Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

αθάνατη toyota πες καλύτερα... θα γίνω γραφικός εάν ξαναπώ τις ιστορίες του mondeo του πατέρα μου...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Χμμμ όχι ακριβώς σε όλα... η αξιοπιστία απέδρασε από το παράθυρο του εργαστηρίου που ερευνά στα πόσα χρόνια συμφέρει να σπάει ένα ανταλλακτικό για να στα παίρνουν συνέχεια.

Στην ουσία αγοράζεις ένα μηχάνημα και μετά την λήξει της εγγύησης πληρώνεις ενοίκιο για να το χρησιμοποιείς

Οχι σε ολα .

H χαρά του σοφέρ.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ap9eROAo82U&list=UUAl8a5FALYxgtfZwVh-3HRw]The Garden of Wraith - by Rolls Royce - YouTube[/ame]

Χμμμ όχι ακριβώς σε όλα... η αξιοπιστία απέδρασε από το παράθυρο του εργαστηρίου που ερευνά στα πόσα χρόνια συμφέρει να σπάει ένα ανταλλακτικό για να στα παίρνουν συνέχεια.

Στην ουσία αγοράζεις ένα μηχάνημα και μετά την λήξει της εγγύησης πληρώνεις ενοίκιο για να το χρησιμοποιείς

Και πάλι θα διαφωνήσω, σίγουρα υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις μοτοσυκλετών που βγήκαν με ελαττωματικά parts

αλλα κατα τα άλλα "δε σπάνε δε χαλάνε" ούτε τα σημερινά, ειδικά απο ιαπωνία μεριά...

Και πάλι θα διαφωνήσω, σίγουρα υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις μοτοσυκλετών που βγήκαν με ελαττωματικά parts

αλλα κατα τα άλλα "δε σπάνε δε χαλάνε" ούτε τα σημερινά, ειδικά απο ιαπωνία μεριά...

Είναι γιατί δεν γνωρίζεις τι σημαίνει δεν σπάνε δεν χαλάνε.

Μετά τον πόλεμο η ανάγκη έσπρωξε τον έλληνα να μετασκευάσει σε φορτηγά τις μοτοσικλέτες του πολέμου. Αυτές έγραψαν εκατομμύρια χιλιόμετρα επί δεκαετίες κουβαλώντας φορτία.

Η βιομηχανία της μοτοσικλέτας δεν θέλει πλέον οι μηχανές να κρατάνε τόσο πολύ.

Όσο για της γιαπωνέζικες: «Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει» : P

Screen-Shot-2014-09-09-at-19.42.23.jpg

Screen-Shot-2014-09-09-at-19.47.34.jpg

Και μία ανακατασκευασμένη

55.jpg

Όπως και τα κτήρια, ούτε αυτά τα κάνουν να κρατάνε πολύ. Υπάρχουν πύργοι του 1500 που είναι ακόμα όρθιοι ενώ κτήριο 70 χρόνων τώρα πια είναι για κατεδάφιση.

:rolleyes:

On topic, έκανα φούλ γέμισμα και πήρα 2 λίτρα παραπάνω από την ονομαστική του ρεζερβουάρ....

Δεν το περίμενα ποτέ ότι μετά από 15 χρόνια και 261.000km με όσα γεμίσματα αυτό συνεπάγεται, θα "ξεχείλωνε" το ρεζερβουάρ....

magic!!!!!

:hehe:

Από το ρεζερβουάρ μέχρι την τρύπα που βάζεις την μάνικα υπάρχει και μια σωλήνα που τα ενώνει. Άνετα χωράει 1-2 λίτρα.

Απλή η απάντηση, απλούστερο το ερώτημα...15 χρόνια λές να μή συνέβη ποτέ πάλι ?

Πάντα τερματίζω στα 44.x και πίστεψέ με, το στραγγίζω ( ναι το γνωρίζω πως δεν πρέπει )...

Το ίδιο είπε και ο βενζινάς όταν του μετέφερα την απορία μου. Δεν έθεσα ζήτημα απάτης όταν του το είπα, πάραυτα...

Απλή η απάντηση, απλούστερο το ερώτημα...15 χρόνια λές να μή συνέβη ποτέ πάλι ?

Πάντα τερματίζω στα 44.x και πίστεψέ με, το στραγγίζω ( ναι το γνωρίζω πως δεν πρέπει )...

Το ίδιο είπε και ο βενζινάς όταν του μετέφερα την απορία μου. Δεν έθεσα ζήτημα απάτης όταν του το είπα, πάραυτα...

Εντάξει δεν έχω και μαγική σφαίρα να ξέρω οτι το γεμίζεις κάθε φορά από το 0 εδώ και 15 χρόνια και κρατάς στατιστικά, φαντάστηκα οτι πρώτη φορά το παρατήρησες και σου έκανε εντύπωση.

Λ Ο Λ... το δειγμα δεν μας λενε και φοβαμαι οτι ειναι καμια 100αρια αυτοκινητα... Λ Ο Λ indeed.

toyota 2000+ και αξιοπιστια δεν μπαινουν στην ιδια προταση. για honda δεν εχω ιδεα.

Στον ευρύτερο κοινωνικό μου κύκλο υπάρχουν αρκετά Toyota και σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει κανένα...

στην οικογένειά μου υπάρχουν 4, στο πιο ευρύ μου περιβάλλον.. υπολογίζω άλλα 4-5... όλοι τα φιλάνε κ τα χαϊδεύουν που δεν τους έχουν πάθει τπτ..

για να μη μιλήσω για s class συγγενή που κάηκε πριν χρόνια με τη δικαιολογία ότι "φτιάχνονται τουρκία".. να μη μιλήσω για audi και bmw.. για citroen και renault φίλων μου..

το πρόβλημα είναι ότι δεν τα συντηρούν για να μην βγάλουν πρόβλημα (πρόωρα)

υπάρχουν πολλά φόρουμ για κάθε μάρκα που μπορεί κανείς να βρει τι χαλάει ή χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα κάθε τόσο ώστε να μην τη πάθει

προσωπικά πιστεύω όλα τα αυτοκίνητα με καλή φροντίδα και πρόωρο έλεγχο γνωστών προβλημάτων είναι αξιόπιστα.

Η ανάγκη για σύγχρονους κινητήρες(πιο συνθέτους) για επιδόσεις και οικονομία έχει τα κακά της

Απλή η απάντηση, απλούστερο το ερώτημα...15 χρόνια λές να μή συνέβη ποτέ πάλι ?

Πάντα τερματίζω στα 44.x και πίστεψέ με, το στραγγίζω ( ναι το γνωρίζω πως δεν πρέπει )...

Το ίδιο είπε και ο βενζινάς όταν του μετέφερα την απορία μου. Δεν έθεσα ζήτημα απάτης όταν του το είπα, πάραυτα...

Μην ξαναβάλεις από εκεί. Το πιο πιθανό είναι να κλέβει στον μετρητή παρά οτιδήποτε άλλο.

Xρονια εβαζα απο ενα συγκεκριμενο.

Μερικες εως αρκετες φορες στο μεγαλο service με ειπε ο μηχανικος μου

οτι εβρισκε περισσοτερο νερο απο το φυσιολογικο στο φιλτρο βενζινης

αλλα δεν εδινα πολυ σημασια.

Απο τοτε που ηρθε η μπεμπα ειπα να αλλαξω και ω ! του θαυματος

επανηλθε(??) στα φυσιολογικα ορια....

Εντάξει δεν έχω και μαγική σφαίρα να ξέρω οτι το γεμίζεις κάθε φορά από το 0 εδώ και 15 χρόνια και κρατάς στατιστικά, φαντάστηκα οτι πρώτη φορά το παρατήρησες και σου έκανε εντύπωση.

Το κατανοώ αυτό και σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις τί είναι ο καθένας εδώ και πώς προσέχει το αυτοκίνητό του ή πόσο ψείρας είναι, γιαυτό και ανέφερα το χρόνο χρήσης και τα χιλιόμετρα, γιατί ίσως να προϊδεάζει για το πόσο λίγο πιθανό είναι να μην έχει ξαναγεμίζει τσίτα κανείς το ντεπόζιτο...

Προσωπικά μετά το πρώτο $€κ@#λωμα όταν το πήρα καινούριο, άρχισα να προσέχω λίγο και την κατανάλωσή μου, να προσέχω τους βενζινάδες που "μου έκοβαν την ιπποδύναμη" κλπ κλπ...

Τα τελευταία χρόνια έχω κόψει την 100άρα και προσέχω αρκετά κ την κατανάλωσή μου, καθώς και με αυτό και με άλλο αμάξι που χρησιμοποιώ έχω αυξήσει τα χιλιόμετρα και η τσέπη πονούσε σε κάθε απρόσεχτη γκαζιά...

Δεν είναι 0.2lt είναι κοντά 4.5% της χωρητικότητας και μου τη σπάει γιατί δεν μπορείς να είσαι ήρεμος τελικά, πρέπει να προσέχεις παντού...

On a side note, πριν 2 εβδομάδες άνοιξαν το αμάξι της κοπελιάς μου στην πιλωτή και του ξήλωσαν όλη τη μούρη μαζί με την πινακίδα...και 2 μέρες μετά και το πατρικό της σπίτι διάρρηξη....

Τι να πώ..."Χτύπα κι άλλο θα τ'αντέξω" ???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.