ea6gka Αύγουστος 17, 2009 #662 Αύγουστος 17, 2009 το trabant δεν πεθαινει http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSTRE57G38D20090817
Thresh86 Αύγουστος 17, 2009 #663 Αύγουστος 17, 2009 φτιαχνετε αυτο το πραμα? Αν και rhetorical question ,κατά 99% το αμάξι έχει βγει ολική. Λογικά το σασί θα έχει αδυναμίες πλέον,άρα επουδενί δεν αξίζει η επισκευή. *τα ανωτέρω απο παρόμοια παραμόρφωση που είχα πέρυσι σε ατύχημα.
AN7 OverClocker Αύγουστος 17, 2009 #664 Αύγουστος 17, 2009 Κατά 100% φτιάχνεται.Σε τρομάζει γιατί έχει χτυπήσει κούφιο σημείο.Το ράμφος έχει πάρει λιγάκι αλλά δεν είναι τίποτα.Φτιάχνεται.
Athens2004 Αύγουστος 18, 2009 #665 Αύγουστος 18, 2009 Ναι αλλα λογικα θελει καλιμπρα απο την στιγμη που εχει παρει το ρυγχος . Και απο την στιγμή που το αυτοκινητο θα μπει καλιμπρα δεν θα ειναι 100% ιδιο . ( οπως το βλεπω εγω ) . + Οτι για να το φτιάξεις σωστα ( σωστο = γνησια ανταλακτικα - καινουρια , μεχρι και το παραμικρο κλιπ απο τα πλαστικα των θολων πχ , και οχι οτι δεν φαινεται δεν βαριεσαι.... ) θα κοστισει αρκεταααα . Οπως και να χει το μαμησε το αυτοκινητακι κατι ψιλα.
AN7 OverClocker Αύγουστος 18, 2009 #666 Αύγουστος 18, 2009 Ναι αλλα λογικα θελει καλιμπρα απο την στιγμη που εχει παρει το ρυγχος . Και απο την στιγμή που το αυτοκινητο θα μπει καλιμπρα δεν θα ειναι 100% ιδιο . ( οπως το βλεπω εγω ) . + Οτι για να το φτιάξεις σωστα ( σωστο = γνησια ανταλακτικα - καινουρια , μεχρι και το παραμικρο κλιπ απο τα πλαστικα των θολων πχ , και οχι οτι δεν φαινεται δεν βαριεσαι.... ) θα κοστισει αρκεταααα . Οπως και να χει το μαμησε το αυτοκινητακι κατι ψιλα.Πλέον πιστεύω ότι όλα έρχονται χωρίς να καταλάβει κάποιος άλλος το παραμικρό.Και εγώ μαζί σου.Αλλά άλλο να βγεί ολική και άλλο απλά να θέλει καλίμπρα για να ισιώσει το ράμφος.Γιατί αυτό έχει πάρει λίγο σε σ΄χεση με άλλα που έχω δεί και έχουν ισιώσει άψογα.Αυτόν τον κόβω για ~7 χιλιάρικα(χονδρικά,ίσως να λέω πολλά ίσως λίγα...μάνι μάνι οι αερόσακοι πάνε 2 με 2,5κ) για να μπουν όλα καινούργια.
Athens2004 Αύγουστος 18, 2009 #667 Αύγουστος 18, 2009 Η ολικη νομιζω βγαινει απο το ποσοστο της ζημιας με την αρχικη αξια του αυτοκινητου δεν εχει να κανει με την ουσιαστικη ενοια της λεξης ακη . Πχ ενα αυτοκινητο των 10.000ε μπορει να εχει ζημια 3.000ε , και απο τα 5-6 και πανω να βγαινει ολικη . Και στις 2 περιπτωσεις να φτιαχνεται ομως . Δεν ξερω αν θα το καταλαβει ο μετεπειτα αγοραστης ο κανονικος ιδιοκτητης ομως θα δει διαφορες σε σχεση με πριν . Ειτε αυτο ειναι απλα τριξιματα ειτε να του τραβαει ενα τσακ το τιμονι πχ. Εδω προφυλακτηρα λυνεις και στο δεσιμο δεν κουμπωνει το ιδιο :S
Thresh86 Αύγουστος 18, 2009 #668 Αύγουστος 18, 2009 Ολική=όταν το κόστος επισκευής υπερβαίνει την αξία πώλησης ,έχω την εντύπωση.Ίσως και να μην είναι ,αλλά μόνο οι αεροσακοι θα θέλουν κάνα 3χίλιαρο για να μπούνε.Το χειρότερο ,αυτό εννούσα ασύμφορο κ δεν αξίζει, είναι το οτι έχει "πάρει σασί" κατα πάσα πιθανότητα,οπότε όσο καλή δουλειά κ να γίνει,μπορεί να βγούν διάφορα στην πορεία,να μην μιλήσω καν για 2η σύγκρουση.Στα δικα μου μάτια,αναγκαστικά πουλάς τα ανταλλακτικά κ σκέφτεσαι το επόμενο βήμα.YΓ ακριβώς στο ίδιο σημείο κ με παρόμοια παραμόρφωση είχε τρακάρει το Yaris mk1 που είχα.
