Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εγω πάντως με τις ΤΕΙΝ στην πιο μαλακή ρύθμιση γουστάρω ανάρτηση. TEIN SuperStreet.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Εγω πάντως με τις ΤΕΙΝ στην πιο μαλακή ρύθμιση γουστάρω ανάρτηση. TEIN SuperStreet.

Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο?

παίδες ας κάνουμε ένα quiz

edit το αμάξι κοιτάει κάθε φορά προς την ανηφόρα η την κατηφόρα δηλαδή όταν λέμε ανηφόρα κοιτάει και αυτό προς την ανηφόρα και το αντίθετο

a) σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με πρώτη ταχύτητα και σε κατηφόρα με όπισθεν

B) σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με όπισθεν ταχύτητα και σε κατηφόρα με πρώτη

c) δεν χρειάζεται

d) δεν ξέρω δεν απαντώ

το α, αλλά αφήνω να τσουλήσει λίγο σβησμένο για να μπλοκάρει το κιβώτιο και μετά τραβάω χειρόφρενο. Εναλλακτικά στρίβω και μπλοκάρω και την ρόδα στο πεζοδρόμιο και δεν τσουλάει ούτε σε γκρεμό

Έχει σημασία(το εάν θα βάλεις 1η ή όπισθεν); και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.

Έχει σημασία; και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.

ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !

Αν θες να το κάνεις έτσι το α)

Αλλά το χειρόφρενο είναι φίλος σου.

Αν η ανηφόρα είναι 179 μοίρες τότε στα @@ σου φυσικά αν είναι 45 τότε θες και χειρόφρενο.

ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.

Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο?

Κοίτα, δεν είναι και OEM KYB, αλλα είναι ανεκτή. Από την μεσαία ρύθμιση και πάνω είσαι σχεδόν για πίστα. Δεν παλεύεται.

Για καθημερινό αυτοκίνητο δεν αξίζει καθώς τα όφελη της θα τα πάρεις σε spirited οδηγηση ή/και σε πίστα. Για καθημερινό αμάξι προτείνω KW Variant 2.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.

Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.

Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.

Ναι αλλά με σάλιο και υπομονή?

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.

Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο. Η αναλογία της σχέσης (ποιά είναι πιο κοντή από τις δύο) δεν έχει να κάνει.

Επίσης σε μεγάλες ανηφόρες/ματρακάδες αυτοκίνητα, μπορούμε να στρέψουμε τους τροχούς προς το πεζοδρόμιο, για παν ενδεχόμενο.

Το πιο tricky, είναι ανηφόρα με χιόνι-πάγο. Το χειρόφρενο θέλει ρέγουλα γιατί μπορεί να κολλήσει, από τον πάγο. Χωρίς χειρόφρενο είναι εξαιρετικά επίφοβο (μάλλον αδύνατο, αναλόγως της κλήσης). Αν σας τύχει καλή δύναμη :giveup:

Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο.

ΟΚ, παράδειγμα: αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε ανηφόρα, με 1η ταχύτητα και χωρίς χειρόφρενο. Το αμάξι παραμένει στην θέση του.

Εάν μπεις μέσα και πατήσεις τον συμπλέκτη, το αμάξι θα κυλήσει προς τα πίσω ή όχι;

Εάν απάντησες ναι, τι κράταγε το αμάξι στην θέση του πριν πατήσεις τον συμπλέκτη;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.