Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Η μπαταρία είναι μια M3 50AH όπως λέει το χαρτί που πήρα, στην οποία μου έκαναν έκπτωση 15%. Άρα είχε αρχική τιμή 85€ και μου την έδωσαν 72€. Τα εργατικά ήταν 30€ με 50€ η εργατοώρα. Δηλαδή όσο μου έκαναν "έκπτωση" στην μπαταρία, μου πήραν από εργατικά...

Δεν ξέρω όμως πραγματικές τιμές μπαταρίας.

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε ότι εγώ θέλω τώρα να κάνω ένα service στο αμάξι μου... Είναι δυνατόν να τους εμπιστευτώ; Η πλάκα είναι ότι όσο περίμενα, άκουγα στο τηλέφωνο το αφεντικό να μιλάει με το τμήμα ανταλλακτικών και να λέει κάτι του στυλ "βαλε κάτι παραπάνω" και καπάκι να παίρνει τον πελάτη να λέει "δεν μπορώ να κάνω χαμηλότερη τιμή, αν το πάρω από αλλού δεν θα έχεις και εγγύηση" και τέτοια.

Που να βρω ρε παιδιά σε όλο αυτό το χάος της Αθήνας κάποιον να εμπιστευτώ το αμάξι μου;

edit: Όσο για τα εργατικά, έκανε και έλεγχο μετά στον εγκέφαλο για να διαγράψει τα "error logs" που προκλήθηκαν λόγω μπαταρίας, ώστε να σταματήσουν να ανάβουν τα προειδοποιητικά λαμπάκια. Πρακτικά μισή ώρα του πήρε αλλά μέσα σε αυτό ήταν το να βάλει μπρος το αμάξι με έξτρα μπαταρία, να το κατεβάσει κάτω, να την αλλάξει, να κάνει restart το απαρχαιωμένο laptop του και να διαγράψει ένα-ένα (λέει είναι παλιό σύστημα στο laptop και δεν έχει όλα μαζί) τα logs...

Δε λέω ότι ντε και καλά ήθελε να με "κλέψει" αλλά από το τηλέφωνο που άκουσα πιο πριν ήμουν πολύ υποψιασμένος και ξενερωμένος...

Έγινε επεξεργασία από tragikos
Link to comment
Share on other sites

Clio 1,6 του 2006 ή 2007 έχουμε και εμείς στο σπίτι.

Και θυμάμαι χαρακτηριστικά την Renault στο Χαλάνδρι (στην Εθνικής Αντιστάσεως – έχει κλείσει η έκθεση αλλά νομίζω το service παραμένει) που ήταν πολύ καλοί.

Το μόνο που μας έχει βγάλει τόσο καιρό όπως έχω ξαναπεί είναι 2 φορές που χάλασε η μονάδα του climatronic και την αντικαταστήσανε με 0 κόστος για εμάς, και όταν είχαμε πάει για το 1ο σερβις (λάδια πρακτικά και φίλτρο) είχαμε δώσει 70 ευρώ.

Τώρα να εμπιστευτείς τους ίδιους όχι δεν το κάνεις, ρώτα και μάθε από κανένα φίλο για κάπου αλλού, τα clio δεν είναι και σπάνια.

ΟΤΙ και να κάνεις όμως ΜΗΝ ρωτήσεις τον Jpavly :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αγόρασα μεταχειρισμένο πέρισυ τέτοιο καιρό με 30.000km και του χω κάνει κάτι παραπάνω από 16.000km.

Μη με βρίσετε αλλά δεν έχω αλλάξει λάδια ή φίλτρο. Πέρασα ΚΤΕΟ τον Φλεβάρη και το μόνο που μου είπαν ήταν να αλλάξω τα λάστιχα τα οποία και άλλαξα. Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω λάδια, φίλτρο και κάθε πότε να πάω για service;

Ευχαριστώ και για τις προτάσεις :flower:

Link to comment
Share on other sites

O Κατασκευαστής λέει λάδια + φίλτρο λαδιού κάθε 15.000 ή 1 έτος ότι έρθει 1ο.

Σέρβις κανονικό κάθε 30.000

λογικά έχει και service indicator στην μικρή οθόνη στον πίνακα οργάνων, που το δείχνει με ένα Γαλλικό κλειδί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα είναι κουβέντα λίγο πιο μεγάλη από το Σινικό τοίχος αλλά here goes.

Όταν ο κατασκευαστής σου λέει να αλλάζεις κάθε τότε κάτι ξέρει. Και εγώ δεν αλλάζω ποτέ στα 15,000 αλλάζω στα 7.000 περίπου αλλά γιατί έχω μείνει με την βίδα σε παλιά μοτέρ και παλιάς τεχνολογίας λάδια (μη συνθετικά κλπ) τα οποία δεν αντέχανε και τόσο καιρό. Τα καινούργια είναι αισθητά καλύτερα.

Ειδικά σε Ιαπωνικά που έχεις και 7 έτη εγγύηση άνετα αλλάζεις στα 20.000 ή 1 έτος που σου λένε και δεν σε νοιάζει γιατί δεν θα το κρατήσεις τόσο.

Πάντα είναι ανάλογα με την τσέπη σου. Χοντρικά εκτός αν είσαι ταρίφας μιλάς για 1 ή 2 αλλαγές τον χρόνο, που συνεπάγεται πολύ χοντρικά για 100 ή 200 ευρώ / έτος για λάδια. (γιατί πάντα αλλάζεις και φίλτρο μαζί).

Αν το σηκώνεις, κακό στο αμάξι ΔΕΝ κάνεις, αν δεν το σηκώνεις, πάλι κακό στο αμάξι ΔΕΝ κάνεις.

