Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σοβαρό επιστήμονα ρώτησες : P

Σε μένα αλλάζει τις ρυθμίσεις, αποδίδοντας καλύτερα με 100ρα. Λογικά λοιπόν αν επιτυγχάνει μεγαλύτερη ιπποδύναμη με χαμηλότερες στροφές, θα υπάρχει κάποια μύωση στην κατανάλωση καυσίμου. Φαντάζομε αυτή η μύωση θα εξισώνετε με την αυξημένη τιμή της 100ρας.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Οταν ρωτησα εναν χημικο μηχανικο του ΕΜΠ,που ηταν στο προγραμμα για τη μετρηση της ποιοτητας των καυσιμων(αυτο που διαφημιζει στην TV μια πετρελαιοεταιρεια) ποια ειναι η αποψη του για τις 100αρες,η απαντηση του ηταν η εξης

"Μεγαλυτερο μαρκετιστικο τρικ απο αυτο δεν υπαρχει"

Περα απο τα πτυχια και τις περγαμηνες του,ο ανθρωπος ηταν σοβαρος και παντα μετρημενος στα λογια του

Δεν είναι τρικ όταν είναι όντως 100ρα απλά επικρατεί μία λάθος εντύπωση ότι το αμάξι θα πετάει με 100ρα.

Ούτε καλύτερη απόδοση έχει η 100ρα,καλύτερη διαχείρηση έχει από το μοτέρ γι΄αυτό και σε αρκετά μοτέρ βγάζει παραπάνω km ή πέφτει η κατανάλωση.

Κι αυτό διότι ελαττώνεται η προανάφλεξη λόγω των παραπάνω οκτανίων,και επεμβαίνει λιγότερο ο knock sensor άρα πολλές φορές και καλύτερη απόδοση.Κυρίως σε πιο πιεσμένα μοτέρ βέβαια.

Τώρα όσο αφορά τη Vpower,η διαφορά με τις άλλες είναι ότι περιέχουν καθαριστικά..

Δεν είναι τρικ όταν είναι όντως 100ρα απλά επικρατεί μία λάθος εντύπωση ότι το αμάξι θα πετάει με 100ρα.

Ούτε καλύτερη απόδοση έχει η 100ρα,καλύτερη διαχείρηση έχει από το μοτέρ γι΄αυτό και σε αρκετά μοτέρ βγάζει παραπάνω km ή πέφτει η κατανάλωση.

Κι αυτό διότι ελαττώνεται η προανάφλεξη λόγω των παραπάνω οκτανίων,και επεμβαίνει λιγότερο ο knock sensor άρα πολλές φορές και καλύτερη απόδοση.Κυρίως σε πιο πιεσμένα μοτέρ βέβαια.

Τώρα όσο αφορά τη Vpower,η διαφορά με τις άλλες είναι ότι περιέχουν καθαριστικά..

ναι γιατί όταν έχεις πυράκια λόγο βενζίνης αναγκάζεται το μοτέρ να αλλάξει το advance ή ακόμα και retarded(σε τρελές καταστάσεις) με αποτέλεσμα χάσιμο δύναμης.Τα αυτοκίνητα που έχουνε μεγαλύτερο πρόβλημα με την βενζίνη είναι αυτά που έχουν μεγάλη σχέση συμπίεσης πχ πανω από 11.5:1 κτλπ

Και το δικό μου με συμπίεση 8.5:1 κερδίζει εμφανώς απο την 100άρα. Εξαφανίζονται τα πυράκια.

Γενικώς οι κινητήρες υψηλής απόδοσης, ειτε ειναι ατμοσφαιρικοί είτε υπερτροφοδοτούμενοι επωφελούνται απο τα περισσότερα οκτάνια. Σε καμια περίπτωση ομως με τραγικές οικονομίες σε χιλιόμετρα ή σε κατανάλωση. Πολλά προγράμματα βελτιωτικά προϋποθέτουν την ύπαρξη 100αρας γιατι ρυθμίζουν την προπορεία με βάση τις αντικροτικές ιδιότητες της 100άρας βενζίνης. Εκει πλέον κινδυνεύεις να σπάσεις και μοτέρ αν βάζεις απλη αμόλυβδη και το μαστιγώνεις... Να ενα ωραιότατο σφυρήλατο έμβολο εκτεθειμένο σε συνεχή προανάφλεξη

http://www.aa1car.com/library/piston_preignition_damage.jpg

(...)Κι αυτό διότι ελαττώνεται η προανάφλεξη λόγω των παραπάνω οκτανίων,και επεμβαίνει λιγότερο ο knock sensor άρα πολλές φορές και καλύτερη απόδοση.Κυρίως σε πιο πιεσμένα μοτέρ βέβαια.

