Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
φτιαχνετε αυτο το πραμα?

Αν και rhetorical question :cool: ,κατά 99% το αμάξι έχει βγει ολική.

Λογικά το σασί θα έχει αδυναμίες πλέον,άρα επουδενί δεν αξίζει η επισκευή.

*τα ανωτέρω απο παρόμοια παραμόρφωση που είχα πέρυσι σε ατύχημα.

Κατά 100% φτιάχνεται.Σε τρομάζει γιατί έχει χτυπήσει κούφιο σημείο.

Το ράμφος έχει πάρει λιγάκι αλλά δεν είναι τίποτα.Φτιάχνεται.

Ναι αλλα λογικα θελει καλιμπρα απο την στιγμη που εχει παρει το ρυγχος . Και απο την στιγμή που το αυτοκινητο θα μπει καλιμπρα δεν θα ειναι 100% ιδιο . ( οπως το βλεπω εγω ) .

+ Οτι για να το φτιάξεις σωστα ( σωστο = γνησια ανταλακτικα - καινουρια , μεχρι και το παραμικρο κλιπ απο τα πλαστικα των θολων πχ , και οχι οτι δεν φαινεται δεν βαριεσαι.... ) θα κοστισει αρκεταααα .

Οπως και να χει το μαμησε το αυτοκινητακι κατι ψιλα.

Ναι αλλα λογικα θελει καλιμπρα απο την στιγμη που εχει παρει το ρυγχος . Και απο την στιγμή που το αυτοκινητο θα μπει καλιμπρα δεν θα ειναι 100% ιδιο . ( οπως το βλεπω εγω ) .

+ Οτι για να το φτιάξεις σωστα ( σωστο = γνησια ανταλακτικα - καινουρια , μεχρι και το παραμικρο κλιπ απο τα πλαστικα των θολων πχ , και οχι οτι δεν φαινεται δεν βαριεσαι.... ) θα κοστισει αρκεταααα .

Οπως και να χει το μαμησε το αυτοκινητακι κατι ψιλα.

Πλέον πιστεύω ότι όλα έρχονται χωρίς να καταλάβει κάποιος άλλος το παραμικρό.

Και εγώ μαζί σου.Αλλά άλλο να βγεί ολική και άλλο απλά να θέλει καλίμπρα για να ισιώσει το ράμφος.Γιατί αυτό έχει πάρει λίγο σε σ΄χεση με άλλα που έχω δεί και έχουν ισιώσει άψογα.

Αυτόν τον κόβω για ~7 χιλιάρικα(χονδρικά,ίσως να λέω πολλά ίσως λίγα...μάνι μάνι οι αερόσακοι πάνε 2 με 2,5κ) για να μπουν όλα καινούργια.

Η ολικη νομιζω βγαινει απο το ποσοστο της ζημιας με την αρχικη αξια του αυτοκινητου δεν εχει να κανει με την ουσιαστικη ενοια της λεξης ακη . Πχ ενα αυτοκινητο των 10.000ε μπορει να εχει ζημια 3.000ε , και απο τα 5-6 και πανω να βγαινει ολικη . Και στις 2 περιπτωσεις να φτιαχνεται ομως . Δεν ξερω αν θα το καταλαβει ο μετεπειτα αγοραστης ο κανονικος ιδιοκτητης ομως θα δει διαφορες σε σχεση με πριν . Ειτε αυτο ειναι απλα τριξιματα ειτε να του τραβαει ενα τσακ το τιμονι πχ. Εδω προφυλακτηρα λυνεις και στο δεσιμο δεν κουμπωνει το ιδιο :S

Ολική=όταν το κόστος επισκευής υπερβαίνει την αξία πώλησης ,έχω την εντύπωση.

Ίσως και να μην είναι ,αλλά μόνο οι αεροσακοι θα θέλουν κάνα 3χίλιαρο για να μπούνε.

Το χειρότερο ,αυτό εννούσα ασύμφορο κ δεν αξίζει, είναι το οτι έχει "πάρει σασί" κατα πάσα πιθανότητα,

οπότε όσο καλή δουλειά κ να γίνει,μπορεί να βγούν διάφορα στην πορεία,να μην μιλήσω καν για 2η σύγκρουση.

