LevelOne Ιούλιος 6, 2014 Author #14261 Ιούλιος 6, 2014 Εγω πάντως με τις ΤΕΙΝ στην πιο μαλακή ρύθμιση γουστάρω ανάρτηση. TEIN SuperStreet.
christosjr1 Ιούλιος 7, 2014 #14262 Ιούλιος 7, 2014 Εγω πάντως με τις ΤΕΙΝ στην πιο μαλακή ρύθμιση γουστάρω ανάρτηση. TEIN SuperStreet.Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο?
ARMAGEDDON Ιούλιος 7, 2014 #14263 Ιούλιος 7, 2014 παίδες ας κάνουμε ένα quiz edit το αμάξι κοιτάει κάθε φορά προς την ανηφόρα η την κατηφόρα δηλαδή όταν λέμε ανηφόρα κοιτάει και αυτό προς την ανηφόρα και το αντίθετο a) σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με πρώτη ταχύτητα και σε κατηφόρα με όπισθεν σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με όπισθεν ταχύτητα και σε κατηφόρα με πρώτη c) δεν χρειάζεται d) δεν ξέρω δεν απαντώ
chrooooo Ιούλιος 7, 2014 #14264 Ιούλιος 7, 2014 το α, αλλά αφήνω να τσουλήσει λίγο σβησμένο για να μπλοκάρει το κιβώτιο και μετά τραβάω χειρόφρενο. Εναλλακτικά στρίβω και μπλοκάρω και την ρόδα στο πεζοδρόμιο και δεν τσουλάει ούτε σε γκρεμό
ARMAGEDDON Ιούλιος 7, 2014 #14266 Ιούλιος 7, 2014 εξαρτάται που κοιτάει το αμάξι.εγίνε fixed check again
Superior_Mind Ιούλιος 7, 2014 #14267 Ιούλιος 7, 2014 μετά τη διόρθωση αυτό που γράφει ο chrooo είναι πλήρες και 100% το σωστό.
RootX Ιούλιος 7, 2014 #14268 Ιούλιος 7, 2014 Έχει σημασία(το εάν θα βάλεις 1η ή όπισθεν); και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.
HotPeanut Ιούλιος 7, 2014 #14269 Ιούλιος 7, 2014 Ανάλογα με τι όχημα έχω βγει βόλτα. Αν πχ είμαι με την άμαξα, βάζω τάκους
ARMAGEDDON Ιούλιος 7, 2014 #14270 Ιούλιος 7, 2014 Έχει σημασία; και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !
Dolly Ιούλιος 7, 2014 #14271 Ιούλιος 7, 2014 Αν θες να το κάνεις έτσι το α) Αλλά το χειρόφρενο είναι φίλος σου.Αν η ανηφόρα είναι 179 μοίρες τότε στα @@ σου φυσικά αν είναι 45 τότε θες και χειρόφρενο.
aggelopas Ιούλιος 7, 2014 #14272 Ιούλιος 7, 2014 45 μοιρες λιγο επικινδυνο να παρκαρεις με οποιοδηποτε τροπο... [ame] [/ame]
RootX Ιούλιος 7, 2014 #14273 Ιούλιος 7, 2014 ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.
Dolly Ιούλιος 7, 2014 #14274 Ιούλιος 7, 2014 Συμφωνώ με αυτόν που μπορώ (νομίζω) πλέον να του ρίξω και κάρτα!
LevelOne Ιούλιος 7, 2014 Author #14275 Ιούλιος 7, 2014 Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο?Κοίτα, δεν είναι και OEM KYB, αλλα είναι ανεκτή. Από την μεσαία ρύθμιση και πάνω είσαι σχεδόν για πίστα. Δεν παλεύεται.Για καθημερινό αυτοκίνητο δεν αξίζει καθώς τα όφελη της θα τα πάρεις σε spirited οδηγηση ή/και σε πίστα. Για καθημερινό αμάξι προτείνω KW Variant 2.
ΓιαγκΤ Ιούλιος 7, 2014 #14276 Ιούλιος 7, 2014 Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.
Dolly Ιούλιος 7, 2014 #14277 Ιούλιος 7, 2014 Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.Ναι αλλά με σάλιο και υπομονή?
Tsoureki Ιούλιος 7, 2014 #14278 Ιούλιος 7, 2014 Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο. Η αναλογία της σχέσης (ποιά είναι πιο κοντή από τις δύο) δεν έχει να κάνει.Επίσης σε μεγάλες ανηφόρες/ματρακάδες αυτοκίνητα, μπορούμε να στρέψουμε τους τροχούς προς το πεζοδρόμιο, για παν ενδεχόμενο.
Tsoureki Ιούλιος 7, 2014 #14279 Ιούλιος 7, 2014 Το πιο tricky, είναι ανηφόρα με χιόνι-πάγο. Το χειρόφρενο θέλει ρέγουλα γιατί μπορεί να κολλήσει, από τον πάγο. Χωρίς χειρόφρενο είναι εξαιρετικά επίφοβο (μάλλον αδύνατο, αναλόγως της κλήσης). Αν σας τύχει καλή δύναμη :giveup:
RootX Ιούλιος 7, 2014 #14280 Ιούλιος 7, 2014 Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο.ΟΚ, παράδειγμα: αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε ανηφόρα, με 1η ταχύτητα και χωρίς χειρόφρενο. Το αμάξι παραμένει στην θέση του.Εάν μπεις μέσα και πατήσεις τον συμπλέκτη, το αμάξι θα κυλήσει προς τα πίσω ή όχι;Εάν απάντησες ναι, τι κράταγε το αμάξι στην θέση του πριν πατήσεις τον συμπλέκτη;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.