spresv Ιούνιος 17, 2009 #221 Ιούνιος 17, 2009 και μετα βριζετε την αλφα ρομεο......τσκ τσκ....τι λενε ρε spresv ? Σσσσσσςςς, εχω ενα ωστηριο που δεν μου μιλαει. Η μαλλον, μου μιλαει περισσοτερο απο τα υπολοιπα
ΓιαγκΤ Ιούνιος 17, 2009 #222 Ιούνιος 17, 2009 Είχα την εντύπωση ότι δεν υπήρχαν πλέον μηχανές με ωστήρια στα επιβατικά. Εκτός αν πρόκειται για αντίκα.
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #224 Ιούνιος 17, 2009 6ποντα? Περνας πανω απο 2€ κ καταλαβαινεις αν ειναι κορωνα η γραμματα? ε βαλε ξανα τα μανισια , πουλα αυτα και παρε μεταχειρο μανισια , σιγουρα θα βρεις καποιον, μπορει και καμμια τραμπα Τα άλλαξα πριν 10.000χλμ, με 3ποντα και νέα πιο μαλακά αμορτισέρ και ησύχασα. Με τα μανίσια είναι σαν τρακτέρ Πριν και μετά τα νέα αμορτισέρ, δείτε στους μπροστά θόλους τα περιθώρια για να καταλάβετε: http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/maCar/Rena_Before.jpg http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/maCar/Rena_After.jpg Και εμένα η μάνα μου έχει το τελευταίο Clio 1.6 5θ. 3 χρόνια τώρα, αλλά μέχρι στιγμής να μην το ματιάσω δεν έχει ζητήσει κάτι τρελό. Βασικά αλλάξαμε ένα ελαττωματικό δείκτη βενζίνης στην αρχή και στο πρώτο εξάμηνο αλλάξαμε (πάντα εντός εγγύησης με 0 κόστος) 2 φορές όλη την μονάδα του κλιματιστικού.... Από τότε και εδώ και 2,5 χρόνια χωρίς να θέλω να το γκαντεμιάσω δεν έχει κάνει κίχ. Εκτός από όλα όσα είπα παραπάνω είχα και αυτά: Προβληματικοί πολλαπλασιαστές, αλλαγή με νέους. Αισθητήρας βενζίνης (όπου αισθητήρας βλ. τσιπάκι) Προβληματική φίσα στα πίσω φανάρια, μπέρδευε τις λειτουργίες (φρένο, φλας, ομίχλης) Κάψιμο των led (αθάνατα δεν είναι αυτά; λολ) στο 3ο stop φανάρι (αεροτομής) Αλλαγή μπαταρίας 100% κάθε 2 χρόνια. Λάθος διαγνώσεις του εγκεφάλου και ανάβουν διάφορα λαμπάκια. Όταν ανάβει το "Ηλεκτρική βλάβη" το αμάξι μπαίνει σε "Safe mode" και πάει μέχρι 3.000 στροφές, με ένα restart στρώνει Επίσης, στα καλά του καθουμένου σε κάποιες φάσεις στο παρελθόν έσβηνε μόνο του, τώρα κανά 7μηνο του έχει περάσει. Γενικώς από ηλεκτρικά άλλο τίποτα.
ea6gka Ιούνιος 17, 2009 #225 Ιούνιος 17, 2009 το αμαξι σου κανει το δικο μου να μοιαζει γιαπωνεζικο της δεκαετιας του 80.
Hohenstaufen Ιούνιος 17, 2009 #226 Ιούνιος 17, 2009 http://img.photobucket.com/albums/v300/jpavly/maCar/Rena_Before.jpg Με το συμπάθειο δηλαδή..Πως άντεχε ο κώλος σου εκει μέσα άνθρωπε μου?
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #227 Ιούνιος 17, 2009 Δεν άντεχε, από ένα σημείο και μετά πραγματικά δεν πήγαινε άλλο. Έκανα ένα ταξίδι και πόναγα. Συν το ότι πεζοδρόμια (παράνομο το ξέρω, αλλά καμιά φορά χρειάζεται) δεν ανέβαινα με τίποτα! Επίσης, δεν μπορούσα να το βάλω στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας γιατί έβρισκε πάντα. Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, φταίω εγώ που δεν τα άλλαξα από την αρχή, αλλά περίμενα να μαζέψω για Koni κίτρινα και νέα ελατήρια, να μου πάει κανά 800άρι. Τελικά με 300 ευρώ έπαιξα Sachs Performance + Vogtland 30mm και ησύχασε το κεφάλι μου και ο πώλος μου
Dolly Ιούνιος 17, 2009 #228 Ιούνιος 17, 2009 Lol Pavly παίζεις πολύ πρόστυχα... cudos πάντως που το κράτησες μετά από όλα αυτά. Εγώ θα είχα σαλτάρει. Σπίτι ανέκαθεν είχαμε Ιαπωνικά (ή Γερμανικό από την τράπεζα –father-) , τα οποία δεν ζητάνε ούτε λάδι και το σερί το σπάω μόνο εγώ με Γερμανό και τώρα *cough* Ιταλό... οπότε έχουμε καλομάθει με την αξιοπιστία. Θα δείξει η νεκροψία πως θα πάει ο Ιταλός μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει τίποτα στο χέρι μετά από 1600 Km, αν και το έχω πάει 1 φορά συνεργείο**είμαι ΠΟΛΥ ψήρας με τα αυτοκίνητα.
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #229 Ιούνιος 17, 2009 Γιατί σου είπε κανείς ότι θέλω και το κρατάω; Αν είχα λεφτά θα έπαιρνα νέο, οπότε αναγκαστικά κάθομαι στα αυγά μου.
racer Ιούνιος 17, 2009 #230 Ιούνιος 17, 2009 μετά από 1600 Km, αν και το έχω πάει 1 φορά συνεργείο**είμαι ΠΟΛΥ ψήρας με τα αυτοκίνητα.Για ποιο λόγο το πήγες συνεργείο σε 1600km;
Dolly Ιούνιος 17, 2009 #231 Ιούνιος 17, 2009 Καταρχήν μιλάμε για ΜιΤο 1,4 TB.Μετά.Το πήγα για τα εξής.i) Κάτω από το τιμόνι και λίγο αριστερά (εκεί που έχουν το κουτί με τις ασφάλειες πολλά αυτοκίνητα) ήταν 2 καλώδια που εξείχαν λίγο και απλά μου τα δέσανε με ένα σφυχτηράκι, να μην πετάνε. ii) Το κάθισμα του συνοδηγού, είχαν ξεχάσει (?) να λαδώσουν με σιλικονούχο spray τις ράγες που πατάει και έτριζε αμυδρά, το φτιάξανε.iii) Το πιο ενοχλητικό, μετά τα 120 km/h άκουγα ένα τικ τικ έντονο στην καμπίνα από «κάπου από πίσω δεξιά», ένας συντονισμός. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η εταζέρα, τελικά το έψαξα λίγο, και είναι ένα καλοδιάκι στον θόλο μέσα από το φτερό, που μετά από τα χιλιόμετρα αυτά, συντονίζεται και κάνει αυτόν τον θόρυβο. Το φτιάξανε και αυτό. Αυτά βασικά.
Hohenstaufen Ιούνιος 17, 2009 #232 Ιούνιος 17, 2009 Δεν άντεχε, από ένα σημείο και μετά πραγματικά δεν πήγαινε άλλο. Έκανα ένα ταξίδι και πόναγα. Συν το ότι πεζοδρόμια (παράνομο το ξέρω, αλλά καμιά φορά χρειάζεται) δεν ανέβαινα με τίποτα! Επίσης, δεν μπορούσα να το βάλω στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας γιατί έβρισκε πάντα.Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, φταίω εγώ που δεν τα άλλαξα από την αρχή, αλλά περίμενα να μαζέψω για Koni κίτρινα και νέα ελατήρια, να μου πάει κανά 800άρι. Τελικά με 300 ευρώ έπαιξα Sachs Performance + Vogtland 30mm και ησύχασε το κεφάλι μου και ο πώλος μου Kατάλαβα, άμα μαζέψω λεφτά θα σου κάνω δώρο ένα C5 να χαρεί ο πωπός σου υδροπνευματική για να επανέλθει μετά απο χρόνια ταλαιπωρίας :fun:
AN7 OverClocker Ιούνιος 17, 2009 #233 Ιούνιος 17, 2009 Kατάλαβα, άμα μαζέψω λεφτά θα σου κάνω δώρο ένα C5 να χαρεί ο πωπός σου υδροπνευματική για να επανέλθει μετά απο χρόνια ταλαιπωρίας :fun: ΒΤW. Είναι απλά η ιδέα μου ή το καινούργιο C5 είναι απλά πανέμορφο?
