ΓιαγκΤ Ιούλιος 2, 2009 #461 Κοινοποίηση Ιούλιος 2, 2009 Για άσπρο αυτοκίνητο SUPER RESIN POLISH.Για τον ουρανό που είναι μαύρος κάνει; Η θέλει ULTRA DEEP SHINE; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReaperX Ιούλιος 2, 2009 #462 Κοινοποίηση Ιούλιος 2, 2009 Για άσπρο αυτοκίνητο SUPER RESIN POLISH.Για τον ουρανό που είναι μαύρος κάνει; Η θέλει ULTRA DEEP SHINE;Για όλα τα χρώματα κάνει.Μακριά από λάστιχα και πλαστικά μόνο.Και μετά για να διατηρηθεί πέρνα από πάνω Extra Gloss Protection ή High Definition Wax. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 3, 2009 #463 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 Και ναι, όπως όντως φαίνεται, η Citroen βρίσκει πάλι το δρόμο της στο design με το C3 να είναι πλέον μία δυναμική κουκλάρα Γαλλίδα.. http://www.auto24.gr/html/ent/197/ent.40197.aspPosted via Mobile Device Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Ιούλιος 3, 2009 #464 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 διαβαζω για το καινουριο Polo , 1.2 μοτερ tsi 105 hp. σε λιγο κ σε 1000cc θα δουμε turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pank Ιούλιος 3, 2009 #465 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 Παίδες εχω διαβάσει ολο το thread, και ομολογώ ότι έχουν ειπωθεί πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.Εχω μια απορία.Αρκετοί υποστηρίζουν, ότι βάζοντας σούπερ-αμόλυβδη κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα. Μιλάμε για αποκλειστική χρήση σούπερ-αμόλυβδης όμως. Ισχύει κάτι τέτοιο ;Αν ναι, ισχύει και για όσους οδηγούμε συμβατικά αυτοκίνητα ; Citroen Xantia driver here. Μοντ. '96, 1600cc.Μια φορά που έβαλα vpower racing, είδα διαφορά στις επιδόσεις, αλλά δε μπορώ να κρίνω αν έκανα συγκριτικά περισσότερα χιλιόμετρα. Θέλει και δυο-τρια γεμίσματα απ' ότι νομίζω για να φανεί η διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 3, 2009 #466 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 (edited) καθαρότερη βενζίνη......αποδοτικότερη καύση με την ίδια ποσότητα βενζίνης ή ίδια απόδοση με λιγότερη ποσότητα....χοντρικά για να πιάσει το μοτερ τα 120χλμ/ω θέλει λιγότερο πάτημα στο γκάζι.....άρα χαμηλότερη κατανάλωση.....εγώ με 1.5τόνου sedan 1800κυβικά έχω δει 0.5-0.8lt λιγότερη κατανάλωση σε ταξίδι σε σχέση με 95άρα βενζίνη.Με τη διαφορά στην τιμή μεταξύ 95άρας και 100άρας στα 0.15 λεπτά στο λίτρο βγαίνω κερδισμένος κατά 5ευρώ στα 400χιλιόμετρα διαδρομής ως το χωριό.με 95άρα βενζίνη 1ευρώ/λίτρο χρειάστηκα 35λίτρα βενζίνη ενώ με 100άρα στην ίδια διαδρομή χρειάστηκα 28λίτρα βενζίνη με 1.15ευρώ/λιτροτα 2 ταξίδια έγιναν μεσοβδόμαδα χωρίς κίνηση με ίδια οδηγική συμπεριφορά και ίδιες καιρικές συνθήκες....ανοιξιάτικος δροσερός καιρός με καθαρό ουρανό και περίπου τα ίδια επίπεδα υγρασίας με διαφορά 5ημερών.το μακροπρόθεσμο κέρδος βέβαια είναι οτι το αυτοκίνητο διατηρείται σε καλύτερη κατάσταση με την καθαρότερη βενζίνη.επίσης να πω οτι 100άρα με 100άρα έχει διαφορά.....οι καλές 100άρες είναι των μικρών ελληνικών εταιριών (aegean,eteka,eko)....οι οποίες παίρνονται από τα καθαρότερα κλάσματα του πετρελαίου.οι 100άρες των πολυεθνικών( BP,Shell) είναι 95άρες με προσμίξεις σαν αυτά τα octane booster......γι αυτό και ακούτε να γουργουρίζει και ο κινητήρας κάπως διαφορετικά............με την εξαγορά της BP από την EKO βέβαια δεν ξέρω τι θα γίνει πλέον......αλλά προσωπικά βάζω μόνο aegean .....δοκιμασμένα το αμάξι πάει καλύτερα και ακούγεται καλύτερα από όλες τις άλλες βενζίνες.γενικά πάντως το θέμα ποιότητα βενζίνης είναι πολύ μεγάλο..........μερικά tips:πάντα πρατήριο γειτονιάς.....ποτέ από εθνικές οδούς....στις εθνικές στατιστικά γίνονται οι περισσότερες νοθείες.γεμίζουμε πάντα τις πιο κρύες ώρες της ημέρας.......(χαμηλότερη θερμοκρασία=υψηλότερη πυκνότητα βενζίνης)προτιμήστε καινούρια πρατήρια...καθαρότερες δεξαμενές και με λιγότερο καιρό στην πιάτσα τρώνε περισσότερους ελέγχους ποιότητας. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 3, 2009 από greekfragma 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Ιούλιος 3, 2009 #467 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 Citroen Xantia driver here. Μοντ. '96, 1600cc. Σωστός ο παίχτης Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 3, 2009 Author #468 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 Σήμερα οδήγησα ενα τέτοιο:http://www.powersportstv.com/adminuploadedimage/400x200/2009_Kawasaki_Ultra_260X.jpg1500cc compressor, 260hp... Σε 20' Αίγινα απο Λαύριο... 70 μίλια τελική, για πολλά άντερα και χέρια. Πονάω απο άκρη σε άκρη... :patsak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούλιος 3, 2009 #469 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 Εγώ νοίκιασα ένα Yamaha 1100cc με 110ps στον Περίβολο Σαντορίνης. Ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα jet και -όπως είναι φυσικό- έπαθα πλάκα . Η θάλασσα δεν ήταν ήρεμη και με τον πατέρα μου πάνω έπιασε 65km/h. Βέβαια δεν έχει σχέση με του L1, αλλά για πρώτη εμπειρία καλό ήταν Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 3, 2009 #470 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2009 καθαρότερη βενζίνη......αποδοτικότερη καύση με την ίδια ποσότητα βενζίνης ή ίδια απόδοση με λιγότερη ποσότητα....χοντρικά για να πιάσει το μοτερ τα 120χλμ/ω θέλει λιγότερο πάτημα στο γκάζι.....άρα χαμηλότερη κατανάλωση.....εγώ με 1.5τόνου sedan 1800κυβικά έχω δει 0.5-0.8lt λιγότερη κατανάλωση σε ταξίδι σε σχέση με 95άρα βενζίνη.