Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

παρτε και ενα σουπριδι που εχω δει 2-3 φορες στη μεσογειων.
Πες που ειναι η Supra, να παω να στησω τη σκηνη μου!!!!

Είδα και ένα στη Γλυφάδα τις προάλλες.

Φρίκαρα γιατί ο αθεόφοβος είχε βγάλει από πίσω το σήμα της Toyota και είχε βάλει σήμα της Bugatti... Μα ΕΛΕΟΣ! :wall:

Γιατί να κάνεις τέτοια καγκουριά σε ένα αμάξι σαν κι αυτό?

1000x :TD:

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα τόλμαγα να βάλω 16άρα.. θα έπρεπε να πέσω κι άλλο σε προφιλ και με τους Ελληνικούς δρόμους δεν λέει καθόοοοολου.

Μια χαρά δείχνει και με τη 15άρα ρε! ;)

Απλώς σε ρώτησα γιατί είδα ότι έχει σχετικά χαμηλό προφίλ και επειδή σκέφτομαι μελλοντικά να βάλω στο Yarάκι τη διάσταση 205/45 R17 (που έχει προφίλ μόλις 5 mm μικρότερο από τη δικιά σου) ήθελα να δω πώς θα δείχνει περίπου.

Αφού δεν έχεις πρόβλημα με τους δρόμους, λογικά δε θα έχω ούτε εγώ αφού είναι πολύ μικρή η διαφορά. :)

Link to comment
Share on other sites

σε ποιος Yaris θα βάλεις 205/45 R17?

To προφιλ δεν είναι σε χιλιοστά.

Είναι Aspect ratio.

δλδ 45% του 205

Το γνωρίζω μαν. Do the maths ;)

195 mm * .50 = 97.50 mm

205 mm * .45 = 92.25 mm

Άρα το προφίλ των 205/45 θα είναι κατά 5 mm μικρότερο (5.25 mm για την ακρίβεια) από τη διάσταση που φοράει ο jpavly.

205/45 R17 είναι η διάσταση που φοράει το Yaris TS και ταιριάζει 100% και στην απλή έκδοση που έχω εγώ.

Ας βάλω και μία φωτό... Μετά από πλύσιμο και κέρωμα.

Θα ακολουθήσει update μετά από extreme γυάλισμα και κέρωμα με κάποιες αλοιφές που μόλις σήμερα προμηθεύτηκα. :D

yaris.jpg

Υ.Γ.: Το χρώμα δεν μπλεδίζει, είναι σκούρο γκρι μεταλλικό (η φωτογραφία τραβήχτηκε σε περίεργη ώρα, γι' αυτό έχει πάρει τέτοια απόχρωση)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζω μαν. Do the maths ;)

195 mm * .50 = 97.50 mm

205 mm * .45 = 92.25 mm

Άρα το προφίλ των 205/45 θα είναι κατά 5 mm μικρότερο (5.25 mm για την ακρίβεια) από τη διάσταση που φοράει ο jpavly.

205/45 R17 είναι η διάσταση που φοράει το Yaris TS και ταιριάζει 100% και στην απλή έκδοση που έχω εγώ.

Ok,απλά έκατσε η περίπτωση και νόμιζα ότι το είπες λόγο του νούμερου στο προφιλ.

Πόσα κυβικά είναι το yaris σου?

Η ζάντα του TS είναι αρκετά μεγάλη, θα ξενερώσεις με την πτώση της απόδοσης.

Link to comment
Share on other sites

Ok,απλά έκατσε η περίπτωση και νόμιζα ότι το είπες λόγο του νούμερου στο προφιλ.

Το κατάλαβα :p:)

Πόσα κυβικά είναι το yaris σου?

1.33 με περίπου 13 kgm ροπής και περίπου 100 αλογάκια.

Η ζάντα του TS είναι αρκετά μεγάλη, θα ξενερώσεις με την πτώση της απόδοσης.

Η διάμετρος του εργοστασιακού τροχού είναι 603.00 mm, η διάμετρος του νέου θα είναι 616.30 mm, το βήμα μεγαλώνει από 1,894.38 mm στα 1,936.16 mm και από αυτά βγάζω μία αύξηση 2.21% σε σχέση με τον εργοστασιακό τροχό.

Πιστεύεις ότι θα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που θα δω στην απόδοση?

Έχω δει Yaris με αυτή τη διάσταση και ήταν απλώς καταπληκτικό (μάλιστα ήταν το παλιό 1.3 με τα 87 άλογα).

Επίσης πολλοί το έχουν κάνει στο yarisworld.com που διαβάζω (αν και δεν είμαι σίγουρος αν συνοδευόταν από μηχανικές βελτιώσεις...)

