Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πόσο πιστεύεις ότι μπορεί να ζυγίζει μια ατσαλένια ζάντα?

Τις περισσότερες φορές είναι πιο ελαφριές.Εδώ ο άλλος λέει ότι η ζάντα του Golf TSI 16" ήταν 15 κιλά όταν στο 2άρι η 16*6,5 που φοράει, ζυγίζει ~ 7,2 κιλά.Μια ατσαλένια ζάντα κάπου εκεί ζυγίζει και αυτή.

Από πολλές προσωπικές εμπειρίες το 17άρι πάντα θα σου κοπανάει περισσότερο απ το 16άρι και το 15άρι.Όσο μεγάλο προφίλ και να του βάλεις(σε λογικά πλαίσια για 17"αρι)

Όλα αυτά είναι προσωπική άποψη έτσι.Εσύ άμα θες τα λαμβάνεις υπόψιν σου η όχι.Απλά το να βάλεις 17άρι στα 1,3 με 13 κιλά ροπή είναι πολύ τραβηγμένο για μένα.

Οκ, θα το σκεφτώ για 16άρα.

Για την έγκριση ρωτάω, γιατί εξάτμιση και φίλτρο με Euro IV + Euro V εγκέφαλο δεν βγάζεις για κανένα λόγο 10 - 20 άλογα.(όχι πως με πιο παλιό βγάζεις τόσο εύκολα).Κανένα 7άρι να υπολογίζεις.

Πρόσεξε τι παίζει.

Όπως έρχονται τα καυσαέρια από τη μηχανή, στο τελικό καζανάκι πρέπει να γυρίσουν προς τα πίσω και να βγουν. Βρίσκουν έναν "τοίχο" ρε παιδί μου. Ίσως καταφέρω να βγάλω φωτό αύριο για να καταλάβεις καλύτερα. Στο Yarisclub λένε ότι επίτηδες φιμώνουν με τέτοιο τρόπο την εξαγωγή για να είναι τόσο αθόρυβο το μοτέρ. Προσωπικά, αυτό το πράγμα δεν το έχω δει σε άλλο αμάξι.

Πιστεύω ότι για να λένε άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με Yaris πολύ περισσότερο απ' ό,τι εγώ κι εσύ ότι το μοτέρ αυτό μπορεί να πάρει 10 άλογα με μία τέτοια βελτίωση, δε θα έχουν άδικο. Βλέποντας κιόλας μόνος μου το "πρόβλημα", τους πιστεύω. :)

Οι ultralaggera είναι παράδοση.Σιγουρέψου βέβαια ότι βγαίνει στο καρέ σου κι όλας.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να παίξεις με photoshop ή να πας σε κανένα ζαντά και να τις βάζεις μπροστά απ τις δικές σου.

Μην μένεις στο πώς φαίνοτναι έτσι.Πάνω στο αυτοκίνητο μπορεί να μην σου αρέσουν καθόλου(ή και το αντίθετο...να είναι απαίσιες στο μάτι έτσι,αλλά πάνω στο αυτοκίνητο να τα σπάνε)

http://i14.photobucket.com/albums/a315/YARIS-RS/YARIS-RS/zantes%20OZ/IMG_0006.jpg

http://i14.photobucket.com/albums/a315/YARIS-RS/YARIS-RS/zantes%20OZ/IMG_0007.jpg

http://i14.photobucket.com/albums/a315/YARIS-RS/YARIS-RS/zantes%20OZ/IMG_0001.jpg

Στα μάτια μου δε βοηθάει και πολύ το υπόλοιπο αμάξι (είναι το παλιό μοντέλο + ψιλο-καγκουριά) αλλά αν το αγνοήσω, νομίζω δείχνουν όμορφες. :D

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Πρόσεξε τι παίζει.

Όπως έρχονται τα καυσαέρια από τη μηχανή, στο τελικό καζανάκι πρέπει να γυρίσουν προς τα πίσω και να βγουν. Βρίσκουν έναν "τοίχο" ρε παιδί μου. Ίσως καταφέρω να βγάλω φωτό αύριο για να καταλάβεις καλύτερα. Στο Yarisclub λένε ότι επίτηδες φιμώνουν με τέτοιο τρόπο την εξαγωγή για να είναι τόσο αθόρυβο το μοτέρ. Προσωπικά, αυτό το πράγμα δεν το έχω δει σε άλλο αμάξι.