Στα δικα μου μάτια,αναγκαστικά πουλάς τα ανταλλακτικά κ σκέφτεσαι το επόμενο βήμα.

YΓ ακριβώς στο ίδιο σημείο κ με παρόμοια παραμόρφωση είχε τρακάρει το Yaris mk1 που είχα.

Ολική βγαίνει ενα αυτοκίνητο όταν η ζημιά του υπερβαίνει το 70% (τωρα νομίζω εγινε 80%) της τρέχουσας αξίας η οποία προκύπτει απο καταλόγους που έχουν οι ασφαλιστικές. Οταν ενα όχημα ειναι καινούριο (~2-3 έτη) δικαιούσαι να το βγάλεις ολική οταν οι ζημιές φτάνουν το 40% της εμπορικής του αξίας.

Τώρα, το συγκεκριμένο 2άρι μπορεί να φαίνεται άσχημο, αλλα δεν εχει πάθει κατι σοβαρό. Είναι ζημιά που ενας έμπειρος φαναρτζής (και όχι αετονύχης) μπορεί να επισκευάσει ακόμα και χωρίς καλίμπρα. Απλα με τράβηγμα και μέτρημα στις τραβέρσες. Εγω προσωπικά θα το επισκεύαζα.

Ολική=όταν το κόστος επισκευής υπερβαίνει την αξία πώλησης ,έχω την εντύπωση.

Ίσως και να μην είναι ,αλλά μόνο οι αεροσακοι θα θέλουν κάνα 3χίλιαρο για να μπούνε.

Το χειρότερο ,αυτό εννούσα ασύμφορο κ δεν αξίζει, είναι το οτι έχει "πάρει σασί" κατα πάσα πιθανότητα,

οπότε όσο καλή δουλειά κ να γίνει,μπορεί να βγούν διάφορα στην πορεία,να μην μιλήσω καν για 2η σύγκρουση.

Στα δικα μου μάτια,αναγκαστικά πουλάς τα ανταλλακτικά κ σκέφτεσαι το επόμενο βήμα.

YΓ ακριβώς στο ίδιο σημείο κ με παρόμοια παραμόρφωση είχε τρακάρει το Yaris mk1 που είχα.

Δεν παίρνει έτσι εύκολα σασί.

Θα ξανα πώ ότι εκεί είναι κούφιο σημείο.Δεν έχει τπτ σιδερικό εκει μέσα,μόνο το φτερό,καπό, προφυλακτήρα και φανάρι.

Το αν θα το πουλήσεις μετά είναι μεγάλα λόγια βέβαια. Μόνο σε περίπτωση μικτής το κάνεις.

Η ολικη νομιζω βγαινει απο το ποσοστο της ζημιας με την αρχικη αξια του αυτοκινητου δεν εχει να κανει με την ουσιαστικη ενοια της λεξης ακη . Πχ ενα αυτοκινητο των 10.000ε μπορει να εχει ζημια 3.000ε , και απο τα 5-6 και πανω να βγαινει ολικη . Και στις 2 περιπτωσεις να φτιαχνεται ομως . Δεν ξερω αν θα το καταλαβει ο μετεπειτα αγοραστης ο κανονικος ιδιοκτητης ομως θα δει διαφορες σε σχεση με πριν . Ειτε αυτο ειναι απλα τριξιματα ειτε να του τραβαει ενα τσακ το τιμονι πχ. Εδω προφυλακτηρα λυνεις και στο δεσιμο δεν κουμπωνει το ιδιο :S

Για αυτό λέω ότι φτιάχνεται και όχι ολική.Η ζημιά θα φτάσει μαξ το ~40%(απ ότι πιστεύω) σε αντιπροσωπεία πάντα.

Έναν απ το club τον είχαν χτυπήσει στα πλάγια,του είχαν πάρει και τα 2 ράμφη προς τα αριστερά νομίζω.

