Hohenstaufen Ιούνιος 22, 2009 #301 Ιούνιος 22, 2009 Περα απο την αδιαμφισβητητη προκαταληψη, τι καλυτερο και τι χειροτερο θα παρεις απο τα αυτοκινητα που αναφερεις?Πίσω-κίνηση. Και μένα μαρέσουν τα αλφα, αλλά όταν συζητάμε για Mercedes-Benz και BMW εντάξει....πάμε σε άλλες κατηγορίες. πάνω από 230-250 PS σε μπροσθοκίνητο= no go. Όπως και να το κάνουμε.Και για να πω και το χειρότερο(Για να μην με λες μονόπλευρο): Aσχήμια. Τα γερμανικά είναι κακάσχημα σε σχέση με τα αλφα ρομέο.(Εκτός εαν αυτό π πόσταρες είναι 4χ4 οπότε αλλάζει το πράμα)
spresv Ιούνιος 22, 2009 #302 Ιούνιος 22, 2009 Απολυτα συμφωνοι για την πισω κινηση, εξαιρετικα μεγαλο ατου. Απαντησε μου ομως οσο πιο ειλικρινα μπορεις, ποσο % αυτων που οδηγουν BMW Merc ή Audi ή το χρησιμοποιουν σαν επιχειρημα αγορας, μπορουν να την ξεχωρισουν απο την μπροστα? Δεν μιλαμε να την εκμεταλλευτουν ακομα Να κανω και αλλη μια ερωτηση? Ποσοι απο αυτους που υποστηριζουν οτι πανω απο τετοιο αριθμο αλογων το αυτοκινητο δεν οδηγειται εχουν οντως οδηγησει κατι αναλογο? Και δεν μιλαω για ενα τουρμπισμενο uno/punto που πηγαινει ΜΟΝΟ ευθεια. Να ξεκαθαρισω κατι, δεν υπαινισσομαι σε καμια περιπτωση οτι ειναι ανωτερο ενος αναλογου πισωκινητου, ουτε τιποτα τετοιο. Αλλα αλλο αυτο, και αλλο να λες οτι ειναι undriveable. Και εγω που δεν εχω και κανα τρελο χερι, οταν "εσυρα" προσεγμενο προσθοκινητο και μαλιστα με περισσοτερα αλογα απο αυτα που λες, δεν τα ειδα και ΤΟΣΟ τραγικα τα πραγματα...
Κοπρίτης Ιούνιος 22, 2009 #303 Ιούνιος 22, 2009 κατα την ταπεινη μου αποψηoι γρηγορες alfa ηταν ανεκαθεν αμαξι του οδηγουαυτος που την επιλεγει ειναι σε μεγαλυτερο ποσοστο συνειδητοποιημενος ,σε σχεση με αλλες μαρκες στην κατηγορια αυτων των αυτοκινητων, και ξερει γιατι την αγοραζει και πιθανοτατα πως θα της φερθει απευθυνεται σε αλλο κοινο απο τον τυπα που θα περνε μια 3αρα coupe ή μια slk/clk/clc ή μια boxsterκαι κακα τα ψεματα φανταζομαι οτι το καλυτερο δωρο που μπορει να του κανει η ιδια η alfa ειναι να ξαναγυρισει στην πισω κινηση τουλαχιστον στα mid range γρηγορα μοντελα της (@spresv εσυ θα το ξερεις καλυτερα αυτο μιας και ασχολεισαι περισσοτερο με alfisti)
spresv Ιούνιος 22, 2009 #304 Ιούνιος 22, 2009 Συμφωνω απολυτα με καθε λεξη. Απλα ελπιζω μετα την εισαγωγη τετοιου μοντελου (προβλεπεται τουλαχιστον ενα τετρακινητο και ενα πισωκινητο στα επομενα 2 χρονια), το αγοραστικο κοινο να παραμεινει το ιδιο συνειδητοποιημενο!
Hohenstaufen Ιούνιος 22, 2009 #305 Ιούνιος 22, 2009 Απολυτα συμφωνοι για την πισω κινηση, εξαιρετικα μεγαλο ατου. Απαντησε μου ομως οσο πιο ειλικρινα μπορεις, ποσο % αυτων που οδηγουν BMW Merc ή Audi ή το χρησιμοποιουν σαν επιχειρημα αγορας, μπορουν να την ξεχωρισουν απο την μπροστα? Δεν μιλαμε να την εκμεταλλευτουν ακομα Να κανω και αλλη μια ερωτηση? Ποσοι απο αυτους που υποστηριζουν οτι πανω απο τετοιο αριθμο αλογων το αυτοκινητο δεν οδηγειται εχουν οντως οδηγησει κατι αναλογο? Και δεν μιλαω για ενα τουρμπισμενο uno/punto που πηγαινει ΜΟΝΟ ευθεια. Να ξεκαθαρισω κατι, δεν υπαινισσομαι σε καμια περιπτωση οτι ειναι ανωτερο ενος αναλογου πισωκινητου, ουτε τιποτα τετοιο. Αλλα αλλο αυτο, και αλλο να λες οτι ειναι undriveable. Και εγω που δεν εχω και κανα τρελο χερι, οταν "εσυρα" προσεγμενο προσθοκινητο και μαλιστα με περισσοτερα αλογα απο αυτα που λες, δεν τα ειδα και ΤΟΣΟ τραγικα τα πραγματα... 1% άντε 2%. Απλά εγώ στέκομαι στα "τεχνικά" και "τεχνολογικά" δεδομένα. Πάντα είναι και το θέμα του οδηγού φυσικά. Και όντως ένα προσθοκίνητο μπορεί να στρίψει και δεν είναι ΤΟΣΟ τραγικά τα πράματα. Και φυσικά δεν είναι undrivable. ΠΧ εγώ θεωρώ ότι το Octavia vRS με τα 180 άλογα ήταν ένα καταπληκτικό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ειδικά αν αναλογιστείς την αξία αγοράς. Και είναι μπροσθωκίνητο. Απλά είναι αυτό που είπες και συ: Να ξεκαθαρισω κατι, δεν υπαινισσομαι σε καμια περιπτωση οτι ειναι ανωτερο ενος αναλογου πισωκινητου, ουτε τιποτα τετοιο.
