LevelOne Ιούλιος 6, 2014 Author #14261 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2014 Εγω πάντως με τις ΤΕΙΝ στην πιο μαλακή ρύθμιση γουστάρω ανάρτηση. TEIN SuperStreet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christosjr1 Ιούλιος 7, 2014 #14262 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Εγω πάντως με τις ΤΕΙΝ στην πιο μαλακή ρύθμιση γουστάρω ανάρτηση. TEIN SuperStreet.Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 7, 2014 #14263 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 (edited) παίδες ας κάνουμε ένα quiz edit το αμάξι κοιτάει κάθε φορά προς την ανηφόρα η την κατηφόρα δηλαδή όταν λέμε ανηφόρα κοιτάει και αυτό προς την ανηφόρα και το αντίθετο a) σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με πρώτη ταχύτητα και σε κατηφόρα με όπισθεν σε ανηφόρα όταν παρκάρω ασφαλίζω με όπισθεν ταχύτητα και σε κατηφόρα με πρώτη c) δεν χρειάζεται d) δεν ξέρω δεν απαντώ Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2014 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrooooo Ιούλιος 7, 2014 #14264 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 το α, αλλά αφήνω να τσουλήσει λίγο σβησμένο για να μπλοκάρει το κιβώτιο και μετά τραβάω χειρόφρενο. Εναλλακτικά στρίβω και μπλοκάρω και την ρόδα στο πεζοδρόμιο και δεν τσουλάει ούτε σε γκρεμό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superior_Mind Ιούλιος 7, 2014 #14265 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 εξαρτάται που κοιτάει το αμάξι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 7, 2014 #14266 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 εξαρτάται που κοιτάει το αμάξι.εγίνε fixed check again Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superior_Mind Ιούλιος 7, 2014 #14267 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 μετά τη διόρθωση αυτό που γράφει ο chrooo είναι πλήρες και 100% το σωστό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούλιος 7, 2014 #14268 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 (edited) Έχει σημασία(το εάν θα βάλεις 1η ή όπισθεν); και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2014 από RootX Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούλιος 7, 2014 #14269 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Ανάλογα με τι όχημα έχω βγει βόλτα. Αν πχ είμαι με την άμαξα, βάζω τάκους Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 7, 2014 #14270 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Έχει σημασία; και όπισθεν να βάλεις σε όχημα παρκαρισμένο σε ανηφόρα, για να κυλήσει θα πρέπει να του ασκηθεί δύναμη μεγαλύτερη της συμπίεσης του κινητήρα.ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 7, 2014 #14271 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Αν θες να το κάνεις έτσι το α) Αλλά το χειρόφρενο είναι φίλος σου.Αν η ανηφόρα είναι 179 μοίρες τότε στα @@ σου φυσικά αν είναι 45 τότε θες και χειρόφρενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Ιούλιος 7, 2014 #14272 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 (edited) 45 μοιρες λιγο επικινδυνο να παρκαρεις με οποιοδηποτε τροπο... [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2014 από aggelopas Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούλιος 7, 2014 #14273 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 ψάχνω να βρω πιο είναι το ποιο σωστό !Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 7, 2014 #14274 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Συμφωνώ με αυτόν που μπορώ (νομίζω) πλέον να του ρίξω και κάρτα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 7, 2014 Author #14275 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Δεν κοπαναει? Αξιζει για καθημερινο αυτοκινητο?Κοίτα, δεν είναι και OEM KYB, αλλα είναι ανεκτή. Από την μεσαία ρύθμιση και πάνω είσαι σχεδόν για πίστα. Δεν παλεύεται.Για καθημερινό αυτοκίνητο δεν αξίζει καθώς τα όφελη της θα τα πάρεις σε spirited οδηγηση ή/και σε πίστα. Για καθημερινό αμάξι προτείνω KW Variant 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 7, 2014 #14276 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 7, 2014 #14277 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Συνήθως το γρανάζι της όπισθεν είναι μικρότερο.Ναι αλλά με σάλιο και υπομονή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsoureki Ιούλιος 7, 2014 #14278 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 (edited) Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είτε με όπισθεν είτε με 1η, ο λόγος που δεν κυλάει το αμάξι δεν είναι η αντίσταση από την ταχύτητα που έχεις επιλέξει αλλά η αντίσταση από την συμπίεση του κινητήρα που δεν αφήνει τον στρόφαλο να περιστραφεί.Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο. Η αναλογία της σχέσης (ποιά είναι πιο κοντή από τις δύο) δεν έχει να κάνει.Επίσης σε μεγάλες ανηφόρες/ματρακάδες αυτοκίνητα, μπορούμε να στρέψουμε τους τροχούς προς το πεζοδρόμιο, για παν ενδεχόμενο. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2014 από Tsoureki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsoureki Ιούλιος 7, 2014 #14279 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Το πιο tricky, είναι ανηφόρα με χιόνι-πάγο. Το χειρόφρενο θέλει ρέγουλα γιατί μπορεί να κολλήσει, από τον πάγο. Χωρίς χειρόφρενο είναι εξαιρετικά επίφοβο (μάλλον αδύνατο, αναλόγως της κλήσης). Αν σας τύχει καλή δύναμη :giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούλιος 7, 2014 #14280 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2014 Νομίζω ότι ισχύει 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα. Η αντίθετη ταχύτητα από αυτή που υπάρχει περίπτωση να τσουλήσει το αυτοκίνητο.ΟΚ, παράδειγμα: αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε ανηφόρα, με 1η ταχύτητα και χωρίς χειρόφρενο. Το αμάξι παραμένει στην θέση του.Εάν μπεις μέσα και πατήσεις τον συμπλέκτη, το αμάξι θα κυλήσει προς τα πίσω ή όχι;Εάν απάντησες ναι, τι κράταγε το αμάξι στην θέση του πριν πατήσεις τον συμπλέκτη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts