jpavly Ιούνιος 17, 2009 #261 Ιούνιος 17, 2009 Εχεις καμμια ιδεα τι φταιει για αυτο και πως λυνεται?Εχει ενας φιλος Clio ~7ετιας και ξεκιναει καθε φορα ενα τεταρτο πιο νωρις απο το σπιτι,για να κατεβει να το βαλει μπρος(αν τα καταφερει...).Οταν πιανεται το δεξι του χερι μετα απο απειρες προσπαθειες,μιζαρει με το αριστεροαισθητήρας = εγκέφαλος = τσιπάκι Ελληνιστί. Κοινώς δεν παίρνουν επισκευή, απλά τα παίζουν. Αν του πουν άλλα λεφτά, πες του να πάει εδώ www.johnnyservice.grΕμένα μου είπε 70€ το τσιπάκι σκέτο και πως η Renault προτείνει να αλλάξεις και την πλεξούδα του με άλλα 70. Εγώ μόνο τσιπάκι άλλαξα, αν είναι να μου πεθάνει σε 7 χρόνια πάλι σιγά μη δώσω τα διπλά.Αν δεν διαθέτει ούτε τα 70, υπάρχει και ιμιτασιόν με 40.
cptkoulis Ιούνιος 17, 2009 #262 Ιούνιος 17, 2009 Του ειχαν πει οτι φταιει το κλειδι(!!!!!) και περιμενε κατι μηνες να του στειλουν αλλο απο Γαλλια.Τελικα,το προβλημα παρεμεινε και με το καινουριο κλειδιΔεν πρεπει να εχει το ιδιο προβλημα με σενα παντως,γιατι του ζηταγαν 600Ε και με επιφυλαξεις αν θα λυθει το προβλημα(και δεν τους τα εδωσε)ΥΓ αν και ηλεκτρολογος μηχανολογος,δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα...μπορει να τα εχει μπλεξει λιγο :turn:
Dolly Ιούνιος 17, 2009 #263 Ιούνιος 17, 2009 Ακουγεται καπου απο το εσωτερικο της πισω ταπεσαριας? Το ακουγα και σε ενος φιλου. Πολυ καλη η μικρη, φοβερες ρεπριζ...Ναι είναι ωραία, ειδικά στο Dynamic έχει πολύ νεύρο.Αυτό ακουγόταν σαν να είναι μέσα από την καμπίνα, εγώ νόμιζα εταζέρα, κάλλιστα το λες ταπετσαρία. Τελικά είναι αυτό το καλώδιο στο φτερό από μέσα που συντονίζεται. Και εγώ την ιδέα από το alfisti.gr που το είχε ανακαλύψει ένα παλικάρι εκεί, και το είπα και στον μηχανικό. Το θέμα με αυτό είναι πως στο συνεργείο ΔΕΝ μπορούν (και άντε βρες δρόμο στις 9.00 το πρωί, αλλά και πολιτική της εταιρίας) να το πάνε 120+ για να το ακούσουν οπότε καλό είναι να το πείς εσύ αν δεν είναι γάτα ο μηχανικός.
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #264 Ιούνιος 17, 2009 Βασικά αν πάει σε συνεργείο και είναι ίδια περίπτωση με τη δικιά μου, το διαγνωστικό θα πρέπει να το δείξει με τη μία στα προβλήματα. Έτσι κι εμένα, δεν έγινε καμία ειδική διάγνωση, ψάξε εδώ, ψάξε εκεί, με τη μία βγαίνει το πρόβλημα. Αν δεν πάει σε Renault, άντε γεια.
