Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εχεις καμμια ιδεα τι φταιει για αυτο και πως λυνεται?Εχει ενας φιλος Clio ~7ετιας και ξεκιναει καθε φορα ενα τεταρτο πιο νωρις απο το σπιτι,για να κατεβει να το βαλει μπρος(αν τα καταφερει...).Οταν πιανεται το δεξι του χερι μετα απο απειρες προσπαθειες,μιζαρει με το αριστερο

αισθητήρας = εγκέφαλος = τσιπάκι Ελληνιστί. Κοινώς δεν παίρνουν επισκευή, απλά τα παίζουν. Αν του πουν άλλα λεφτά, πες του να πάει εδώ www.johnnyservice.gr

Εμένα μου είπε 70€ το τσιπάκι σκέτο και πως η Renault προτείνει να αλλάξεις και την πλεξούδα του με άλλα 70. Εγώ μόνο τσιπάκι άλλαξα, αν είναι να μου πεθάνει σε 7 χρόνια πάλι σιγά μη δώσω τα διπλά.

Αν δεν διαθέτει ούτε τα 70, υπάρχει και ιμιτασιόν με 40.

Link to comment
Share on other sites

Του ειχαν πει οτι φταιει το κλειδι(!!!!!) και περιμενε κατι μηνες να του στειλουν αλλο απο Γαλλια.Τελικα,το προβλημα παρεμεινε και με το καινουριο κλειδι

Δεν πρεπει να εχει το ιδιο προβλημα με σενα παντως,γιατι του ζηταγαν 600Ε και με επιφυλαξεις αν θα λυθει το προβλημα(και δεν τους τα εδωσε)

ΥΓ αν και ηλεκτρολογος μηχανολογος,δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα...μπορει να τα εχει μπλεξει λιγο :turn:

Link to comment
Share on other sites

Ακουγεται καπου απο το εσωτερικο της πισω ταπεσαριας? Το ακουγα και σε ενος φιλου. Πολυ καλη η μικρη, φοβερες ρεπριζ...

Ναι είναι ωραία, ειδικά στο Dynamic έχει πολύ νεύρο.

Αυτό ακουγόταν σαν να είναι μέσα από την καμπίνα, εγώ νόμιζα εταζέρα, κάλλιστα το λες ταπετσαρία.

Τελικά είναι αυτό το καλώδιο στο φτερό από μέσα που συντονίζεται. Και εγώ την ιδέα από το alfisti.gr που το είχε ανακαλύψει ένα παλικάρι εκεί, και το είπα και στον μηχανικό. Το θέμα με αυτό είναι πως στο συνεργείο ΔΕΝ μπορούν (και άντε βρες δρόμο στις 9.00 το πρωί, αλλά και πολιτική της εταιρίας) να το πάνε 120+ για να το ακούσουν οπότε καλό είναι να το πείς εσύ αν δεν είναι γάτα ο μηχανικός.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αν πάει σε συνεργείο και είναι ίδια περίπτωση με τη δικιά μου, το διαγνωστικό θα πρέπει να το δείξει με τη μία στα προβλήματα.

Έτσι κι εμένα, δεν έγινε καμία ειδική διάγνωση, ψάξε εδώ, ψάξε εκεί, με τη μία βγαίνει το πρόβλημα. Αν δεν πάει σε Renault, άντε γεια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι ωραία, ειδικά στο Dynamic έχει πολύ νεύρο.

Νευρο? Στις Σερρες ετυχε και γυρναγαμε με ενα φιλο με μια GT 3.2 και απο πισω η μικρη με καλο οδηγο και δεν ξεκολλαγε! Χαλαρα ισαξιες ρεπριζ στην ευθεια. (τελικα ηταν μισο sec κατω στο γυρο!)

Αυτό ακουγόταν σαν να είναι μέσα από την καμπίνα, εγώ νόμιζα εταζέρα, κάλλιστα το λες ταπετσαρία.

Τελικά είναι αυτό το καλώδιο στο φτερό από μέσα που συντονίζεται. Και εγώ την ιδέα από το alfisti.gr που το είχε ανακαλύψει ένα παλικάρι εκεί, και το είπα και στον μηχανικό. Το θέμα με αυτό είναι πως στο συνεργείο ΔΕΝ μπορούν (και άντε βρες δρόμο στις 9.00 το πρωί, αλλά και πολιτική της εταιρίας) να το πάνε 120+ για να το ακούσουν οπότε καλό είναι να το πείς εσύ αν δεν είναι γάτα ο μηχανικός.

Σε ποιο συνεργειο? (οχι οτι κανει καμια ιδιαιτερη διαφορα, απλα λεμε)

Μεγαρα θα ρθεις το επομενο Σαββατο?

Link to comment
Share on other sites

Στην Λάμδα στην κάτω Κηφισιά ήταν.

Το κοίταξε ένας από τους αρχιμηχανικούς ο Ιγνατίου, και το έλεγξε από ότι μου είπε και στο φόρουμ των alfisti.

Δεν ξέρω πόσο συχνό είναι αλλά το έφτιαξε.

