Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

λογικη texas...

πρεπει να ελιωσε το αμοιρο το R&D department τους.

oversized αχαρη ~Φ20 μπαρα πακτωμενη σε καμια 30αρια κ.μ μπετον

και σκας με μια lotus europa και περνας απο κατω:hehe:

παλι καλα που δεν βαλανε κι ενεργη θωρακιση να εκρηγνεται επιτοπου

Έγινε επεξεργασία από Κοπρίτης
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που σκέφτηκα βλέποντας το βίντεο είναι "Ωραία, και τι γίνεται με τον οδηγό; Ούτε με τα κουταλάκια δεν θα μπορούν να τον μαζέψουν".

Από την άλλη κάποια λογική θα έχει, δεν μπορεί να είναι τόσο στενόμυαλοι που λέει και ο [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος χρησιμότητας του από τα σχόλια:

to stop some kind of suisider to enter in guvernamental or comercial sites, parks, or mostly to protect these places and buildins even in a terrorist attack. 

Αν παρατηρήσατε έχει κάτι βαρέλια φορτωμένα, μάλλον με τίποτα εύφλεκτο.

Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να θέλουν να προστατεύσουν τον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος χρησιμότητας του από τα σχόλια:

Αν παρατηρήσατε έχει κάτι βαρέλια φορτωμένα, μάλλον με τίποτα εύφλεκτο.

Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να θέλουν να προστατεύσουν τον οδηγό.

προφανως και το target group που απευθυνεται το προιον

δεν ειναι συμβατο με την εννοια προστασιας του οδηγου whatsoever

to stop some kind of suisider to enter in guvernamental or comercial sites, parks, or mostly to protect these places and buildins even in a terrorist attack. 

και τα ματια μας γκαντεμιτ....

Link to comment
Share on other sites

Οι υπόλοιποι απλά δείτε τι θα σας περνάει σα σταματημένους στην Εθνική...

Τα ψιλά γράμματα δεν διάβασες.

NOTES

1. The Ninja H2R is a closed-course model;

it may not be ridden on public roads.

2. The street model (Ninja H2) will be released at EICMA

Link to comment
Share on other sites

Τα ψιλά γράμματα δεν διάβασες.

Μια χαρά τα διάβασα.

Εσύ τι νομίζεις; Ότι λέγεται Busha Killer έτσι, για ανέκδοτο;

Η έκδοση δρόμου με turbo θα είναι 200+ άλογα.

Κάτι τέτοιο σε μηχανή σημαίνει:

0-100 ~2.5"

400m ~8"

1000m ~15"

και τελική >340χαω.

Επίσης, επειδή η Kawasaki είναι μικρό εργοστάσιο, δε θα βγάλει δύο διαφορετικούς κινητήρες, αλλά έναν και το πιθανότερο θα παίζει με άλλη ηλεκτρονική. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσουν after market ηλεκτρονικές που θα το φέρνουν στα επίπεδα του R. Το μοτέρ είναι σχεδιασμένο να αντέχει.

Όχι ότι δεν θα μοιράζει τσαγάκια το απλό, αλλά έτσι για το γόητρο.

Edit: Επίσης, λέει "it may not be ridden on public roads", αλλά το βγάζουν με φλας και καθρέπτες :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατί ένα "απλό" χαγιαμπούσα μπαίνει δύσκολα στα 300...

Εν αντίθεσή με τα αυτοκίνητα που και αυτά πάνε να πιάσουν το soft cap, τα μηχανάκια νομίζω το πιάνουν πολύ πιο εύκολα.

Ήδη τα 1300άρια ανοίγουν τρομακτικά μετά τα 200, όπου τρομακτικά διαβάστε αισθητά πιο γρήγορα απο Murcielago LP 640

Link to comment
Share on other sites

Βλεπω να ερχονται εποχες ,katana,H2,RD,και αλλων διαολων εκεινης της εποχης.

Ωραίος ο ρομαντισμός αλλα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τα σημερινά μηχανάκια

είναι έτη φωτός μπροστά απο τα προαναφερθέντα, σε όλους τους τομείς!

Link to comment
Share on other sites

Οι δρομοι ομως παραμενουν σε οικτρη κατασταση ιδιως στο

Ελλαδα οπωτε..

Με το ψοφιμι FMX εκανα μπαντες σε κεντρικο δρομο της Θεσσαλονικης.

Μακαρι να περασει απο εκει η Καβασω και να μην κανει ;)

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ο ρομαντισμός αλλα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους τα σημερινά μηχανάκια

είναι έτη φωτός μπροστά απο τα προαναφερθέντα, σε όλους τους τομείς!

Χμμμ όχι ακριβώς σε όλα... η αξιοπιστία απέδρασε από το παράθυρο του εργαστηρίου που ερευνά στα πόσα χρόνια συμφέρει να σπάει ένα ανταλλακτικό για να στα παίρνουν συνέχεια.

Στην ουσία αγοράζεις ένα μηχάνημα και μετά την λήξει της εγγύησης πληρώνεις ενοίκιο για να το χρησιμοποιείς

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.