UltraB Οκτώβριος 14, 2014 #14701 Οκτώβριος 14, 2014 Να ρωτήσω και εγώ κάτι άλλο; Τι διάφορα έχει το diesel με το petrol; Και αν είναι τα ίδια γιατί μερικές εταιρίες τα αναγράφουν ξεχωριστά;
GriGaS Οκτώβριος 14, 2014 #14702 Οκτώβριος 14, 2014 η άκαυτη βενζίνη που θα φτάσει στον καταλύτη όταν ο καταλύτης ανεβάσει θερμοκρασία, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να καεί, προκαλώντας ζημιά στον καταλύτη.
felix Οκτώβριος 14, 2014 #14703 Οκτώβριος 14, 2014 Να ρωτήσω και εγώ κάτι άλλο; Τι διάφορα έχει το diesel με το petrol; Και αν είναι τα ίδια γιατί μερικές εταιρίες τα αναγράφουν ξεχωριστά;Diesel : ΠετρέλαιοPetrol : Βενζίνη
ARMAGEDDON Οκτώβριος 14, 2014 #14704 Οκτώβριος 14, 2014 Diesel : ΠετρέλαιοPetrol : Βενζίνη τι ανάποδοι που είναι ! πάντα το μπερδεύω ! TSI TDI και του κουτρουλιού το γάλα ερώτημα ! φίλος θέλει να αγοράσει νέο αμάξι μέχρι 13-15 χιλιάρικα τι προτείνεται ! του είπα να πάει να δει το Skoda RAPID (πετρέλαιο)
shattered Οκτώβριος 14, 2014 #14705 Οκτώβριος 14, 2014 τι ανάποδοι που είναι ! πάντα το μπερδεύω !TSI TDI και του κουτρουλιού το γάλα ερώτημα ! φίλος θέλει να αγοράσει νέο αμάξι μέχρι 13-15 χιλιάρικα τι προτείνεται ! του είπα να πάει να δει το Skoda RAPID (πετρέλαιο) πέρα από το budget υποχρεώσεις(οικογένεια κλπ?) μέγεθος? στυλ οδήγησης(θέλει "γκάζια" ή τον αφήνουν παγερά αδιάφορο) που μένει(να υποθέσω Αθήνα?) περίπου χιλιόμετρα το χρόνο? και κυρίως έχει κάποια προτίμηση σε συγκεκριμένο group?
ARMAGEDDON Οκτώβριος 14, 2014 #14706 Οκτώβριος 14, 2014 πέρα από το budget υποχρεώσεις(οικογένεια κλπ?)μέγεθος?στυλ οδήγησης(θέλει "γκάζια" ή τον αφήνουν παγερά αδιάφορο)που μένει(να υποθέσω Αθήνα?)περίπου χιλιόμετρα το χρόνο?και κυρίως έχει κάποια προτίμηση σε συγκεκριμένο group?έχει οικογένεια γκάζια έτσι και έτσι 10-15 χιλιάδες χλμ πέριπου
shattered Οκτώβριος 14, 2014 #14707 Οκτώβριος 14, 2014 εφ'όσον το παρκάρισμα δεν είναι θέμα .... ας πω ένα 2 μεταχειρισμένα...1) opel insignia 1,6turbo(180hp)2)skoda octavia(νομίζω με τον tsi 160hp)3)vw passat(ίδιο μοτέρ με τα skoda)4)alfa 159(1.8 140hp ατμόσφαιρα)όλα βενζίνες και όλα μεταχειρισμένα ... σίγουρα θα βρει κοντά σε αυτό που ψάχνει ... είναι δεδομένο ότι θα καίνει κάτι παραπάνω από ότι ένα diesel αλλά δεν θα χρειάζεται να "φοβάται" τις γενικότερα ακριβότερες επισκευές του diesel...ειδικά αν το όχημα δεν κάνει πολλά χλμ. θεωρώ πως η βενζίνη αξίζει μιας και είναι φθηνότερη στην αγορά αλλά και λίγο πιο εύκολη στην συντήρηση και σίγουρα πιο ανεκτική σε τυχών "κακό" καύσιμοαν τώρα αυτά παραείναι μεγάλα σαν οχήματα ....ας δει κάτι σε golf plus/touran στυλ ...
Simon Οκτώβριος 14, 2014 #14708 Οκτώβριος 14, 2014 η άκαυτη βενζίνη που θα φτάσει στον καταλύτη όταν ο καταλύτης ανεβάσει θερμοκρασία, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να καεί, προκαλώντας ζημιά στον καταλύτη.Αυτό ακριβώς, παθαίνει ζημιά ο καταλύτης. Όχι ότι δεν θα δουλεύει μετά ο κινητήρας απλά θα βγάζει λίγο περισσότερο καρκίνο.Η εξαέρωση στα ντίζελ δεν χρειάζεται εδώ και πολλά χρόνια.. Τουλάχιστον στα αυτοκίνητα.
2cpu Οκτώβριος 14, 2014 #14709 Οκτώβριος 14, 2014 A Couple’s Incredible 550,000-Mile Odyssey Through 177 Countries Over 26 Years. In a Single Car. | Colossal
Lakisss Οκτώβριος 14, 2014 #14710 Οκτώβριος 14, 2014 Αυτό με τη ζημιά στον καταλύτη πιστεύω ότι είναι μύθος για τους εξής λόγους.1) Αν πάθαινε ζημιά ο κρύος καταλύτης με το σπρώξιμο του αυτ/του στο διάστημα των 1-2sec. που αφήνουμε συμπλέκτη μέχρι να πάρει, τότε θα χάλαγε και όταν προσπαθούμε να βάλουμε μπροστά ένα κρύο αυτ/το και δεν παίρνει με την πρώτη για διαφόρους λόγους. (πχ. χειμώνας)2) Αν ο ζεστός καταλύτης παθαίνει ζημιά όταν άκαυστη βενζίνη φτάνει σε αυτόν, τότε στα σκασίματα των κινητήρων θα καταστρέφονταν οι καταλύτες, αλλά και στο σβήσιμο του κινητήρα, αφού στο διάστημα μηδενισμού των στροφών (750σαλ. ρελαντί έως μηδέν) πάλι παίρνει άκαυστη αφού κλείνουμε τον διακόπτη, άρα και την ανάφλεξη.
johnymag Οκτώβριος 14, 2014 #14711 Οκτώβριος 14, 2014 bmw 116d 5d vs audi a1 tdi 105hp 5d vs audi a3 gtron vs scirocco facelift 125hp vs mercedes a class diesel 109hp.ποιο θα διαλεγατε και γιατι;προφανως δεν εχω βενζιναδικο/γκομενα με πατερα βενζινα/φετιχ με το να δινω λεφτα σε βενζιναδικα ή συνεργεια.προκειται να κανω 50χλμ την μερα τουλαχιστον για καμια 4αετια ακομα.τι θα διαλεγατε και γιατι;
UltraB Οκτώβριος 14, 2014 #14712 Οκτώβριος 14, 2014 Diesel : ΠετρέλαιοPetrol : ΒενζίνηΧμμ, και τότε τι ήταν η άλλη έκδοση που δεν ανέφεραν τίποτα δίπλα της; Υπήρχαν 3 εκδόσεις απ'οσο θυμάμαι και γι αυτό ρώτησα μήπως παίζει τίποτα άλλο.Παίζει να ταν κανένα υβριδικό, ηλεκτρικό δε ξέρω και εγώ τι...
felix Οκτώβριος 14, 2014 #14713 Οκτώβριος 14, 2014 Χμμ, και τότε τι ήταν η άλλη έκδοση που δεν ανέφεραν τίποτα δίπλα της; Υπήρχαν 3 εκδόσεις απ'οσο θυμάμαι και γι αυτό ρώτησα μήπως παίζει τίποτα άλλο.Παίζει να ταν κανένα υβριδικό, ηλεκτρικό δε ξέρω και εγώ τι...Για ποιο αυτοκινητο μιλας? Να το τσεκάρουμε στα specs με τι κινητηρες το δινει.
Dolly Οκτώβριος 14, 2014 #14714 Οκτώβριος 14, 2014 bmw 116d 5d vs audi a1 tdi 105hp 5d vs audi a3 gtron vs scirocco facelift 125hp vs mercedes a class diesel 109hp.ποιο θα διαλεγατε και γιατι;προφανως δεν εχω βενζιναδικο/γκομενα με πατερα βενζινα/φετιχ με το να δινω λεφτα σε βενζιναδικα ή συνεργεια.προκειται να κανω 50χλμ την μερα τουλαχιστον για καμια 4αετια ακομα.τι θα διαλεγατε και γιατι;a1 tdi 105hp 5dΓια κατανάλωση το έχει εδώ σε πόλη φίλος και απλά ΔΕΝ καίει. ΔΕΝ.Και αν δεν το διάβασες, ΔΕΝ. Για κατανάλωση δεν κοιτάς πιο μακριά και αν δεν κάνω λάθος με 99 ρύπους δεν έχει και τέλος ...
UltraB Οκτώβριος 14, 2014 #14715 Οκτώβριος 14, 2014 Για ποιο αυτοκινητο μιλας? Να το τσεκάρουμε στα specs με τι κινητηρες το δινει.Δεν θυμάμαι, απλά κοιτούσα αυτοκίνητα. Αν το βρω θα το ποστάρω.
johnymag Οκτώβριος 14, 2014 #14716 Οκτώβριος 14, 2014 a1 tdi 105hp 5dΓια κατανάλωση το έχει εδώ σε πόλη φίλος και απλά ΔΕΝ καίει. ΔΕΝ.Και αν δεν το διάβασες, ΔΕΝ. Για κατανάλωση δεν κοιτάς πιο μακριά και αν δεν κάνω λάθος με 99 ρύπους δεν έχει και τέλος ...απ οτι εχω δει ολα εκτος απο το σιροκο δεν πληρωνουν τελη και εχουν πανω κατω ιδια καταναλωση,εκτος απο το gtron που μαλλον ειναι το πιο οικονομικο.με ενδιαφερει κυριως το θεμα της αξιοπιστιας,αν καποιο εχει ακουστει οτι βγαζει περισσοτερα προβληματα απο καποιο αλλο,καθως και η συμπεριφορα τους στον δρομο.θα παω και γω μολις μπορεσω να κανω μερικα τεστ ντραιβς αλλα μεχρι τοτε θα θελα να ακουσω και την γνωμη σας.
Billys Οκτώβριος 14, 2014 #14717 Οκτώβριος 14, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=vlEwkxuqaRI]Alpha Omega Resets GT-R ¼ Mile Record: 7.70@186mph! - YouTube[/ame]
Dolly Οκτώβριος 15, 2014 #14718 Οκτώβριος 15, 2014 Προσωπικά για οδήγηση θα έπαιρνα την σειρά 1, η πίσω κίνηση είναι λίγο/πολύ εθιστική. Σαν αξιοπιστία σε ντίζελ δεν θα περίμενα διαφορές μεταξύ BMW/VW Group αν και όποιο και να πάθει κάτι θα πονέσει για να το φτιάξεις. Απο την άλλη 50χμ / μέρα => 18-19κ τον χρόνο θα περάσουν 5 χρόνια πριν ΣΚΕΦΤΟΥΝ να ζητήσουν κάτι τα νέα μοτέρ...
SirDiman Οκτώβριος 15, 2014 #14719 Οκτώβριος 15, 2014 η σειρά 1 χατσμπακ αν δε κάνω λάθος είναι προσθιοκινητη
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.