Πιστεύω ότι για να λένε άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με Yaris πολύ περισσότερο απ' ό,τι εγώ κι εσύ ότι το μοτέρ αυτό μπορεί να πάρει 10 άλογα με μία τέτοια βελτίωση, δε θα έχουν άδικο. Βλέποντας κιόλας μόνος μου το "πρόβλημα", τους πιστεύω. :)

Έχω δει την εξάτμισή του.

Όσο ζόρική και αν είναι ο εγκέφαλος δεν θα αλλάξει πολλά πράγματα για να μην βγει εκτός ρύπων.

Σου μιλάω σαν παθόν.

Ροπη μπορει να παρει και ενα κιλο με την αλλαγη της εξατμισης και με μια χοανη.... 10 αλογα ομως δεν θα παρει με τιποτα, οσο φιμωμενο κι αν ειναι. Δεν ειναι στραγαλια τα αλογα....

Better for me. Ροπή γουστάρω περισσότερο άλλωστε. Αν έρχεται και λίγο πιο χαμηλά (μάλλον δύσκολο) ακόμα καλύτερα ;)

Για χοάνη το σκέφτομαι γιατί σε πολλούς πετάει CEL (ανάλογα με τη μάρκα/ποιότητα της χοάνης, βέβαια). Οκ, δεν ψήνομαι να ξεκινάω για ταξιδάκι και να παίζει το ενδεχόμενο να μου βγάλει CEL στη μέση της εθνικής.

Ίσως κανένα πιο ελεύθερο φιλτράκι της K&N στο εργοστασιακό κουτί να το έβαζα. Σίγουρα θα βοηθήσει σε σχέση με το stock χάρτινο.

Τώρα για εξατμισούλα μου αρέσει η ιδέα, σίγουρα αξίζει μία προσπάθεια, ακόμα κι αν δεν προσφέρει τόσα πολλά όσα είπα πριν... Εννοείται πως θέλω μία εξάτμιση αρκετά αθόρυβη, με μόνο μία χαμηλή μπάσα χροιά, χωρίς πρα-πρα κλπ.

Αλλά για πείτε μου ρε παίδες, υπάρχει περίπτωση με την αλλαγή της εξάτμισης να μου πουν κάτι στην αντιπροσωπεία περί εγγύησης..? Δηλαδή, αν αυτό καθώς και άλλες περιφερειακές μετατροπές αντιβαίνουν στους όρους της εγγύησης ή όχι... κλπ.

Θενκς για τα tips :)

Better for me. Ροπή γουστάρω περισσότερο άλλωστε. Αν έρχεται και λίγο πιο χαμηλά (μάλλον δύσκολο) ακόμα καλύτερα ;)

Για χοάνη το σκέφτομαι γιατί σε πολλούς πετάει CEL (ανάλογα με τη μάρκα/ποιότητα της χοάνης, βέβαια). Οκ, δεν ψήνομαι να ξεκινάω για ταξιδάκι και να παίζει το ενδεχόμενο να μου βγάλει CEL στη μέση της εθνικής.

Ίσως κανένα πιο ελεύθερο φιλτράκι της K&N στο εργοστασιακό κουτί να το έβαζα. Σίγουρα θα βοηθήσει σε σχέση με το stock χάρτινο.

Τώρα για εξατμισούλα μου αρέσει η ιδέα, σίγουρα αξίζει μία προσπάθεια, ακόμα κι αν δεν προσφέρει τόσα πολλά όσα είπα πριν... Εννοείται πως θέλω μία εξάτμιση αρκετά αθόρυβη, με μόνο μία χαμηλή μπάσα χροιά, χωρίς πρα-πρα κλπ.

Αλλά για πείτε μου ρε παίδες, υπάρχει περίπτωση με την αλλαγή της εξάτμισης να μου πουν κάτι στην αντιπροσωπεία περί εγγύησης..? Δηλαδή, αν αυτό καθώς και άλλες περιφερειακές μετατροπές αντιβαίνουν στους όρους της εγγύησης ή όχι... κλπ.

Θενκς για τα tips :)

Μάλλον σε όσους πέταξε το CEL είχαν υπερβολικά μεγάλη χοάνη ή λάθος τοποθέτηση.Αν πας σε χοάνη πρέπει να ψαχτείς με το μέγεθος.Απο κεί θα τσιμπίσεις κανένα άλογο(υπάρχουν περιπτώσεις στο +4 bhp sto dyno) και ροπούλα.

