Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Επίσης κοίτα και για κανα EP91 starlet. Στα λεφτά σου βρισκεις και με look glanza που είναι πολύ όμορφο και έχει και όλα οσα θές, και είναι Toyota παλίο (άρα και αθάνατό), το σήμα είναι κάτω απο 170 (είναι 133x cc και δεν μπαίνει στην κατηγορία του 1400).

Επίσης αν στο μέλλον θες να το βελτιώσεις, με λίγα σχετικά πράματα το κάνεις glanza full και υπάρχουν άπειρα πράματα και ανταλλακτικά.

ΠΧ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/684753/

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Eνω τα ηλεκτρολογικο-μηχανικα του θα δουλευουν ρολοι :happy2:

Γάλλος!

Δε σπάει δε χαλάει δε δουλεύει :hehe:

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι...

Για τους fans του Top Gear (check: season15-ep1)...

Για τη νέα οικονομική κρίση... για emo και μή...

Για την Ελλάδα ρε γ@μώτ0. Αγαπήστε την.

ReliantRobin.jpg

To παραπάνω άρθρο πρέπει να πάει και στο "Χρεωκοπία της Ελλάδος" γιατί δείχνει ακριβώς πως έγινε η αποβιομηχάνιση της χώρας για να καταντήσουμε να πανηγυρίζουμε που ο τουρισμός είναι η -μόνη- βαριά βιομηχανία της Ελλάδος.

To Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) δημιούργησε το ecodriving.gr ένα site το οποίο έχει ως σκοπό να διαδώσει την οικονομική, οικολογική και ασφαλή οδήγηση. Τα οφέλη του ecodriving είναι πολλαπλά με το σημαντικότερο να είναι η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης έως και 15% ενώ και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κατά πολύ μολύνοντας έτσι λιγότερο το περιβάλλον. Συνολικά δεκατρείς κινήσεις πρέπει να κάνει ο κάθε οδηγός ώστε να χαρακτηριστεί ecodriver.

http://www.ecodriving.gr/

http://www.autoblog.gr/2010/07/27/ecodriving-gr/

πολλές ανακρίβειες δυστυχώς......

π.χ. όταν είσαι σε ελαφρά ανηφορικό δρόμο με 80χλμ/ω είναι προτιμότερο να έχεις 3η και 2500-3000 στροφές (με την περισσότερη δυνατή ροπή κινητήρα) παρά 5η και 1500στροφές και να πατάς γκάζι και το αυτοκίνητο να μην ακούει λόγω έλλειψης ροπής. (για να κρατήσεις τα 80χλμ/ω με 5η θα χρειάζεσαι το 3πλάσιο γκάζι λόγω αυτής της έλλειψης)

σε ελαφρά κατηφορικό επίσης είναι προτιμότερο μια μικρότερη σχέση (3η) ωστέ να φρενάρει ο κινητήρας στη σταθερή ταχύτητα που έχεις θέσει (π.χ. 80χλμ/ω)...παρά να βάζεις 5η και να σε παίρνει κατηφόρα και να λιώνεις τα τακάκια.

Στην ανηφόρα συμφωνώ με τον απο πάνω, αλλά όχι για την κατηφόρα:to_pick_ones_nose3:

Είναι προτιμότερο να κάψεις λίγο παραπάνω τακάκια (αναλώσιμο) παρα να φθείρεις την μετάδοση του κινητήρα (μη αναλώσιμη) με engine-breaking..αυτό πιστέυω.

στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1:

εξαρτάται τις συνθήκες..

με καλή άσφαλτο, καλά λάστιχα, χωρίς κίνηση θα το έκανα.

αν δεν έχεις λάστιχα βρέχει κλπ είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνο!

με μισή λουρίδα (λόγο έργων) και και 5-15 % κλίση όχι πάνω από 65-75χλμ (με το πόδι κοντά στο στο φρένο πάντα για να μην ξεπεράσουμε τα 70χλμ) και να περνάνε νταλίκες και λεωφορεία από δίπλα σου και όλα αυτά στον Ε65 4-5χλμ πριν το Γύθειο

υγ

όποιος έχει πάει στο Γύθειο τα τελευταία 2 χρόνια θα καταλάβει για την μισή λουρίδα

στην κατηφόρα νεκρά και δω στου στον κατήφορο :jump1:

Και στο τέλος της κατηφόρας ανακαλύπτης ότι έκαψες τα φρένα ή και ολόκληρο το αμάξι

Καλος δεν λεω

[ame=http://vimeo.com/12837998]Pikes Peak 2010 - Jeff Zwart Qualifying on Vimeo[/ame]

αλλα ari + peugeot δεν προκειται να γινει

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=TJsHlugRls4]YouTube - Pikes Peak Hill Climb Peugeot 405 T16[/ame]

οι δρόμοι ΑΔΕΙΑΣΑΝΕ ΡΕ!.....δεν έχει κανείς βενζίνα! πωπω...Αθήνα ΟΝΕΙΡΟ! Ώρα για ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΠΟΛΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!

Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά μάλλον είναι όλοι διακοπές και ξέμεινες αθήνα :hehe:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.