AN7 OverClocker Ιούνιος 22, 2009 #306 Ιούνιος 22, 2009 1% άντε 2%. Απλά εγώ στέκομαι στα "τεχνικά" και "τεχνολογικά" δεδομένα. Πάντα είναι και το θέμα του οδηγού φυσικά. Και όντως ένα προσθοκίνητο μπορεί να στρίψει και δεν είναι ΤΟΣΟ τραγικά τα πράματα.Και φυσικά δεν είναι undrivable. ΠΧ εγώ θεωρώ ότι το Octavia vRS με τα 180 άλογα ήταν ένα καταπληκτικό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ειδικά αν αναλογιστείς την αξία αγοράς. Και είναι μπροσθωκίνητο. Απλά είναι αυτό που είπες και συ:To οποίο είχε ημιάκαπτο πίσω.Δυστυχώς τότε ακόμα δεν είχαν ανακαλύψει στο vwgroup το Multilink(στα σχετικά value αυτοκίνητα) για αυτό και στον τομέα αυτό αλώνιζαν τα ford με Multilink πίσω
Hohenstaufen Ιούνιος 22, 2009 #307 Ιούνιος 22, 2009 To οποίο είχε ημιάκαπτο πίσω.Δυστυχώς τότε ακόμα δεν είχαν ανακαλύψει στο vwgroup το Multilink(στα σχετικά value αυτοκίνητα) για αυτό και στον τομέα αυτό αλώνιζαν τα ford με Multilink πίσωΠοιό ford όμως πήγαινε και κατέβαζε τα χιλιόμετρα του Octavia και hint* hint* πόσο έκανε....
ea6gka Ιούνιος 22, 2009 #308 Ιούνιος 22, 2009 μου εκανε ο καιρος τον ουρανο στο αμαξι κουκλι καπελο, το χαλαζι ηταν λιγο μικροτερο απο ροδακινο. ΤΙ να πω και εγω ομως , αλλοι ειχαν ολοκαινουρια αμαξια και πανακριβα και τους εκανε γιαρμα..., μιλαμε για χαλαζι να σου σπασει το κεφαλι
ΓιαγκΤ Ιούνιος 22, 2009 #309 Ιούνιος 22, 2009 Η alfa ήταν ανέκαθεν το αμάξι του ψωνισμένου αποκλειστικά με τις alfa, που δεν υπολόγιζε τα χρήματα. Όσοι όμως ενδιαφέρονται μετά από μερικά χρόνια να πουλήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν κάποιο άλλο, απλά δεν παίρνουν alfa, επειδή η μεταπώληση της είναι η χειρότερη από όλα τα ισότιμα γερμανικά και γιαπωνέζικα.
AN7 OverClocker Ιούνιος 22, 2009 #310 Ιούνιος 22, 2009 Ποιό ford όμως πήγαινε και κατέβαζε τα χιλιόμετρα του Octavia και hint* hint* πόσο έκανε....Έκανε παραπάνω αλλά έπαιρνες και άλλο αμάξι έτσι.Καμία απολύτως σχέση το ένα με το άλλο σε άποψη οδήγησης.Μπορεί το octavia Να είχε το μοτερ αλλά δεν είχε όλα τα άλλα οπως κανένα vw της εποχής.(οδηγικά πάντα)ST220 ας πούμε αλλά και το 2λιτρο με τα 150 δεν ήταν άσχημο,μια χαρά πήγαινε.
spresv Ιούνιος 22, 2009 #311 Ιούνιος 22, 2009 Η alfa ήταν ανέκαθεν το αμάξι του ψωνισμένου αποκλειστικά με τις alfa, που δεν υπολόγιζε τα χρήματα. Όσοι όμως ενδιαφέρονται μετά από μερικά χρόνια να πουλήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν κάποιο άλλο, απλά δεν παίρνουν alfa, επειδή η μεταπώληση της είναι η χειρότερη από όλα τα ισότιμα γερμανικά και γιαπωνέζικα. Διαφωνω, ο βλαμμενος παλι αλφα θα παρει (αν υπαρχει μοντελο που τον καλυπτει), για τους λογους που ειπες στην αρχη . Οι λιγοτερο συναισθηματικοι/περισσοτερο ορθολογιστες θα κανουν οτι ειπες.
Hohenstaufen Ιούνιος 22, 2009 #312 Ιούνιος 22, 2009 Έκανε παραπάνω -ST220 ας πούμε αλλά και το 2λιτρο με τα 150 δεν ήταν άσχημο,μια χαρά πήγαινε. Μια χαρά πήγαινε, όχι όμως αρκετά.... Αυτά μoυ αρκούν
Κοπρίτης Ιούνιος 22, 2009 #313 Ιούνιος 22, 2009 Η alfa ήταν ανέκαθεν το αμάξι του ψωνισμένου αποκλειστικά με τις alfa, που δεν υπολόγιζε τα χρήματα. Όσοι όμως ενδιαφέρονται μετά από μερικά χρόνια να πουλήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν κάποιο άλλο, απλά δεν παίρνουν alfa, επειδή η μεταπώληση της είναι η χειρότερη από όλα τα ισότιμα γερμανικά και γιαπωνέζικα.κατα την γνωμη μου αλλο πραγμα το ειμαι "ψωνισμενος" και αλλο το εχω ψωνιο με το αμαξι μου πιστευω οτι γι αυτους τους οδηγους προεχει το να ευχαριστηθουν το αμαξι τους οσο το εχουνκαι δεν ενδιαφερονται και τοσο για την μεταπωλητικη αξιαη λεξη αξιοπιστια μπορει να εχει λιγοτερη σημασια σε σχεση με τη μυρωδια και τον ηχο του αυτοκινητου τουςκαι οταν χαρακτηριζω καποιους σαν συνειδητοποιημενους καταναλωτεςεννοω ατομα που εν γνωση τους παιρνουν ενα αυτοκινητο με ιδιοτροπιες, ψεγαδια αλλα και χαρακτηραπου το ξερουν εξ αρχης οτι απο τη μεταπωληση θα χασουν περισσοτερο σε σχεση με ενα Ιαπωνα ή Γερμανοαλλα πιθανοτατα παλι σε Αλφα θα καταληξουν το παιρνουν για τον εαυτο τους με κριτηρια λιγοτερο ορθολογικα και περισσοτερο ρομαντικαειτε ειναι πιτσιρικαδες που ανδρωθηκαν σε alfasudειτε οικογενειαρχες που ειχαν παντα απωθημενο μια gtv και κατεληξαν σε μια 159ειτε παππουδες που ξανανιωσαν μεσα σε μια brera
AN7 OverClocker Ιούνιος 22, 2009 #314 Ιούνιος 22, 2009 Μια χαρά πήγαινε, όχι όμως αρκετά....Αυτά μoυ αρκούν πρόσεχε,δεν είπα ότι δεν ήταν value for money. Απλά ποτέ δεν έστριβαν και δεν είχαν την αίσθηση των ford τότε. Αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο
Hohenstaufen Ιούνιος 22, 2009 #315 Ιούνιος 22, 2009 ΠΧ εγώ θεωρώ ότι το Octavia vRS με τα 180 άλογα ήταν ένα καταπληκτικό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ειδικά αν αναλογιστείς την αξία αγοράς. πρόσεχε,δεν είπα ότι δεν ήταν value for money.Απλά ποτέ δεν έστριβαν και δεν είχαν την αίσθηση των ford τότε. Αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο Μα αυτό ακριβώς λέω ρε συ Στα λεφτά του για καινούριο ήταν ότι καλύτερο(Πάντα με μια πισινή) εκείνη την εποχή.
defiant Ιούνιος 22, 2009 #316 Ιούνιος 22, 2009 noobιστικη ερωτηση: γιατι στα προσθοκίνητα τα πολλα αλογα = no go ??Το εχω ξανακουσει αλλα για ποιο λογο? Υπαρχει κανενα λινκ που το αναλυει ?
AN7 OverClocker Ιούνιος 22, 2009 #317 Ιούνιος 22, 2009 Εκτός το ότι σπινιάρει ανελέητα διότι η μετατόπιση βάρους είναι προς τα πίσω,έχεις κίνηση μόνο στους κατευθυντήριους τροχούς με αποτέλεσμα να χάνεις μεγάλο ποσοστό πρόσφυσης(αν όχι εντελώς) πολύ εύκολα.Και με φυσική αν το πάρεις με τις δυνάμεις που ασκούνται βγαίνει.Για αυτό συνήθως αυτοκίνητα με πολλά άλογα είναι πισωκίνητα η τετρακίνητα.
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #318 Ιούνιος 23, 2009 Btw. New toy in da house http://www.einhell.com/scripts/products.asp?CompanyID=1&LanguageID=2&Path=2021|608|4039|4079|3626
AN7 OverClocker Ιούνιος 23, 2009 #320 Ιούνιος 23, 2009 τα πάντα όλα.1 λέω.Πραγματικά έχω πάθει πλάκα με την δουλειά που γίνεται με τέτοια μηχανάκι.Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.