Εξάτμιση.

Άμα πας για φουλ εξάτμιση(χταποδι + πισω) κατα 90% χάνεις την εγγύηση εκτός και αν έχεις κανένα γνωστό εκει μέσα :)

Άμα πειράξεις μεσαίο(δεν θυμάμαι άν έχεις), τελικό + σωληνώσεις δεν χάνεις εγγύηση.

Με το πρώτο άντε να δεις στα καλύτερα καμια 7αριά ΠΟΛΥ βαριά 10

Με το 2ο ~ 3 άντε 4.

Για τον θόρυβο που λές,όλα ρυθμίζονται ;)

Χεχεχε, μπορεί να έχασε στο γκάζι αλλά κερδίζει στην ομορφιά! (κατά τη γνώμη μου) ;)

San na exeis parei ena golf kai na to exeis vareseime sfiri einai to sciroco :p

  • 2 weeks later...

Μετά από 2χρόνια και 40.000 χλμ με τα Michelin Primacy HP (αλλαγές μπρος πίσω κάθε 10.000) ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών.

κοιτάζω τα Vredestein Ultrac Sessanta για τα οποία ακούω μόνο καλά λόγια σε fora με Sedan-οειδή.

γνώμες thelab για Vredestein έχουμε?

Επίσης ψάχνω και ζάντες Elbrus....ψάχνω κάποιο μαγαζί Ευρώπη αλλά προς το παρόν τζίφος. θέλω να βάλω τις 104

http://www.tirerack.com/wheels/MiniWheelSearchServlet?nonWinter=true&partNum=I0417751042BDCI&autoMake=Saab&autoModel=9-3+Linear+2.0T+Sedan&autoYear=2004&autoModClar=With+Rubber+Valve+Stems&wIndex=8&grid=true&sw=1680

Michelin Pilot Exalto PE2

Αυτή τη στιγμή δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο όπου και απαιτήσεις να έχει απ το λάστιχο το Exalto δεν θα τον προδώσει ποτέ.Ίσα ίσα.

Και τα Fulda θα τα σκεφτόμουν

Θα πώ +1 στον AN7 για τα Exalto δοκιμασμένα και στην δική μας οικογένεια, και είναι πολύ καλά (για οικογενειακό).

Μετά από 2χρόνια και 40.000 χλμ με τα Michelin Primacy HP (αλλαγές μπρος πίσω κάθε 10.000) ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών.

κοιτάζω τα Vredestein Ultrac Sessanta για τα οποία ακούω μόνο καλά λόγια σε fora με Sedan-οειδή.

γνώμες thelab για Vredestein έχουμε?

Επίσης ψάχνω και ζάντες Elbrus....ψάχνω κάποιο μαγαζί Ευρώπη αλλά προς το παρόν τζίφος. θέλω να βάλω τις 104

http://www.tirerack.com/wheels/MiniWheelSearchServlet?nonWinter=true&partNum=I0417751042BDCI&autoMake=Saab&autoModel=9-3+Linear+2.0T+Sedan&autoYear=2004&autoModClar=With+Rubber+Valve+Stems&wIndex=8&grid=true&sw=1680

Είχαμε καλή εμπειρία απο Dunlop SP Sport (smthin) και τα συνιστώ (απο C200K fl).

Ένα site που περιέχει και reviews είναι το http://www.elastika-online.gr/

Κλέψανε λίγο bmw, mercedes και λίγο saab και βγάλανε το νέο hyundai :clap:

και λίγο Volvo νομίζω...:p

Πήγα σμρ στο συνεργείο για να κλείσω ένα ραντεβού για ευθυγράμμιση και αντίκρισα αυτό.

snc00203.jpg

snc00205.jpg

snc00204t.jpg

snc00207.jpg

Από άλλες στούκες που έχω δει με το 2άρι,το κόβω για καμιά 60 σε κανα τοιχίο ή κάτι τέτοιο

πλάκα θα είχε το κοντέρ να έλεγε αλήθεια:p

Αν το κοντέρ έλεγε την αλήθεια δεν θα υπήρχε κοντέρ βρε :p

Άντε τώρα να μου βρεις το σονγκ που ψάχνω!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.