Σωστα!

ναι γιατί όταν έχεις πυράκια λόγο βενζίνης αναγκάζεται το μοτέρ να αλλάξει το advance ή ακόμα και retarded(σε τρελές καταστάσεις) με αποτέλεσμα χάσιμο δύναμης.Τα αυτοκίνητα που έχουνε μεγαλύτερο πρόβλημα με την βενζίνη είναι αυτά που έχουν μεγάλη σχέση συμπίεσης πχ πανω από 11.5:1 κτλπ

Σωστα!

Και το δικό μου με συμπίεση 8.5:1 κερδίζει εμφανώς απο την 100άρα. Εξαφανίζονται τα πυράκια.

Τι κινητηρα εχεις και απο ποιον ειναι το εμβολο που τρυπησε;

CA18DET, 1809cc, Turbo 16V, 8.5:1...

Το έμβολο ηταν random απο google, απλα ενδεικτικό του τι ζημιά γίνεται απο προανάφλεξη σε ενα πιστόνι (ειναι όντως απο προαναφλεξη αυτη η ζημιά)...

Αυτο πρεπει να εχει παθει και το 1000αρι POLO της μαμας μου. Τρυπουλα σε εμβολο...

Αυτο πρεπει να εχει παθει και το 1000αρι POLO της μαμας μου. Τρυπουλα σε εμβολο...

μετρησες συμπιεση στο κυλινδρο?

Και μιας και λεμε για 100ρες... Αν ποτε θελετε να βγαλετε βολτα τη Ferrari σας :p, μην βαλετε 100ρα (ναι, αυτη στη διαφημιση με την F1) για να εντυπωσιασετε το γκομενακι, θα πεταξει check engine, και τελικα θα πατε με ταξι :haha:

μετρησες συμπιεση στο κυλινδρο?

Οσο απλη και σωστη και αν φαινεται η παραπανω προταση, οχι.

Κάθησα και έκανα κάποιους υπολογισμούς. Δε ξέρω βέβαια αν παραβλέπω κάτι.

Το ρεζερβουάρ της Ξανθιάς μου γεμίζει με 65 λίτρα. Κάθε φορά που το γεμίζω, μηδενίζω το μετρητή των χιλιομέτρων. Βασικά για να εχω μια πιο μετρήσιμη ένδειξη από εκείνη του δείκτη του καντράν. Την τελευταία φορά που έβαλα βενζίνη, έκανα 750χλμ με 60 λίτρα καυσίμου.

Θα ορίσω αυθαίρετα τη μέση τιμή της απλής αμόλυβδης στο 1ευρώ/λίτρο, και της σούπερ αμόλυβδης στο 1.3. Αν θέλετε διορθώστε με στον καθορισμό της μέσης τιμής, γιατί δεν παρατηρώ πόσο κάνει η βενζίνη στα πρατήρια συχνά. Βάζω και συνέχεια από το ίδιο...

Αφού πρώτα κάνω :

Αμόλυβδη=60*1=60

Σούπερ αμόλυβδη=60*1.3=78

Χρησιμοποιώντας την απλή μέθοδο των τριών :

60ευρώ/750χλμ

78ευρώ/x=;

x=975χλμ

Δηλ. θα πρέπει η σούπερ αμόλυβδη να μου επιτρέπει να κάνω 975χλμ, για να εχω σα μοναδικό κέρδος την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα μου.

Για να εχω και οικονομικό όφελος θα πρέπει να ξεπεράσω τα 975χλμ.

Μπορώ φυσικά να το δοκιμάσω, αλλά για την κουβέντα θα ρωτήσω :

Δε σας φαίνεται πολύ μεγάλη η διαφορά στα διανυθέντα χλμ ρε παιδιά ;

Την τελευταία φορά που έβαλα βενζίνη, έκανα 750χλμ με 60 λίτρα καυσίμου

750km?Με νεκρά πήγαινες, και το ξεκίναγες με σπρώξιμο? :p :P :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.