2cpu Ιούλιος 7, 2014 #14281 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.+ εχει ισια οδοντωση εξου και ο θορυβος η αν θες να "τραβηξεις" καποιον καλυτερα με την οπισθεν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 7, 2014 Author #14282 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Νομίζω πως -τουλαχιστο μηχανικά- το σασμάν δεν μπορεί να κινηθεί αντίθετα από την ταχύτητα που εχεις επιλέξει. Ετσι, αν εισαι σε ανηφόρα και εχεις πρώτη, το μονο πραγμα που κρατάει το αυτοκίνητο από το να φυγει πισω είναι απλα η αδυναμία του σασμαν να μετατρέψει σε κίνηση την αναποδη. (πρακτικά είναι μπλοκαρισμένοι οι τροχοί προς την πισω μεριά)Αν η ανηφόρα είναι αρκετά απότομη και εχεις λάστιχα φαγωμένα τοτε αν η βαρύτητα υπερκαλύψει την προσφυση που εχουν οι πισω τροχοι, τοτε θα τσουλησει προς τα πισω ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ. Ο πιο σίγουρος τρόπος να κλειδώσεις ένα αμάξι στην ανηφόρα/κατηφόρα είναι να τραβήξεις χειρόφρενο, να βάλεις πρώτη αν εισαι σε ανηφόρα/οπισθεν σε κατηφόρα, και να στρίψεις τους τροχούς του αυτοκινήτου προς το πεζοδρόμιο/αντίθετα από το πεζοδρόμιο αναλογα με το αν εισαι σε ανηφόρα/κατηφορα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsoureki Ιούλιος 7, 2014 #14283 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 (edited) Με καλυψε ο LevelOne [MENTION=27]RootX[/MENTION] η αποσυμπλεξη θα κανει το αμαξι να κυλισει φυσιολογικα Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2014 από Tsoureki Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Ιούλιος 7, 2014 #14284 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 το α, αλλά αφήνω να τσουλήσει λίγο σβησμένο για να μπλοκάρει το κιβώτιο και μετά τραβάω χειρόφρενο. Εναλλακτικά στρίβω και μπλοκάρω και την ρόδα στο πεζοδρόμιο και δεν τσουλάει ούτε σε γκρεμόαυτο ισχυει στα αυτοματα κιβωτια, στα χειροκινητα δεν υπαρχει λογος να το κανεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 7, 2014 #14285 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Νομίζω πως -τουλαχιστο μηχανικά- το σασμάν δεν μπορεί να κινηθεί αντίθετα από την ταχύτητα που εχεις επιλέξει. Ετσι, αν εισαι σε ανηφόρα και εχεις πρώτη, το μονο πραγμα που κρατάει το αυτοκίνητο από το να φυγει πισω είναι απλα η αδυναμία του σασμαν να μετατρέψει σε κίνηση την αναποδη. (πρακτικά είναι μπλοκαρισμένοι οι τροχοί προς την πισω μεριά)Αν η ανηφόρα είναι αρκετά απότομη και εχεις λάστιχα φαγωμένα τοτε αν η βαρύτητα υπερκαλύψει την προσφυση που εχουν οι πισω τροχοι, τοτε θα τσουλησει προς τα πισω ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ. Ο πιο σίγουρος τρόπος να κλειδώσεις ένα αμάξι στην ανηφόρα/κατηφόρα είναι να τραβήξεις χειρόφρενο, να βάλεις πρώτη αν εισαι σε ανηφόρα/οπισθεν σε κατηφόρα, και να στρίψεις τους τροχούς του αυτοκινήτου προς το πεζοδρόμιο/αντίθετα από το πεζοδρόμιο αναλογα με το αν εισαι σε ανηφόρα/κατηφορα).Μόνο ο ατέρμονας δίνει αλλά δεν παίρνει ( εκτός αν βρίσκετε σε κίνηση ήδη) κίνηση Μήτσο. Όλα τα άλλα γρανάζια δίνουν και παίρνουν μια χαρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darthtony Ιούλιος 7, 2014 #14286 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Δεν μπορεί το κιβώτιο να γυρίσει ανάποδα τη μηχανή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 8, 2014 #14287 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 εγώ σε ζόρικες ανηφόρες το τακάρω με πέτρα/τούβλο/ξύλο/οτιβρωπροχειρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Ιούλιος 8, 2014 #14288 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 Εχει καποιος εμπειρια απο διαδρομη αθηνα-ιωανιννα αλλα μεσω εγνατιας και οχι Αθηνων Πατρων ? Η μηχανη εχει αυτονομια 220-230χλμ με ενα γεματο ντεποζιτο. Συνολο θελω περιπου 3γεμισματα. Στη διαδρομη θα βρω ευκολα η θα παιρνω τηλ την οδικη ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 8, 2014 #14289 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 Έχει αρκετά γενικά (δεν θυμάμαι χμ) απλά για να μην σπρώχνεις δεν παίρνεις και κανένα μπιτονάκι μαζί σου?