Με τη διαφορά στην τιμή μεταξύ 95άρας και 100άρας στα 0.15 λεπτά στο λίτρο βγαίνω κερδισμένος κατά 5ευρώ στα 400χιλιόμετρα διαδρομής ως το χωριό. με 95άρα βενζίνη 1ευρώ/λίτρο χρειάστηκα 35λίτρα βενζίνη ενώ με 100άρα στην ίδια διαδρομή χρειάστηκα 28λίτρα βενζίνη με 1.15ευρώ/λιτρο τα 2 ταξίδια έγιναν μεσοβδόμαδα χωρίς κίνηση με ίδια οδηγική συμπεριφορά και ίδιες καιρικές συνθήκες....ανοιξιάτικος δροσερός καιρός με καθαρό ουρανό και περίπου τα ίδια επίπεδα υγρασίας με διαφορά 5ημερών. το μακροπρόθεσμο κέρδος βέβαια είναι οτι το αυτοκίνητο διατηρείται σε καλύτερη κατάσταση με την καθαρότερη βενζίνη. επίσης να πω οτι 100άρα με 100άρα έχει διαφορά..... οι καλές 100άρες είναι των μικρών ελληνικών εταιριών (aegean,eteka,eko)....οι οποίες παίρνονται από τα καθαρότερα κλάσματα του πετρελαίου. οι 100άρες των πολυεθνικών( BP,Shell) είναι 95άρες με προσμίξεις σαν αυτά τα octane booster......γι αυτό και ακούτε να γουργουρίζει και ο κινητήρας κάπως διαφορετικά............ με την εξαγορά της BP από την EKO βέβαια δεν ξέρω τι θα γίνει πλέον......αλλά προσωπικά βάζω μόνο aegean .....δοκιμασμένα το αμάξι πάει καλύτερα και ακούγεται καλύτερα από όλες τις άλλες βενζίνες. γενικά πάντως το θέμα ποιότητα βενζίνης είναι πολύ μεγάλο.......... μερικά tips: πάντα πρατήριο γειτονιάς.....ποτέ από εθνικές οδούς....στις εθνικές στατιστικά γίνονται οι περισσότερες νοθείες. γεμίζουμε πάντα τις πιο κρύες ώρες της ημέρας.......(χαμηλότερη θερμοκρασία=υψηλότερη πυκνότητα βενζίνης) προτιμήστε καινούρια πρατήρια...καθαρότερες δεξαμενές και με λιγότερο καιρό στην πιάτσα τρώνε περισσότερους ελέγχους ποιότητας. Άμα στα 35€ απλής βενζίνης κερδίζεις 7€ με την 100αρα εγώ θα πάω να το κάψω το mazda. Δεν ξέρω τι και πώς αλλά κάποιο λάθος υπάρχει στους υπολογισμούς σου. Άσε με να ξέρω(βσκ μου έχει πεί,αν είναι τόσο ξεφτίλας δεν ξέρω) απο συγγενή που δουλεύει στην Shell ότι η Vpower Racing είναι 100άρα με διάφορα πρόσθετα(που μπαίνουν μετά στην δεξαμενή του εκάστοτε βενζινάδικου) και τρώνε πολλούς ελέγχους από την ίδια την Shell.Η βενζίνη που λές ήταν η Vpower που στην αρχή την έλεγαν 100άρα και έφαγαν κράξιμο για αυτό και βγήκε η Vpower racing. Όποτε βάζω shell vpower racing βλέπω στο dashhawk(OBDII scanner) αλλαγές στα fuel trims και στo Air Fuel Ratio που σημαίνει ότι δεν είναι απλά να έχω την αίσθηση το ίδιο το αυτοκίνητο αλλάζει τα νούμερα με την αλλαγή της βενζίνης. Απ ότι έχω δει η Agean ήταν η χειρότερη που έβαλα ποτέ αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο βενζινάδικο. Πώς είναι το καλύτερο γουργούρισμα για να ξέρω? :P :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούλιος 4, 2009 #471 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 μαλλον δεν ειχε φαει κοτοπουλα με τη 100ρα και ηταν πιο ελαφρυς , για αυτο δεν εκαψε τοσο Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 4, 2009 #472 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 1ον Εχει δίκιο ο ea6gka.2ον Άκη.....