Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ψάξε για κρουστική προανάφλεξη.

Είναι όταν γίνεται ανάφλεξη του μείγματος μέσα στον κύλινδρο πριν από τη στιγμή που πρέπει (που δίνει δηλαδή σπινθήρα το μπουζί). Οφείλεται σε διάφορους λόγους, π.χ. λίγες στροφές με υψηλό φορτίο, χαμηλά οκτάνια βενζίνης σε συνδυασμό με υψηλό φορτίο κτλ.

Κάνει το χαρακτηριστικό ήχο "τακ-τακ", σαν να χτυπάνε μέταλλα μεταξύ τους. Είναι πολύ κακό για τον κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Ψάξε για κρουστική προανάφλεξη.

Είναι όταν γίνεται ανάφλεξη του μείγματος μέσα στον κύλινδρο πριν από τη στιγμή που πρέπει (που δίνει δηλαδή σπινθήρα το μπουζί). Οφείλεται σε διάφορους λόγους, π.χ. λίγες στροφές με υψηλό φορτίο, χαμηλά οκτάνια βενζίνης σε συνδυασμό με υψηλό φορτίο κτλ.

Κάνει το χαρακτηριστικό ήχο "τακ-τακ", σαν να χτυπάνε μέταλλα μεταξύ τους. Είναι πολύ κακό για τον κινητήρα.

έχει καμιά σχέση με το κροτάλισμα που γίνεται σε μικρές σχέσεις και ανηφορικές καταστάσεις ?

Link to comment
Share on other sites

Άμα έχεις BMW με VANOS, το κροτάλισμα μπορεί να είναι και πρόβλημα στο VANOS (στο ρελαντί). Δεν ξέρω τί ακριβώς ακούς, αλλά μάλλον ναι

σε μικρές σχέσεις και ανηφορικές καταστάσεις.
Link to comment
Share on other sites

Άμα έχεις BMW με VANOS, το κροτάλισμα μπορεί να είναι και πρόβλημα στο VANOS (στο ρελαντί). Δεν ξέρω τί ακριβώς ακούς, αλλά μάλλον ναι

δεν έχω BMW... απλά επειδή το άκουσα από έναν φίλο και δεν το εξηγούσε σωστά ο βλάκας ήθελα να δω τι είναι τα πυράκια αν είναι το κροτάλισμα η κάτι άλλο ....

ωραία αφού ξεκαθαρίσαμε αυτό κάτι για το δικό μου τουτού (το Χαζο lacetti μου) σε ποιο υψηλές στροφές 2,3 - 3 χιλ εκει μέσα και σε μικρές μικρές ταχύτες 40-60Km (2η-3η άντε και τετάρτη gear) όταν αφήνεις το γκάζι από της 3χιλιάδες στροφές και πέφτει και φτάνοντας στις 2,300 ή και 2,5000 και το ξαναπατήσεις ακούγετε ένα μεταλλικός ήχος σαν να βαράς κάτι με σφυρί (μόνο έτσι μπορώ να το περιγράψω) ΜΙΑ φορά και τέλος μετά όλα καλά .... (να δώσω ένα tip συνήθος γίνεται όταν πατάω άτσαλα το γκάζι (και τι εννοώ αντί να το χαϊδέψω και να το πιάσω χιλιοστό χιλιοστό αυτομάτως το πόδι μου πάει στο μισό εκατοστό με 1) , προσπαθώ να το κόψω στο πόδι μου αυτό το ελάττωμα και να το πιάσω χουφτώνω ...

και η ερώτησή μου είναι η εξής είναι το ίδιο με το παραπάνω η κάτι άλλο ?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, απλά δεν είναι συνεχόμενο, μόνο για λίγο. Λυπάμαι τα αυτοκίνητα που το κάνουν αυτό, δεν ξέρω όμως γιατί το κάνουν.

οπότε είναι το ίδιο πράγμα ..... γίνεται πως να το περιγράψω ένας γδόπος και τέλος ...

καιρός να ψάξω για ένα γαμημένο καλό βενζινάδικο !

έχω περίπου 20litra βενζίνη να την τελειώσω και να δοκιμάσω να του ρίξω την V-power racing της Shell

απο ότι διάβασα πριν λίγο για τα πυράκια παραθέτω μερικούς λόγους....

α) από βενζίνη κύριος ένοχος

β) από λάδια που έχουν 8χιλιάδες χιλιόμετρα και πάνω

γ) απο φθαρμένα μπουζί

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω και επικαθίσεις μέσα στον κύλινδρο που είναι εστίες υπερθέρμανσης και προκαλούν το φαινόμενο.

Βγάλε τα μπουζί, φωτογράφισέ τα μάκρο και βάλτα εδώ να δούμε. Και καθάρισέ τα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω και επικαθίσεις μέσα στον κύλινδρο που είναι εστίες υπερθέρμανσης και προκαλούν το φαινόμενο.

Βγάλε τα μπουζί, φωτογράφισέ τα μάκρο και βάλτα εδώ να δούμε. Και καθάρισέ τα.

Είμαι άσχετος τελείως με τα αμάξια αλλά μα αρέσουν τα ρημάδια (που θα πάει θα μάθω μερικά πράγματα !) ...

Είδη έχω προγραμματισμένο full ολικό service η την επόμενη εβδομάδα ή τέλος Σεπτεμβρίου όχι αυτά τα χαζο service που έχει γεμίσει ο τόπος με 100/150 ευρώ ...

Λάδια,Μπουζιά,φίλτρα,βαλβολήνες τα πάντα που πρέπει να έχει ένα σωστό service !

Αύριο πάω να πάρω τιμή από τον μηχανικό και θα επιστρέψω και να του πω να δώσει ιδιαίτερη σημασία σε αυτό

Μέχρι την άλλη εβδομάδα θα την έχω αντικαταστήσει την βενζίνη με 100αρα

κάπου διάβασα σε κάποιες BMW δεν είχε τοποθετηθεί σωστά η φλάτσα και το έκανε κλπ κλπ

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

οπότε είναι το ίδιο πράγμα ..... γίνεται πως να το περιγράψω ένας γδόπος και τέλος ...

καιρός να ψάξω για ένα γαμημένο καλό βενζινάδικο !

έχω περίπου 20litra βενζίνη να την τελειώσω και να δοκιμάσω να του ρίξω την V-power racing της Shell

απο ότι διάβασα πριν λίγο για τα πυράκια παραθέτω μερικούς λόγους....

α) από βενζίνη κύριος ένοχος

β) από λάδια που έχουν 8χιλιάδες χιλιόμετρα και πάνω

γ) απο φθαρμένα μπουζί

Μια περίοδο είχα αρχίσει να έχω και εγώ πυρακια ήταν θέμα καύσιμου καθαρά συν ότι και ο δίσκος πλατό ήταν στα τελειώματα και στης ανηφόρες ζοριζόταν περισσότερο & τσουπ εμφανίζονταν .

Επίσης ένας άλλος λόγος συν όλα τα άλλα είναι το κατα ποσό ειναι "λερωμένος" ο κινητήρας σου .

Για το γ δεν νομίζω να οφείλεται μιας και τα πυρακια ξεκιναν να δημιουργούνται πριν μπουν μέσα στον κύλινδρο δηλαδή δεν είναι ότι δεν γίνεται σωστή καύση του καυσιμου από τα μπουζί .

Θέλει πολύ προσοχή γιατί μπορεί να πάρεις πιστόνι στο χέρι ειτε να τρυπήσει ειτε να κολλήσουν & οι βαλβίδες πάνω

Link to comment
Share on other sites

Eυκολακι νο1

Λυνεις μισο μοτερ aka κεφαλι ωστε να δεις τους κυλινδρους.

Με ειδικο οργανο τσεκαρεις τις ανοχες φυσικα ξεροντας ποιες ειναι.

Ευκολακι νο2

Σηκωνεις αμαξι βγαζεις καρτερ και οτι αλλο εχει απο κατω και μεσα στο καρτερ

γυριζεις στροφαλο και βγαζεις ενα ενα τις μπιελες μαζι με τα πιστονια.

Βασικα οντως γιατι θες να το κανεις?

Τσιμπαει λαδια?

Μονο και μονο για αυτο κανεις κατι τετοιο.

Αν ψιλιαζεσε οτι εχεις επικαθισεις τσιμπας το αμορε γεμιζεις βενζινη και πας

ενα μακρινο ταξιδακι σε ευθεια ακομα καλυτερα με σταθερο γκαζι με σχετικα

πολλα χλμ (140~150) για αρκετη ωρα.

Το ιδιο φυσικα στην επιστροφη.

Δεν θα μεινει τιποτα μεσα μετα ;)

Link to comment
Share on other sites

Eυκολακι νο1

Λυνεις μισο μοτερ aka κεφαλι ωστε να δεις τους κυλινδρους.

Με ειδικο οργανο τσεκαρεις τις ανοχες φυσικα ξεροντας ποιες ειναι.

Ευκολακι νο2

Σηκωνεις αμαξι βγαζεις καρτερ και οτι αλλο εχει απο κατω και μεσα στο καρτερ

γυριζεις στροφαλο και βγαζεις ενα ενα τις μπιελες μαζι με τα πιστονια.

Βασικα οντως γιατι θες να το κανεις?

Τσιμπαει λαδια?

Μονο και μονο για αυτο κανεις κατι τετοιο.

Αν ψιλιαζεσε οτι εχεις επικαθισεις τσιμπας το αμορε γεμιζεις βενζινη και πας

ενα μακρινο ταξιδακι σε ευθεια ακομα καλυτερα με σταθερο γκαζι με σχετικα

πολλα χλμ (140~150) για αρκετη ωρα.

Το ιδιο φυσικα στην επιστροφη.

Δεν θα μεινει τιποτα μεσα μετα ;)

μου έφτιαξες την μέρα !!! ο τρόπος που τα λες απλά epic !

λάδια δεν τσιμπάει εχω κάνει περίπου 3000 χιλιόμετρα με νέα λάδια που υποτίθεται μου έβαλαν (αλλά δεν άλλαξαν φίλτρο λαδιού οι φούστηδες !!! το είδαμε σε check με τον δικό μου μηχανικό)

Απλά τώρα ψάχνω τα πειράκια (αρχικά ξεκινάω με βενζίνη αύριο)

οπότε για να καταλάβω αν τσιμπάει λάδια ένας απλός κινητήρας ΜΟΝΟ τότε πρέπει να λύσουμε όλο το μοτέρ ?

σωστά το παραπάνω

Να σου πω αν έχεις δικό σου συνεργείο Αθήνα μεριά να έρχομαι όταν λύνεις κινητήρα να βλέπω

Τι να τσεκάρεις δηλαδή;

my PISTONS

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε μάγκα μου, να τσεκάρεις τι στα πιστόνια; αν είναι καθαρά;

Και δεν έχει νόημα να βάλεις βενζίνη 100oct και η απλή κάνει αν είναι "καλή".

Είμαι άσχετος το ξαναλέω !

πχ ανήγεις ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα βρίσκεις έναν σκαμμένο πυκνωτή λες εδώ είναι το πρόβλημα (το βλέπεις - οπτικό)

ακριβώς το ίδιο ένας πυκνωτής αντί να έχει σκάσει σφυρίζει και σου σπάει τα νεύρα (ψάχνεις να τον βρεις με την ακοή αλλά ξέρεις το σύμπτωμά του και επίσης ξέρεις ότι οι πυκνωτές και τα πηνία μπορούν να σφυρίζουν κλπ κλπ)

Ποιος είναι ο τρόπος που καταλαβαίνεις ότι ένας κινητήρας δεν είναι καλά ...

Το ξέρω θα βρούμε πάρα πολλούς τρόπους

Πάμε περί την βενζίνης δεν έχει δημιουργήσει ένας ρημάδης ένα portable σύστημα για να μετράει τα οκτάνια ώστε να ξέρουμε τι στο δι@λ@ βάζουμε στα αμάξια μας ...

θα ξεκινήσω τα Tests με βενζινάδικα (θα πάρω και δείγματα σε μπουκαλάκια ....)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε βενζινη για αρχη που ειναι το ποιο "ευκολο" και κατοπιν κοιταζεις τα υπολοιπα.

Καλα θα ειναι να το κανεις μια βολτα με διαγνωστικο καρφωμενο να δεις τι κανει το le moter εν ωρα λειτουργιας.

Φιλτρο λαδιου αλλαζουν καθε δευτερη αλλαγη.

Προσωπικα και το αμαξι και στην μοτο τα κανω πακετο .

Ναι ! Για ολο το le moter ομως ε?Αλλα υπαρχουν αρκετες αλληλουχιες

Πχ αν ανεβασει θερμοκρασια και δεν εχει

πολλα χλμ μπορει καποια αστοχια πχ της αντλιας νερου να προξενησε κατι τετοιο.

Αν ομως δεν ειδε ο ιδιοκτητης οτι ανεβασε θερμοκρασια και πηγαινε καποια στιγμη

ασχετα ποσα χλμ εχει πρεπει να ανοιχθει γιατι οι κυλινδροι θα αγκαλιαστηκαν με

τοση ζεστα .

Αυτο εννοω τις αλληλουχιες.;)

Πχ το κορσα που ειχα μια μερα καθως κατεβαινα Θεσσαλονικη παρατηρησα

οτι η θερμοκρασια αρχισε να ανεβαινει σιγα -σιγα αλλα ανεβαινε.

Κατευθειαν καλοριφερ τσιτα γκαζια ανοιγμα τα παραθυρα και το εφερα ετσι

στη Θεσσαλονικη(αποσταση ευθεια ~15 χλμ).

Τι εγινε?

Ελιωσε η προπελα της αντλιας νερου εφυγε και σφηνωσε στον αγωγο και οτι απεμεινε εστελνε νερο στο κινητηρα.

Φυσικα την γλιτωσα με μια αντλια νερου .

Αυτο εννοω προσοχη απο τον ιδιοκτητη ;)

Δεν εχω κανενα μιας και μενω Θεσσαλονικη.;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.