Βέβαια το έφτιαξε μόνο δεξιά (που ήταν πιο έντονο όπως κατάλαβα προχτές πάλι) και όχι αριστερά που λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο ακούγεται πάλι και πρέπει να ξανάπαω γιατί δεν το βλέπω εγώ να βάλω μια ταινία διπλής όψης.

Για μέγαρα αν δεν φύγω με την κυρία το ψήνω πολύ, αλλά δεν θα μπορώ να το λιώσω γιατί ακόμα το προσέχω λίγο, βέβαια μερικούς γύρους θα κάνουμε αν έρθω :D

Και για τα Μέγαρα, θα πάς με παρέα ή παίζει κάτι άλλο οργανωμένο, ρωτάω γιατί δεν έχω δει αλλού αν κάτι κανονίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Alfisti & HF Integrale Trackday man! 27/6/09 Εχει 2-3 thread στο αλφιστι, ριξε μια ματια. Απλα οι συμμετοχες εχουν κλεισει και δεν ξερω αν θα μπορεσεις να μπεις, ισως σε αφησουν στα open session για μερικους γυρους, αλλα δεν το ξερω σιγουρα.

Εγω θα ειμαι εκει ολη τη μερα, και, μιας και η γρια εσπασε, θα συνοδηγησω και θα φωτογραφιζω!

Link to comment
Share on other sites

Του ειχαν πει οτι φταιει το κλειδι(!!!!!) και περιμενε κατι μηνες να του στειλουν αλλο απο Γαλλια.Τελικα,το προβλημα παρεμεινε και με το καινουριο κλειδι

Δεν πρεπει να εχει το ιδιο προβλημα με σενα παντως,γιατι του ζηταγαν 600Ε και με επιφυλαξεις αν θα λυθει το προβλημα(και δεν τους τα εδωσε)

ΥΓ αν και ηλεκτρολογος μηχανολογος,δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα...μπορει να τα εχει μπλεξει λιγο :turn:

Βασικά αν πάει σε συνεργείο και είναι ίδια περίπτωση με τη δικιά μου, το διαγνωστικό θα πρέπει να το δείξει με τη μία στα προβλήματα.

Έτσι κι εμένα, δεν έγινε καμία ειδική διάγνωση, ψάξε εδώ, ψάξε εκεί, με τη μία βγαίνει το πρόβλημα. Αν δεν πάει σε Renault, άντε γεια.

Εκτός αυτών, αν έχει όρεξη, ας δει κι εδώ: http://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=595.0

Καλή τύχη του εύχομαι :p

Link to comment
Share on other sites

καμία σχέση.......τα μόνα κοινά είναι στις εσωτερικές επενδύσεις του ταμπλώ και ορισμένα ανταλλακτικά της GM π.χ. τακάκια για φρένα.

το οτι ήταν κάτω από τον ίδιο όμιλο τα τελευταία χρόνια δε σημαίνει οτι είναι και ίδια.....τα saab φτιάχνονται κατά 80% Σουηδία ενώ τα opel 100% Γερμανία.

ναι , αυτο κανει τη διαφορα. Δλδ αν σου πω οτι εχεις ενα rebadged vectra θα στεναχωρηθεις? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρικό πρόβλημα στα καλά καθούμενα στο Νισσαν. Εχω ρεύμα αλλα δεν εχω μίζα. Οπως όλα τα troubleshooting, ξεκινάς απο τα πιο απλά και με την εις άτοπον απαγωγή συνεχίζεις μεχρι να βρείς τι προκαλεί το πρόβλημα...

Ετσι λοιπόν, αναρωτήθηκα τι Ιταλικό εχω πάνω στο αμάξι... Στην αρχή δεν μου πήγαινε το μυαλό πουθενά, ελα μου ντε όμως που οι συναγερμοί Spyball είναι Ιταλικοί...

Ε ναι, το προβλημα το έκανε το μοναδικό Ιταλικό πράγμα που είχα πάνω...

Που να σας χσW απο Σικελία μέχρι Βερόνα, καταραμένοι!

Link to comment
Share on other sites

Ολο μου το ηλεκτρικό είναι Nippon-Denso. Το δε AFM ειναι Hitachi.

Ανοιγω καπώ και πλένω χύμα με την πίεση, βαζω μπροστά και φεύγω. DO IT FAGGOT. :hehe:

Πολύ θα θέλανε να έχουν την τεχνογνωσία της BOSCH, που αντιγράφουν ΟΛΟΙ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εσύ θεωρείς οτι είναι τόσο δύσκολο να αντιγράψεις τεχνολογία και να το κάνεις έτσι ώστε να μην έχεις πρόβλημα με πατέντες και πνευματικά δικαιώματα?....Έλα τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εάν η κατοχύρωση της πατέντας γίνει σωστά, τότε όποιος προσπαθήσει να αντιγράψει είναι λίγο-πολύ έτοιμος να βάλει το χέρι του στη φωτιά. Απλά λογικά, επειδή οι πατέντες αυτές θα αλληλοεξυπηρετούν πόσες εταιρείες, το αφήνουν στο φλου.

Εν αντιθέσει με μερικές π.χ. που απλά κυνηγάνε για τους δικούς τους σκοπούς - βλέπε Rambus.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.