τα 35 και 28 είναι λίτρα...όχι ευρώ....ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφω και θα δεις οτι η διαφορά είναι 3.5-4.5 ευρώ και φυσικά αμάξι με αμάξι διαφέρει......τα κυβικά του mazda σου μπορεί να δίνουν την αισθητή διαφορά σε χαμηλότερες ταχύτητες π.χ. 80χλμ/ω (με 4η ταχύτητα) ενώ σε μένα που είναι 1800 η μεγαλύτερη εξοικονόμηση μπορεί να έρχεται στα 120χλμ/ω (με 5ή)όπως εσύ διαβάζεις με dashhawk έτσι διαβάζω και γω αντίστοιχα νούμερα με άλλο obd2 scanner που χρησιμοποιήσα για να γράψω αυτά που γράφω.το καλύτερο γουργούρισμα εννοώ οτι το αμάξι ακούγεται πιο φυσιολογικό στο στροφάρισμά του.....με την παρόμοια αίσθηση που σου αφήνει ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο...δεν εννοω ουτε πιο νευρικό ούτε οτι κάνει σα σαξόραλο πειραγμένο.τώρα αν σας αρέσει να γελάτε με αυτά που γράφω γιατί θεωρείτε οτι είναι μπούρδες δεν μπορώ να εκφέρω άποψη......ούτε επιστήμονας χημικός (SLN) είμαι ούτε πετρελαιάς για να ξέρω τι γίνεται μέσα σε κάθε δεξαμενή πρατηρίου.......ότι γράφω είναι από ελεύθερο διάβασμα στο internet που προσπαθώ να φιλτράρω τις αντικρουόμενες πληροφορίες.αν νομίζετε οτι έχετε το αλάθητο του Πάπα αποκλειστικό προνόμιο σας καλή συνέχεια......εγώ σε 2 ώρες πάω διακοπές μια βδομάδα.....κοινώς θα βάλω τη γάτα του ea6gka να κλαίει και λάθος να είμαι.μην κρίνεις για να μην κριθείς.....κρίνε και δέξου κριτική και από τους άλλους.....peace:patsak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 4, 2009 #473 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 Σήμερα οδήγησα ενα τέτοιο:http://www.powersportstv.com/adminuploadedimage/400x200/2009_Kawasaki_Ultra_260X.jpg1500cc compressor, 260hp... Σε 20' Αίγινα απο Λαύριο... 70 μίλια τελική, για πολλά άντερα και χέρια. Πονάω απο άκρη σε άκρη... :patsak:Γιατί νομίζω ότι απαγορεύετε αυτός ο διάπλους που έκανες; Το μηχανάκι είναι για παράκτιο παιχνίδι. Αν βρεθεί στη πλώρη σου ένα καδρόνι, βαρέλι κλπ, αυτό θα πάει στον πάτο και εσύ θα βρεθείς σε εξαιρετικά δυσάρεστη θέση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 4, 2009 #474 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 Βάσει αυτών που λέει ο Γιώργος έχω παρατηρήσει κι εγώ τόσα χρόνια ότι:Την 100άρα της Shell αργούσε να την κάψει πιο πολύ το αμάξι μου, ενώ πήγαινε καλύτερα. Με 100άρα τύπου Ετεκα, άντε γεια. Μηχανούλες που τραβάνε την 100άρα σαφώς και πάνε καλύτερα με αυτήν.Πάντα όταν ζεσταίνεται η βενζίνη μεγαλώνει λίγο ο όγκος της, ποτέ μετά το γέμισμα δεν ανέβηκε λίγο ακόμα η στάθμη σας μετά το ζέσταμα του καυσίμου;Τα πολύ κεντρικά βενζινάδικα είναι γτπκ. Το αμαξάκι μου είναι ευαίσθητο στις κακές βενζίνες (κοινώς τον παίζει) οπότε απέκλεισα πολλά έτσι. Βάζω 2 χρόνια από το Dracoil (ναι, ναι) της γειτονιάς που είναι και πολύ φθηνός και 24ωρος και δεν είχα ούτε μία φορά πρόβλημα. Δεν έχει κατοστάρα, αλλά ΟΚ δεν τα έχουμε όλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 4, 2009 Author #475 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 Γιατί νομίζω ότι απαγορεύετε αυτός ο διάπλους που έκανες; Το μηχανάκι είναι για παράκτιο παιχνίδι. Αν βρεθεί στη πλώρη σου ένα καδρόνι, βαρέλι κλπ, αυτό θα πάει στον πάτο και εσύ θα βρεθείς σε εξαιρετικά δυσάρεστη θέση.Εννοείται πως δέν έκανα τέτοιο δρομολόγιο... Ο ιδιοκτήτης του μου είπε οτι το κάνει συχνά όμως με φίλους του...Δεν γνωρίζω αν απαγορεύεται, απλα το θεώρησα εντυπωσιακό και το μοιράστηκα.. Σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις.Εγω απλά έπαιξα παραλιακά.Παρεπιπτόντως, το τι καίει αυτό το πράγμα δε λέγεται. 80 λίτρα σε 1 ωρίτσα... Οτι να ΄ναι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2009 #476 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 1ον Εχει δίκιο ο ea6gka.2ον Άκη.....τα 35 και 28 είναι λίτρα...όχι ευρώ....ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφω και θα δεις οτι η διαφορά είναι 3.5-4.5 ευρώ και φυσικά αμάξι με αμάξι διαφέρει......τα κυβικά του mazda σου μπορεί να δίνουν την αισθητή διαφορά σε χαμηλότερες ταχύτητες π.χ. 80χλμ/ω (με 4η ταχύτητα) ενώ σε μένα που είναι 1800 η μεγαλύτερη εξοικονόμηση μπορεί να έρχεται στα 120χλμ/ω (με 5ή)όπως εσύ διαβάζεις με dashhawk έτσι διαβάζω και γω αντίστοιχα νούμερα με άλλο obd2 scanner που χρησιμοποιήσα για να γράψω αυτά που γράφω.το καλύτερο γουργούρισμα εννοώ οτι το αμάξι ακούγεται πιο φυσιολογικό στο στροφάρισμά του.....με την παρόμοια αίσθηση που σου αφήνει ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο...δεν εννοω ουτε πιο νευρικό ούτε οτι κάνει σα σαξόραλο πειραγμένο.τώρα αν σας αρέσει να γελάτε με αυτά που γράφω γιατί θεωρείτε οτι είναι μπούρδες δεν μπορώ να εκφέρω άποψη......ούτε επιστήμονας χημικός (SLN) είμαι ούτε πετρελαιάς για να ξέρω τι γίνεται μέσα σε κάθε δεξαμενή πρατηρίου.......ότι γράφω είναι από ελεύθερο διάβασμα στο internet που προσπαθώ να φιλτράρω τις αντικρουόμενες πληροφορίες.αν νομίζετε οτι έχετε το αλάθητο του Πάπα αποκλειστικό προνόμιο σας καλή συνέχεια......εγώ σε 2 ώρες πάω διακοπές μια βδομάδα.....κοινώς θα βάλω τη γάτα του ea6gka να κλαίει και λάθος να είμαι.μην κρίνεις για να μην κριθείς.....κρίνε και δέξου κριτική και από τους άλλους.....peace:patsak:Όντως αυτό με τα € ήταν φαιλ αλλά μικρή σημασία έχει έτσι όπως το σκεφτόμουν και απο πριν θα στο δείξω παρακάτω.Η διαφορά σε € είναι μόλις 2,8€Εγώ όμως θα εστιάσω στην διαφορά της κατανάλωσης.Για να βγει η διαφορά που έγραψες πρέπει να έχεις τουλάχιστο 1,75 λ/100χλμ χαμηλότερη κατανάλωση.Υπολογίζω κάτι λάθος? Μας λές ότι στα 400χλμ χρειάστηκες 35λ απλής και 28 100άρας.7 λίτρα διαφορά στα 400.Στα 100 βγαίνει 1,75λ.Δλδ εκεί που ήσουν 6,5 να έχεις πέσει στο 4,75.