Η πτώση της απόδοσης που λες ουσιαστικά θα φαίνεται μόνο λίγο στην επιτάχυνση νομίζω. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ξεκινάω από τα φανάρια προσπαθώντας να κάνω χρόνο στο 0-100.

Επίσης, τα φρένα είναι ιδιαίτερα δυνατά, οπότε κι εκεί δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

Πάντως, αν θελήσω να βελτιώσω την απόδοση, το μοτέρ αυτό με ένα φίλτρο και μία εξάτμιση σαφώς πιο προσεγμένη από την εργοστασιακή θα μου δώσει άνετα 10-20 άλογα, άρα δε με απασχολεί προς το παρόν. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εκτός το ότι θα σου μεγαλώσει το βήμα και ουσιαστικά θα είναι σαν να έχεις μικρότερη ροπή θα είναι κι όλας πιο βαριές, αλλά κάνοντάς το και 205 στο φάρδος θα χάσεις και απο κεί λόγο τριβών.

Εμένα η προσωπική μου άποψη είναι να βρείς μαξ μια ωραία 16άρα και να την κουμπώσεις.Η 17 άρα είναι απλά υπερβολή.(προσωπικά πάντα)

Τι έγκριση Euro έχει αυτό το μοτέρ?

Euro V? ή IV?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός το ότι θα σου μεγαλώσει το βήμα και ουσιαστικά θα είναι σαν να έχεις μικρότερη ροπή θα είναι κι όλας πιο βαριές, αλλά κάνοντάς το και 205 στο φάρδος θα χάσεις και απο κεί λόγο τριβών.

Λογικά όλα αυτά που λες, αλλά γιατί θα είναι πιο βαριές? 17άρες αλουμινίου θα είναι πιο βαριές από 15άρες σιδερένιες? (εξαρτάται και από τη ζάντα βέβαια)

Εμένα η προσωπική μου άποψη είναι να βρείς μαξ μια ωραία 16άρα και να την κουμπώσεις.Η 17 άρα είναι απλά υπερβολή.(προσωπικά πάντα)

Στις 16 ίντσες, το κοντινότερο νούμερο στην εργοστασιακή είναι το 195/50 R16 το οποίο όμως είναι και ελαφρώς μικρότερο (κατά 0.27%). Για εμφανισιακούς και μόνο λόγους δε θέλω να βάλω τροχούς ίδιας ή μικρότερης διαμέτρου. Θέλω κάτι που να γεμίζει τους θόλους λίγο περισσότερο μωρέ. Καταλαβαίνεις τι εννοώ, έτσι? :)

Αμέσως μετά για 16άρα είναι η 205/50 R16 η οποία είναι στο +1.39% από την εργοστασιακή, την οποία ας την αφήσουμε για τώρα.

Έχω και την επιλογή για 195/45 R17 που είναι μόλις ελάχιστα μεγαλύτερη (+0.71%) από την εργοστασιακή (θα ταιριάζει κουτί). Το προφίλ πάει βέβαια στα 87.75 mm και θα είμαι στην τσίτα να αποφεύγω λακκούβες, αλλά δε βαριέσαι... Πώς σου φαίνεται αυτή?

Τι έγκριση Euro έχει αυτό το μοτέρ?

Euro V? ή IV?

Δε γνωρίζω ρε συ και δεν το γράφει και στα τεχνικά χαρακτηριστικά (στο ελληνικό site τουλάχιστον). Καμιά ιδέα να το ψάξω για να σου πω? (πιθανότατα θα είναι Euro IV, αλλά καλό είναι να το διασταυρώσουμε)

Έχει σχέση με τα παραπάνω περί απόδοσης?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον AN7. Σε ενα αυτοκινητο πολης οπως ειναι το Yaris με τον τοσο καλο και νευρικο κινητηρα, αν βαλεις τα 17αρια, εχασες το μεγαλο ατου... το νευρο του αυτοκινητου. Επισης εκτος απο τις τριβες που θα αυξησεις λογω μεγαλυτερου πλατους πελματος, αυξανεις και την αναρτωμενη μαζα λογω μεγαλυτερου βαρους σε καθε τροχο (ζαντα μαζι με λαστιχο, μην το ξεχνας) χανοντας επιδοσεις και απο εκει. Τελος χανεις αρκετα και σε ανεση.

Κοιτα καλυτερα για 16αρα η οποια θα εχει τετοιο σχεδιο ωστε να δειχνει μεγαλυτερη. Συνηθως αυτες που οι ακτινες τους (οποιο σχεδιο κι αν ειναι αυτο) φτανουν μεχρι το χειλος, οπτικα φαινονται μεγαλυτερες απ'οτι ειναι.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις jax...

Μου αρέσει που ακούω γνώμες κι από εδώ..! Θενκς παιδιά :)

Μάλλον θα με πείσετε τελικά :hehe:

Αρκεί μόνο να βρω αξιοπρεπείς 16άρες και καλό λάστιχο σε κατάλληλη διάσταση... Χμμ!

EDIT: Ρε γμτ, αυτές τα σπάνε: http://www.ozracing.com/at-team/wheels/racing/ultraleggera/en αλλά δεν ξέρω πώς θα δείχνουν σε 16άρες και -κυρίως- πόσο ακριβές θα είναι! :hm:

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Λογικά όλα αυτά που λες, αλλά γιατί θα είναι πιο βαριές? 17άρες αλουμινίου θα είναι πιο βαριές από 15άρες σιδερένιες? (εξαρτάται και από τη ζάντα βέβαια)

Στις 16 ίντσες, το κοντινότερο νούμερο στην εργοστασιακή είναι το 195/50 R16 το οποίο όμως είναι και ελαφρώς μικρότερο (κατά 0.27%). Για εμφανισιακούς και μόνο λόγους δε θέλω να βάλω τροχούς ίδιας ή μικρότερης διαμέτρου. Θέλω κάτι που να γεμίζει τους θόλους λίγο περισσότερο μωρέ. Καταλαβαίνεις τι εννοώ, έτσι? :)

Αμέσως μετά για 16άρα είναι η 205/50 R16 η οποία είναι στο +1.39% από την εργοστασιακή, την οποία ας την αφήσουμε για τώρα.

Έχω και την επιλογή για 195/45 R17 που είναι μόλις ελάχιστα μεγαλύτερη (+0.71%) από την εργοστασιακή (θα ταιριάζει κουτί). Το προφίλ πάει βέβαια στα 87.75 mm και θα είμαι στην τσίτα να αποφεύγω λακκούβες, αλλά δε βαριέσαι... Πώς σου φαίνεται αυτή?

Δε γνωρίζω ρε συ και δεν το γράφει και στα τεχνικά χαρακτηριστικά (στο ελληνικό site τουλάχιστον). Καμιά ιδέα να το ψάξω για να σου πω? (πιθανότατα θα είναι Euro IV, αλλά καλό είναι να το διασταυρώσουμε)

Έχει σχέση με τα παραπάνω περί απόδοσης?

Πόσο πιστεύεις ότι μπορεί να ζυγίζει μια ατσαλένια ζάντα?

Τις περισσότερες φορές είναι πιο ελαφριές.Εδώ ο άλλος λέει ότι η ζάντα του Golf TSI 16" ήταν 15 κιλά όταν στο 2άρι η 16*6,5 που φοράει, ζυγίζει ~ 7,2 κιλά.Μια ατσαλένια ζάντα κάπου εκεί ζυγίζει και αυτή.

Από πολλές προσωπικές εμπειρίες το 17άρι πάντα θα σου κοπανάει περισσότερο απ το 16άρι και το 15άρι.Όσο μεγάλο προφίλ και να του βάλεις(σε λογικά πλαίσια για 17"αρι)

Όλα αυτά είναι προσωπική άποψη έτσι.Εσύ άμα θες τα λαμβάνεις υπόψιν σου η όχι.Απλά το να βάλεις 17άρι στα 1,3 με 13 κιλά ροπή είναι πολύ τραβηγμένο για μένα.

Για την έγκριση ρωτάω, γιατί εξάτμιση και φίλτρο με Euro IV + Euro V εγκέφαλο δεν βγάζεις για κανένα λόγο 10 - 20 άλογα.(όχι πως με πιο παλιό βγάζεις τόσο εύκολα).Κανένα 7άρι να υπολογίζεις.

EDIT: Ρε γμτ, αυτές τα σπάνε: http://www.ozracing.com/at-team/wheels/racing/ultraleggera/en αλλά δεν ξέρω πώς θα δείχνουν σε 16άρες και -κυρίως- πόσο ακριβές θα είναι! :hm:

Οι ultralaggera είναι παράδοση.Σιγουρέψου βέβαια ότι βγαίνει στο καρέ σου κι όλας.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να παίξεις με photoshop ή να πας σε κανένα ζαντά και να τις βάζεις μπροστά απ τις δικές σου.

Μην μένεις στο πώς φαίνοτναι έτσι.Πάνω στο αυτοκίνητο μπορεί να μην σου αρέσουν καθόλου(ή και το αντίθετο...να είναι απαίσιες στο μάτι έτσι,αλλά πάνω στο αυτοκίνητο να τα σπάνε)

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πόσο πιστεύεις ότι μπορεί να ζυγίζει μια ατσαλένια ζάντα?

Τις περισσότερες φορές είναι πιο ελαφριές.Εδώ ο άλλος λέει ότι η ζάντα του Golf TSI 16" ήταν 15 κιλά όταν στο 2άρι η 16*6,5 που φοράει, ζυγίζει ~ 7,2 κιλά.Μια ατσαλένια ζάντα κάπου εκεί ζυγίζει και αυτή.

Από πολλές προσωπικές εμπειρίες το 17άρι πάντα θα σου κοπανάει περισσότερο απ το 16άρι και το 15άρι.Όσο μεγάλο προφίλ και να του βάλεις(σε λογικά πλαίσια για 17"αρι)

Όλα αυτά είναι προσωπική άποψη έτσι.Εσύ άμα θες τα λαμβάνεις υπόψιν σου η όχι.Απλά το να βάλεις 17άρι στα 1,3 με 13 κιλά ροπή είναι πολύ τραβηγμένο για μένα.

Οκ, θα το σκεφτώ για 16άρα.

Για την έγκριση ρωτάω, γιατί εξάτμιση και φίλτρο με Euro IV + Euro V εγκέφαλο δεν βγάζεις για κανένα λόγο 10 - 20 άλογα.(όχι πως με πιο παλιό βγάζεις τόσο εύκολα).Κανένα 7άρι να υπολογίζεις.

Πρόσεξε τι παίζει.

Όπως έρχονται τα καυσαέρια από τη μηχανή, στο τελικό καζανάκι πρέπει να γυρίσουν προς τα πίσω και να βγουν. Βρίσκουν έναν "τοίχο" ρε παιδί μου. Ίσως καταφέρω να βγάλω φωτό αύριο για να καταλάβεις καλύτερα. Στο Yarisclub λένε ότι επίτηδες φιμώνουν με τέτοιο τρόπο την εξαγωγή για να είναι τόσο αθόρυβο το μοτέρ. Προσωπικά, αυτό το πράγμα δεν το έχω δει σε άλλο αμάξι.

Πιστεύω ότι για να λένε άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με Yaris πολύ περισσότερο απ' ό,τι εγώ κι εσύ ότι το μοτέρ αυτό μπορεί να πάρει 10 άλογα με μία τέτοια βελτίωση, δε θα έχουν άδικο. Βλέποντας κιόλας μόνος μου το "πρόβλημα", τους πιστεύω. :)

Οι ultralaggera είναι παράδοση.Σιγουρέψου βέβαια ότι βγαίνει στο καρέ σου κι όλας.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να παίξεις με photoshop ή να πας σε κανένα ζαντά και να τις βάζεις μπροστά απ τις δικές σου.

Μην μένεις στο πώς φαίνοτναι έτσι.Πάνω στο αυτοκίνητο μπορεί να μην σου αρέσουν καθόλου(ή και το αντίθετο...να είναι απαίσιες στο μάτι έτσι,αλλά πάνω στο αυτοκίνητο να τα σπάνε)

http://i14.photobucket.com/albums/a315/YARIS-RS/YARIS-RS/zantes%20OZ/IMG_0006.jpg

http://i14.photobucket.com/albums/a315/YARIS-RS/YARIS-RS/zantes%20OZ/IMG_0007.jpg

http://i14.photobucket.com/albums/a315/YARIS-RS/YARIS-RS/zantes%20OZ/IMG_0001.jpg

Στα μάτια μου δε βοηθάει και πολύ το υπόλοιπο αμάξι (είναι το παλιό μοντέλο + ψιλο-καγκουριά) αλλά αν το αγνοήσω, νομίζω δείχνουν όμορφες. :D

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε τι παίζει.

Όπως έρχονται τα καυσαέρια από τη μηχανή, στο τελικό καζανάκι πρέπει να γυρίσουν προς τα πίσω και να βγουν. Βρίσκουν έναν "τοίχο" ρε παιδί μου. Ίσως καταφέρω να βγάλω φωτό αύριο για να καταλάβεις καλύτερα. Στο Yarisclub λένε ότι επίτηδες φιμώνουν με τέτοιο τρόπο την εξαγωγή για να είναι τόσο αθόρυβο το μοτέρ. Προσωπικά, αυτό το πράγμα δεν το έχω δει σε άλλο αμάξι.

Πιστεύω ότι για να λένε άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με Yaris πολύ περισσότερο απ' ό,τι εγώ κι εσύ ότι το μοτέρ αυτό μπορεί να πάρει 10 άλογα με μία τέτοια βελτίωση, δε θα έχουν άδικο. Βλέποντας κιόλας μόνος μου το "πρόβλημα", τους πιστεύω. :)

Έχω δει την εξάτμισή του.

Όσο ζόρική και αν είναι ο εγκέφαλος δεν θα αλλάξει πολλά πράγματα για να μην βγει εκτός ρύπων.

Σου μιλάω σαν παθόν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.