσπαθωντας να τα ξαναβαλετε ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ

03082010036.jpg

Οι λοβοι αφαιρουμενοι

03082010037.jpg

03082010038.jpg

03082010039.jpg

Και ο χωρος που εργαζονται (ναι αλατια ειναι και οχι αλατα οπως προανεφερα).

03082010040.jpg

Το μοτερ που στροφαρει το ανωτερω ειναι Kawasaki τετρακυλινδρο με

12psi στις 5k rpm συμπιεση 7.8 bar 1498cc και αποδιδει 260hp στις 7500rpm.

Το εν λογω τζετακι αδειο ζυγιζει 410κιλα και εχει ρεζερβουαρ 78λιτρων.

Eχει καταναλωση 74,5L/h με τσιτα γκαζια, cruisin range 105km /full thortle,

59 min /3 person

Μoar info free to ask ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.