Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

το χουμε μπερδεψει λιγο..καλο θα ταν οι αντιπροσωπειες να αποφευγονται..καθως το κοστος ειναι παραλογο σε αρκετες περιπτωσεις..

επιβαλεται ομως η τακτη χρονικη συντηρηση και παρακολουθηση..μονο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο...ειδικα οταν το αμαξι βρισκεται σε εγγυηση..

παντως οι τιμες γενικα σε εξουσιοδοτημενα ειναι μακραν καλυτερες...ειδικα αμα το ψαξεις λιγο..

*εξουσιοδοτημενος θεωρειται αυτος που χει παρει αδεια συντηρησης απο τον αντιπροσωπο..καθως εχει εκπαιδευτει να παρεχει συντηρηση σε συγκεκριμενο τυπου αυτοκινητου και με τον αναλογο εξοπλισμο που απαιτειται..αναβαθμισεις,σερβις μπουλετινς..και αλλα

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά έτσι πρέπει να είναι, δεν μπορεί να σου γράψει πάνω αλλαγή λαδιού και και να βάλει σφραγίδα του Πικατσου...

Η σφραγίδες (κανονικά) είναι απο την αντιπροσωπεία και ο μάστορας εξουσιοδοτημένος να σου επισκεύαζει το αυτοκίνητο.

Δεν σημαίνει πως όποιος δεν είναι δεν ξέρει τι κάνει, απλά το ξεκαθαρίζω για την κουβέντα.

EDIT

O Gbak είπε τα ίδια απλά πεσαμε σε 2χ ποστ!

Link to comment
Share on other sites

παντως ετσι αναφορικα προσέχετε με τους μπαρμπαμητσους..μπορει να δειχνουν ελκυστικοι απο θεμα κοστους..αλλα κρυβουν πολλες παγιδες..

μεχρι και μια απλη αλλαγη λαδιων μπορει να αποβει μοιραια για το αυτοκινητο σας..

*σμαρτ μπραμπους αλλαγη λαδιων σε τυχαιο συνεργειο...λαδι σωστο αλλα φιλτρο λαθος απο ρενο τουινγκο..με αποτελεσμα να ανεβαζει θερμοκρασιες το μοτερ..

ευτηχώς το καταλαβα εγκαιρα και τοποθετηθηκε σωστο παρτ ναμπερ φιλτρου απο τον κατασκευαστη..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως από τότε που προμηθεύτικα την ηλεκτρονική μορφή του καταλόγου ανταλλακτικών (Electronic Parts Catalog) και το Workshop Information System (Workshop Information System) κάνω τους απαραίτητους ελέγχους μόνος μου και ότι έξτρα χρειαστεί γιατί μου λείπουν εργαλεία......παραγγέλνω τα parts από εξωτερικό και πάω κατευθείαν στο μηχανικό μόνο για εργασία.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Τελικα για να μου βγαλει το μπουζονι σε μηχανουργειο μου πηρε 25Ε.

σκεφτομαι να το βαψω γιατι μου εχουν σπασει καποια πλαστικα απο το παπι και θα τα αλλαξω και μιας και δεν υπαρχουν στο ιδιο χρωμα ,θα του ριξω ενα βαψιμο ολο.ρωτησα εναν και μου ειπε 150Ε αλλα μου φαινονται πολλα για πάπια.επισης τι χρωμα προτεινετε?ειμαι μεταξυ ασπρου(θα ειναι πολυ καγκουρικο βεβαια,αλλα μου αρεσει πολυ στο innova και στις v strom που το εχω δει) η μπορντω(γιατι ειναι κοκκινο τωρα και δεν θα αλλαξω αδεια ετσι) η μαυρο μεταλλικο...

edit:θα μου το κανει ενας φιλος μου σε δικο του φανοποιειο και θα μου παρει 20Ε χωρις το χρωμα...για χρωμα τι λετε?

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως από τότε που προμηθεύτικα την ηλεκτρονική μορφή του καταλόγου ανταλλακτικών (Electronic Parts Catalog) και το Workshop Information System (Workshop Information System) κάνω τους απαραίτητους ελέγχους μόνος μου και ότι έξτρα χρειαστεί γιατί μου λείπουν εργαλεία......παραγγέλνω τα parts από εξωτερικό και πάω κατευθείαν στο μηχανικό μόνο για εργασία.

Τρέλανέ μας ρε φράγμα! Για το Yaris έχω τέτοιο site με parts, για το Saab δεν έχω βρει!

Για δώσε πληροφορίες να βρούμε την υγειά μας (σε ΠΜ αν θέλεις!) :)

EDIT: Άκυρο, βρήκα κάτι! :)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

150 σου ειπε βαψιμο μονο τα πλαστικα η και σκελετο μαζι?

Εγω θα ελεγα ενα σκουρο μωβ περλα.

Μονο πλαστικα.αλλα αφου βρηκα το φιλο μου θα το παω σε αυτον.το μονο κακο ειναι οτι ειναι πατρα,αλλα οπως θα κανω κανα δρομολογιο,θα του τα παω...

το παπι ειναι ενα daytona(ιδιο με το honda supra) οποτε μονο πλαστικα φαινονται...

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=9UOpWoU0OZU]YouTube - Madness MINI Cooper S vs. Porsche[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=lhqNt_tESmI]YouTube - Mini Cooper S JCW GP behind some Porsche GT3 on the Nuerburgring Nordschleife[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yRx-yszFpcw&feature=PlayList&p=2F8086ACAFBFD495&playnext_from=PL&playnext=1&index=58]YouTube - a-workx MINI COOPER S vs. TechArt Cayman GT Sport[/ame]

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει έξυπνη απάντηση σε τέτοια διαφημιστική επίθεση. Όποια κατάληξη και να είχε κερδισμένο θα ήταν το μίνι.

Για την Αμερική μιλάμε όπου η διαφήμιση είναι επιθετική έως και χυδαία.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 γερμανοι μαλωνανε σε ξενον αχερωνα.

Να ηταν τπτ Μ3 να πω νταξ.

Αλλα να τα βαλει η porsche με ενα αυτοκινητο που κανει τα μισα-1/3απο λεφτα?

Να αποδειξει τι?Αν δηλαδη το μινι μεινει πισω μονο 9,422 δευτερολεπτα,ολοι θα λενε "ΑΑΑ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ 9,422 δευτερολεπτα ΜΟΝΟ",το ιδιο και αν μεινει πισω 19,422.

Καλα λεει η πορσε...Ελα στην πιστα να παιξουμε με unlimited budget (το εχει νομιζω η εταιρια) ...Εξω απο αυτην,αφου παιζουν οι περιορισμοι των πολιτικων οχηματων,τι να κανεις?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου κίνησε την περιέργεια το θέμα Mini έκανα μία μικρή έρευνα για την πίστα Road Atlanta, όπου θα γίνονταν η υποτιθέμενη κόντρα.

Εδώ ένα σχεδιάγραμμα της πίστας.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται γρήγορη πίστα με μόνο ίσως σημείο που δίνει πλεονέκτημα στο Mini το κομμάτο 2-5, άντε και το 10a-10b.

22603074.png

Προσπάθησα να βρώ και ένα δείγμα χρόνων του γύρου της πίστας.

Εδώ ένα γυρολόγιο απο ένα Mazda Mx-5 supercharger το οποίο υπολογίζω ότι θα είναι minimum 200hp, δεδομένου ότι στις ΗΠΑ τα περισσότερα Miata είναι 1.8-2.0 λίτρα.

''This is a Miata with a supercharger. The car is driven by an advanced driver who is an instructor.''

Lap time 02:03:005.

rafullcoursemiata2007.jpg

Ας υποθέσουμε τώρα ότι η Porsche κατεβάσει ''κάτι απλό'' για τον αγώνα, μιά stock Cayman S πχ.

Road Atlanta PCA Race 2010 - H Stock Cayman S - Lap time 1:36.1 (χωρίς πολύ κυνήγι)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=S8-NkWrOV9c&feature=related]YouTube - Road Atlanta PCA Race 2010 - H Stock Cayman S - 1:36.1[/ame]

Άν η Porsche βέβαια το πάρει σοβάρα και κατεβάσει κάτι τέτοιο, χάθηκε η μπάλα!

1997 Porsche 993 RSR converted from a naturally aspirated 3.8 litre to a 3.0.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ba8VjvxC83Q&feature=related]YouTube - Pat Williams Racing - Porsche 3 litre TT - Road Atlanta 10 - Part 1[/ame]

Εν ολίγοις ή stock αμάξια ή full racing, θα έλεγα ''Που πάς ρε Καραμήτρο!''

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να θέσω μερικους προβληματισμούς.

1ον. Το πιο διαδεδομένο supercharger kit για τα Miata στις ΗΠΑ, ειναι του "Flyin' Miata" με απόδοση ~240hp. Εστω οτι μιλάμε για το συγκεκριμένο kit.

Σε πίστα με lap time ~ 2:00.00 ΑΔΥΝΑΤΩ να πιστέψω διαφορά 25 δευτερολέπτων υπέρ της Cayman.. Η διαφορά αυτή ανταποκρίνεται σε ενα MX5 vs F1. Είναι πολύ τραγική διαφορά. Επίσης, μην υποτιμάς καθόλου ενα κομπρεσοράτο MX5. Και αυτά έχουν αποδείξει την αξία τους στην πίστα. Στην προκειμένη περίπτωση εικάζω πως ο "instructor" έδειχνε την πίστα σε κάποιον, παρα "εγραφε χρόνο".

Εν πάσει περιπτώση, αυτο που θέλω να καταλήξω ειναι οτι ΔΕΝ θα ήταν ευκολη υπόθεση για ενα απλο Cayman να περάσει ενα "πειραγμένο" Mini. Και σίγουρα ή Mini οταν έκανε άνοιγμα για κόντρα δεν εννοούσε να φέρει την RSR...

Οτι ήταν να πετύχει η Mini, το πέτυχε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.