Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εδώ στην Καλαμάτα ένας έχει πάρει Gallardo Spyder για να κυκλοφορεί στην πόλη..:suicide:

Και κάποιος έχει πάρει και ένα nissan GT-R του κουτιου σε γραφίτη. Α μωρή καλαμάτα.

Califronia έχουμε καταντήσει με τόσες cayenne, φεράρι και slk200/M3...

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Πόσο θα έχει όμως το 1.2 TSi ?

btw

Pirelli P Zero Nero.

Απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ λάστιχο και αρκετά φθηνό.Άνετα συναγωνίζεται SportContact αλλά σου μένουν και ρέστα για να πας και να έρθεις 2 φορές Θεσσαλονίκη.

Πιο απιστευτο το Pirelli P Zero, αλλα θελει χιλομετρα για να ζεσταθει.... μολις ζεσταθει ομως.... bye bye στροφιλικια...

Link to comment
Share on other sites

Εχθές που τα έβαλα και τους πάτησα μια δοκιμή, δεν με δυσκόλεψαν και τόσο.

Τα Toyo Proxes R31 που φόραγε πάνω ζεσταινόντουσαν πιο δύσκολα και όταν ήταν κρύα κράταγαν και πολύ χειρότερα.

Βέβαια τα Toyo ήταν ZR16 xxW και αυτά είναι R16 xxV.

Link to comment
Share on other sites

Και κάποιος έχει πάρει και ένα nissan GT-R του κουτιου σε γραφίτη. Α μωρή καλαμάτα.

Califronia έχουμε καταντήσει με τόσες cayenne, φεράρι και slk200/M3...

το προηγουμενο σαββατο το ειδα την ωρα που φευγαμε με τον racer απο την ε-πειδηξη:D

Link to comment
Share on other sites

οτι ναναι βαζουνε στην αντιπροσωπεια μου φαινεται.. W δεικτης για τετοια αυτοκινητα?? :o

Ακομα και με V θα θελει χρονο για ζεσταμα, μου θυμιζει την φαση παρε τροφοδοτικο 1000w για dothan.. Αν εβαζες H θα εισουνα ακομα καλυτερα, αλλα ενταξει αυτα θα σου κρατησουν περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Για Bmw 520 '92 (Ε34) τι λάστιχα προτείνετε??

Πρεπει να τα αλλαξουμε γιατι εχουν φθαρει αρκετα...:giveup:

(Η οδηγηση ειναι κανονικη/''χαλαρη')

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

οτι ναναι βαζουνε στην αντιπροσωπεια μου φαινεται.. W δεικτης για τετοια αυτοκινητα?? :o

Ακομα και με V θα θελει χρονο για ζεσταμα, μου θυμιζει την φαση παρε τροφοδοτικο 1000w για dothan.. Αν εβαζες H θα εισουνα ακομα καλυτερα, αλλα ενταξει αυτα θα σου κρατησουν περισσοτερο.

Ι Know...

Δεν βγάζει πιο μικρό δείκτη από V σε αυτά τα λάστιχα και διαστάσεις

Link to comment
Share on other sites

Για Bmw 520 '92 (Ε34) τι λάστιχα προτείνετε??

Πρεπει να τα αλλαξουμε γιατι εχουν φθαρει αρκετα...:giveup:

(Η οδηγηση ειναι κανονικη/''χαλαρη')

απο πελματα να σου πω συγκεκριμενα δεν ξερω αυτη την περιοδο, το μονο σιγουρο ειναι οτι θες max Η δεικτη ταχυτητας και αν θες να παρεις καποιο με χαμηλο θορυβο κυλισης. Το σημαντικο ειναι το λαστιχο να ζεσταινεται ακομα και με normal ταχυτητα γρηγορα, αλλα απο την αλλη να μην ειναι πολυ μαλακο και σου τελειωνει ευκολα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για Bmw 520 '92 (Ε34) τι λάστιχα προτείνετε??

Πρεπει να τα αλλαξουμε γιατι εχουν φθαρει αρκετα...:giveup:

(Η οδηγηση ειναι κανονικη/''χαλαρη')

Οδηγησα προχτες μια τετοια του 1993 με τον 2500cc 24βαλβιδο με 192 αλογα. Αργο αυτοκινητο, με τιποτα δεν φαινονται οι αρετες του κινητηρα.

Η απορια μου ειναι η εξης: Το συστημα διευθυνσης της ειναι αρκετα αργο; Δηλαδη οι πρωτες 10-20 μοιρες αριστερα-δεξια απο την "ευθεια" στριβουν πολυ λιγο τις ροδες, ενω μετα γινεται πιο γρηγορη; Με ξενησε η αισθηση, σαν να εχει τζογο μου φανηκε. Εσυ SirDiman που εχεις Ε34 τι λες; (και οποιος αλλος εχει αποψη, δεκτη!)

Ενω σαν εμφανιση θελω να το αγορασω, μου αφησε αρνητικη αισθηση το συστημα διευθυνσης.

Και εννοειται οτι αν παρω τελικα τετοιο αυτοκινητο θα πρoτιμησω ενα Μ5. (Αληθεια το Μ5 Ε34 εχει αλλη κρεμαγιερα, πιο σπορ; )

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

H M5 E34 πρώτα απ όλα είναι χειροποίητη(φτιαγμένη στο χέρι μόνο το σασί ήταν έτοιμο).

Σίγουρα έχει άλλη κρεμαργιέρα.

Και επίσης το 525 που οδήγησες είναι 1500 κιλά.

Φυσικό είναι να μην πηγαίνει δίπλα δίπλα με ένα opc.Βάλε μόνο το πόσα άλογα θα έχουν μείνει απ τα 192 και do the maths

Link to comment
Share on other sites

Τζαμπα ειναι, μη μιλας καθολου. Εγω για ενα παρομοιο μ@λ@κισμενο χτες εσκασα 1050 ευρω για αλλαγη μοτερ σε VW POLO 1000cc του 1999. Η επισκευη θα πηγαινε παραπανω.

Ενδεικτικα μου ειχαν πει:

4 πιστονια = 400 Ευρω

Ελατηρια πιστονιων = 150 Ευρω

και διαφορα αλλα.... θα ξεπερνουσα τα 1000 μονο σε ανταλλακτικα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.