felix Σεπτέμβριος 30, 2014 #14621 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2014 ^ Traffic Divider θα ήταν πιο σωστό όνομα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Οκτώβριος 1, 2014 #14622 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 death barrier .. Ελπιζω να εχουν σκοπο να τις βαζουν σε στρατοπεδα και λοιπους χωρους που απαγορευεται η προσβαση και λοιπες τρομοκρατικες ενεργειες-επιθεσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 1, 2014 #14623 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 Τι είναι αυτά ρε;Γιατί δεν βάλανε έναν μεγάλο κύλινδρο με περιστρεφόμενες λεπίδες τιτανίου να τελειώνουν μια και καλή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 1, 2014 #14624 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 Στενόμυαλοι Ζάχο μου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Οκτώβριος 1, 2014 #14625 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 (edited) λογικη texas... πρεπει να ελιωσε το αμοιρο το R&D department τους. oversized αχαρη ~Φ20 μπαρα πακτωμενη σε καμια 30αρια κ.μ μπετον και σκας με μια lotus europa και περνας απο κατω παλι καλα που δεν βαλανε κι ενεργη θωρακιση να εκρηγνεται επιτοπου Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2014 από Κοπρίτης Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Οκτώβριος 1, 2014 #14626 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 Το μόνο που σκέφτηκα βλέποντας το βίντεο είναι "Ωραία, και τι γίνεται με τον οδηγό; Ούτε με τα κουταλάκια δεν θα μπορούν να τον μαζέψουν". Από την άλλη κάποια λογική θα έχει, δεν μπορεί να είναι τόσο στενόμυαλοι που λέει και ο [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 1, 2014 #14627 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 Ο λόγος χρησιμότητας του από τα σχόλια: to stop some kind of suisider to enter in guvernamental or comercial sites, parks, or mostly to protect these places and buildins even in a terrorist attack. Αν παρατηρήσατε έχει κάτι βαρέλια φορτωμένα, μάλλον με τίποτα εύφλεκτο. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να θέλουν να προστατεύσουν τον οδηγό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Οκτώβριος 1, 2014 #14628 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2014 Ο λόγος χρησιμότητας του από τα σχόλια:Αν παρατηρήσατε έχει κάτι βαρέλια φορτωμένα, μάλλον με τίποτα εύφλεκτο. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να θέλουν να προστατεύσουν τον οδηγό.προφανως και το target group που απευθυνεται το προιον δεν ειναι συμβατο με την εννοια προστασιας του οδηγου whatsoeverto stop some kind of suisider to enter in guvernamental or comercial sites, parks, or mostly to protect these places and buildins even in a terrorist attack. και τα ματια μας γκαντεμιτ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Οκτώβριος 2, 2014 #14629 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 [MENTION=4796]TifoziF1[/MENTION] [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]Kawasaki Ninja H2. Built beyond belief.Οι υπόλοιποι απλά δείτε τι θα σας περνάει σα σταματημένους στην Εθνική... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 2, 2014 #14630 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 Οι υπόλοιποι απλά δείτε τι θα σας περνάει σα σταματημένους στην Εθνική...Τα ψιλά γράμματα δεν διάβασες.NOTES1. The Ninja H2R is a closed-course model; it may not be ridden on public roads.2. The street model (Ninja H2) will be released at EICMA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Οκτώβριος 2, 2014 #14631 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 Τα ψιλά γράμματα δεν διάβασες. Μια χαρά τα διάβασα. Εσύ τι νομίζεις; Ότι λέγεται Busha Killer έτσι, για ανέκδοτο; Η έκδοση δρόμου με turbo θα είναι 200+ άλογα. Κάτι τέτοιο σε μηχανή σημαίνει: 0-100 ~2.5" 400m ~8" 1000m ~15" και τελική >340χαω. Επίσης, επειδή η Kawasaki είναι μικρό εργοστάσιο, δε θα βγάλει δύο διαφορετικούς κινητήρες, αλλά έναν και το πιθανότερο θα παίζει με άλλη ηλεκτρονική. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσουν after market ηλεκτρονικές που θα το φέρνουν στα επίπεδα του R. Το μοτέρ είναι σχεδιασμένο να αντέχει. Όχι ότι δεν θα μοιράζει τσαγάκια το απλό, αλλά έτσι για το γόητρο. Edit: Επίσης, λέει "it may not be ridden on public roads", αλλά το βγάζουν με φλας και καθρέπτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Οκτώβριος 2, 2014 #14632 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 [MENTION=4796]TifoziF1[/MENTION] [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]Kawasaki Ninja H2. Built beyond belief. Οι υπόλοιποι απλά δείτε τι θα σας περνάει σα σταματημένους στην Εθνική... με 6η κολιές θα πετάει Link to comment Share on other sites More sharing options...
felix Οκτώβριος 2, 2014 #14633 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 Κάτι που δεν είδα να το αναφέρει κανείς, είναι ότι το όνομα παραπέμπει στους δίχρονους "φονιαδες" των 70's Η2 Mach IV 750cc(Widow Maker), A1 250cc( Samurai ) κλπ...δίχρονα και ξερά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 2, 2014 #14634 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 Ναι γιατί ένα "απλό" χαγιαμπούσα μπαίνει δύσκολα στα 300... Εν αντίθεσή με τα αυτοκίνητα που και αυτά πάνε να πιάσουν το soft cap, τα μηχανάκια νομίζω το πιάνουν πολύ πιο εύκολα. Ήδη τα 1300άρια ανοίγουν τρομακτικά μετά τα 200, όπου τρομακτικά διαβάστε αισθητά πιο γρήγορα απο Murcielago LP 640 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Οκτώβριος 2, 2014 #14635 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=nKEBeOdrNkw]600hp Supercharged BMW M3 E46 Amazing Sound & Drifting - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomahawk Οκτώβριος 2, 2014 #14636 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 Βλεπω να ερχονται εποχες ,katana,H2,RD,και αλλων διαολων εκεινης της εποχης.Ωραίος ο ρομαντισμός αλλα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τα σημερινά μηχανάκιαείναι έτη φωτός μπροστά απο τα προαναφερθέντα, σε όλους τους τομείς! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Οκτώβριος 2, 2014 #14637 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2014 Οι δρομοι ομως παραμενουν σε οικτρη κατασταση ιδιως στο Ελλαδα οπωτε.. Με το ψοφιμι FMX εκανα μπαντες σε κεντρικο δρομο της Θεσσαλονικης. Μακαρι να περασει απο εκει η Καβασω και να μην κανει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Οκτώβριος 3, 2014 #14638 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2014 (edited) http://www.power-house.gr/index.php/special/turbo Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 3, 2014 από alexgk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 3, 2014 #14639 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2014 Ωραίος ο ρομαντισμός αλλα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τα σημερινά μηχανάκιαείναι έτη φωτός μπροστά απο τα προαναφερθέντα, σε όλους τους τομείς!Χμμμ όχι ακριβώς σε όλα... η αξιοπιστία απέδρασε από το παράθυρο του εργαστηρίου που ερευνά στα πόσα χρόνια συμφέρει να σπάει ένα ανταλλακτικό για να στα παίρνουν συνέχεια. Στην ουσία αγοράζεις ένα μηχάνημα και μετά την λήξει της εγγύησης πληρώνεις ενοίκιο για να το χρησιμοποιείς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 3, 2014 #14640 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2014 Σε αυτό που λέει ο Γιάγκος, ά ρε αθάνατη Carina-ε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts