fotme Ιούλιος 15, 2009 #581 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 tsi ftw Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Ιούλιος 15, 2009 #582 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 (edited) Εδώ στην Καλαμάτα ένας έχει πάρει Gallardo Spyder για να κυκλοφορεί στην πόλη.. Και κάποιος έχει πάρει και ένα nissan GT-R του κουτιου σε γραφίτη. Α μωρή καλαμάτα. Califronia έχουμε καταντήσει με τόσες cayenne, φεράρι και slk200/M3... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 15, 2009 από NoDsl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούλιος 15, 2009 #583 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Πόσο θα έχει όμως το 1.2 TSi ?btwPirelli P Zero Nero.Απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ λάστιχο και αρκετά φθηνό.Άνετα συναγωνίζεται SportContact αλλά σου μένουν και ρέστα για να πας και να έρθεις 2 φορές Θεσσαλονίκη.Πιο απιστευτο το Pirelli P Zero, αλλα θελει χιλομετρα για να ζεσταθει.... μολις ζεσταθει ομως.... bye bye στροφιλικια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 15, 2009 #584 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Εχθές που τα έβαλα και τους πάτησα μια δοκιμή, δεν με δυσκόλεψαν και τόσο.Τα Toyo Proxes R31 που φόραγε πάνω ζεσταινόντουσαν πιο δύσκολα και όταν ήταν κρύα κράταγαν και πολύ χειρότερα.Βέβαια τα Toyo ήταν ZR16 xxW και αυτά είναι R16 xxV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 15, 2009 #585 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Και κάποιος έχει πάρει και ένα nissan GT-R του κουτιου σε γραφίτη. Α μωρή καλαμάτα.Califronia έχουμε καταντήσει με τόσες cayenne, φεράρι και slk200/M3... το προηγουμενο σαββατο το ειδα την ωρα που φευγαμε με τον racer απο την ε-πειδηξη Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούλιος 15, 2009 #586 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 οτι ναναι βαζουνε στην αντιπροσωπεια μου φαινεται.. W δεικτης για τετοια αυτοκινητα?? Ακομα και με V θα θελει χρονο για ζεσταμα, μου θυμιζει την φαση παρε τροφοδοτικο 1000w για dothan.. Αν εβαζες H θα εισουνα ακομα καλυτερα, αλλα ενταξει αυτα θα σου κρατησουν περισσοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούλιος 15, 2009 #587 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 (edited) Για Bmw 520 '92 (Ε34) τι λάστιχα προτείνετε??Πρεπει να τα αλλαξουμε γιατι εχουν φθαρει αρκετα...:giveup:(Η οδηγηση ειναι κανονικη/''χαλαρη') Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 15, 2009 από SirDiman Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 15, 2009 #588 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 οτι ναναι βαζουνε στην αντιπροσωπεια μου φαινεται.. W δεικτης για τετοια αυτοκινητα?? Ακομα και με V θα θελει χρονο για ζεσταμα, μου θυμιζει την φαση παρε τροφοδοτικο 1000w για dothan.. Αν εβαζες H θα εισουνα ακομα καλυτερα, αλλα ενταξει αυτα θα σου κρατησουν περισσοτερο. Ι Know... Δεν βγάζει πιο μικρό δείκτη από V σε αυτά τα λάστιχα και διαστάσεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Ιούλιος 15, 2009 #589 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Για Bmw 520 '92 (Ε34) τι λάστιχα προτείνετε??Πρεπει να τα αλλαξουμε γιατι εχουν φθαρει αρκετα...:giveup:(Η οδηγηση ειναι κανονικη/''χαλαρη')απο πελματα να σου πω συγκεκριμενα δεν ξερω αυτη την περιοδο, το μονο σιγουρο ειναι οτι θες max Η δεικτη ταχυτητας και αν θες να παρεις καποιο με χαμηλο θορυβο κυλισης. Το σημαντικο ειναι το λαστιχο να ζεσταινεται ακομα και με normal ταχυτητα γρηγορα, αλλα απο την αλλη να μην ειναι πολυ μαλακο και σου τελειωνει ευκολα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 15, 2009 #590 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 (edited) Για Bmw 520 '92 (Ε34) τι λάστιχα προτείνετε??Πρεπει να τα αλλαξουμε γιατι εχουν φθαρει αρκετα...:giveup:(Η οδηγηση ειναι κανονικη/''χαλαρη')Οδηγησα προχτες μια τετοια του 1993 με τον 2500cc 24βαλβιδο με 192 αλογα. Αργο αυτοκινητο, με τιποτα δεν φαινονται οι αρετες του κινητηρα.Η απορια μου ειναι η εξης: Το συστημα διευθυνσης της ειναι αρκετα αργο; Δηλαδη οι πρωτες 10-20 μοιρες αριστερα-δεξια απο την "ευθεια" στριβουν πολυ λιγο τις ροδες, ενω μετα γινεται πιο γρηγορη; Με ξενησε η αισθηση, σαν να εχει τζογο μου φανηκε. Εσυ SirDiman που εχεις Ε34 τι λες; (και οποιος αλλος εχει αποψη, δεκτη!)Ενω σαν εμφανιση θελω να το αγορασω, μου αφησε αρνητικη αισθηση το συστημα διευθυνσης.Και εννοειται οτι αν παρω τελικα τετοιο αυτοκινητο θα πρoτιμησω ενα Μ5. (Αληθεια το Μ5 Ε34 εχει αλλη κρεμαγιερα, πιο σπορ; ) Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 15, 2009 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 15, 2009 #591 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 H M5 E34 πρώτα απ όλα είναι χειροποίητη(φτιαγμένη στο χέρι μόνο το σασί ήταν έτοιμο).Σίγουρα έχει άλλη κρεμαργιέρα.Και επίσης το 525 που οδήγησες είναι 1500 κιλά.Φυσικό είναι να μην πηγαίνει δίπλα δίπλα με ένα opc.Βάλε μόνο το πόσα άλογα θα έχουν μείνει απ τα 192 και do the maths Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 15, 2009 #592 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Quiz: Βρειτε το καμμενο εμβολο και κερδιστε μια μαγευτικη βραδια με τον sln! Στειλτε μηνυμα στο 90-69-devgeno-manamou, χρεωση 1εμβολο/sms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Ιούλιος 15, 2009 #593 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 33, 75? what? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 15, 2009 #594 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 'σαι καλος εσυ... 33 16v. Και αλλες 2 bonus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 15, 2009 #595 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 spresv παιδι μου, γιατι ειναι ετσι ψιλοχαλια οι φωτο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 15, 2009 #596 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Γιατι ειναι απο αθλια Canon A95 σε υπογειο με λιγο φως για την παρτη της Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούλιος 15, 2009 #597 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2009 Το προτελευταίο απο την πρώτη φωτό ειναι σαν να το εχεις μαγειρέψει στα κάρβουνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 16, 2009 #598 Κοινοποίηση Ιούλιος 16, 2009 Αυτο το μλκισμενο φταιει... Η λυπητερη του ρεκτιφιε ειναι 200€ για πλανισμα κεφαλων, γυαλισμα θαλαμων, καινουρια ελατηρια και πλυντηριο σε ολα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 16, 2009 #599 Κοινοποίηση Ιούλιος 16, 2009 Τζαμπα ειναι, μη μιλας καθολου. Εγω για ενα παρομοιο μ@λ@κισμενο χτες εσκασα 1050 ευρω για αλλαγη μοτερ σε VW POLO 1000cc του 1999. Η επισκευη θα πηγαινε παραπανω.Ενδεικτικα μου ειχαν πει:4 πιστονια = 400 ΕυρωΕλατηρια πιστονιων = 150 Ευρωκαι διαφορα αλλα.... θα ξεπερνουσα τα 1000 μονο σε ανταλλακτικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 16, 2009 #600 Κοινοποίηση Ιούλιος 16, 2009 Αουτς... Μια χαρα ειναι τα 200 του ρεκτιφιε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts