Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Μεταχειρισμένα απορρίφτονται. Όπως και τα 2000+ κυβικά [εδώ θα κάνουμε μια παραχώρηση όσον αφορά στην ισχύ, μιας και τα τέλη για τα αυτοκίνητα άνω των 2000 κυβικών είναι αγκάθι]

έλα επειδη είμαι στα πρώτα μου θα πάρω το αμάξι του θείου μου ena Lada του 74 . Μετά βλέπουμε

Opel Insignia, απο διαφημισεις που εχω δει τωρα τελευταια το δινουν καπου στα 18.500? Μικτος κυκλος στα 7.6L/100 (των 1.6cc)

Toyota Avensis, αν και εχει περιεργο σχεδιασμο, εμενα μ'αρεσει :p

Μικτος @ 6.5L/100 (και οι δυο εκδοσεις, 1.6 και 1.8) αλλα μαλλον θα περασετε τα 20k.

+1 στο Quasquai

skoda octavia 5 1.8 tsi 160ps elegance Νομιζω καπου στο 20ρικο πεφτει ισως και λιγο πιο κατω .

edit η 1.8tsi ξεκιναει στα 22++ οποτε δεν σου κανει , παιζει ομως 1.4 tsi και 1.2tsi 122 και 105 αντιστοιχα με την 1.2 να ξεκιναει απο τα 16 οποτε εχεις περιθωριο για εξτρα κανα dsg κλπ.

Πηγαινε στις αντιπροσωπιες και παρε προσφορες.

Οποια σου κανει κλικ.

Η κατασταση με τα νεα αυτοκινητα ειναι τραγικη.

Η πτωση στις πωλησεις εχει φτασει πανω απο το 50% για το μηνα Μαϊο.

Οποτε αν πας με ζεστο χρημα, θα παρεις πολυ καλυτερη προσφορα απο καθε αντιπροσωπια απ'οτι απο ενα ξερο νουμερο στο καθε site.

Επισης στα site δεν διαφημιζονται σχεδον ποτε οι προσφορες που τρεχουν την καθε περιοδο.

Το octavia 1.4 tsi είναι στη λίστα για τσεκάρισμα σήμερα. Θα ήταν το πρώτο στη λίστα, αν δεν είχαμε διαβάσει -και κυρίως ακούσει από πρώτο χέρι- για την ποιότητα των πλαστικών του εσωτερικού του. Τρίξιμο και φούσκωμα εκεί που ακουμπάει το ταριφόχερο.

Απορία όσον αφορά στα Skoda: Τα ανταλλακτικά τους είναι σε τιμές skoda, ή λόγω ομίλου παίζουν στις τιμές των VW/Audi?

Από Toyota κοιτάγαμε πιο πολύ προς το Auris, αλλά ούτως ή άλλως θα γίνει μια βόλτα από την αντιπροσωπεία, οπότε δεν είναι τίποτα να μάθουμε και για το Avensis.

To Insignia ούτε καν που το είχαμε σκεφτεί, μπαίνει κι αυτό στη shortlist :T:

Το Quashqai μας το δίνουν τοις μετρητοίς 18.120€, και σε δόσεις 19.400€ (5.000€ προκαταβολή και 36 δόσεις των 400€)

Διονύση,

Τα skoda είναι με μεγάλη διαφορά τα πιο τίμια λεφτά που μπορείς να δώσεις αν δεν έχεις θέμα / κόμπλεξ με την μάρκα (εγώ πχ έχω ο λαλάκας).

Η αξιοπιστία είναι όπως σε όλο τον όμιλο, η ποιότητα του εσωτερικού έχει βελτιωθεί ΠΟΛΥ από το Octavia 5 και έπειτα, και τα ανταλλακτικά για το ίδιο κομμάτι που θα συναντήσεις σε ένα Audi και VW είναι 100%, και 50% πιο φθηνά, όπως και τα service.

Avensis / Auris κλασσικοί ιάπωνες, κάπως μουντοί, 10000 % αξιόπιστοι, και φθηνό running cost. Για αμάξι που θες να μείνει, είναι νο1 επιλογή για εμένα.

Το insignia είναι εξαιρετικό επίσης αλλά δεν ξέρω τι μηχανικά σύνολα έχει στα 20κ, γιατί το 2λιτρο τούρμο που σφάζει πάει στα 30.

Το Quashquai είναι εξαιρετικότατο, απλά λόγο βάρους / αεροδυναμικής περιπτέρου θα σου καίει παραπάνω από τα προαναφερθέντα. Αλλά και αυτό σαν ιάπωνας δεν μασάει από αξιοπιστία.

Μεταξύ Insignia <> Octavia θα επέλεγα την Octavia καθώς είναι πιο τίμια στα λεφτά της. Επίσης, έχει σημαντικά μεγαλύτερο πορτ παγκάζ στα 560 λίτρα.

Insignia δεν θα επέλεγα, γιατί η Opel την έχει δει αρκετά και τα αυτοκίνητά της έπαψαν να είναι οικονομικά/μέσης τιμής όπως ήταν. Ωραίο αμάξι, αλλά επί της ουσίας θα πληρώσεις marketing και design. Επίσης, δίνει 2 χρόνια εγγύηση, απαράδεκτο κατ' εμέ για την τιμή του.

Ο πατέρας μου έχει ταξί Octavia 5 κοντά 2 χρόνια τώρα. Δεν έχει παραπονεθεί για τριξίματα κλπ, παρά μόνο ότι το δερμάτινο τιμόνι είχε ξεφτίσει γρήγορα και το άλλαξε με εγγύηση. Αλλά είναι άνθρωπος που το προσέχει σαν μωρό, οπότε είναι και πως του συμπεριφέρεσαι :)

Μεταξύ των άνωθεν, θα έβαζα στην λίστα και το Quasqai όπως και το Lancer που λέει ο Κοπρίταρος.

Απόδοση τιμής/εξοπλισμού όμως καλύτερα απ' όλα τα πάει η Octavia και πίστεψε με, καλύτερα μία Oct. τούμπανο, παρά ένα Passat με τάσια πχ.

παντως σε αυτα τα λεφτα και τετοια κατηγορια θα παιρνα μεταχ αουντι..το ειδα δεν θελει μεταχ ..αλλα εγω θα παιρνα αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/507500/

εντωμεταξυ γιατι δεν κοιτας και το ινσιγκνια στα 1800cc, 140bhp πολυ πιο ομορφο αμαξι και καλο μοτερι..για το σασι του..απο το σκοντα

Δεν μου ανοιγει το λινκ που παραθετεις απο το car.gr κατι μου λεει ομως οτι και να ανοιγε θα βλεπαμε κανα s3 - s4 - rs4 :hehe:

ανοιξε τελικα , thnx god ενα a4 1.8t ειναι :hehe:

1on Eιναι το προ - facelift με τον παλιο κώλο .

να πως ειναι το τελευταιο

http://www.carblog.co.za/wp-content/uploads/2008/05/audi-a4-tuning-rieger-back.jpg

Eπισης αν θελει λάστιχα (18'') και ενα καλο service ξεκινας με το καλημερα + 1.5 χιλιάρικο .

αυτα εχουν τα μτχ :/

παντως σε αυτα τα λεφτα και τετοια κατηγορια θα παιρνα μεταχ αουντι..το ειδα δεν θελει μεταχ ..αλλα εγω θα παιρνα αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/507500/

To συγκεκριμενο, αυτοματο κιολας, σιγουρα εχει γραψει καμια 100.000 χλμ παραπανω απο αυτα που πωλειται....

@deninho: ριξε μια ματια και το παρακατω.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/444725/

Ειδικα αν εχεις το χρημα μετρητο, 99% θα το παρεις στα 20.000-21.000

Το συγκεκριμενο καινουριο (πριν 2 μηνες δηλαδη) κοστιζε κανα 26αρι αν κρινω απο το οτι ειναι elegance εκδοση με DSG και Navi.

Ρε παιδιά αγόρασα ένα Yaris 1200cc πριν από 2 χρόνια αλλά μου φαινόταν ότι έκαιγε τα κέρατα του και δεν μου άρεσε.

Βρήκα ευκαιρία και πήρα ένα μοτέρ 700cc από ένα παλιό Matiz και το έβαλα πάνω αλλά από τότε δεν είμαι ευχαριστημένος απ'την απόδοση.

Λέτε να βάλω καμιά 9000cc V8 από κάνα Viper ή θα φιλήσει το πάτωμα απ'το βάρος?:slap:

με εσενα στο τιμονι,θα παιρνει τουλαχιστον 3μιση γαιδαρους απο τις 5300 σαλ και πανω.

ΥΓ:το VIPER εχει V10 7990 cc

Ασε μας ρε με το Yaris , ετοιμασου να τρακαρεις και μετα δεν θα το παιρνει ουτε σκουπιδιαρης

Εισαι να κανονισουμε καμμια κοντρα ? Εχω Λαντα αλλα δεν τα εχει φτυσει ακομα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.