LevelOne Αύγουστος 18, 2009 Author #669 Αύγουστος 18, 2009 Ολική βγαίνει ενα αυτοκίνητο όταν η ζημιά του υπερβαίνει το 70% (τωρα νομίζω εγινε 80%) της τρέχουσας αξίας η οποία προκύπτει απο καταλόγους που έχουν οι ασφαλιστικές. Οταν ενα όχημα ειναι καινούριο (~2-3 έτη) δικαιούσαι να το βγάλεις ολική οταν οι ζημιές φτάνουν το 40% της εμπορικής του αξίας. Τώρα, το συγκεκριμένο 2άρι μπορεί να φαίνεται άσχημο, αλλα δεν εχει πάθει κατι σοβαρό. Είναι ζημιά που ενας έμπειρος φαναρτζής (και όχι αετονύχης) μπορεί να επισκευάσει ακόμα και χωρίς καλίμπρα. Απλα με τράβηγμα και μέτρημα στις τραβέρσες. Εγω προσωπικά θα το επισκεύαζα.
AN7 OverClocker Αύγουστος 18, 2009 #670 Αύγουστος 18, 2009 Ολική=όταν το κόστος επισκευής υπερβαίνει την αξία πώλησης ,έχω την εντύπωση.Ίσως και να μην είναι ,αλλά μόνο οι αεροσακοι θα θέλουν κάνα 3χίλιαρο για να μπούνε.Το χειρότερο ,αυτό εννούσα ασύμφορο κ δεν αξίζει, είναι το οτι έχει "πάρει σασί" κατα πάσα πιθανότητα,οπότε όσο καλή δουλειά κ να γίνει,μπορεί να βγούν διάφορα στην πορεία,να μην μιλήσω καν για 2η σύγκρουση.Στα δικα μου μάτια,αναγκαστικά πουλάς τα ανταλλακτικά κ σκέφτεσαι το επόμενο βήμα.YΓ ακριβώς στο ίδιο σημείο κ με παρόμοια παραμόρφωση είχε τρακάρει το Yaris mk1 που είχα.Δεν παίρνει έτσι εύκολα σασί.Θα ξανα πώ ότι εκεί είναι κούφιο σημείο.Δεν έχει τπτ σιδερικό εκει μέσα,μόνο το φτερό,καπό, προφυλακτήρα και φανάρι.Το αν θα το πουλήσεις μετά είναι μεγάλα λόγια βέβαια. Μόνο σε περίπτωση μικτής το κάνεις.
AN7 OverClocker Αύγουστος 18, 2009 #671 Αύγουστος 18, 2009 Η ολικη νομιζω βγαινει απο το ποσοστο της ζημιας με την αρχικη αξια του αυτοκινητου δεν εχει να κανει με την ουσιαστικη ενοια της λεξης ακη . Πχ ενα αυτοκινητο των 10.000ε μπορει να εχει ζημια 3.000ε , και απο τα 5-6 και πανω να βγαινει ολικη . Και στις 2 περιπτωσεις να φτιαχνεται ομως . Δεν ξερω αν θα το καταλαβει ο μετεπειτα αγοραστης ο κανονικος ιδιοκτητης ομως θα δει διαφορες σε σχεση με πριν . Ειτε αυτο ειναι απλα τριξιματα ειτε να του τραβαει ενα τσακ το τιμονι πχ. Εδω προφυλακτηρα λυνεις και στο δεσιμο δεν κουμπωνει το ιδιο :SΓια αυτό λέω ότι φτιάχνεται και όχι ολική.Η ζημιά θα φτάσει μαξ το ~40%(απ ότι πιστεύω) σε αντιπροσωπεία πάντα.Έναν απ το club τον είχαν χτυπήσει στα πλάγια,του είχαν πάρει και τα 2 ράμφη προς τα αριστερά νομίζω.Σε πληροφορώ το οδήγησα και πραγματικά δεν κατάλαβα τίποτα.Κοίταγα τα ράμφη και πάλι δεν μπορούσα να καταλάβω αν τον είχαν τρακάρει.Δεν το συζητάω για προφυλακτήρα.Όλα ήταν με παχύμετρο.Είναι σε ποιον θα πέσεις.
spresv Αύγουστος 18, 2009 #672 Αύγουστος 18, 2009 Να θυμισω οτι στον πρωτο χρονο κυκλοφοριας του αυτοκινητου (που φανταζομαι θα πιανει και το συγκεκριμενο 2ρι), οι ασφαλιστικες δια νομου υποχρεουνται να καλυψουν ολο το ποσο, ειτε της επισκευης, ειτε της ολικης.
Thresh86 Αύγουστος 18, 2009 #673 Αύγουστος 18, 2009 Δεν παίρνει έτσι εύκολα σασί.Θα ξανα πώ ότι εκεί είναι κούφιο σημείο.Δεν έχει τπτ σιδερικό εκει μέσα,μόνο το φτερό,καπό, προφυλακτήρα και φανάρι.Το αν θα το πουλήσεις μετά είναι μεγάλα λόγια βέβαια. Μόνο σε περίπτωση μικτής το κάνεις.Μωρε παίρνει,απλά εδώ έρχεται η περίπτωση του νέου αμαξώματος,πιο ανθεκτικού κλπα.Ίσως όντως να είναικούφιο σημείο (τι διάολο,χώρο για V8 κρατήσανε? ). Το συνεργείο/αντιπροσωπεία/πραγματογνώμονας αυτό είπε?Το δικό μου Yaris mk1,όπτικά έδειχνε ακριβώς το ίδιο.Κι όμως,δεν άξιζε πλέον να επισκευαστεί καθώς και το κόστος επισκευής υπερέβαινε την αξία του αυτοκινήτου (υπενθυμίζω,το έβλεπες κι ειλικρινά έλεγες οτι δεν έχει τπτα το σοβαρό) αλλά είχε επηρρεαστεί και η ανθεκτικότητα του σασί (να το πω πολύ χοντρικά).Όταν λεώ πουλήσεις,εννοώ ξεκάθαρα τα ανταλλακτικά,έτσι και βγει ολική το αμάξι.Μπορείς έστω να πάρεις κάποια λεφτά στα χέρια σου καθώς οι "συνεργειάδες" κάνουν κρα για τέτοιες περιπτώσεις.
PetrosD Αύγουστος 20, 2009 #674 Αύγουστος 20, 2009 Δεν ξερω σημερα τι ισχυει, αλλα το 2007 που με τρακαραν, για να με αποζημιωσει η ασφαλιστικη για ενα παλιο OPEL KADETT, ηθελε το χαρτι της εταιριας ανακυκλωσης που μου πηρε το αυτοκινητο. Δεν μπορουσα να το πουλησω για ανταλλακτικα, παρα μονο αν καθομουν μονος μου να ξηλωσω ο,τι μπορουσα.
psilos Αύγουστος 20, 2009 #675 Αύγουστος 20, 2009 Εχτες βράδυ στην Ποσειδώνος λίγο πρίν τα Αστέρια μισή μηχανή δεξιά και μισή αριστερά... Και πληθώρα κόσμου και απο τις δυο μεριες. Περισσοτερα δεν μπορεσα να δω μιας και δεν σταματησα.. Πρέπει να έγινε τρελη στούκα.
NooDle Αύγουστος 20, 2009 #676 Αύγουστος 20, 2009 τι αυτοκίνητο είναι αυτό ο φίλος μου που οδηγούσε και το είδαμε Θεσσαλονίκη προς Γιαννιτσά λέει golf 2 εγώ δεν το κόβω για golf τώρα η φωτιά απο τι προκλήθηλε μάλλον βραχυκύκλωμα..
SirDiman Αύγουστος 20, 2009 #677 Αύγουστος 20, 2009 Και εδω στο Ελληνικο σ ενα αυτοκινητο πηρε φωτια η μηχανη του το μεσημερι.Ηταν 2 περιπολικα και ενα πυροσβεστικο στο σημειο αυτο :computer:
Kostas007 Αύγουστος 20, 2009 #679 Αύγουστος 20, 2009 φοβος και τρομος η φωτια σε αμαξι τον πυροσβεστηρα εγω τον εχω μεσα στο αμαξι κατω απο το καθισμα του οδηγου. στο πορτπαγκαζ απλα δεν προσφερει τιποτα
spresv Αύγουστος 20, 2009 #680 Αύγουστος 20, 2009 Τι εννοεις κατω απο το καθισμα? Τον πιανεις με μια (max) κινηση?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.