Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Κι εγώ το ίδιο με τον Fragma κάνω.

e-per και άγιος ο θεός!

Ούτε ανταλλακτικά με το μάτι ούτε εκτιμήσεις του καθενός.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=9UOpWoU0OZU]YouTube - Madness MINI Cooper S vs. Porsche[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=lhqNt_tESmI]YouTube - Mini Cooper S JCW GP behind some Porsche GT3 on the Nuerburgring Nordschleife[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yRx-yszFpcw&feature=PlayList&p=2F8086ACAFBFD495&playnext_from=PL&playnext=1&index=58]YouTube - a-workx MINI COOPER S vs. TechArt Cayman GT Sport[/ame]

Δεν υπάρχει έξυπνη απάντηση σε τέτοια διαφημιστική επίθεση. Όποια κατάληξη και να είχε κερδισμένο θα ήταν το μίνι.

Για την Αμερική μιλάμε όπου η διαφήμιση είναι επιθετική έως και χυδαία.

2 γερμανοι μαλωνανε σε ξενον αχερωνα.

Να ηταν τπτ Μ3 να πω νταξ.

Αλλα να τα βαλει η porsche με ενα αυτοκινητο που κανει τα μισα-1/3απο λεφτα?

Να αποδειξει τι?Αν δηλαδη το μινι μεινει πισω μονο 9,422 δευτερολεπτα,ολοι θα λενε "ΑΑΑ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ 9,422 δευτερολεπτα ΜΟΝΟ",το ιδιο και αν μεινει πισω 19,422.

Καλα λεει η πορσε...Ελα στην πιστα να παιξουμε με unlimited budget (το εχει νομιζω η εταιρια) ...Εξω απο αυτην,αφου παιζουν οι περιορισμοι των πολιτικων οχηματων,τι να κανεις?

Θα συμφωνήσω με Τσάκωνα.

Είναι διαφορετικοί τύποι αυτοκινήτων. Εντελώς όμως. Όσο και αν "φτιαχτεί" το Μίνι.

Επειδή μου κίνησε την περιέργεια το θέμα Mini έκανα μία μικρή έρευνα για την πίστα Road Atlanta, όπου θα γίνονταν η υποτιθέμενη κόντρα.

Εδώ ένα σχεδιάγραμμα της πίστας.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται γρήγορη πίστα με μόνο ίσως σημείο που δίνει πλεονέκτημα στο Mini το κομμάτο 2-5, άντε και το 10a-10b.

22603074.png

Προσπάθησα να βρώ και ένα δείγμα χρόνων του γύρου της πίστας.

Εδώ ένα γυρολόγιο απο ένα Mazda Mx-5 supercharger το οποίο υπολογίζω ότι θα είναι minimum 200hp, δεδομένου ότι στις ΗΠΑ τα περισσότερα Miata είναι 1.8-2.0 λίτρα.

''This is a Miata with a supercharger. The car is driven by an advanced driver who is an instructor.''

Lap time 02:03:005.

rafullcoursemiata2007.jpg

Ας υποθέσουμε τώρα ότι η Porsche κατεβάσει ''κάτι απλό'' για τον αγώνα, μιά stock Cayman S πχ.

Road Atlanta PCA Race 2010 - H Stock Cayman S - Lap time 1:36.1 (χωρίς πολύ κυνήγι)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=S8-NkWrOV9c&feature=related]YouTube - Road Atlanta PCA Race 2010 - H Stock Cayman S - 1:36.1[/ame]

Άν η Porsche βέβαια το πάρει σοβάρα και κατεβάσει κάτι τέτοιο, χάθηκε η μπάλα!

1997 Porsche 993 RSR converted from a naturally aspirated 3.8 litre to a 3.0.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ba8VjvxC83Q&feature=related]YouTube - Pat Williams Racing - Porsche 3 litre TT - Road Atlanta 10 - Part 1[/ame]

Εν ολίγοις ή stock αμάξια ή full racing, θα έλεγα ''Που πάς ρε Καραμήτρο!''

Θα μου επιτρέψεις να θέσω μερικους προβληματισμούς.

1ον. Το πιο διαδεδομένο supercharger kit για τα Miata στις ΗΠΑ, ειναι του "Flyin' Miata" με απόδοση ~240hp. Εστω οτι μιλάμε για το συγκεκριμένο kit.

Σε πίστα με lap time ~ 2:00.00 ΑΔΥΝΑΤΩ να πιστέψω διαφορά 25 δευτερολέπτων υπέρ της Cayman.. Η διαφορά αυτή ανταποκρίνεται σε ενα MX5 vs F1. Είναι πολύ τραγική διαφορά. Επίσης, μην υποτιμάς καθόλου ενα κομπρεσοράτο MX5. Και αυτά έχουν αποδείξει την αξία τους στην πίστα. Στην προκειμένη περίπτωση εικάζω πως ο "instructor" έδειχνε την πίστα σε κάποιον, παρα "εγραφε χρόνο".

Εν πάσει περιπτώση, αυτο που θέλω να καταλήξω ειναι οτι ΔΕΝ θα ήταν ευκολη υπόθεση για ενα απλο Cayman να περάσει ενα "πειραγμένο" Mini. Και σίγουρα ή Mini οταν έκανε άνοιγμα για κόντρα δεν εννοούσε να φέρει την RSR...

Οτι ήταν να πετύχει η Mini, το πέτυχε.

Έχεις δίκιο για την διαφορά των 25sec. και ίσως να μήν ήταν αντιπροσωπευτική η σύγκριση, αλλά έγραψα άν πρόσεξες ότι είναι ένα δείγμα χρόνου. Έτσι απλά για να πάρουμε μιά ιδέα απο lap time της πίστας.

Τώρα άν ο instructor πήγαινε χαλαρά τί να σου πώ...

Επίσης στο τέλος συγκρίνω ή stock cars ή full racing, και εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Mini χάνει κατα κράτος one way or another.

Εννοείται ότι δέν τίθεται θέμα απλού Cayman με "πειραγμένο" Mini, εκεί το Mini είναι μπροστά.

Κορυφαίου όμως stock Porsche με έστω τσίτα-πειραγμένου Mini, ψηφίζω το πρώτο προσωπικά...

Σε αυτήν την πρόκληση για να κερδίσει η Porsche έπρεπε να υπερβεί τον ανταγωνισμό γελοιοποιώντας τον, και όχι να απαντήσει σοβαρά.

Μια καλή απάντηση θα ήταν να κατέβαζε στον αγώνα αυτοκίνητο χωρίς μηχανή , με πετάλια ποδηλάτου για κίνηση.

Σε αυτήν την πρόκληση για να κερδίσει η Porsche έπρεπε να υπερβεί τον ανταγωνισμό γελοιοποιώντας τον, και όχι να απαντήσει σοβαρά.

Μια καλή απάντηση θα ήταν να κατέβαζε στον αγώνα αυτοκίνητο χωρίς μηχανή , με πετάλια ποδηλάτου για κίνηση.

mini-porsche-3_wxgoc_52.jpg

Και για οδηγό αυτόν [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ij2Xbu-XhCI]YouTube - My mom said I could[/ame]

Παιδιά. Αυτό το θέμα είναι για καθημερινά αυτοκίνητα, τιμές, τρόπος οδήγησης, tips 'n tricks κτλ. Για συζήτηση για αγώνες κτλ καλό θα είναι να το κάνετε στο θέμα supercars.

Η συγκριση για μενα δεν λεει απολυτως τπτ... Με την ιδια λογικη μπορουμε να βαλουμε ενα 106r "σωβρακο" με 160ps ατμοσφαιρα και να περναει το Mini με μολις το 1/5 της τιμης του.

Eν ολιγης οποιος παει για cayman δεν παει για mini και οποιος παει για mini δεν παει για cayman.:smoke:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.