racer Ιούνιος 17, 2009 #265 Ιούνιος 17, 2009 Λεπόν.. Πριν και μετά μπροστά: > Πριν και μετά πίσω: > Σαν τζιπ ήταν πριν, lol . Και μία με όλο το carο (είναι από stitch, γι' αυτό έχει ένα fail στην πόρτα )
spresv Ιούνιος 17, 2009 #266 Ιούνιος 17, 2009 Ναι είναι ωραία, ειδικά στο Dynamic έχει πολύ νεύρο.Νευρο? Στις Σερρες ετυχε και γυρναγαμε με ενα φιλο με μια GT 3.2 και απο πισω η μικρη με καλο οδηγο και δεν ξεκολλαγε! Χαλαρα ισαξιες ρεπριζ στην ευθεια. (τελικα ηταν μισο sec κατω στο γυρο!)Αυτό ακουγόταν σαν να είναι μέσα από την καμπίνα, εγώ νόμιζα εταζέρα, κάλλιστα το λες ταπετσαρία. Τελικά είναι αυτό το καλώδιο στο φτερό από μέσα που συντονίζεται. Και εγώ την ιδέα από το alfisti.gr που το είχε ανακαλύψει ένα παλικάρι εκεί, και το είπα και στον μηχανικό. Το θέμα με αυτό είναι πως στο συνεργείο ΔΕΝ μπορούν (και άντε βρες δρόμο στις 9.00 το πρωί, αλλά και πολιτική της εταιρίας) να το πάνε 120+ για να το ακούσουν οπότε καλό είναι να το πείς εσύ αν δεν είναι γάτα ο μηχανικός.Σε ποιο συνεργειο? (οχι οτι κανει καμια ιδιαιτερη διαφορα, απλα λεμε)Μεγαρα θα ρθεις το επομενο Σαββατο?
Dolly Ιούνιος 17, 2009 #267 Ιούνιος 17, 2009 Στην Λάμδα στην κάτω Κηφισιά ήταν. Το κοίταξε ένας από τους αρχιμηχανικούς ο Ιγνατίου, και το έλεγξε από ότι μου είπε και στο φόρουμ των alfisti. Δεν ξέρω πόσο συχνό είναι αλλά το έφτιαξε. Βέβαια το έφτιαξε μόνο δεξιά (που ήταν πιο έντονο όπως κατάλαβα προχτές πάλι) και όχι αριστερά που λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο ακούγεται πάλι και πρέπει να ξανάπαω γιατί δεν το βλέπω εγώ να βάλω μια ταινία διπλής όψης. Για μέγαρα αν δεν φύγω με την κυρία το ψήνω πολύ, αλλά δεν θα μπορώ να το λιώσω γιατί ακόμα το προσέχω λίγο, βέβαια μερικούς γύρους θα κάνουμε αν έρθω Και για τα Μέγαρα, θα πάς με παρέα ή παίζει κάτι άλλο οργανωμένο, ρωτάω γιατί δεν έχω δει αλλού αν κάτι κανονίζεται.
spresv Ιούνιος 17, 2009 #268 Ιούνιος 17, 2009 Alfisti & HF Integrale Trackday man! 27/6/09 Εχει 2-3 thread στο αλφιστι, ριξε μια ματια. Απλα οι συμμετοχες εχουν κλεισει και δεν ξερω αν θα μπορεσεις να μπεις, ισως σε αφησουν στα open session για μερικους γυρους, αλλα δεν το ξερω σιγουρα.Εγω θα ειμαι εκει ολη τη μερα, και, μιας και η γρια εσπασε, θα συνοδηγησω και θα φωτογραφιζω!
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #269 Ιούνιος 17, 2009 Του ειχαν πει οτι φταιει το κλειδι(!!!!!) και περιμενε κατι μηνες να του στειλουν αλλο απο Γαλλια.Τελικα,το προβλημα παρεμεινε και με το καινουριο κλειδιΔεν πρεπει να εχει το ιδιο προβλημα με σενα παντως,γιατι του ζηταγαν 600Ε και με επιφυλαξεις αν θα λυθει το προβλημα(και δεν τους τα εδωσε) ΥΓ αν και ηλεκτρολογος μηχανολογος,δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα...μπορει να τα εχει μπλεξει λιγο :turn: Βασικά αν πάει σε συνεργείο και είναι ίδια περίπτωση με τη δικιά μου, το διαγνωστικό θα πρέπει να το δείξει με τη μία στα προβλήματα. Έτσι κι εμένα, δεν έγινε καμία ειδική διάγνωση, ψάξε εδώ, ψάξε εκεί, με τη μία βγαίνει το πρόβλημα. Αν δεν πάει σε Renault, άντε γεια. Εκτός αυτών, αν έχει όρεξη, ας δει κι εδώ: http://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=595.0 Καλή τύχη του εύχομαι
Dolly Ιούνιος 18, 2009 #270 Ιούνιος 18, 2009 Πωωω, γουστάρω πολύ. Τελικά δεν θα φύγω από ότι φαίνεται οπότε Σάββατο πρωί το έχω για μέγαρα μια βόλτα. Θα μπω να δω λεπτομέρειες στο αλφίστι, thanks man!
ea6gka Ιούνιος 18, 2009 #271 Ιούνιος 18, 2009 καμία σχέση.......τα μόνα κοινά είναι στις εσωτερικές επενδύσεις του ταμπλώ και ορισμένα ανταλλακτικά της GM π.χ. τακάκια για φρένα.το οτι ήταν κάτω από τον ίδιο όμιλο τα τελευταία χρόνια δε σημαίνει οτι είναι και ίδια.....τα saab φτιάχνονται κατά 80% Σουηδία ενώ τα opel 100% Γερμανία. ναι , αυτο κανει τη διαφορα. Δλδ αν σου πω οτι εχεις ενα rebadged vectra θα στεναχωρηθεις?
LevelOne Ιούνιος 20, 2009 Author #272 Ιούνιος 20, 2009 Ηλεκτρικό πρόβλημα στα καλά καθούμενα στο Νισσαν. Εχω ρεύμα αλλα δεν εχω μίζα. Οπως όλα τα troubleshooting, ξεκινάς απο τα πιο απλά και με την εις άτοπον απαγωγή συνεχίζεις μεχρι να βρείς τι προκαλεί το πρόβλημα...Ετσι λοιπόν, αναρωτήθηκα τι Ιταλικό εχω πάνω στο αμάξι... Στην αρχή δεν μου πήγαινε το μυαλό πουθενά, ελα μου ντε όμως που οι συναγερμοί Spyball είναι Ιταλικοί...Ε ναι, το προβλημα το έκανε το μοναδικό Ιταλικό πράγμα που είχα πάνω...Που να σας χσW απο Σικελία μέχρι Βερόνα, καταραμένοι!
LevelOne Ιούνιος 20, 2009 Author #274 Ιούνιος 20, 2009 Ολο μου το ηλεκτρικό είναι Nippon-Denso. Το δε AFM ειναι Hitachi. Ανοιγω καπώ και πλένω χύμα με την πίεση, βαζω μπροστά και φεύγω. DO IT FAGGOT.
ΓιαγκΤ Ιούνιος 20, 2009 #275 Ιούνιος 20, 2009 Ολο μου το ηλεκτρικό είναι Nippon-Denso. Το δε AFM ειναι Hitachi. Ανοιγω καπώ και πλένω χύμα με την πίεση, βαζω μπροστά και φεύγω. DO IT FAGGOT. Πολύ θα θέλανε να έχουν την τεχνογνωσία της BOSCH, που αντιγράφουν ΟΛΟΙ
ea6gka Ιούνιος 20, 2009 #276 Ιούνιος 20, 2009 τι εννοεις αντιγραφουν ολοι? γιατι αν ειναι ετσι φανταζομαι θα βγαζουν ενα σεβαστο ποσο απο τις αγωγες αλλα δεν εχω διαβασει τπτ
Hohenstaufen Ιούνιος 20, 2009 #277 Ιούνιος 20, 2009 Εσύ θεωρείς οτι είναι τόσο δύσκολο να αντιγράψεις τεχνολογία και να το κάνεις έτσι ώστε να μην έχεις πρόβλημα με πατέντες και πνευματικά δικαιώματα?....Έλα τώρα...
ea6gka Ιούνιος 20, 2009 #278 Ιούνιος 20, 2009 αυτο λεγεται εξελιξη και κανεις κατι καλυτερο δεν βλεπω κατι το μεμπτο
Maximus Ιούνιος 20, 2009 #279 Ιούνιος 20, 2009 Βασικά εάν η κατοχύρωση της πατέντας γίνει σωστά, τότε όποιος προσπαθήσει να αντιγράψει είναι λίγο-πολύ έτοιμος να βάλει το χέρι του στη φωτιά. Απλά λογικά, επειδή οι πατέντες αυτές θα αλληλοεξυπηρετούν πόσες εταιρείες, το αφήνουν στο φλου.Εν αντιθέσει με μερικές π.χ. που απλά κυνηγάνε για τους δικούς τους σκοπούς - βλέπε Rambus.
ea6gka Ιούνιος 20, 2009 #280 Ιούνιος 20, 2009 και πιστευεις μαν οτι η bosch δεν ξερει να κατοχυρωνει σωστα μια πατεντα? δεν νομιζω
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.