Ξέρεις, άστο στον ήλιο και τέτοια! Επίσης εσύ μπορεί να ρουφήξεις και με μάνικα απο κανένα τρακτέρ καθαρό μαζουτ, να ρίξεις ένα κατούρημα μέσα να την διυλίσεις και να την βάλεις στην μηχανή.Θα είσαι ΟΚ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos* Ιούλιος 8, 2014 #14290 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 Εχει καποιος εμπειρια απο διαδρομη αθηνα-ιωανιννα αλλα μεσω εγνατιας και οχι Αθηνων Πατρων ? Η μηχανη εχει αυτονομια 220-230χλμ με ενα γεματο ντεποζιτο. Συνολο θελω περιπου 3γεμισματα. Στη διαδρομη θα βρω ευκολα η θα παιρνω τηλ την οδικη ? Δες εδώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Ιούλιος 8, 2014 #14291 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 Έχει αρκετά γενικά (δεν θυμάμαι χμ) απλά για να μην σπρώχνεις δεν παίρνεις και κανένα μπιτονάκι μαζί σου?Ξέρεις, άστο στον ήλιο και τέτοια! Επίσης εσύ μπορεί να ρουφήξεις και με μάνικα απο κανένα τρακτέρ καθαρό μαζουτ, να ρίξεις ένα κατούρημα μέσα να την διυλίσεις και να την βάλεις στην μηχανή. Θα είσαι ΟΚ. λολ ρε χαχαχ σιγα μη τη βαλω και στη εισαγωγη για να αναστησω τα ψωφια αλογα Σκεφτομαι να βαλω 1.5λιτρο αλλα ειμαι οριακα με τις αποσκευες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Ιούλιος 8, 2014 #14292 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 Εχει καποιος εμπειρια απο διαδρομη αθηνα-ιωανιννα αλλα μεσω εγνατιας και οχι Αθηνων Πατρων ? Η μηχανη εχει αυτονομια 220-230χλμ με ενα γεματο ντεποζιτο. Συνολο θελω περιπου 3γεμισματα. Στη διαδρομη θα βρω ευκολα η θα παιρνω τηλ την οδικη ? Εξαρταται την ωρα... Εχω διανυσει 120 χλμ επαρχιακης εθνικης, και κανενα απο τα 9 πρατηρια δεν ηταν ανοιχτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 8, 2014 #14293 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 Εχει καποιος εμπειρια απο διαδρομη αθηνα-ιωανιννα αλλα μεσω εγνατιας και οχι Αθηνων Πατρων ? Η μηχανη εχει αυτονομια 220-230χλμ με ενα γεματο ντεποζιτο. Συνολο θελω περιπου 3γεμισματα. Στη διαδρομη θα βρω ευκολα η θα παιρνω τηλ την οδικη ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 8, 2014 #14294 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2014 [ame] [/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 9, 2014 #14295 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=AFtUpMTs4vI]BMW M4 - "Ultimate Racetrack" - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιούλιος 14, 2014 #14296 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=i5NStifCCSk]2015 Nissan GT-R Nismo Quick Spin Review: The Fastest Drool-Worthy GT-R Ever! - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 15, 2014 #14297 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2014 ενα αστερι γεννιεται...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RbVFI08yj1I]How to park a gokart - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 15, 2014 #14298 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2014 O stig στα παιδικά του χρόνια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούλιος 16, 2014 #14299 Κοινοποίηση Ιούλιος 16, 2014 Athens' Abandoned International Airport Is Incredibly Creepy Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 16, 2014 #14300 Κοινοποίηση Ιούλιος 16, 2014 No comment...BRM performance in Neumarkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts