Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Aυτο ειναι καταντια φιλε Dolly και δυστυχως ομως ισχυει για παρα πολυ κοσμο...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

οπότε προσοχή στους νέους οδηγούς πριν αγοράσετε αμάξι να το πάτε, να δείτε στον εγκέφαλο τι παίζει στα km !

Δεν εννοειται να εχεις merc και να μην το πηγαινεις αντ/πεια για service για λογους οικονομιας...

τι λε..για δε ποσοι μικρομεσαιοι μισθωτοι εχουν φεσωθει 72 δοσεις για SLK..και τρεχουν σε εξουσιοδοτημενα..

οπότε προσοχή στους νέους οδηγούς πριν αγοράσετε αμάξι να το πάτε, να δείτε στον εγκέφαλο τι παίζει στα km !

αυτο ισχυει για ορισμενους κατσκευαστες..οχι για ολους..να εξηγουμαστε

τουλαχιστον απο οσο ξερω...

Σημερα ιζολ αποφαση αρειος παγος 606/2010 ,τουτου σωφερ γκλου γκλου γκλου,μετα βρουμ βρουμ,ζζζζζζζ μπαφ πανω σε προβατα 110 km/h,multi kill 14 προβατα,70% υπαιτιοτητα μπεκρη,30% υπαιτιοτητα βοσκου,δεν ειχε βαλει προβλεπομενα φωτιστικα/αντανακλαστικα απο τον ΚΟΚ στα προβατα.

post-4643-1416074491,745_thumb.jpg

τανα... οικονομικη κριση :fist::fist:

(το μωρο που ειχε μεσα δεν καταφερα να το βγαλω :hehe: )

Δεν εννοειται να εχεις merc και να μην το πηγαινεις αντ/πεια για service για λογους οικονομιας...

Δεν πιστεύω ότι ένα ISO παραπάνω που έχει αποκτηθεί με μίζα και χωρίς έλεγχο ποιότητας στο προσωπικό παρά μόνο την εκπαίδευσή του -και αν, μπορείς να αντιπαραταχθείς σε κάποιον που θα σου κάνει καλή δουλειά για να βγάλει το ψωμί του = καλό συνεργείο, και αν δεις ότι κάνει βλακεία απλά δεν ξαναπατάς.

Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου φαν των εξουσιοδοτημένων.

Βασίζονται στη σίγουρη πελατεία των εντός εγγύησης οχημάτων, έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας και δεν πιστεύω ότι σπαταλούν τον χρόνο που απαιτείται για το εκάστοτε όχημα.

Αυτό στο εξωτερικό ΔΕΝ ισχύει σίγουρα που λες Σωτήρη (Αγγλία που είχα 2 αυτοκίνητα και το δοκίμασα), Ελλάδα όχι πάντα.

Το θέμα με το εξουσιοδοτημένο είναι και η σφραγίδα που δεν θα σου βάλει ο μπαρμπα μήτσος, ειδικά στα μεγάλα σέρβις, και είναι κάτι που το θες για να έχεις "πλήρες" βιβλίο και για εσένα και για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Και είναι τόσα τα εξουσιοδοτημένα έτσι και αλλιώς που και αυτοί έχουν το ρίσκο να μην ξαναπάς αν γίνει λαλακία.

Μα δε θα πας στον "μπαρμπαμήτσο που ξέρει από βέσπα" θα πας σε ένα υπεύθυνο επαγγελματία μηχανικό. Τέτοιοι υπάρχουν αρκετοί και σφραγίζουν κανονικά το βιβλιαράκι.

Αυτό στο εξωτερικό ΔΕΝ ισχύει σίγουρα που λες Σωτήρη (Αγγλία που είχα 2 αυτοκίνητα και το δοκίμασα), Ελλάδα όχι πάντα.

Το θέμα με το εξουσιοδοτημένο είναι και η σφραγίδα που δεν θα σου βάλει ο μπαρμπα μήτσος, ειδικά στα μεγάλα σέρβις, και είναι κάτι που το θες για να έχεις "πλήρες" βιβλίο και για εσένα και για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Και είναι τόσα τα εξουσιοδοτημένα έτσι και αλλιώς που και αυτοί έχουν το ρίσκο να μην ξαναπάς αν γίνει λαλακία.

Με τα ανταλλακτικά τι κάνεις? Τα πληρώνεις στο 200% της ονομαστικής τους αξίας ή τα παίρνεις απ'έξω και τα πας στην αντιπροσωπεία?

Το βασικό μειονέκτημα της αντιπροσωπείας και των εξουσιοδοτημένων και της πολιτικής των εταιριών είναι ότι αν αγοράζεις x ποσό το ανταλλακτικό από τον προμηθευτή (σαν ιδιώτης), το αγοράζεις 200% από την εταιρία. Είναι παγκόσμιο το φαινόμενο να αγοράζουν οι πελάτες τα ανταλλακτικά απευθείας από τον προμηθευτή, στην Αγγλία π.χ. γίνεται χαμός.

Προσωπικά αρνούμαι να πληρώσω 200% πάνω ένα προϊόν.

Αν κάποιος έχει καλές εμπειρίες από τα εξουσιοδοτημένα, μπορεί να αγοράζει πιστεύω τα ανταλλακτικά και να τους τα πηγαίνει να τα βάζουν με "σφραγίδα", από όσα γνωρίζω όμως γίνεται η χαρά του παραγιού, και επειδή αν θέλω στάθμη εμπιστοσύνης παραγιού τα βάζω και μόνος μου τα ανταλλακτικά, προτιμώ να πηγαίνω σε κάποιον που τουλάχιστον ξέρει τι κάνει και πιάνουν τα χέρια του.

Οι αντιπροσωπείες σαφώς και έχουν ένα ποσοστό πολύ ικανών μηχανικών, αλλά αυτοί δύσκολα θα ασχοληθούν με απλά πράγματα που εμπίπτουν στην κατηγορία "παραγιός", και από εκεί ξεκινάνε άλλα μεγαλύτερα προβλήματα που καταστρέφουν τα ωραία μας αυτοκινητάκια.

Μα δε θα πας στον "μπαρμπαμήτσο που ξέρει από βέσπα" θα πας σε ένα υπεύθυνο επαγγελματία μηχανικό. Τέτοιοι υπάρχουν αρκετοί και σφραγίζουν κανονικά το βιβλιαράκι.

Δεν είπα πως δεν υπάρχουν, αλλά αυτοί που σφραγίζουν λέγονται εξουσιοδοτημένοι :)

Δηλαδή εκεί που πήγα εγώ και μου κάνανε σέρβις, επειδή ο μηχανικός μου κάρφωσε τη σφραγίδα του πάνω στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου και έγραψε τι εργασίες έκανε, αυτό τον κάνει εξουσιοδοτημένο;

το χουμε μπερδεψει λιγο..καλο θα ταν οι αντιπροσωπειες να αποφευγονται..καθως το κοστος ειναι παραλογο σε αρκετες περιπτωσεις..

επιβαλεται ομως η τακτη χρονικη συντηρηση και παρακολουθηση..μονο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο...ειδικα οταν το αμαξι βρισκεται σε εγγυηση..

παντως οι τιμες γενικα σε εξουσιοδοτημενα ειναι μακραν καλυτερες...ειδικα αμα το ψαξεις λιγο..

*εξουσιοδοτημενος θεωρειται αυτος που χει παρει αδεια συντηρησης απο τον αντιπροσωπο..καθως εχει εκπαιδευτει να παρεχει συντηρηση σε συγκεκριμενο τυπου αυτοκινητου και με τον αναλογο εξοπλισμο που απαιτειται..αναβαθμισεις,σερβις μπουλετινς..και αλλα

Κανονικά έτσι πρέπει να είναι, δεν μπορεί να σου γράψει πάνω αλλαγή λαδιού και και να βάλει σφραγίδα του Πικατσου...

Η σφραγίδες (κανονικά) είναι απο την αντιπροσωπεία και ο μάστορας εξουσιοδοτημένος να σου επισκεύαζει το αυτοκίνητο.

Δεν σημαίνει πως όποιος δεν είναι δεν ξέρει τι κάνει, απλά το ξεκαθαρίζω για την κουβέντα.

EDIT

O Gbak είπε τα ίδια απλά πεσαμε σε 2χ ποστ!

παντως ετσι αναφορικα προσέχετε με τους μπαρμπαμητσους..μπορει να δειχνουν ελκυστικοι απο θεμα κοστους..αλλα κρυβουν πολλες παγιδες..

μεχρι και μια απλη αλλαγη λαδιων μπορει να αποβει μοιραια για το αυτοκινητο σας..

*σμαρτ μπραμπους αλλαγη λαδιων σε τυχαιο συνεργειο...λαδι σωστο αλλα φιλτρο λαθος απο ρενο τουινγκο..με αποτελεσμα να ανεβαζει θερμοκρασιες το μοτερ..

ευτηχώς το καταλαβα εγκαιρα και τοποθετηθηκε σωστο παρτ ναμπερ φιλτρου απο τον κατασκευαστη..

Εγώ πάντως από τότε που προμηθεύτικα την ηλεκτρονική μορφή του καταλόγου ανταλλακτικών (Electronic Parts Catalog) και το Workshop Information System (Workshop Information System) κάνω τους απαραίτητους ελέγχους μόνος μου και ότι έξτρα χρειαστεί γιατί μου λείπουν εργαλεία......παραγγέλνω τα parts από εξωτερικό και πάω κατευθείαν στο μηχανικό μόνο για εργασία.

Τελικα για να μου βγαλει το μπουζονι σε μηχανουργειο μου πηρε 25Ε.

σκεφτομαι να το βαψω γιατι μου εχουν σπασει καποια πλαστικα απο το παπι και θα τα αλλαξω και μιας και δεν υπαρχουν στο ιδιο χρωμα ,θα του ριξω ενα βαψιμο ολο.ρωτησα εναν και μου ειπε 150Ε αλλα μου φαινονται πολλα για πάπια.επισης τι χρωμα προτεινετε?ειμαι μεταξυ ασπρου(θα ειναι πολυ καγκουρικο βεβαια,αλλα μου αρεσει πολυ στο innova και στις v strom που το εχω δει) η μπορντω(γιατι ειναι κοκκινο τωρα και δεν θα αλλαξω αδεια ετσι) η μαυρο μεταλλικο...

edit:θα μου το κανει ενας φιλος μου σε δικο του φανοποιειο και θα μου παρει 20Ε χωρις το χρωμα...για χρωμα τι λετε?

150 σου ειπε βαψιμο μονο τα πλαστικα η και σκελετο μαζι?

Εγω θα ελεγα ενα σκουρο μωβ περλα.

Εγώ πάντως από τότε που προμηθεύτικα την ηλεκτρονική μορφή του καταλόγου ανταλλακτικών (Electronic Parts Catalog) και το Workshop Information System (Workshop Information System) κάνω τους απαραίτητους ελέγχους μόνος μου και ότι έξτρα χρειαστεί γιατί μου λείπουν εργαλεία......παραγγέλνω τα parts από εξωτερικό και πάω κατευθείαν στο μηχανικό μόνο για εργασία.

Τρέλανέ μας ρε φράγμα! Για το Yaris έχω τέτοιο site με parts, για το Saab δεν έχω βρει!

Για δώσε πληροφορίες να βρούμε την υγειά μας (σε ΠΜ αν θέλεις!) :)

EDIT: Άκυρο, βρήκα κάτι! :)

150 σου ειπε βαψιμο μονο τα πλαστικα η και σκελετο μαζι?

Εγω θα ελεγα ενα σκουρο μωβ περλα.

Μονο πλαστικα.αλλα αφου βρηκα το φιλο μου θα το παω σε αυτον.το μονο κακο ειναι οτι ειναι πατρα,αλλα οπως θα κανω κανα δρομολογιο,θα του τα παω...

το παπι ειναι ενα daytona(ιδιο με το honda supra) οποτε μονο πλαστικα φαινονται...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.