spresv Ιούνιος 17, 2009 #234 Ιούνιος 17, 2009 iii) Το πιο ενοχλητικό, μετά τα 120 km/h άκουγα ένα τικ τικ έντονο στην καμπίνα από «κάπου από πίσω δεξιά», ένας συντονισμός. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η εταζέρα, τελικά το έψαξα λίγο, και είναι ένα καλοδιάκι στον θόλο μέσα από το φτερό, που μετά από τα χιλιόμετρα αυτά, συντονίζεται και κάνει αυτόν τον θόρυβο. Το φτιάξανε και αυτό. Αυτά βασικά.Ακουγεται καπου απο το εσωτερικο της πισω ταπεσαριας? Το ακουγα και σε ενος φιλου. Πολυ καλη η μικρη, φοβερες ρεπριζ...
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #235 Ιούνιος 17, 2009 ΒΤW.Είναι απλά η ιδέα μου ή το καινούργιο C5 είναι απλά πανέμορφο?Είναι κουκλάρα, επιτέλους η Citroen θυμήθηκε τι πάει να πει design και άφησε τα bubble παιχνιδάκια.
racer Ιούνιος 17, 2009 #236 Ιούνιος 17, 2009 Είναι πανέμορφη, ακόμα και στον πατέρα μου αρέσει btw, μπήκαν τα Bilstein με μπλε H&R ελατήρια. Τα Eibach ήταν μικρά. Δείχνει αρκετά πιο πολύ τώρα το Α6
Κοπρίτης Ιούνιος 17, 2009 #237 Ιούνιος 17, 2009 ΒΤW.Είναι απλά η ιδέα μου ή το καινούργιο C5 είναι απλά πανέμορφο? δεν ειναι η ιδεα σου ειναι πραγματικα ομορφο φαινεται εχουν βρει ενα δρομο τα Γαλλακια τωρα τελευταια... αν κι εγω πιο πολυ απ'ολα θα ηθελα να δω μια επανεκδοση της κλασσικης DS....
LevelOne Ιούνιος 17, 2009 Author #238 Ιούνιος 17, 2009 Μου φέρνει λίγο σε Audi ειναι η αλήθεια, αλλα ειναι όμορφο.. Καμια σχέση με τα προηγούμενα μοντελα. Ακολούθησε το άλμα που έκανε και η Χοντα, πηγαίνοντας απο το Civic που εχει μεγαλώσει τους μισους απο εμάς στα τωρινά διαστημόπλοια...
jpavly Ιούνιος 17, 2009 #239 Ιούνιος 17, 2009 Αρκεί να μην ξαναδώ στροφόμετρα κλπ όργανα στο κέντρο, έλεος δλδ, τι να τα κάνεις στο κέντρο;
LevelOne Ιούνιος 17, 2009 Author #240 Ιούνιος 17, 2009 Η σκέψη καλή ήταν αλλα έλειπαν βασικά πράγματα. Οργανα στο κέντρο πχ να εβαζαν στο 370Ζ. "Κοίτα μωρό μου, τώρα πάμε με 250 και δεν καταλαβαίνεις γρι." Ενω στη Citroen το πολυ πολύ να έλεγες "Πω πω μωρό μου, κοιτα, μενουμε απο βενζίνη, δε τσοντάρεις κανα κοσάρικο;"
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.