Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

παίδες ας κάνουμε ένα quiz

edit το αμάξι κοιτάει κάθε φορά προς την ανηφόρα η την κατηφόρα δηλαδή όταν λέμε ανηφόρα κοιτάει και αυτό προς την ανηφόρα και το αντίθετο

a) σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με πρώτη ταχύτητα και σε κατηφόρα με όπισθεν

B) σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με όπισθεν ταχύτητα και σε κατηφόρα με πρώτη

c) δεν χρειάζεται

d) δεν ξέρω δεν απαντώ

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

το α, αλλά αφήνω να τσουλήσει λίγο σβησμένο για να μπλοκάρει το κιβώτιο και μετά τραβάω χειρόφρενο. Εναλλακτικά στρίβω και μπλοκάρω και την ρόδα στο πεζοδρόμιο και δεν τσουλάει ούτε σε γκρεμό

Link to comment
Share on other sites

Έχει σημασία(το εάν θα βάλεις 1η ή όπισθεν); και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.

Έγινε επεξεργασία από RootX
Link to comment
Share on other sites

Έχει σημασία; και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.

ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !

Link to comment
Share on other sites

ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο?

Κοίτα, δεν είναι και OEM KYB, αλλα είναι ανεκτή. Από την μεσαία ρύθμιση και πάνω είσαι σχεδόν για πίστα. Δεν παλεύεται.

Για καθημερινό αυτοκίνητο δεν αξίζει καθώς τα όφελη της θα τα πάρεις σε spirited οδηγηση ή/και σε πίστα. Για καθημερινό αμάξι προτείνω KW Variant 2.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.

Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.

Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο. Η αναλογία της σχέσης (ποιά είναι πιο κοντή από τις δύο) δεν έχει να κάνει.

Επίσης σε μεγάλες ανηφόρες/ματρακάδες αυτοκίνητα, μπορούμε να στρέψουμε τους τροχούς προς το πεζοδρόμιο, για παν ενδεχόμενο.

Έγινε επεξεργασία από Tsoureki
Link to comment
Share on other sites

Το πιο tricky, είναι ανηφόρα με χιόνι-πάγο. Το χειρόφρενο θέλει ρέγουλα γιατί μπορεί να κολλήσει, από τον πάγο. Χωρίς χειρόφρενο είναι εξαιρετικά επίφοβο (μάλλον αδύνατο, αναλόγως της κλήσης). Αν σας τύχει καλή δύναμη :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο.

ΟΚ, παράδειγμα: αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε ανηφόρα, με 1η ταχύτητα και χωρίς χειρόφρενο. Το αμάξι παραμένει στην θέση του.

Εάν μπεις μέσα και πατήσεις τον συμπλέκτη, το αμάξι θα κυλήσει προς τα πίσω ή όχι;

Εάν απάντησες ναι, τι κράταγε το αμάξι στην θέση του πριν πατήσεις τον συμπλέκτη;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.