Σε πληροφορώ το οδήγησα και πραγματικά δεν κατάλαβα τίποτα.Κοίταγα τα ράμφη και πάλι δεν μπορούσα να καταλάβω αν τον είχαν τρακάρει.Δεν το συζητάω για προφυλακτήρα.Όλα ήταν με παχύμετρο.

Είναι σε ποιον θα πέσεις.

Να θυμισω οτι στον πρωτο χρονο κυκλοφοριας του αυτοκινητου (που φανταζομαι θα πιανει και το συγκεκριμενο 2ρι), οι ασφαλιστικες δια νομου υποχρεουνται να καλυψουν ολο το ποσο, ειτε της επισκευης, ειτε της ολικης.

Δεν παίρνει έτσι εύκολα σασί.

Θα ξανα πώ ότι εκεί είναι κούφιο σημείο.Δεν έχει τπτ σιδερικό εκει μέσα,μόνο το φτερό,καπό, προφυλακτήρα και φανάρι.

Το αν θα το πουλήσεις μετά είναι μεγάλα λόγια βέβαια. Μόνο σε περίπτωση μικτής το κάνεις.

Μωρε παίρνει,απλά εδώ έρχεται η περίπτωση του νέου αμαξώματος,πιο ανθεκτικού κλπα.Ίσως όντως να είναι

κούφιο σημείο (τι διάολο,χώρο για V8 κρατήσανε? ).

Το συνεργείο/αντιπροσωπεία/πραγματογνώμονας αυτό είπε?

Το δικό μου Yaris mk1,όπτικά έδειχνε ακριβώς το ίδιο.Κι όμως,δεν άξιζε πλέον να επισκευαστεί καθώς και το

κόστος επισκευής υπερέβαινε την αξία του αυτοκινήτου (υπενθυμίζω,το έβλεπες κι ειλικρινά έλεγες οτι

δεν έχει τπτα το σοβαρό) αλλά είχε επηρρεαστεί και η ανθεκτικότητα του σασί (να το πω πολύ χοντρικά).

Όταν λεώ πουλήσεις,εννοώ ξεκάθαρα τα ανταλλακτικά,έτσι και βγει ολική το αμάξι.Μπορείς έστω να πάρεις

κάποια λεφτά στα χέρια σου καθώς οι "συνεργειάδες" κάνουν κρα για τέτοιες περιπτώσεις.

Δεν ξερω σημερα τι ισχυει, αλλα το 2007 που με τρακαραν, για να με αποζημιωσει η ασφαλιστικη για ενα παλιο OPEL KADETT, ηθελε το χαρτι της εταιριας ανακυκλωσης που μου πηρε το αυτοκινητο. Δεν μπορουσα να το πουλησω για ανταλλακτικα, παρα μονο αν καθομουν μονος μου να ξηλωσω ο,τι μπορουσα.

Εχτες βράδυ στην Ποσειδώνος λίγο πρίν τα Αστέρια μισή μηχανή δεξιά και μισή αριστερά... Και πληθώρα κόσμου και απο τις δυο μεριες. Περισσοτερα δεν μπορεσα να δω μιας και δεν σταματησα.. Πρέπει να έγινε τρελη στούκα.

τι αυτοκίνητο είναι αυτό

ο φίλος μου που οδηγούσε και το είδαμε Θεσσαλονίκη προς Γιαννιτσά λέει golf 2 εγώ δεν το κόβω για golf

τώρα η φωτιά απο τι προκλήθηλε μάλλον βραχυκύκλωμα..

post-9203-1416074089,0155_thumb.jpg

Και εδω στο Ελληνικο σ ενα αυτοκινητο πηρε φωτια η μηχανη του το μεσημερι.

Ηταν 2 περιπολικα και ενα πυροσβεστικο στο σημειο αυτο :computer:

φοβος και τρομος η φωτια σε αμαξι :fie:

τον πυροσβεστηρα εγω τον εχω μεσα στο αμαξι κατω απο το καθισμα του οδηγου.

στο πορτπαγκαζ απλα δεν προσφερει τιποτα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.