Πιο πολύ είναι ψυχολογικό κατάλοιπο του παρελθόντος (όπως άπειρα άλλα στην αυτοκινητοβιομηχανία) παρά κάτι βάσιμο στον σημερινό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

γιατί δεν θα το κρατήσεις τόσο.

Λάθος τρόπος σκέψης κατά τη γνώμη μου, γιατί αν - υποσυνείδητα έστω - αρχίζεις να απαξιώνεις το αμάξι σου, τότε θα κάνει και αυτό το ίδιο σε εσένα. Πάντα τις αλλαγές στα λάδια σε όλα τα αμάξια που είχα, ημισυνθετικά, τα έκανα στα 5.000 και πίστεψέ με το λάδι τότε έβγαινε μαύρο. Τη μη συχνή αλλαγή λαδιού, θα την πληρώσεις, είτε σε φθορά μηχανής, ή σε παραπάνω κατανάλωση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά.....σκεφτείτε το και αλλιώς....τα λεφτά που δίνετε για αλλαγή λαδιών και φίλτρων (περίπου στα 100ευρώ όλα μαζί για τα περισσότερα αυτοκίνητα) τα εξοικονομείτε και τα παίρνετε και πίσω 1μιση φορά από την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στο αυτοκίνητο

Link to comment
Share on other sites

Δεν απαξιώνω κάτι, κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής.

Λες να ξέρουμε καλύτερα εμείς οι ειδήμονες? Εκτός αν είναι κάποια θεωρία συνομωσίας που αλλάζουμε στα 15,000 και μετά στα 2χρόνια + 1 μέρα, ή 3 χρόνια +1 μέρα (ανάλογα την εγγύηση) μας σπάει το μοτέρ και τότε πληρώνουμε τον κατασκευαστή…

Και σου είπα και εγώ στα 7,000 αλλάζω, αλλά δεν χρειάζεται.

Τα μοτέρ φτιάχνονται για να είναι στην πόλη και όχι στην εξοχή.

Όσον αφορά το «δεν θα το κρατήσεις τόσο» είναι τελείως υποκειμενικό, εγώ τα αυτοκίνητα δεν τα κρατάω πάνω από 3-4 χρόνια, δεν πάει να πει πως θα το μαμήσω επειδή θα το κρατήσω λίγο…

Link to comment
Share on other sites

και τα παίρνετε και πίσω 1μιση φορά από την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στο αυτοκίνητο

δηλαδή αν αλλάξω στα 5000-7000 και όχι στα 15.000 στο διάστημα απο 7.000 μέχρι 15.000 θα έχω κάψει 150 ευρώ παραπάνω βενζίνη?

Link to comment
Share on other sites

μα τι λες? αυτό κατάλαβες?:hehe:

είναι απλό.

ένα αμάξι που του αλλάζεις λάδια φίλτρα ανα 10κ θα εχει καταναλωση 8lt/100km. Αν ξεχάσεις βαριέσαι ή δεν έχεις τα φράγκα για το 100άρικο...η κατανάλωση για τα επόμενα 5κ όταν τελικά θα θυμηθείς να του αλλάξεις στα 15κ θα έχει πάει στα 9-10/100km.

βάλτα κάτω να δεις πόση βενζίνη παραπάνω πληρώνουν όσοι βαριούνται να συντηρήσουν σωστά το όχημά τους.:)

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλαξεις στις 5.000 και οχι στις 15.000 , στα 100.000 χιλιομετρα θα εχεις κανει 20 αλλαγες σε σχεση με τις 7~ που θα κανει αυτος στα 15.000, 4Χ 15e Χ 13 ( διαφορα αλλαγων ) + φιλτρα λαδιου εξτρα + εργατικα , εχεις περασει το 1000ρικο .

Αστρολαβε τα σημερινα αυτοκινητα και τα ''σημερινα λιπαντικα αντεχουν για 15.000 , δεν ειπαμε να αλλαξεις στις 20-30.000~ που προτεινουν μερικες εταιριες για λογους εντυπωσιασμου αλλα και το 5.000 ειναι υπερβολικο . Μονο αν κανεις αναβασεις την μιση μερα σε βουνα και την αλλη μιση πας με 1τη μεσα στην πολη :hehe: Tοτε ναι αλλαξε στις 5.000

my 2 pac .

Link to comment
Share on other sites

για να μην παίζουμε με τα νούμερα το σωστό είναι να κοιτάτε τα λάδια και τα φίλτρα σας ανάλογα την περίσταση......

2 ίδια αυτοκίνητα δε θα αλλάζουν φίλτρα λάδια στα 10.000 αν το 1 είναι στην εξοχη με άνετους παραλιακούς δρόμους ενώ το άλλο μπλέκει στη ζούγκλα της Αθήνας και το σταμάτα ξεκίνα.

προφανώς αυτό στην πόλη θα θέλει αλλαγή φίλτρων και λαδιών ανά 7.000 ή αυτό στην ύπαιθρο να φτάνει άνετα και τα 15.000 για να χρειαστεί αλλαγή.

απλά λέμε οτι αν ΚΑΚΟσυντηρείς ένα αυτοκίνητο και ξεπερνάς τα χρονοδιαγράμματα των σερβις τότε θα τρως κατανάλωση βενζίνης και παράπλευρες φθορές σε άλλα μηχανικά μέρη με κόστος πολλαπλάσιο.

και σχετικά με το 20φορές ανα 100κ που λεει ο Athens....ε και?τι είναι ένα 1000άρικο έξτρα για σερβις στη 10ετία αν πληρώνεις 400ευρα σε περισσότερες βενζινες το χρόνο......δηλαδη 4κ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.