Βλέπεις τι μεγάλο νούμερο βγαίνει σε ποσοστό.Πιστεύεις μπορεί να το κάνει αυτό μια βενζίνα?.Άμα ήταν έτσι σε ένα ντεπόζιτο κερδίζεις τα μαλλιά της κεφαλής σου.Ποιο obdii scanner χρησιμοποιείς ?Δεν νομίζω ότι γέλασα πουθενα η τπτ παρόμοιο ούτε είπα ότι έχω το αλάθητο ούτε καταλαβαίνω που κολλάνε τα υπόλοιπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 4, 2009 #477 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 Εννοείται πως δέν έκανα τέτοιο δρομολόγιο... Ο ιδιοκτήτης του μου είπε οτι το κάνει συχνά όμως με φίλους του...Δεν γνωρίζω αν απαγορεύεται, απλα το θεώρησα εντυπωσιακό και το μοιράστηκα.. Σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις.Εγω απλά έπαιξα παραλιακά.Παρεπιπτόντως, το τι καίει αυτό το πράγμα δε λέγεται. 80 λίτρα σε 1 ωρίτσα... Οτι να ΄ναι...Δεν καίει πολλά Μήτσο αν σκεφτείς ότι πρώτον σπρώχνει νερό και όχι μόνο αέρα όπως τα αυτοκίνητα. Δεν έχει ξεκινήσαμε ας βάλουμε δευτέρα τρίτη να ρίξουμε τις στροφές. Δεύτερον επιτυγχάνει τεράστιες ταχύτητες με ίσαλο μόλις 3 μέτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούλιος 4, 2009 #478 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 Όντως αυτό με τα € ήταν φαιλ αλλά μικρή σημασία έχει έτσι όπως το σκεφτόμουν και απο πριν θα στο δείξω παρακάτω.Η διαφορά σε € είναι μόλις 2,8€Εγώ όμως θα εστιάσω στην διαφορά της κατανάλωσης.Για να βγει η διαφορά που έγραψες πρέπει να έχεις τουλάχιστο 1,75 λ/100χλμ χαμηλότερη κατανάλωση.Υπολογίζω κάτι λάθος? Μας λές ότι στα 400χλμ χρειάστηκες 35λ απλής και 28 100άρας.7 λίτρα διαφορά στα 400.Στα 100 βγαίνει 1,75λ.Δλδ εκεί που ήσουν 6,5 να έχεις πέσει στο 4,75.Βλέπεις τι μεγάλο νούμερο βγαίνει σε ποσοστό.Πιστεύεις μπορεί να το κάνει αυτό μια βενζίνα?.Άμα ήταν έτσι σε ένα ντεπόζιτο κερδίζεις τα μαλλιά της κεφαλής σου.Ποιο obdii scanner χρησιμοποιείς ?Δεν νομίζω ότι γέλασα πουθενα η τπτ παρόμοιο ούτε είπα ότι έχω το αλάθητο ούτε καταλαβαίνω που κολλάνε τα υπόλοιπα.εγω εσκασα στα γελια παντως , αυτα που λεει δεν υπαρχουν. Μια φορα ειχα ρωτησει το βενζινα μου την ιδια ερωτηση και εσκασε στα γελια , ΔΕΝ σε παει περισσοτερα χιλιομετρα η 100ρα τελος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 4, 2009 #479 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 Σοβαρό επιστήμονα ρώτησες : PΣε μένα αλλάζει τις ρυθμίσεις, αποδίδοντας καλύτερα με 100ρα. Λογικά λοιπόν αν επιτυγχάνει μεγαλύτερη ιπποδύναμη με χαμηλότερες στροφές, θα υπάρχει κάποια μύωση στην κατανάλωση καυσίμου. Φαντάζομε αυτή η μύωση θα εξισώνετε με την αυξημένη τιμή της 100ρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούλιος 4, 2009 #480 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2009 δεν ειναι επιστημονας αλλα και αν τις εχει δοκιμασει ολες, αμφιβαλλεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts